Vi må ta Rote-hue-vatten alvorlig han har jo 3 prosent bak seg-

Slettet bruker
MUMLE 06.03.2020 kl 14:08 551

på en god dag.

Redningsmannen Sveinung Rotevatn: Gammel sjel i ung kropp

https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/livet/2020/03/01/195652483/redningsmannen-sveinung-rotevatn-gammel-sjel-i-ung-kropp?

Sp-leder Trygve Slagsvold Vedum rettet et mer personlig angrep mot Rotevatns inntreden i regjeringen, men da handlet saken sjølsagt om ulv.

– Sveinung Rotevatn opplever jeg som om mulig enda mer arrogant og belærende enn Ola Elvestuen.

Rotevatn tvitret tilbake i kjent stil: «Berre vent til han oppdager at eg går i dress og køyrer elsparkesykkel til jobb.»
Redigert 06.03.2020 kl 14:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.03.2020 kl 14:09 548

Sveinung Rotevatn kan få jobben med å løse klimakrisen i Venstre. Men først skal han redde kloden.

En Idiot de lux takket være milliarder fratatt det norske folk, innbetalt til FN. For skryt og annet vås. Norge Verdens beste i ditt og datt, kjøss meg bak så fjæra fyk.........
Slettet bruker
06.03.2020 kl 14:11 544

Et lite omtalt kapittel i Rotevatns politiske liv, er tida han tilbrakte i Justisdepartementet som Sylvi Listhaugs underordnede. Han ble dyttet inn der for å forhindre at de store konfliktsakene mellom Frp og Venstre og KrF, som innvandring, skulle ta fyr i offentligheten og ødelegge hele regjeringsprosjektet.

– Hvordan var det å jobbe under Listhaug?

– Nei, det var ...

Rotevatn stopper opp og virker ubekvem.

– Vi får vel si at det var veldig spesielt. Jeg visste hva jeg takket ja til og jeg skjønte at det ville medføre masse kritikk og bli krevende.

– Hvordan var kjemien mellom deg og Listhaug?

– Den var – eh – ikke så verst.
Slettet bruker
06.03.2020 kl 14:25 535


Stillestående vann det råtner! Slik at det å hete Rotevatn trenger ikke å være noe heft-, men selv det råtner, når de dyrkes opp i partiet Venstre.

https://www.abcnyheter.no/livet/2014/11/07/211407/vannet-bor-renne-for-det-brukes
Slettet bruker
06.03.2020 kl 15:22 518

Av flere mulige onder bør man velge det minste, nemlig Elvestuen. Da har Venstre en mulighet til å overleve. Den sikreste vei til skyggenes dal er å følge valgkomiteens innstilling. Man kan jo håpe.
Sotah
06.03.2020 kl 15:50 509

Du kommer til å stå på stolen og heie frem venstre ved neste valg også, Oliver. De må over 4, veit du.
Slettet bruker
06.03.2020 kl 16:23 503

Jeg går aldri inn i et valglokale mer! Jeg fatter ikke at noen andre gjør det heller.

There are two ways to conquer and enslave a nation. One is by sword. The other is by debt. John Adams. Kapitalens forretningsmenn vil slåss om å gi anbud på repene de skal henges i. Lenin. Det har aldri funnet et demokrati som ikke har begått selvmord." John Adams. Jeg mener dette selvmordet i Norge har pågått alt for lenge.

Politisk bevisstløse mennesker har via sine valg, dyrket frem dette pakket som har forledet oss de siste 30- 40 år. Kommune Fylkes som stortingsvalget der har Eliten hele tre "kandidater" som alle er Bilderberger Jonas som Jens Stoltenberg (AP), Erna Solberg(H) og Siv Jensen(berg)(Fr P). Man må kvitte seg med dette stats-dritet som suger næring fra oss alle. Man kan ikke bygge den enes frihet på den andres tvang og fremdeles hevde at man står for frihet, men dette har pågått i 40 år minst, under forskjellige partikonstellasjoner. Norske politikere har sin egen agenda. The greatest statement for people today is not to vote. Boikott valget og de politiske svinepelsene som er i lomma til den globalistisk Eliten.

(Hvis man på død og liv absolutt må stemme, så stem da på noen andre enn stortingspartiene). Demokratiet er dødt, men leve folket uten styret. Den eneste måten å hindre Eliten å få politisk makt er og ikke bruke stemmeretten, for den er politikernes og oligarkenes viktigste våpen. Hvis ingen stemmer, hvem skal de da påberope seg å lede? Blanke stemmer blir forkastet, men regnes med i oppmøteprosenten. Det er hjemmesitterprosenten som synliggjør misnøyen. Bli en bevisst hjemmesitter du også!

La neste valg synliggjøre misnøyen med styre og stell ved og ikke stemme. Selv har vi spart skosåler og CO2 ved ikke å oppsøke valgurnene i snart fire tiår. Norske valg består av å sanke stemmer med å telle dumme hoder. De som stemmer ved valg bestemmer ingenting. De som teller stemmene bestemmer alt. Ens død en tragedie en million er statistikk. Josef Stalin.
http://steigan.no/2014/11/05/usa-hjemmesitterpartiet-vant-suverent/
http://steigan.no/2014/04/30/usa-49-millioner-pa-randen-av-sult/
Redigert 06.03.2020 kl 16:30 Du må logge inn for å svare
convert
06.03.2020 kl 18:12 477

Rotevatn tar nå over vervet som president for FNs miljøforsamling. Tullingen fra tullepartiet i minilandet Norge går altså rett inn i en toppjobb i FN. Noen som tror at dette valget er påvirket av hans løslupne bruk av nordmenns skattepenger? Selvsagt er det det. Dette er rå korrupsjon, men MSM nevner det ikke. For et svin.
Slettet bruker
06.03.2020 kl 21:09 458

Din siste stemme på steigans skapapkl m/l og russslandske nkp floppet?

Oliver Stonheg
I dag kl 16:23 45


Jeg går aldri inn i et valglokale mer!
kokkohill
07.03.2020 kl 12:45 420

Sveinung Rotevatn har et selvbilde som er omvendt proporsjonalt med mannens forutsetninger. 32-åringen fra Nordfjord har aldri vært i arbeid, men kun drevet med politikk i hele sitt voksne liv. Han er et klassisk eksempel på vår tids formyndere: Utdannelsen bruker han til å herse med folk. Han presterte fredag å si at det er blitt mer ro i Venstre etter at han ble foreslått som nestleder. Med så magiske evner når han sikkert langt.

Når han nå hevder å ha visjoner for Norge, fristes vi til å sitere den tyske forbundskansler Helmut Schmidt, som sa at «Folk som har visjoner, bør oppsøke lege».

https://www.document.no/2020/03/07/venstre-en-overflodig-tomtonne/
Slettet bruker
07.03.2020 kl 18:35 404


Når ellers flinke Elvestuen sitter som miljøvernminister uten å stoppe vindkrafts bransjens rasering av karbonrike torvmyrer, biologiske mangfold og folks naturopplevelser, da er det bare å pakke sammen. Da er det ikke naturen man representerer. Håper miljøverstingen Venstre raderes bort av den årsak.

Redigert 07.03.2020 kl 18:39 Du må logge inn for å svare
CS_invest
07.03.2020 kl 19:51 388

Kan trolig slappe av en god stund nå. Krisen avblåst - Kina har vel allerede nå redusert CO2-utslipp mer end Norges totale utslipp over 5 år. Og når resten av verden telles opp - så kan det trolig ganges med en halv eller hel håndfuld. Fly står, fabrikker står, ingen trenger strøm etc.

Så plutselig er ikke det så EKSTREM nødvendig/kriseaktig at norge kutter noen promiller av det som allerede har faldt vekk!

Verste for gjøkene blir vel nå - hva skal de bruke resten av livet til?
Slettet bruker
07.03.2020 kl 20:15 383

Like før repet kuttes i giljotinen vil nok rotevatn forstå at han nok ikke er så hip blant muslimene som han selv tror.