BIOTEC- upopulert,ukjent, utbomba

ITinvest
BIOTEC 07.08.2018 kl 18:22 8271

ja, ja nå har eg kjøpt meg inn igjen.
Synes rett og slett kursen ble så lav att det ble inntressangt.
Utbomba kurs
Har flotte produkter ute på markedet. men salget går tregt.

Hvis salget kommer i gang, får vi fort en dobling
Selskapet har meldt att slutten av året blir bredere enn starten.

Her er mulighet
Redigert 21.01.2021 kl 09:01 Du må logge inn for å svare
rufus01
17.08.2018 kl 13:27 3156

oppturen
Hvis det du skriver i forhold til UK stemmer så syns jeg det er merkelig at de ikke sier dette under Q2. Det er også litt merkelig syns jeg at nå har de kjørt studier i UK siden de inngikk avtale med H&R healthcare, da i påvente av refusjon. Man skulle da tro at de som følge av disse studiene kunne selge noen få tuber iallefall, men det virker ikke slik. Forstå det den som kan, for som jeg tidligere har skrevet, woulgan er fantastisk. Så din teori om at de driver og øser ut gratis tuber til studier har jeg liten tro på. Derimot mener jeg det er noe de absolutt burde starte og gjøre. Ikke bare i UK, men også til større legesentre i norge og norden. De aller fleste vil jeg tro at aldri har hørt om woulgan, og iallefall ikke prøvd det ut. Og om ikke annet kan de starte og selge til sterkt redusert pris for og gjøre produktet kjent. Jeg har prøvd og fremføre dette budskapet til ledelsen. Men de hevder bare at woulgan er billig i forhold til sammenlignbare produkter, så da er det vel slik. Og for all del hvorfor tenke alternativt når butikken går så det griner....
oppturen
17.08.2018 kl 15:16 3080

Studiene som har blitt kjørt blir brukt som brekkstang/døråpner for å få klinikker til å selv prøve. Se presentasjon side 11.
Fant ikke den igjen men for under 1 år siden kunne man forespørre gratis prøver i UK. (Jeg sendte en forespørsel men fikk tilbakemelding om at det var kun for klinikker i UK)