IOX-Prospectus
"The new shares are registered on a separate ISIN and will not be listed and tradable on Oslo BĂžrs until the Company publishes a listing prospectus in accordance with Chapter 7 of the Norwegian Securities Trading Act, currently expected to take place during March 2020."
This better be good....:)
This better be good....:)
Redigert 21.01.2021 kl 08:46
Du mÄ logge inn for Ä svare
ag-3
08.06.2020 kl 10:36
5034
Det meste av det iox har levert i det siste bÊrer sterkt preg av corona tilstander. De har aldri brukt mye ressurser pÄ info til markedet uansett... Men ledelsen manÞvrerer meget godt, og har fÄtt mange viktige og gode lÞsninger. Derfor tror jeg ikke en skal legge all verdens vekt pÄ F. eks dagens ASR. Her kan det nok fort komme endringer.
Jeg forventer at det skjer ting nÄ fremover. Og en konkurspreget kurs vil alltid hente seg opp nÄr markedet aner dette.
Jeg forventer at det skjer ting nÄ fremover. Og en konkurspreget kurs vil alltid hente seg opp nÄr markedet aner dette.
Redigert 21.01.2021 kl 06:37
PrĂžv
08.06.2020 kl 10:42
5081
Kommer den seg videre opp i dag da? Blir vel Ă„ se 3 i lĂžpet av uken
AG-3: BÊÊrnt er en velinformert kar, som dukker opp av og til. Trader kanskje. Min bagrunn for Ä vÊre i aksjen er skrevet flere ganger tidligere pÄ trÄder. SÄ det er ikke endring i det.
Men ledelsen arbeider godt. Handlinger, tja vi venter mer fra Argentina. Colombia, Blir nok oppdatert nÄr tiden er inne for det. Handlingene her er forelÞpig utfÞrt mot regulatoriske forhold. Derfor er mulighetesrommet for gode handlinger bedret. Handlinger, tja optimering av gamle felt, for Þkt produksjon. Handlinger er ogsÄ utfÞrt vedr. LÄnebetingelser. SÄ i sum BÊÊrnt, kan dette fÞre til enda flere gode handlinger som kan Þke fremtidig produksjon Ä avkastning. Hull er nÄ stengt etter vellykket boring i bl.a Argentina . Mer kommer der sier de. IOX begynner Ä ligne pÄ et selskap som kan vokse seg mye stÞrre. Jeg har lang sikt, som jeg har hatt lenge. Dumt, ja meget dumt. Men jeg har ingen tap sÄ langt, bare overskudd pÄ papiret som realiseres pÄ en hÞyere kurs. SÄ BÊÊrnt, bare Ä trade. Treffer du bunn Ä topp, fabelaktig. Ikke for meg, sÄ langt.
Men ledelsen arbeider godt. Handlinger, tja vi venter mer fra Argentina. Colombia, Blir nok oppdatert nÄr tiden er inne for det. Handlingene her er forelÞpig utfÞrt mot regulatoriske forhold. Derfor er mulighetesrommet for gode handlinger bedret. Handlinger, tja optimering av gamle felt, for Þkt produksjon. Handlinger er ogsÄ utfÞrt vedr. LÄnebetingelser. SÄ i sum BÊÊrnt, kan dette fÞre til enda flere gode handlinger som kan Þke fremtidig produksjon Ä avkastning. Hull er nÄ stengt etter vellykket boring i bl.a Argentina . Mer kommer der sier de. IOX begynner Ä ligne pÄ et selskap som kan vokse seg mye stÞrre. Jeg har lang sikt, som jeg har hatt lenge. Dumt, ja meget dumt. Men jeg har ingen tap sÄ langt, bare overskudd pÄ papiret som realiseres pÄ en hÞyere kurs. SÄ BÊÊrnt, bare Ä trade. Treffer du bunn Ä topp, fabelaktig. Ikke for meg, sÄ langt.
Jeg avviser ingenting. Men med unntak av at geologiske data for LLA-47 hevdes Ä vÊre tygd ferdig sÄ finner jeg ingen tydelige tegn pÄ at selskapet har sÄ mye Ä by pÄ i 2020. Forlengelsen pÄ 12+6 mÄneder fÄr de sikkert aksept for. Produksjonsplanen for LLA-47 er ogsÄ godkjent, men det er kanskje greit Ä bore noen hull og finne ut om det faktisk ligger 30 mill fat i bakken eller ikke ?
BÊÊrnt: Du har helt rett, vanskelig Ä spÄ hva som skjer i Colombia. Det er vel antydet ett hull,Malevo X Ä et til prod. Lag i Vikingo brÞnnen. Skjer vel ikke noe fÞr feltet gÄr fra lete - til produksjons lisens ? Ellers sÄ er det ikke lett Ä spÄ hva som skjer. Annet enn at de har bedre tid fremover for god utvikling. Vi fÄr se. Det gÄr langsomt, men absolutt i rett retning.
Gevinstsikring nÄ ....... for de som er kort inne Ä vil ha rask avkastning.
Gevinstsikring nÄ ....... for de som er kort inne Ä vil ha rask avkastning.
robkal
09.06.2020 kl 10:48
4493
regner med at vi er i konkurs neste uke...ikke noe borring, ikke noe penger.. folk gidder ikke og jobbe.. dÄrligt vÊr pÄ Island og i Irak... Folk spiller ikke pÄ lotto...
ser kun et senario.. konkurs..konkurs.. rart ikke IOX redan er konkurs????
????
ser kun et senario.. konkurs..konkurs.. rart ikke IOX redan er konkurs????
????
Tigerberget
09.06.2020 kl 11:35
4408
De pantet akkurat Þlflaskene fra sist styremÞte sÄ nÄ kan de betale lÞnn til de fattige arbeiderne i Argentina.
Dette er noe Mdg ikke hadde tatt med i regnestykket sitt.
IOX og fremtiden er reddet! đđđŒ
Dette er noe Mdg ikke hadde tatt med i regnestykket sitt.
IOX og fremtiden er reddet! đđđŒ
Et fall tilbake i dag, i god IOX Änd. Investorene trenger nok litt pÄfyll med godmeldinger fÞr vi ser flere positive hopp nordover. Det kommer forhÄpentligvis fler positive mld fremover. FÞrst er det prod. Rapport, som kanskje ikke er allverden, enda pga Coronatider. Vi fÄr se.
drillpro
09.06.2020 kl 19:29
3973
De fleste investorer skyr IOX som ilden, sÄ raskt de har litt avkastning sÄ er de borte.. Og aksjen faller..Skal ikke forundre meg om hele oppgangen fra forrige uke er borte ilÞpet av denne og neste uke hvis det ikke kommer noe postive nyheter. Prod oppdateringen vil vÊre dÄrlig sÄ da vil den falle 10-15 % sikkert..Er utrolig kjipt, men IOX har liten tilitt i markedet. Selskapet mÄ kommunisere bedre slik at markedet fÄr noe bedre tillitt..Jeg har sittet lenge i aksjen, har ca 290000 med snitt pÄ 3,1..
FÞr prod kommer Q1 som vi mÄ regne med blir svÊrt lite lystig lesning. Kan vÊre greit at det er skapt et kunstig hÞyt nivÄ fÞr kollapsen.
Kenguru20
09.06.2020 kl 20:12
3970
Haha... ikke noe sĂŠrlig farget av at du er utenfor....og vil inn... ;-)
Eller er inne, og innser at det fortsatt er en laaaaang vei Ä gÄ. Det er jo ikke sÄ vanskelig Ä se at oppgangen pÄ fredag ikke var basert pÄ noe av fundamental verdi. Absolutt intet nytt her. Et lettelsesrally som forsvinner som dugg for solen dersom det ikke kommer noe mer. Jo fÞr jo bedre.
drillpro
09.06.2020 kl 20:23
3954
Hvis du hentyder til meg sÄ trenger jeg ikke flere aksjer, har stor nok risiko som det er..Det jeg mener er synd at IOX ikke har tillitt i markedet og det kunne de hatt bedret med enkle grep..Kommunikasjon er viktig..
Kenguru20
09.06.2020 kl 20:25
3961
Sant nok...her er det behov for Ä smÞre seg med mye tÄlmodighet, har hatt en liten post her i 4-5 Är, og har mange ganger trodd at ting ser bra ut...men sÄ har vi fÄtt en ny trÞkk-16 i fleisen.
Sitter fremdeles med litt over 20% av portefĂžljen i denne lottolappen :-), fingers crossed....not much else to do...
@drillpro, tenkte pÄ BÊÊrnt...
Sitter fremdeles med litt over 20% av portefĂžljen i denne lottolappen :-), fingers crossed....not much else to do...
@drillpro, tenkte pÄ BÊÊrnt...
Det er nok jeg som har en skjult, eller svÊrt sÄ Äpenbar agenda.
Siden vi ikke kan gjÞre sÄ mye annet enn Ä spekulere og vente, sÄ kan vi jo fundere litt over noen av de sist ervervede aksjepostene i selskapet.
Fedmul fikk 2,6 mill aksjer registrert sent i oktober 2019. Konvertert pÄ ca NOK 3,30. Ingen lock-up etter registrering. ROCH har +4 mill aksjer. Disse ble konvertert pÄ ca 2,30, og ble registrert tidlig i april i Är. 50% av disse kan selges etter 3 mnd. De gjenvÊrende 50% etter ytterligere 3 mnd. Jeg tror ingen av disse skal oppfattes som langsiktige eiere i IOX. SÄ kan det tenkes ?????? at oppgangen vi nettopp sÄ/eller vil se skal lede an for at begge skal fÄ selge seg ut med sine 4,6 mill aksjer. Men da mÄ nok selskapet slippe ut mer matnyttig info som bensin til bÄlet (prospekt ?), eller tok Fedmul sats allerede pÄ fredag med tap ?
Aksjer etter konvertering av bonds kan ikke omsettes fÞr prospektet vi venter pÄ er meldt til OSX. Her er det nok noen mindre poster som sannsynligvis ikke er langsiktige. Konvertert pÄ 2,128. Anslags 5-10 mill aksjer ? Kan jo bli et suckers rally de neste 4-5 ukene.
Fedmul fikk 2,6 mill aksjer registrert sent i oktober 2019. Konvertert pÄ ca NOK 3,30. Ingen lock-up etter registrering. ROCH har +4 mill aksjer. Disse ble konvertert pÄ ca 2,30, og ble registrert tidlig i april i Är. 50% av disse kan selges etter 3 mnd. De gjenvÊrende 50% etter ytterligere 3 mnd. Jeg tror ingen av disse skal oppfattes som langsiktige eiere i IOX. SÄ kan det tenkes ?????? at oppgangen vi nettopp sÄ/eller vil se skal lede an for at begge skal fÄ selge seg ut med sine 4,6 mill aksjer. Men da mÄ nok selskapet slippe ut mer matnyttig info som bensin til bÄlet (prospekt ?), eller tok Fedmul sats allerede pÄ fredag med tap ?
Aksjer etter konvertering av bonds kan ikke omsettes fÞr prospektet vi venter pÄ er meldt til OSX. Her er det nok noen mindre poster som sannsynligvis ikke er langsiktige. Konvertert pÄ 2,128. Anslags 5-10 mill aksjer ? Kan jo bli et suckers rally de neste 4-5 ukene.
Kenguru20
09.06.2020 kl 21:10
3876
Det siste jeg har fÄtt med meg var at prospektet skulle komme i lÞpet av mai...men det (at no surprise) skjedde jo ikke det... er det noe jeg ikke har fÄtt med meg? er det kommet noen kontra-beskjed ang. time of prospect- release?
Mai er meldt, men forelĂžpig ikke lagt ut. Kommer kanskje samtidig med Q1 12/6 ?
Jaja, hvem var det som fikk hjelp til Ä smette ut bakdÞra pÄ fredag ? Det lurer jeg pÄ...............
Ja, man undres... hadde hÄpet at de klarte Ä pumpe den litt lenger opp, men det er vel ikke lett Ä blÄse opp en Þdelagt ballong
drillpro
10.06.2020 kl 23:04
6672
Endelig begynte Ä se litt lyst pÄ livet i forrige uke, sÄ er det minus dag etter dag denne ukenn..Trist som fa...
Det gĂ„r bra. Venter pĂ„ prospectus nĂ„! Galskap dette selskapet. Men begynner Ă„ skjĂžnne monster endelig. Sell on expectation and buy after 3 days because sheat wil go down! And so on! đđ„đŠđ€·
drillpro
11.06.2020 kl 04:35
6518
Lurer virkelig om de pÄ IOX kontoret har en skjerm med oppdatert kurs og omsettning slik at de fÞlger med hvordan denne sÞple aksjen faller og faller bare dager etter noen gode nyheter..
Ransen
11.06.2020 kl 07:41
6420
Det er kanskje den aksjen pÄ OB som har stÞrst andel av institusjonelle eiere. Disse sitter helt rolig og viser ledelsen tillit. SmÄaksjonÊrene, skandinaviske amatÞrer lirer ut av seg de utroligste ting pÄ forumet.
Aksjen kommer til Ä gÄ som en kule nÄr ting begynner Ä skje. Mange hadde avskrevet gassanlegget. Ting tar bare lengre tid i oljebransjen. OgsÄ i Norge...
Aksjen kommer til Ä gÄ som en kule nÄr ting begynner Ä skje. Mange hadde avskrevet gassanlegget. Ting tar bare lengre tid i oljebransjen. OgsÄ i Norge...
sacco12
11.06.2020 kl 08:05
6366
Ikke uenig i det du skriver. IOX har en egen evne til Ä plutselig trekke flere kaniner opp av hatten, men de har ogsÄ en egen evne til Ä bruke utrolig lang tid pÄ de kaninene. De er ogsÄ for dÄrlige til Ä belyse fremtidsutsiktene for selskapet, det blir for vagt. Gi markedet en plan for videre boring pÄ LLA-47!! Det er tre Är siden forrige brÞnn!!
I-oil
11.06.2020 kl 08:25
6299
Nei, HP17 fikk helt rett..... I gÄr (101620) var kursen 1,76 ved slutten av dagen !
qestador
11.06.2020 kl 08:58
6212
I-oil
Ja det var det traderne gjorde og prisen sank slik som er typisk.
Vi som sitter lenger nÄ vet det.TÞrr ikke stresse og blir sittende ut neste rykk.
Ja det var det traderne gjorde og prisen sank slik som er typisk.
Vi som sitter lenger nÄ vet det.TÞrr ikke stresse og blir sittende ut neste rykk.
I morgen kommer Q1 rapport. Den vil vel ikke vĂŠre positiv,sett i lys av tiden som har vĂŠrt med Corona, lite oljeforbruk Ă„ lave priser osv.
Men kanskje vi fÄr Prospectus i samme slengen ! Plutselig grÞnne tall i aksjen, snur det igjen .... ?
Uansett det er bare Ă„ utvise en porsjon, eller to med tĂ„lmodighetđ
Men kanskje vi fÄr Prospectus i samme slengen ! Plutselig grÞnne tall i aksjen, snur det igjen .... ?
Uansett det er bare Ă„ utvise en porsjon, eller to med tĂ„lmodighetđ
Bassen1
11.06.2020 kl 12:29
5956
Har en fĂžlelse av at det kan komme noe snadder i morgen i rapporten. Da tenker jeg pĂ„ veien videre og det som er meldt sĂ„ langt...âŠ...Tror nok pĂ„ en grei Ăžkning utover dagen..
Det ble en grei Þkning, nedover i dag ogsÄ. Vi fÄr se om noe imorra kan lÞfte den opp igjen ? Noen kjÞper stort av nedfallsfruktene !
Foreigner
12.06.2020 kl 09:07
5627
Based on the above, it is proposed that the general
meeting grants the board of directors the following
authorisation to increase the Company's share capital:
1. The share capital may be increased by up to a total
of NOK 39,278,377.
meeting grants the board of directors the following
authorisation to increase the Company's share capital:
1. The share capital may be increased by up to a total
of NOK 39,278,377.
Foreigner
12.06.2020 kl 09:18
5586
The new shares will not be traded in the market until a listing prospectus has been filed. The company regrets to inform that due to the covid-19 pandemic, the publication of such prospectus has been delayed. It is currently expected to be published by late July - mid-August.
Foreigner
12.06.2020 kl 09:20
5577
On May 5 2020, Interoil decided to temporarily close production at Vikingo as it was not economically viable with the prevailing oil price
Kalleklovn1
12.06.2020 kl 09:24
5548
Der klarte du Ă„ finne de negative sidene i rapporten. Finne du noe positivt? Jeg finner en del av deđđ
Foreigner
12.06.2020 kl 09:27
5522
Please tell me:) I need cheering up.)
Foreigner
12.06.2020 kl 09:28
5506
Mind you the delay of prospectus is actually positive now as it blocks selling of the new shares. This is probably done intentionally.
Kalleklovn1
12.06.2020 kl 09:36
5451
Foreigner skrev Please tell me:) I need cheering up.)
Gross production increased by 23.6 % in Q1 2020 compared with the same period of last year, partly as a result of increased gas production in the Puli C field thanks to the work over campaign and start of oil production in Argentina.
Foreigner
12.06.2020 kl 09:37
5466
Good point:)
Kalleklovn1
12.06.2020 kl 09:44
5464
On May 5 2020, Turgas notified Interoil that it would resume gas off-takings and Interoil restarted its deliveries accordingly.
On May 5 2020, Interoil decided to temporarily close production at Vikingo as it was not economically viable with the prevailing oil price.
Her viser de gode vurderingsevner, da verdiene ligger i bakken, og det er ikke poeng Ä ta dette opp, nÄr de muligens fÄr bedre pris om en liten stund.
En mÄ forstÄ at nesten alle bedrifter/aktÞrer er berÞrt av covid-19. Mener selv IOX har kommet godt ut av dette, da nesten alle av deres verdier ligger under bakken. Trygt bevart! Synes ledelsen gjÞr en god jobb, og jobber nÞye og systematisk gjennom lang tid. Mye bak kulissene som vi ikke ser eller skjÞnner, men de bruker tid pÄ Ä perfeksjonere alt de gjÞr.
Jeg tÞr ikke sitte utenfor den dagen det kommer meldinger. Har vÊrt inne i IOX i mange Är, bÄde oppturer og nedturer. De har hatt sin dose uflaks, og de har brukt lang tid. Men jeg synes det er bedre de bruker lang tid, enn at de forhaster seg og gjÞr dÄrlige valg!
On May 5 2020, Interoil decided to temporarily close production at Vikingo as it was not economically viable with the prevailing oil price.
Her viser de gode vurderingsevner, da verdiene ligger i bakken, og det er ikke poeng Ä ta dette opp, nÄr de muligens fÄr bedre pris om en liten stund.
En mÄ forstÄ at nesten alle bedrifter/aktÞrer er berÞrt av covid-19. Mener selv IOX har kommet godt ut av dette, da nesten alle av deres verdier ligger under bakken. Trygt bevart! Synes ledelsen gjÞr en god jobb, og jobber nÞye og systematisk gjennom lang tid. Mye bak kulissene som vi ikke ser eller skjÞnner, men de bruker tid pÄ Ä perfeksjonere alt de gjÞr.
Jeg tÞr ikke sitte utenfor den dagen det kommer meldinger. Har vÊrt inne i IOX i mange Är, bÄde oppturer og nedturer. De har hatt sin dose uflaks, og de har brukt lang tid. Men jeg synes det er bedre de bruker lang tid, enn at de forhaster seg og gjÞr dÄrlige valg!
sacco12
12.06.2020 kl 09:48
5443
Prospektet kommer i juli/august samtidig som fĂžlgende er under behandling:"In the meantime, the process to obtain environmental approvals required to convert the LLA-47 exploration license into a production concession is ongoing." Dette er sĂžknaden som inneholder ca 200 brĂžnner, veinett, strĂžm med mer.
Dette samtidig som de fleste er enig i at oljeprisen vil ta seg opp i lÞpet av Äret grunnet mindre virus og hÞyere etterspÞrsel. Vikingo vil starte opp igjen nÄr oljeprisen Þker og i Argentina er det work-over pÄ flere brÞnner: "Interoil has started with its field optimization strategy in Mata Magallanes Oeste field in Argentina. Facilities were re- engineered aiming at optimizing gas flow and gas-lines optimal working pressure, and production resumed in September 2019. A further workover program is being planned and waiting on available drilling equipment in the area. A further debottlenecking of the processing equipment at the field is also underway."
Jeg er temmelig overbevist om at dette kun vil bli bedre fremover. Produksjonen bÄde i Argentina og Colombia vil uten tvil kun Þke fremover. Ikke sÄ rart egentlig nÄr man ser hva viruset har gjort med verden de siste mÄnedene.
Dette samtidig som de fleste er enig i at oljeprisen vil ta seg opp i lÞpet av Äret grunnet mindre virus og hÞyere etterspÞrsel. Vikingo vil starte opp igjen nÄr oljeprisen Þker og i Argentina er det work-over pÄ flere brÞnner: "Interoil has started with its field optimization strategy in Mata Magallanes Oeste field in Argentina. Facilities were re- engineered aiming at optimizing gas flow and gas-lines optimal working pressure, and production resumed in September 2019. A further workover program is being planned and waiting on available drilling equipment in the area. A further debottlenecking of the processing equipment at the field is also underway."
Jeg er temmelig overbevist om at dette kun vil bli bedre fremover. Produksjonen bÄde i Argentina og Colombia vil uten tvil kun Þke fremover. Ikke sÄ rart egentlig nÄr man ser hva viruset har gjort med verden de siste mÄnedene.
Mdg1
05.08.2020 kl 09:17
4290
NÄ er flere skeptisk til oljeprisen grunnet mere virus og hÞyere produksjon fra opec+. Akkurat nÄ Þker Covis-19 i sÄ godt som samtlige land i hele verden. HÄper for guds skyld at vi slipper ny runde med stengte skoler og barnehager i Norge. Det kan vise seg Ä vÊre en stor feil Ä Äpne grensen bÄde for utreiese og innreise i sommer
__eagle__
05.08.2020 kl 09:27
4286
Ja, men det er selgerne ĂŠv!
Uventet ordrebilde. Lite kjĂžp og salg.
Kommet noen antydning til positiv meld nÄ sÄ hadde vi flydd over 3 pÄ sekunder
Uventet ordrebilde. Lite kjĂžp og salg.
Kommet noen antydning til positiv meld nÄ sÄ hadde vi flydd over 3 pÄ sekunder
Ser ut til at noen skal inn, store kjÞpsprdrer!!! SÄ det kan bli bra i dag ogsÄ
__eagle__
05.08.2020 kl 09:54
4201
Den blir snart slukt!
MÄ nok opp i over en mill nÄ skal det holde litt..
MÄ nok opp i over en mill nÄ skal det holde litt..
Ransen
05.08.2020 kl 10:08
4035
Tydelig at du solgte aksjen din i pÄ mandag. VÊr grei hold deg unna trÄden hvis du bare skal skive tull.
OPEC+ har ingen ambisjoner om Ä fÄ ned oljeprisen, tvert i mot. Lagertallene taler for seg selv og oppgangen i samfunnet er pÄ vei tilbake.
OPEC+ har ingen ambisjoner om Ä fÄ ned oljeprisen, tvert i mot. Lagertallene taler for seg selv og oppgangen i samfunnet er pÄ vei tilbake.
Redigert 21.01.2021 kl 01:09
helloween
05.08.2020 kl 10:26
3953
Plukkes pentđđ
Redigert 21.01.2021 kl 01:09