Hmmm - Sandberg 58 og Letnes 28

Slettet bruker
03.08.2018 kl 23:19 2403

Det er et eller annet som skurrer her etter mitt syn. Er stygt redd for at Sandberg har gått i fella gitt...


Slettet bruker
03.08.2018 kl 23:34 2390

Innlegget er slettet
Her er det nok hodet til Lille-Per som har styrt...
Slettet bruker
03.08.2018 kl 23:34 2387

Innlegget er slettet
Det som skurrer er at det har skjedd en byttehandel med fiskeriposisjon og lammekjøtt som ingredienser.
Meningen har i tillegg vært at det skulle bli mye fortjeneste av denne miksen.
Redigert 03.08.2018 kl 23:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.08.2018 kl 23:44 2378

Tja, jeg tror vel nesten heller at "foretaket" til Letnes var et påfunn for å få Per på fiskekroken. Tror ikke paret er sammen lenge etter at Per får fyken som minister nei...
Slettet bruker
03.08.2018 kl 23:53 2374

Innlegget er slettet
Det var intensjon om å bytte fisk mot iransk olje osv.
Sånn som hun svarte i Dax 18 i dag, har hun ikke vært istand til å sette opp et slikt foretak selv. Dette er gjort i hennes navn av andre enn henne. Hun er helt blank selv på alt sånt. En ren parkeringsplass for PS sin intenderte buisness.
Slettet bruker
04.08.2018 kl 00:07 2366

Innlegget er slettet
Har hele tiden hatt litt sans for Per og som minister har han vel hatt verken store plusser eller minuser før han ble styrt av pikken...
Slettet bruker
04.08.2018 kl 00:18 2359

Innlegget er slettet
Vel, det er vel mange som har vært på besøk i utlandet med tjenestetelefon i embeds medfør men det er mulig de har spesielle telefoner for det formålet?
Slettet bruker
04.08.2018 kl 00:23 2354

Hennes personforetak for "salg av fisk" - et merkverdig påfunn for en kulturarbeider ("men jeg har ikke gjort noe med det, altså") - og det blir Per's bane.

Dette er bare for merkelig til å være naturlig. Enten hun har registrert foretaket for at de to sammen skulle eksportere fisk i hennes navn (= korrupsjon) eller det er hennes iranske honey-trap for å fange en litt utradisjonell minister (= kompromitterbar), så er dette så ille at Erna må fjerne Per fra regjeringen! Det er nok en regjeringsskandale vi er vitne til i Ernas regjering!

PST må sjekke datoer: Når ble de to kjent? Når ble de kjærester? Når ble hennes personforetak opprettet? Vil avgjøre om vi har å gjøre med korrupsjon eller en kompromittert minister. Begge deler fører til at han må ut av regjeringen.

"Erna er aldri sint", sier Per - men hun har vist flere ganger nå at hun mangler vurderingsevne og dømmekraft. PST må si fra til henne nå!
Redigert 04.08.2018 kl 00:25 Du må logge inn for å svare
Oskar2
04.08.2018 kl 11:31 2281

Som tradisjon er Fiskeriministerposten tiltenkt en ifra de nordligste fylker og kanskje PS har fått indikasjoner på en rokering allerede nå i høst om en leser denne hendelsen riktig, handlingen er såpass motstridende og radikal at der kan ligge noe bitterhet i underlaget selv om troverdigheten kan settes på prøve?

Sannsynligheten for at risikopotensialet er større enn fornuften kan vel felle Ministeren og eventyret.
Slettet bruker
04.08.2018 kl 20:36 2235

Havfruen 0023
Enkeltpersonforetaket ble registrert 8. januar i år. Du kan se selv på brreg. Adr. Holmenvn. 46 C (Smestad).
Bahareh kan overhodet ikke ha satt opp dette selv.
Enten har Sandberg bistått, eller Irans ambassade i Norge m.fl. har rigget dette. Jeg har ikke lest DN om story'n.

Norge kan ikke ha en fiskeriminister som det sitter en iransk honningkrukke som en klegg på. Det går ikke altså.

Her kan det være så finurlig gjort at Iran har tilrettelagt opplegget, og så sørget for å koble Sandberg inn i foretaksopprettelsen. Det er også en mulighet. Sandberg må ikke opprette et slikt foretak i kjæresten/honningkrukkens navn.

Den iranske kvinnen her er ikke en tilfeldighet. Vi har lignende slike episoder fra før med iransk kvinne. Du ser det også på fjeset til Bahareh at noe er spionaktig her.
Slettet bruker
09.08.2018 kl 10:51 2053

Kan fort hende han har blitt lurt...av HENNE. De fleste menn rundt 60 ville jo følt seg vel hvis de ble flørtet med av ei misse på 28. Men hvor lenge tror dere dette vil vare?
Slettet bruker
09.08.2018 kl 11:37 2037

Jeg forstår Per S så inderlig godt at har falt for denne unge skjønnheten og deretter helt mistet egen vurderingsevne. Hvilken mann på 58 ville ikke latt seg smigre av at en 30 år yngre ung dame er interessert i han? Men det er klart Per S må ta sin hatt og gå snarest. Det er ikke lov å være så naiv selv om en 30 år yngre ung dame har tatt helt kontroll over hans «vurderingsevne». Og hva med alle reiser til Kina og Russland, har han begått blemmer på de turene også.

Per S sin Iran-gate kan enkelt oppsummeres slik
1) Det er selvsagt mulig at en 28 årig vakker kvinne skal falle for en 30 år eldre mann, som ikke er spesielt rik, men det er sjelden det skjer.

2) Det er mulig at en muslimsk kvinne vil bli sammen med en "kristen" mann, men det forekommer ikke så ofte.

3) Det er noe suspekt at en tidligere asylsøker som flyktet pga risiko for tvangsgifte skal returnere til hjemlandet, og møte sin familie.

4) Det høres lite troverdig ut at samme familie synes det er greit at hun har med seg sin kjæreste, som er separert fra sin kone. I noen familier vil dette være uproblematisk, men sannsynligvis ikke hos en familie som ønsker å tvangsgifte sin datter i tidlige tenår.

5) Hun flyktet fra Iran da hun var "liten", men er likevel "dus" med rikets maktelite. Dette kan skje mot alle odds, men sannsynligheten er liten.

6) Iran har strenge innreiseregler. hvordan gikk det til at man i siste liten klarte å få til dette, all den tid det omhandlet en kvinne som tidligere har "flyktet" fra riket?

Alt dette kan enkeltvis "forklares" på en noenlunde troverdig måte, om man legger godviljen til. Derimot stinker det storveis når alle punktene er tilfelle i saken.
Redigert 09.08.2018 kl 11:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.08.2018 kl 16:51 2010

Innlegget er slettet
Ja jeg tror det er flere nordmenn som ville gått i samme fella, som Sandberg etter hva jeg har lest her på forumet siden dette temaet kom opp. Folk skriver rett ut at de ville gått i samme fella. Ja det er jo kjent at nordmenn er utrolig naive, eller dumsnille, så det forundrer meg ikke.
Det som ikke nevnes her, er at denne slangen som jeg vil kalle den iranske missen, har ødelagt et ekteskap. Sandberg var gift med en nydelig dame, som ikke er noe dårligere av utseende enn den iranske, som beundres over en lav sko.
Ikke kan jeg begripe at Sandberg, ikke har gangsyn, og skjønner hva han har begitt seg ut på. Konklusjonen må bli at menn ikke er å stole på.