Die Another Day
Der intet som er på sikker grund endnu men i dag kunne blive et vendepunkt.
- Shortene er begyndt at reducere deres positioner
- Politisk indgreb fra den norske regering som blandt vil være støtte til luftfarten
- Fald i olieprisen gavner NAS og skader konkurrantene
- Fald i NOK giver sikkert også mindre valuta-gevindster eftersom NAS regnskabsvaluta er NOK
- Futures for amerikanske marked ser ud til at stabilisere markedet (selvom det kan hurtigt endre sig)
I tilleg kommer vi tætter på datoen, hvor NAS kan opsige hele eller dele av Max-fly orderen. Jeg tenker mere og mere at vi vender på at dette tidspunkt indtraffer.
Jeg tror ikke at det bliver i denne omgang at NAS går under.
- Shortene er begyndt at reducere deres positioner
- Politisk indgreb fra den norske regering som blandt vil være støtte til luftfarten
- Fald i olieprisen gavner NAS og skader konkurrantene
- Fald i NOK giver sikkert også mindre valuta-gevindster eftersom NAS regnskabsvaluta er NOK
- Futures for amerikanske marked ser ud til at stabilisere markedet (selvom det kan hurtigt endre sig)
I tilleg kommer vi tætter på datoen, hvor NAS kan opsige hele eller dele av Max-fly orderen. Jeg tenker mere og mere at vi vender på at dette tidspunkt indtraffer.
Jeg tror ikke at det bliver i denne omgang at NAS går under.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Akhillevs
10.03.2020 kl 09:14
5729
Danske Bank og Nordea nedgraderer til hold, med kursmål på 12 og 15kr.
Finansanalytikerne sine prognoser og diagnoser skifter fra dag til dag, og de kommer nok løpende etter igjen på tur opp. Heldigvis er det bare penger de jobber med.
Finansanalytikerne sine prognoser og diagnoser skifter fra dag til dag, og de kommer nok løpende etter igjen på tur opp. Heldigvis er det bare penger de jobber med.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Epona
10.03.2020 kl 10:48
5512
Ja, det er nok torsdag den 12. mars som blir den store D-dagen, rent kursmessig på kort sikt, men «kort sikt» kan her ha en veldig fleksibel tidsbetydning. Det meste er jo usikkert akkurat nå og investorene går stille i dørene.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
minsin
10.03.2020 kl 11:20
5322
bare tull - dette med kursmålene ...ikke mye å bry seg med..
Bare kortsiktig tenking basert på siste dagers hendelser...
Letter vi blikket - så ender vi med tre hendelser
1) Corona vil avta
2) Fuel prisene vil forbli lave , iallefall ut mnd ... til neste møte . Uenigheten er stor - så kan godt vare til over sommeren
3) NAS-Boeing - ikke dermed sagt at NAS kansellerer avtalen , situasjonen ( 1 års limit) er ett utmerket pressmddel ovenfor Boeing.
NAS hadde nok vært tjent med penger på bok nå for å stabilisere usikkerheten - Boeing på sin side er helt avhengig av at flyselskapene ikke begynner å kansellerer ordrene sine..blir det masse kanselleringer - vil Boeing bli degradert tilbake til steinalderen.
4) Resesjon - usikkerheten er stor - men mye og mangt tyder på at det ikke blir resesjon . Resesjon - handler om systemsvikt , bankvesenet ser ut til å gå relativt uberørt gjennom krisen... forbrukerne vil fortsatt ha jobb , til tross for noen midlertidige permitteringer...det vil komme ett oppsving etter corona krisen.
Bare kortsiktig tenking basert på siste dagers hendelser...
Letter vi blikket - så ender vi med tre hendelser
1) Corona vil avta
2) Fuel prisene vil forbli lave , iallefall ut mnd ... til neste møte . Uenigheten er stor - så kan godt vare til over sommeren
3) NAS-Boeing - ikke dermed sagt at NAS kansellerer avtalen , situasjonen ( 1 års limit) er ett utmerket pressmddel ovenfor Boeing.
NAS hadde nok vært tjent med penger på bok nå for å stabilisere usikkerheten - Boeing på sin side er helt avhengig av at flyselskapene ikke begynner å kansellerer ordrene sine..blir det masse kanselleringer - vil Boeing bli degradert tilbake til steinalderen.
4) Resesjon - usikkerheten er stor - men mye og mangt tyder på at det ikke blir resesjon . Resesjon - handler om systemsvikt , bankvesenet ser ut til å gå relativt uberørt gjennom krisen... forbrukerne vil fortsatt ha jobb , til tross for noen midlertidige permitteringer...det vil komme ett oppsving etter corona krisen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
KalleAnka123
10.03.2020 kl 11:39
5193
Skjønner ikke hvorfor det er så mange rykter om emisjon og sånt. På kort sikt så er det ingen fare for emisjon. Blir nok færre som flyr i april, men når coronaen avtar vil reiselysten være høy. Kan bli en god sommer for Nas hvis antall smittede synker ut over mars/april. Nas kan også nyte godt av lave oljepriser, håper de har satt en hedge på 35 dollar😎
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Godt oppsummert. For selskapet handler det om å holde aktiviteten oppe med lønnsomme priser og fulle fly samtidig som likviditet og soliditet sikres. Det samme gjelder for alle investorer. Lykke til i disse stressende tider.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Restplassno
10.03.2020 kl 11:47
5122
Fin oppsummering ja. Jeg hadde gitt sjelen min for å få skue ett år inn i fremtiden nå, så mange eksternaliteter som kan gå i alle retninger nå.
Selv fikk jeg kjøpt litt nær 11 kr i dag. Satser på at det vil lønne seg på lengre sikt. Håper på mer effektive tiltak enn fjerning av flyseteavgift i dag. Men det er klart at alle monner drar. Tar det jeg kan få.
Selv fikk jeg kjøpt litt nær 11 kr i dag. Satser på at det vil lønne seg på lengre sikt. Håper på mer effektive tiltak enn fjerning av flyseteavgift i dag. Men det er klart at alle monner drar. Tar det jeg kan få.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
minsin
10.03.2020 kl 11:54
5395
Kan være mange tiltak for på Corona ..
Ser vi mot DK , så settes det inn flere busser ... for å unngå nærkontakt blant passasjernene
Både SAS og NAs har ledig fly kapasitet ... Bestemmer regjeringen å sette ekstra fly inn i nasjonal rutetrafikk for å unngå smitte - vil det være ett tiltak som også demper den negative effekten for flyselskapene..
Registrerer at regjeringa vil endre permitterings reglene med umiddlebar virkning..vil ha en positiv effekt på NAs - om det vil bli aktuelt på permittere.
Den ansatte blir skadelidende , ikke arbeidsgiveren..
Ser vi mot DK , så settes det inn flere busser ... for å unngå nærkontakt blant passasjernene
Både SAS og NAs har ledig fly kapasitet ... Bestemmer regjeringen å sette ekstra fly inn i nasjonal rutetrafikk for å unngå smitte - vil det være ett tiltak som også demper den negative effekten for flyselskapene..
Registrerer at regjeringa vil endre permitterings reglene med umiddlebar virkning..vil ha en positiv effekt på NAs - om det vil bli aktuelt på permittere.
Den ansatte blir skadelidende , ikke arbeidsgiveren..
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Herman*
10.03.2020 kl 12:01
5336
Det ryktes at de ikke fjerner flypassasjeravgiften fordi de ikke ønsker at flere skal fly. Samtidig ønsker de visstnok å hjelpe bransjen. Hva har de tenkt å gjøre da, mon tro? Å gjøre det billigere å permittere er jo et godt tiltak, men fjerning av landingsavgifte, flypassasjeravgifter og Mva i en tre mnd periode hadde jo vært hensiktsmessig. De bør også sette opp et krisefond på f eks 20-30 milliarder som kan sikre likviditet til store selskaper som opplever midlertidige likviditetsutfordringer. Tipper de kommer med noe puslete, det blir et ramaskrik fra opposisjonen og LO, og så kommer de tilbake om en uke med noe mer substansielt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Beklager at dette ikke er på norsk.
Fra NRK: Koronasjukehus er stengde Kina seier at alle dei mellombelse sjukehusa som blei opna i Wuhan for å handtere folk som var sjuke med koronaviruset er no stengde. Det skriv Reuters, som siterer statlege medium.
Fra NRK: Koronasjukehus er stengde Kina seier at alle dei mellombelse sjukehusa som blei opna i Wuhan for å handtere folk som var sjuke med koronaviruset er no stengde. Det skriv Reuters, som siterer statlege medium.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
minsin
10.03.2020 kl 12:26
5144
min mening rundt dette er :
Jeg tror de vil redusere flypassasjer avgiftene.
Vi har en høyre regjering som kun vil arbeidsgivernes beste.
eks så vil ikke myndighetene stenge barnehagene - med en indirekte begrunnelse på at foreldrene da må være hjemme og ha fri fra jobb.
Nå er ikke barn den mest utsatte gruppen mht corona , men kanskje barnehagene vil være den største smittekilden
Regjeringa ønsker at næringslivet skal gå sin vante gang.
Løsningen kan derfor bli - red flyplass utgifter samt å sette inn flere fly på de mest utsatte rutene - osl bgo , osl tos, osl - svg mm
Jeg tror de vil redusere flypassasjer avgiftene.
Vi har en høyre regjering som kun vil arbeidsgivernes beste.
eks så vil ikke myndighetene stenge barnehagene - med en indirekte begrunnelse på at foreldrene da må være hjemme og ha fri fra jobb.
Nå er ikke barn den mest utsatte gruppen mht corona , men kanskje barnehagene vil være den største smittekilden
Regjeringa ønsker at næringslivet skal gå sin vante gang.
Løsningen kan derfor bli - red flyplass utgifter samt å sette inn flere fly på de mest utsatte rutene - osl bgo , osl tos, osl - svg mm
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Habub
10.03.2020 kl 12:26
5132
NAS er utrolig vigtig for ikke bare Norge, men hele Skandinavien med deres forsvinden ville det udløse en kæmpe sne-bolds-effekter. Nu tror jeg faktisk at NAS er i bedre form end SAS af den simple årsag at opbygningen af firmaet er fuldstændig anderledes og kun et få-tal af de ansatte har ansættelses vilkår som de i SAS, læs lange opsigelse tider..
Lufthansa er utrolig hårdt ramt grundet deres LH, de er gået til regeringen for hjælp, SAS det samme. Hvad tror dere skulle en krise komme hvor hovedparten af flyene står på bakken. I Danmark taler man om hjælpe pakker til luftfarten som bankerne fik det under finanskrisen.
Hvad findes der af historik omkring staten Norge hjælper private firmaer med fordelagtige lån osv? Nogen inputs?
Lufthansa er utrolig hårdt ramt grundet deres LH, de er gået til regeringen for hjælp, SAS det samme. Hvad tror dere skulle en krise komme hvor hovedparten af flyene står på bakken. I Danmark taler man om hjælpe pakker til luftfarten som bankerne fik det under finanskrisen.
Hvad findes der af historik omkring staten Norge hjælper private firmaer med fordelagtige lån osv? Nogen inputs?
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
10.03.2020 kl 13:03
4968
Hvem dro ut proppen? Den er artig å trade om dagen, men frister ikke å sitte langsiktig i.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
10.03.2020 kl 13:07
4919
Her er grunnen
https://e24.no/naeringsliv/i/4q8Wze/norwegian-kansellerer-3000-avganger-og-varsler-permitteringer-som-foelge-av-coronaviruset
https://e24.no/naeringsliv/i/4q8Wze/norwegian-kansellerer-3000-avganger-og-varsler-permitteringer-som-foelge-av-coronaviruset
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Har den norske regering været ude og give indikationer på, om de har tænkt sig at holde hånden under luftfarten?
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Bippe
10.03.2020 kl 13:21
4710
Den norske regjeringen er "ultraliberal" og jobber gjerne for å selge ut nasjonale godsaker billig til multinasjonale selskaper. Så hvorfor skulle de beskytte et stort sett norskeid flyselskap? Vel, det er jo "gründer" og privateid så kanskje det blir ideologisk feil å la de feile ironisk ok? Og så kan ma jo alltids argumentere med arbeidsplassene? Hvem vet, kanskje er det håp? Oljefondet? Magler jo ikke kapital..
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
SomSa
10.03.2020 kl 13:27
4632
Enten må man være risiko-pervers, hate sine sparepenger eller amatør for å kjøpe NAS nå. Selskapet skal gå rett i dassen med en gigant emisjon som vil likne på tidligere SDRL emisjonen eller PanFish (Marine Harvest, Mowi). Mange aksjer har falt kraftig, man kan selge sine NAS (alt eller en del) og kjøpe andre aksjer som har større sannsynlighet for å stige når alt roer seg, enten om 1 måned eller 1-2 år.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
awkward
10.03.2020 kl 13:27
4626
"Modig" å kjøpe her nå.
Mulig noe shortinndekning som foregår.
Mulig noe shortinndekning som foregår.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
KalleAnka123
10.03.2020 kl 13:29
4601
Tirsdag klokken 13:30 skal statsminister Erna Solberg og finansminister Jan Tore Sanner møte pressen for å fortelle om regjeringens planlagte tiltak.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
SomSa
10.03.2020 kl 13:35
4537
Det hjelper ikke å fjerne flypassasjeravgiften når flyene skal stå parkert på bakken.
243 norske reisende kommer seg ikke hjem fra Phu Quoc i Vietnam. Årsaken er endrede visumregler grunnet virusutbrudde
https://www.abcnyheter.no/reise/reisenyheter/2020/03/10/195655350/over-200-nordmenn-coronafast-i-vietnam
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Den danske regering varsler hastelovgivning for at understøtte erhvervslivets likviditet:
https://jyllands-posten.dk/politik/ECE11998211/mette-frederiksen-varsler-hastelovgivning-for-at-tackle-corona/
Spændende at se, om Norge gør det samme.
https://jyllands-posten.dk/politik/ECE11998211/mette-frederiksen-varsler-hastelovgivning-for-at-tackle-corona/
Spændende at se, om Norge gør det samme.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Restplassno
10.03.2020 kl 13:48
4365
Tilbakeføring av underskudd, sier de?
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Herman*
10.03.2020 kl 14:03
4214
Regjeringen varsler at de ønsker å hjelpe flybransjen, men at de må
Sørge for at tiltakene er effektive, at de likebehandler selskaper og at de er i tråd med internasjonale regler. Derfor trenger de et par dager ekstra til å utforme tiltakene. Dette er jo problemstillinger jeg har tatt opp tidligere. Det virker dog som det er en sterk vilje til å bidra. Det jeg ikke skjønner er dette med likebehandling. Det er vel bare Norwegian og Widerø som er Norske flyselskaper, skal ikke den norske stat ha mulighet til gjøre noe ekstra for disse? Tror Erna muligens mente at avgiftslettelser må komme alle til gode. Ellers er det jo slik at NAS har mange fly på bakken allerede, og gunstigere permitteringsregler vil jo gavne selskapet.
Sørge for at tiltakene er effektive, at de likebehandler selskaper og at de er i tråd med internasjonale regler. Derfor trenger de et par dager ekstra til å utforme tiltakene. Dette er jo problemstillinger jeg har tatt opp tidligere. Det virker dog som det er en sterk vilje til å bidra. Det jeg ikke skjønner er dette med likebehandling. Det er vel bare Norwegian og Widerø som er Norske flyselskaper, skal ikke den norske stat ha mulighet til gjøre noe ekstra for disse? Tror Erna muligens mente at avgiftslettelser må komme alle til gode. Ellers er det jo slik at NAS har mange fly på bakken allerede, og gunstigere permitteringsregler vil jo gavne selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Norske journalisters jobb er å legge ned norsk industri virker det som. Er alle lønnet av Sissener :-)
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Swing
10.03.2020 kl 14:10
4117
Hva var vitsen med en pressekonferanse i dag om at ulike tiltak kommer på fredag? For en tafatt og lite handlekraftig regjering vi har!
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
mofi1
10.03.2020 kl 14:12
4097
De sier nå i hvert fall at det blir tiltak for flybransjen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
tod-l
10.03.2020 kl 14:12
4092
snedig at melding om kansellering av 3000 avganger kom rett for pressekonf fra regjeringen, sikker noen som gjord noen gode kjøp der
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Synes Jern Erna var bra, ser på særegene tiltak for flybransjen. Ser greit ut.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Herman*
10.03.2020 kl 14:16
4036
Skulle gjerne hatt en ekspert på EU og WTO regelverk her. Hva har regjeringen mulighet til å gjøre innenfor regelverket?
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
12 Mars, opphever NAS Boeing bestillingen ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Herman*
10.03.2020 kl 14:38
3883
Hvor har du 12 mars fra om jeg tør spørre.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Kantarell
10.03.2020 kl 15:02
3771
Boeing Max fly er på bakken siden 13 mars 2019
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
SomSa
10.03.2020 kl 15:32
3636
Skal NAS gjøre samme som SAS:
Sas ber ansatte redusere lønnen med 20 prosent. Det fremkommer i en intern epost.
https://www.dn.no/luftfart/sas-ber-ansatte-redusere-lonnen-med-20-prosent/2-1-770664
Jeg ville helst bli permittert enn å redusere lønnen med 20%. Med 14% mindre lønn hadde jeg en lang ferie.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
bj111
10.03.2020 kl 16:04
3497
Det kommer trolig ikke til å gå fly til eller fra Norge om tre uker. Om tre uker er vi der Italia er i dag hvor man må velge hvem som skal få respirator og hvem som skal dø. Helsemyndigheter, regjering og storting dysser dette ned så godt de kan for å ikke skape panikk med tomme matvarebutikker etc. Eneste som kan hindre at luftrommet stenges er at alle andre land oppnår en like effektiv spredning som Norge. Allerede settes nordmenn i karantene ved ankomst til andre land. Dette blir stygt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Herman*
10.03.2020 kl 16:18
3423
Kantarell skrev Boeing Max fly er på bakken siden 13 mars 2019
De kan jo ikke kansellere fly de allerede har mottat. Det vil si å heve kjøpet og omfattes av et annet lovverk. Men de skulle ha mottat 10 max fly for ca ett år siden. Disse kan kanselleres. De kan vel kansellere hele sulamitten, men jeg antar at dette kan bare gjøres med Boeing sin velsignelse. Da må nok NAS gi slipp på deler av kompensasjonen. Et annet moment som få snakker om, er jo at krisen kan være en gyllen mulighet airbus. Mot å låne ut noen milliarder til div flyselskaper, kan de sikre seg flere hundre milliarder i fremtidige leveranser. Faktisk kan vi snakke om billioner av NOK om de drar dette langt nok. De omsetter for ca 700 milliarder Nok i året, vesentlig mindre enn Boeing. Dette kan være deres muligheter til å ta enorme markedsandeler.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Kantarell
10.03.2020 kl 16:36
3361
Nas ledelsen er konstant under prøve i disse tidene og det krever ekstreme gode strategiske ferdigheter. Det er viktig at de melder info med god "timing".
Ja, kursen har falt 30 kroner på få dager og det kan falle noenlunde til (9-10 kroner har vært testet allerede).
For at flyselskaper skal kunne få hjelp av myndighetene må de kutte noen ruter/fly, samt nedbemanne en del ansatte (sas ber ansatte om å jobbe 20% mindre og motta 20% mindre lønn). Hvilke tiltak ledelsen bestemmer vil påvirke Nas-økonomi.
Staten kan vurdere å bidra med diverse passasjeravgift kutt. Mulig de bidrar med noe økonomisk krisepakke..
Målet er nok at flyselskaper skal overleve og bevare eksisterende jobb i bransjen. Dette er bra!
Nas-ledelse MÅ vurdere hvilke nyheter de skal offentliggjøre: Er det viktig at kursen er tilbake til 30-40 innen 1-2 uker? Egentlig ikke.
Bør Boeings kompensasjoner avtales denne uka? Kanskje ikke.
Jeg tror at JS. & CO vil ta riktige beslutninger og det krever at VI småaksjonærer er utholdende i vanskelige tider.
Ja, kursen har falt 30 kroner på få dager og det kan falle noenlunde til (9-10 kroner har vært testet allerede).
For at flyselskaper skal kunne få hjelp av myndighetene må de kutte noen ruter/fly, samt nedbemanne en del ansatte (sas ber ansatte om å jobbe 20% mindre og motta 20% mindre lønn). Hvilke tiltak ledelsen bestemmer vil påvirke Nas-økonomi.
Staten kan vurdere å bidra med diverse passasjeravgift kutt. Mulig de bidrar med noe økonomisk krisepakke..
Målet er nok at flyselskaper skal overleve og bevare eksisterende jobb i bransjen. Dette er bra!
Nas-ledelse MÅ vurdere hvilke nyheter de skal offentliggjøre: Er det viktig at kursen er tilbake til 30-40 innen 1-2 uker? Egentlig ikke.
Bør Boeings kompensasjoner avtales denne uka? Kanskje ikke.
Jeg tror at JS. & CO vil ta riktige beslutninger og det krever at VI småaksjonærer er utholdende i vanskelige tider.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Herman*
10.03.2020 kl 16:43
3319
Det ville skapt litt mindre panikk hvis markedet visste at NAS fikk noen milliarder på konto til uka. Ser ikke fordelen med å dra dette ut. JS har forsterket kursraset ved å trekke i tvil en rask avtale (for noen uker siden), han har forsterket effekten ved å be myndighetene om hjelp via en børsmelding, ved å ikke peke på strategiske muligheter for selskspet, og ved å gjemme seg for pressen når det stormer som verst. Tallene fra Asia i dag er for øvrig meget bra.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Kantarell
10.03.2020 kl 16:57
3268
Tiden vil vise.
At kursen har falt så mye henger ikke sammen i det hele tatt. Det er norske medier som har utnyttet JS "taushet" og flere Short & Co tjener fett på at aksjen er underpriset. Likevel ser vi at det har blitt mindre short. i det siste?!
At kursen har falt så mye henger ikke sammen i det hele tatt. Det er norske medier som har utnyttet JS "taushet" og flere Short & Co tjener fett på at aksjen er underpriset. Likevel ser vi at det har blitt mindre short. i det siste?!
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
Obxserver
10.03.2020 kl 16:58
3255
33 millioner aksjer short. Mest shortet er SAS, med en andel på 29,5 prosent av aksjene, fulgt av Norwegian hvor 19,8 prosent av aksjene er shortet, ifølge Sparebank 1 Markets.
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
mofi1
10.03.2020 kl 17:02
3236
Men er det etter dagens handel eller fra slutten på fredagshandelen?
Redigert 21.01.2021 kl 06:04
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »