NIKOLA aksjer er kjøpt i dag


De første NIKOLA aksjene er kjøpt idag. Skal ikke gjøre den store tabben jeg gjordet med Tesla aksjene jeg eide. Nemlig selge de ALTFOR tidlig. Må hvertfall vente til de står i 500 dollar pr stk. Løkke til og ikke host på noen. Du kan jo være smittet av det nye viruset selv om du ikke har symptomer på det og heller aldri får noen problemer.
kaliber
09.05.2020 kl 17:06 2103

Re MD12, dersom du eier VTIQ, får rett til å kjøpe NKLA for $11,5, en deal som bør benyttes av interesserte!
Gaute3
09.05.2020 kl 20:40 2050

VTIQ er aksjen som trolig blir Nikola. VTIQU er aksje og en tegningsrett til å handle en VTIQ, VTIQW er ren tegningsrettighet. Ser jo at VTIQW har gått noe helt enormt. Hørte rykter om at holder VTIQ seg over 18 dollar over 20 handelsdager så blir det krav om til innløsning av tegningsrettighetene . På fb er det en gruppe med navn vtiq/Nikola Med mye nyttig informasjon
Redigert 09.05.2020 kl 20:41 Du må logge inn for å svare
Gaute3
12.05.2020 kl 17:06 1902

Opp 15% i dag, går for fort opp nå😉
kaliber
12.05.2020 kl 17:16 1888

Ikke bra at den stiger for batt, kan fort ble like bratt bakke ned!
Sørøya
12.05.2020 kl 17:35 1860

Nå 24,605 opp 20,73%
Dette går raskt.!

Nå: 26,915 opp 32,07% bare i dag.
Redigert 12.05.2020 kl 21:30 Du må logge inn for å svare
LaFleur
12.05.2020 kl 17:45 1843

Edit: Fant svar på det jeg lurte på.
Redigert 12.05.2020 kl 17:47 Du må logge inn for å svare
LaFleur
12.05.2020 kl 17:49 1839

Sitter og følger med på aksjen. Er jo ekstrem stigning. Er dette sunt da? Skal den fortsette å stige i dette tempoet ut denne måneden, eller blir det en korreksjon snart?
kaliber
12.05.2020 kl 18:04 1824

Er bare 4 uker til den planlagte fusjonen, hvem vet! Bare sitte med aksjene for vi får kjøpe NKLA aksjer til 11,5😁
LaFleur
12.05.2020 kl 18:08 1814

Må vel ha VTIQU for å kjøpe NKLA-aksjer til 11.5$?
OZZY1
12.05.2020 kl 18:10 1807

TS her.
Vi kan jo ha det i bakhodet at TESLA aksjen stod i mars 2013 på ca 35 dollar. september samme år altså i 2013 sto den i 170 dollar. Var selv inne i den da men solgte aaaaaaallllllltfor tidlig. Den tabben gjør jeg ikke om igjen for å si det sånn.
kaliber
12.05.2020 kl 19:06 1759

Nei, det trenger en ikke, eier du vtiq får du rett til å kjøpe nkla aksjer for $11,5.
KR
12.05.2020 kl 19:12 1749

Er det ikke slik at VTIQ automatisk blir til Nikola aksje og VTIQU gir tegningsrett for 11.5?
kaliber
12.05.2020 kl 19:38 1721

Da har jeg tatt feil, beklager!
takumi
12.05.2020 kl 19:40 1716

Ja jeg mener bestemt at VTIQ = Nikolaaksje mens VTIQU = Nikolaaksje + tegningsrett
LaFleur
12.05.2020 kl 20:21 1651

Okei, så det ser ut som om spørsmål 16 svarer på spørsmålet vårt.

https://nikolamotor.com/investors/resources?active=faq

Tror jagge jeg skal laste opp selv. Bedre sent enn aldri.
Nikola navnet på amerikansk børs klinger godt.
Olsenius
14.05.2020 kl 14:05 1247

Prøver å kjøpe VTIQ gjennom Nordnet, men får beskjed om at det er utenfor EU og aksjen kan derfor ikke kjøpes via den type konto. Kan noe forklare hvordan gå frem for å kjøpe aksjene?
Aune
14.05.2020 kl 14:09 1243

Du må enten ha Investeringskonto Zero eller aksje og fondskonto for å handle utenfor EU/EØS.

Jeg bruker Zero til aksjer i Usa.
Olsenius
14.05.2020 kl 14:32 1222

Aune

Takker for info, da er jeg i gang på Zero!

Da har jeg lasta opp og. Greit å holde liv i den gode gamle VPS kontoen i DNB.

Ask er vel bare for norske aksjer foreløpig,

Det sa dem om TESLA aksjen også når den lå på 30dollar pr aksje
OZZY1
16.05.2020 kl 02:10 939

Tesla was scrutinised constantly in its infancy, let the negative press fuel @nikolamotor to a great future!!! This stock is a goldmine so jump on while you can.
Hellboy
16.05.2020 kl 13:47 833

EØS-aksjer. Dvs hovedkontor i EØS, derfor mange aksjer på OSE/Axess ikke kan handles på ASK.
OZZY1
16.05.2020 kl 15:38 785

hvis du har en IKZ konto kan du bruke den

Goggle translate

Jeg ser at mange av oss er nye investorer. I det minste mange av dere legger ut som dere aldri har investert før, og mange av dere spør om råd, kjøp, salg eller avhold her på denne siden. Tillat meg å gi deg noen råd.

FÅ DEG SELV EN FINANSIELL RÅDGIVER. En profesjonell som får betalt for å gi deg denne typen råd.

Dette er ikke stedet for deg å få denne typen råd av en enkel grunn. Vi har alle en eierandel i denne aksjen.

Som VTIQ / NKLA aksjeinnehaver selv vil jeg at dere alle skal kjøpe denne aksjen. Faktisk vil jeg at alle dere skal investere hele livets sparing i det og holde på det. Pokker for å selge blodet ditt, søk på bussens puter for ekstra bytte, tigge, låne og stjele penger for å kjøpe denne aksjen og holde den. Hvorfor? Det svaret er enkelt. Jo mer du kjøper og holder jo mer går den opp og desto bedre blir investeringen min. Så per definisjon er dette ikke stedet å få råd om hvorvidt du bør kjøpe, selge eller holde denne aksjen fordi mange av oss vet dette.

Nå til den seriøse virksomheten. Jeg skal fortelle deg hvorfor jeg investerer i denne aksjen. Min kone og jeg er lastebilsjåfører. Vi team kjører gjennom USA 🇺🇸 og Canada 🇨🇦. Vi kan komme fra California til Florida om 2-1 / 2 dager. Det betyr at en tur fra California til Florida og tilbake til California bare er fem dager, avhengig av hvor mye belastningen er. Vi vet hva det koster oss å leie en lastebil, betjene våre lastebiler og bensin. Bedre ennå vet vi også hva det koster å mate oss ut på veien. Så jeg interesserte meg for Nikola av samme grunn som jeg interesserte meg for Tesla og andre produsenter av elektriske / hybridbiler. Ja, Nikola og Tesla er ikke de eneste produsentene av semi-truck, men de leder an med null utslipp. Min interesse er et direkte resultat av regjeringens forskrifter. Jepp, det blir mye vanskeligere å kjøre en forbrenningsmotor i disse dager, og det kommer ikke til å bli enklere, spesielt for kommersielle kjøretøyer og spesielt etter at Nikola og Tesla lastebiler traff veiene. Så derfor må vi se på alternativer snart.

Nå investerte jeg bare i Nikola og ikke Tesla, og det er derfor. Jeg fyller opp min nåværende deisel-truck i gjennomsnitt 6 ganger per uke. Det er per uke !!! Den har en kapasitet på 200 gallon (757 liter). Jeg så en video av Nikola-administrerende direktør som sa at den gjennomsnittlige lastebilprodusenten tjener $ 150 000 per bygget lastebil og oljeselskapene tjener $ 1.000.000 på hver av disse lastebilene. Det er enorm virksomhet, og han har helt rett. Nå vurder dette. Hvis disse oljeselskapene eide lastebilstoppene som lastebilene fylte på for de ville tjent mer enn $ 1.000.000 per lastebil, fordi de bare ville selge mat, snacks, drikke, sjekke innbetaling, pengeoverføringer, minibank, lotteri, faks, dusj, og så mye mer. De viktigste truckstoppene i Amerika er TA, Petro, Pilot, Flying J, Loves, Sapp Brothers og Road Ranger. De er alle privateide selskaper, så hvis Nikola gjør det de sier de vil gjøre, vil de være det eneste børsnoterte landsomfattende lastebilstoppfirmaet i Amerika og Canada. Derfor investerer jeg i denne aksjen, og lastebilene er bare en bonus for meg. Nikolas lastebilholdeplasser kommer til å bli den største delen av virksomheten deres. Spesielt siden de lager hydrogenet på stedet og ikke vil koste kostnadene for å få levert drivstoffet til dem.

Så mitt beste råd til deg hvis du er ny på å investere, er å bare investere i aksjer hvis en finansiell rådgiver rådet deg til å gjøre det. Men hvis du skal velge aksjer på dine egne, valgte du de som du tror på. Jeg tror Nikola kommer et sted med drivstoffplasseringene deres, og det er derfor jeg har dem i porteføljen min.

Lykke til.

Lasta opp mer nikola idag, har virkelig trua på den.

Ok, jeg kjenner ikke til den karen der. Men jeg har uansett for lengst slutta å høre analytikere. Dvs jeg kan godt høre på de, men tar ikke avgjørelse etter de. Men Seff, alle må ta gjøre sine egne vurderinger. Kursen kommer uansett til å svinge mye.
Ser mest for meg dette på lang sikt..
selv om de er konkurrenter så ser jeg også på Trevor som en eksentrisk annerledes type som musk, som kan skape noe svært.