Schumer nærmest truet høyesterettsdommere i en abortsak

Slettet bruker
05.03.2020 kl 17:00 615

Slikt vil vi ikke ha. Et steg nærmere facisme.


Han fikk helt korrekt kjeft av sjefshøyesterettsjustitiarius Roberts.
Så får vio se om Schumer er mann nok til å beklage slik mange på begge sider forlanger.

https://twitter.com/tribelaw/status/1235348314796720128
Slettet bruker
05.03.2020 kl 17:05 610

"You have released the whirlwind, and you will pay the price," the senator from New York said of Trump appointees to the bench..
Slettet bruker
05.03.2020 kl 17:16 600

Kavanaugh will not know what hits him
Chuck dems bortforklarer:in no way was I making a threat. I never, never would do such a thing, and Leader McConnell knows that. And Republicans who were busy manufacturing outrage over these comments know that, too.
I’m from Brooklyn. We speak in strong language,” Schumer said in a Senate floor speech
cinet
05.03.2020 kl 18:18 586

Schumer game over.
Slettet bruker
05.03.2020 kl 18:24 579

Dette skal selvfølgelig Schumer beklage.
Slettet bruker
05.03.2020 kl 19:10 565

Her ser vi tydelig på Schumer hvordan venstresiden er og hvilke tyranner de også er.

Senate Majority Leader Mitch McConnell made remarks on the Senate floor Thursday slamming Minority Leader Chuck Schumer for comments that appeared to threaten Supreme Court Justices Neil Gorsuch and Brett Kavanaugh. Schumer said that Gorsuch and Kavanaugh "have released the whirlwind and will pay the price."

McConnell accused Schumer of trying "to gaslight the entire country" by refusing to retract his remarks, and saying that he had not directly threatened Gorsuch and Kavanaugh.

"At the very best his comments were astonishing, reckless and completely irresponsible, and clearly as the chief justice stated in a rare and extraordinary rebuke they were 'dangerous,' because no matter the intention, words carrying the apparent threat of violence can have horrific unintended consequences," McConnell said.
Redigert 05.03.2020 kl 19:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.03.2020 kl 19:18 563

Helt enig. De som truer dommere er tyranner. Beklag eller gå av.
cinet
05.03.2020 kl 21:50 544

Schumer / dems er i ferd med å bli syke , og dette etter corona terror forslaget . En gjeng med mega LOSERS

"I want to tell you, Gorsuch. I want to tell you, Kavanaugh. You have released the whirlwind and you will pay the price!" Schumer warned. "You won’t know what hit you if you go forward with these awful decisions."
cinet
05.03.2020 kl 21:56 540


Dana Loesch 'sick and tired' of the left getting a 'free pass' for reckless rhetoric

“I’m sick and tired of progressives getting a pass on their rhetoric,” Loesch told “Fox & Friends.”
Following Sen. Chuck Schumer appearing to threaten President Trump's Supreme Court Justice appointees at an abortion rally, national radio host Dana Loesch said on Thursday that it's “inexcusable.”
Loesch said that the left’s rhetoric is “driving polarization of America.” Loesch said that the left had told voters that they would “die” if “net neutrality” or left-leaning “health care” does not pass.

Loesch also pointed out that the left does not abide by their own rules.

“It has been Democrats that have accused Republicans and conservatives, myself included, of things that they themselves are the ones doing. So, I hope that censure happens and I hope an apology happens but they don’t have the grace to do it.”
Slettet bruker
05.03.2020 kl 22:00 535

"Dana Loesch 'sick and tired' of the left getting a 'free pass' for reckless rhetoric"

Dette var da en merkelig påstand. Schumer har jo fått veldig mye kjeft, Jeg er forøvrig veldig glad for at du tar avstand fra slikt så da kan du støtte meg neste gang jeg skriver om at Trump har truet en dommer, et vitne, et jurymedlem etc.

polemiker
05.03.2020 kl 22:10 527

Jøss, er det en oppvåkning vi er vitne til? Jabba kritikk mot sin tidligere helt og forbilde?

Mangler vel bare at du får opp øynene m.h.p. Little Adam også nå, så kan vi snakkes.
Slettet bruker
06.03.2020 kl 00:16 499

Jeg er prinsippfast i motsetning til deg.
Har vel aldri sett deg, Prelle, Cinet eller andre kritisert Trump for å blande seg inn i rettsaker med diverse hårreisende angrep på dommere, vitner og jurymedlemmer.
Det er fordi ingen av dere har prinnsipp. Dere vil støtte Trump uansett hva han gjør.
Redigert 06.03.2020 kl 00:20 Du må logge inn for å svare
polemiker
06.03.2020 kl 00:23 490

he he, det var vel dagens dårligste bløff :-) Vi kjenner deg Jabba, så ikke prøv å forestille deg. Om du står ved dine ord denne gangen, er det hyggelig og fornuftig. Har dog en nangende tvil.
polemiker
06.03.2020 kl 00:43 483

må gi deg litt rett i det. Jeg er prinsippløs, og er relativt komfortarabel med det. Folk som forholder seg til prinsipper, er bundet på hender og føtter. Andre folk har tenkt tankene for dem, tatt standspunktene og nye ideer blir gruslagt.

Jeg vil oppfprdre folk til å tenke selv, tenke gamle tanker om igjen, .... løsrevet fra hva lærere, foreldre eller andre mener du skal tenke og mene,

Redigert 06.03.2020 kl 00:44 Du må logge inn for å svare
polemiker
06.03.2020 kl 01:07 480

Er vel ikke så mange her på forumet som har latt seg lure av dette teatralske utspillet fra Jabba. Han bragte opp dette som en egen topic da han visste at andre ville gjøre det, og derfor ville komme dem i forkjøpet. Det kalles vel "damage control" på fagspråket. Han er nok dessverre en håpløs hjernevasket sosialist. Det å komme ut av en slik hjernevask er ekstremt vanskelig, men mitt beste tips er at du spør deg selv: "hva mener JEG om dette".

Vi andre har prøvd å fortelle om the swamp, korrupsjon og grov kriminalitet i amerikansk politikk i en årrekke. Det har prellet av som vann på gåsa blant sosialister, media og debattanter her på forumet i åresvis. Det kommer nok til å fortsette. Tror nok dessverre at frontene blir ennå hardere. Minner meg om noe jeg skrev i 2015....
Slettet bruker
06.03.2020 kl 07:54 438

"Han bragte opp dette som en egen topic da han visste at andre ville gjøre det, og derfor ville komme dem i forkjøpet."

Jeg hadde vist om saken i nesten et døgn før jeg postet og var overrasket over at ingen postet tidligere. Jeg går utfra at en del trumpetister vegret seg siden dette er regnet som normal oppførsel av Trump, så derfor laget jeg topicen selv.
Slettet bruker
06.03.2020 kl 09:15 426

Nei det er utenkelig. Trump vil aldri stå utenfor arbeidsplassen til dommere med en mobb bak seg og true med fysisk eliminering med hemmelig våpen.
Jabbas selekterte sitater fortalte ikke den hele brutale historien nettopp for å kunne vri og bende trump inn senere.
Slettet bruker
06.03.2020 kl 09:35 420

For kun et par uker siden

Trump Says Sotomayor, Ginsburg Have No Right to Judge His Cases
https://nymag.com/intelligencer/2020/02/trump-sotomayor-ginsburg-recuse-tax-returns-supreme-court.html

Sverting av både dommer, jury og statsadvokater i Roger Stones saken er vel kjent.
Likeså angrepet på en amerikansk født dommer med latinske aner. Han var i følge Trump inhabil fordi han var Mexicansk.

Han truet Schiff med "he will pay a price for pushing impeachment". Altså nesten samme ordbruk som Schumer.
https://www.nbcnews.com/politics/trump-impeachment-inquiry/trump-suggests-schiff-will-pay-price-pushing-impeachment-n1123251

Han truet Michael Cohen før kongresshøringen at han ville gå etter svigerfaren hans. Skikkelig mafioso truing av et vitne altså.
https://www.vox.com/2019/1/23/18194719/trump-michael-cohen-father-in-law-threat

Mest kjente er vel kanskje at han truer Hillary Clinton med fengsel ;.)

Dette er bare noen av eksemplene.
Redigert 06.03.2020 kl 09:39 Du må logge inn for å svare
polemiker
06.03.2020 kl 12:26 403

Helt korrekt Frisk, og resultatet ser vi ovenfor. Han har klødd i fingerne etter å komme med dette. Diagnosen til Jabba har vi fått kartlagt for mange år siden og han lider av langt fremskredet TDS.
https://en.wikipedia.org/wiki/Trump_derangement_syndrome
cinet
06.03.2020 kl 17:04 384

DT med en forsiktig oppfordring i Stone saken
Schumer hagfish med trusler lock him up

There’s a world of difference between criticizing a circuit judge AFTER a bad decision, and THREATENING 2 Supreme Court justices BEFORE a case is heard. What Schumer did was coercion and intimidation of federal justices in an effort to sway a decision on a court case. That is not only unethical and dangerous coming from a Senator, its illegal. Schumer should be charged, arrested and placed on trial.
Slettet bruker
06.03.2020 kl 17:11 382

Du lider tydligvis av ekstrem mangel på moral og prinsipper.,
Slettet bruker
06.03.2020 kl 17:13 379

"DT med en forsiktig oppfordring i Stone saken"

Han blandet seg inn i en sak som han var direkte implisert i siden Stone ble dømt for å lyve på vegne av Trump.
Han truet både dommer og jury.
cinet
06.03.2020 kl 18:41 365

DT truet ingen, han anmodet om adekvat straffeutmålingen . Schumer er ferdig , han truet med «dommedag» overfor to hr dommere ( selvfølgelig politisk da disse var utnevnt av DT) jabby, du må forholde deg til fakta og ikle Fredrik fake news /CNN -manipulerende propaganda
Slettet bruker
06.03.2020 kl 18:44 363

Hyggelig at vi er enig om at det Schumer gjorde var galt men tragisk at du ikke har prinsipper.