Deres "kursmål" på HUNT
Har vært noen nydelige dager å være HUNT-investor. Tenker dere at aksjen er "dyr" nå på rett under 4 kroner? Har lyst til å kjøpe litt mer, men har ikke peiling på når den blir "dyr".. Setter stor pris på svar
Redigert 21.01.2021 kl 09:08
Du må logge inn for å svare
zxcvbnm
11.03.2020 kl 09:09
12748
Jeg satt kurmål 4 kr på et 6 mnd perspektiv satt 5/3-20
Det er nådd og jeg selger ut i dag over 4.2 kr. Det har gitt rett ca 30% på 6 dager.
Sikrer gevinst i "krisetider".
Men mange gode innlegg på Hunt tråden,så les litt deg litt opp.
Jeg følger med videre på Hunt om mulig ny inngang under 3.7 kr
Sitter med Kog, archer ,odl og sbx.
Det er nådd og jeg selger ut i dag over 4.2 kr. Det har gitt rett ca 30% på 6 dager.
Sikrer gevinst i "krisetider".
Men mange gode innlegg på Hunt tråden,så les litt deg litt opp.
Jeg følger med videre på Hunt om mulig ny inngang under 3.7 kr
Sitter med Kog, archer ,odl og sbx.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
6 kroner er nav nå med q2 CF og salg på rundt 95M av skip. Adderer 2 kroner i året i CF nå.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
RedSandberg
11.03.2020 kl 11:12
12346
Noen som kan forklare hvorfor Hunt er under 4 kr nå?
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Noen håpefulle som vil få den til å bryte med i håp om å få billige aksjer ?
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
RedSandberg
11.03.2020 kl 11:24
12252
Er jo helt tullete pris slik som markedet er nå. Nå må folk ta seg sammen :p
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Sjøbris
11.03.2020 kl 11:57
12573
Georgios (2009 - Modern VLSFO) Fully Fixed AG/Rsea WS 135.00 Bahri Oil Transportation Mar 29-31 Dynacom Demurrage USD 115K (TCE: RV USD 162.17K @ 23.62 days / Actual USD 205.71K @ 19.09 days) 2.82 idle days
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
RedSandberg
11.03.2020 kl 12:10
12501
Hva er det for folk som sitter å selger nå... Må jo være en robot som ikke skjønner bæret.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Sjøbris
11.03.2020 kl 12:13
12475
Den ser ut til å være synkron med frontline.
Fortsetter dette er veien opp.
Fortsetter dette er veien opp.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Tank-aksjene klarer ikke å holdes nede stort lengre, på så sterke tankrater som vi ser nå!
HUNT slutt rundt 4,40 i dag. Over 5 kroner før helga.
HUNT slutt rundt 4,40 i dag. Over 5 kroner før helga.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
11.03.2020 kl 12:40
12324
Hunt er ned 10% siste måned. Fro er opp 15%. Jeg har kjøpt enda er Hunt og hedger noe med short fro.
https://bigcharts.marketwatch.com/advchart/frames/frames.asp?show=&insttype=Stock&symb=NO%3Afro&x=20&y=12&time=4&startdate=1%2F4%2F1999&enddate=8%2F13%2F2019&freq=1&compidx=aaaaa%3A0&comptemptext=no%3Ahunt&comp=no%3Ahunt&ma=0&maval=9&uf=0&lf=1&lf2=2&lf3=4&type=64&style=320&size=2&timeFrameToggle=false&compareToToggle=false&indicatorsToggle=false&chartStyleToggle=false&state=15
https://bigcharts.marketwatch.com/advchart/frames/frames.asp?show=&insttype=Stock&symb=NO%3Afro&x=20&y=12&time=4&startdate=1%2F4%2F1999&enddate=8%2F13%2F2019&freq=1&compidx=aaaaa%3A0&comptemptext=no%3Ahunt&comp=no%3Ahunt&ma=0&maval=9&uf=0&lf=1&lf2=2&lf3=4&type=64&style=320&size=2&timeFrameToggle=false&compareToToggle=false&indicatorsToggle=false&chartStyleToggle=false&state=15
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
RedSandberg
11.03.2020 kl 12:46
12279
Det gjøres flere slutninger i dag på opp mot 200.000 dollar og kursen dundrer nedover... Må ut å gå meg en tur. Har aldri sett lignende.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
tuja
11.03.2020 kl 12:48
12264
Ratene er vel bedre nå kontra da kursen var på langt høyere nivåer. Merkelig utvikling. Kursen burde lagt på seg både 1 og 2kr med utviklingen på ratene.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Hvilke meglere / meglerhus dekker HUNT? Står kanskje på hjemmesiden til selskapet. Kanskje man skulle sendt dem en epost og tipset om den vanvittige feilprisingen som er i HUNT nå, gitt rekordratene vi ser! Dette er kanskje den største kjøpsmuligheten på Oslo Børs nå.
Fant den: https://www.huntergroup.no/investor-relations/analyst-coverage
Noen av disse meglerne kommer til å rope "KJØP!" en av de første dagene.
I 2017 var aksjekursen i HUNT i 20 kroner. Aksjen kan stige bratt i dagene og ukene fremover - ser vi 8 - 10 kroner i denne før påske?
Fant den: https://www.huntergroup.no/investor-relations/analyst-coverage
Noen av disse meglerne kommer til å rope "KJØP!" en av de første dagene.
I 2017 var aksjekursen i HUNT i 20 kroner. Aksjen kan stige bratt i dagene og ukene fremover - ser vi 8 - 10 kroner i denne før påske?
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
11.03.2020 kl 12:51
12207
FRO ble handlet mye høyere i USA i går enn på OSE nå og andre tankaksjer steg like mye. Og ratene som kommer inn nå er enda bedre enn de vi så i går. Og Hunt har steget MYE mindre enn disse. Å selge under 4 er galskap. Kan fort se 5 kr alt denne uka.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
RedSandberg
11.03.2020 kl 12:51
12205
I USA i går gikk aksjekurser mellom 15 og 35 % opp på rubbel bit av møkkeselskap med gamle rustholker på vannet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
RedSandberg
11.03.2020 kl 12:58
12163
Ser at flere av de er betydelig opp i premarket i dag. Wow. Hva skjer?
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Dylan1981
11.03.2020 kl 13:03
12133
Helvete altså!! Jeg solgte andre aksjer og kjøpte mer HUNT på 4,3 ved åpning i dag fordi all fornuft tilsier at kursen burde rast opp mot 5, og nå viser det seg at jeg kunne kjøpt ned mot 3,9. Det tikker jo inn den ene slutningen etter den andre mellom 130 000 - 200 000, allikevel synker HUNT. Er det mulig?!
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
RedSandberg
11.03.2020 kl 13:06
12099
Nei, det er ikke mulig. Men det må jo bli en enorm oppgang mot slutten i dag. Er dessverre fullastet allerde.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Dylan1981
11.03.2020 kl 13:13
12056
Jeg har heller ikke noe tørt krutt igjen dessverre. Skikkelig surt. Men ja, vi får bare håpe at fornuften kicker inn i markedet etter hvert.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
zxcvbnm
11.03.2020 kl 13:15
12043
Da begynner jeg plukke litt på 3.9 kr og lavere ned mot 3.70 kr.
Bare å bruke god tid. Ser det samme i ODL. Ikke noe hastverk med å bruke opp traderpotten å bli låst i disse tider.
Det er svingninger det blir penger av.
Bare å bruke god tid. Ser det samme i ODL. Ikke noe hastverk med å bruke opp traderpotten å bli låst i disse tider.
Det er svingninger det blir penger av.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Noen som har en god link til tank-ratene? Hadde vært artig å følge med den sterke stigningen i ratene nå.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
RedSandberg
11.03.2020 kl 13:18
12007
Last ned appen VLCC Fixtures.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Forskjell på faktisk inngåtte avtaler/kontrakter, og "On Subs" avtaler. Siste er IKKE inngått, men befrakter har for en kort tid en opsjon (som befrakter betaler litt for) på å leie en VLCC til den prisen.
https://books.google.no/books?id=1J7ECQAAQBAJ&pg=PT26&lpg=PT26&dq=%22on+subs%22+shipping+subject+to&source=bl&ots=UTY6yt238r&sig=ACfU3U3dWAggbBSePZJ4lTfrVsR12kbZyg&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwjP-JWGs5LoAhUK36QKHV-eB4UQ6AEwAHoECAoQAQ#v=onepage&q=%22on%20subs%22%20shipping%20subject%20to&f=false
https://books.google.no/books?id=1J7ECQAAQBAJ&pg=PT26&lpg=PT26&dq=%22on+subs%22+shipping+subject+to&source=bl&ots=UTY6yt238r&sig=ACfU3U3dWAggbBSePZJ4lTfrVsR12kbZyg&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwjP-JWGs5LoAhUK36QKHV-eB4UQ6AEwAHoECAoQAQ#v=onepage&q=%22on%20subs%22%20shipping%20subject%20to&f=false
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Svaret kan ligge i at Napatech møter sterk motstand teknisk på kr. 3,90. Ender aksjekursen godt over kr. 3,90 på høyt volum i e.m., er det duket for et solid kjøpssignal og sterk stigning de neste dagene. Noe forsinket, men dog...
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
RedSandberg skrev Last ned appen VLCC Fixtures.
Den appen så bra ut, takk! Skal ikke late som jeg skjønner alle tallene her, men det er mye grønt og store tall for rater, så det er vel nærmere rekord-slutninger som er gjort.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Hvor finner jeg informasjon om utbyttedatoer for Hunt? Ja, jeg har googlet og besøkt hjemmesiden deres uten å bli klokere. Takk for svar
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Intet utbytte for 2019-Q4. Eventuelle fremtidige utbytter blir offentliggjort ifm fremleggelsen av fremtidige kvartalsresultater.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Takk for svar Reserven og ellers gode og opplysende innlegg for de litt mindre erfarne som meg.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
11.03.2020 kl 13:31
11845
Sinnsykt bra! Dette skulle være den dårlige perioden av året under normale forhold. Nå får vi dette midt i Corona-krisen!
Joakim Hannisdahl
@JHannisdahl
TD3C (#VLCC AG/China) FFA for April now at $68k/d (vs spot at $30k/d on Friday). FFA for 2Q20 now at 60k/d vs our forecast of $20k/d. FFA 3Q20 at $44k/s vs our forecast at $23k/d. FFA 4Q20 at $56k/d vs $91k/d
#oil #tanker #shipping #OOTT $FRO $ADSCME $DHT $EURN $OET $HUNT
Joakim Hannisdahl
@JHannisdahl
TD3C (#VLCC AG/China) FFA for April now at $68k/d (vs spot at $30k/d on Friday). FFA for 2Q20 now at 60k/d vs our forecast of $20k/d. FFA 3Q20 at $44k/s vs our forecast at $23k/d. FFA 4Q20 at $56k/d vs $91k/d
#oil #tanker #shipping #OOTT $FRO $ADSCME $DHT $EURN $OET $HUNT
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
bravo
11.03.2020 kl 13:33
11828
WS 135 !!!!!!! Dylan.
Selg Hus, hund, kjerring og spør deg selv om du virkelig trenger to nyrer?
Penger på gaten!!! No brainer!!!
Selg Hus, hund, kjerring og spør deg selv om du virkelig trenger to nyrer?
Penger på gaten!!! No brainer!!!
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
11.03.2020 kl 13:35
11792
Takk for nyttig info. Hvis du eller andre har link til en god forklaring på hvordan man omregner WS til dagsrater hadde det også vært kjærkomment.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
11.03.2020 kl 13:37
11776
jeg sitter på noen utbombede aksjer som det ikke frister å selge, men vurderer snart å gjøre det og gå all in.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Noen ser den vanvittige kjøpsmuligheten i HUNT nå. Kommer inn store kjøpsordre!
HUNT rett opp nå. USA løfter seg i ettermiddag, og jeg har sagt at HUNT slutter rundt 4,40 i ettermiddag. Over 5 kroner før helgen.
HUNT rett opp nå. USA løfter seg i ettermiddag, og jeg har sagt at HUNT slutter rundt 4,40 i ettermiddag. Over 5 kroner før helgen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Ja, det skjer noe nå, kursen er godt over 3,90 igjen, og det ligger noen store kjøpsordre på kr. 3,95. Skal vi avslutte dagen godt over kr. 3,90, er det gitt et solid kjøpssignal som vil "booste" aksjekursen mot 5-tallet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
11.03.2020 kl 13:45
11729
Rakk akkurat å handle for det jeg kunne på 3,75
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Gratulerar til dei som tok ein sjangse på ATH, er jo heilt vannvittig bra:)
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
WS = Worldscale, er en diger tabell for alle mulige (tenkelige og "utenkelige") kombinasjoner av skip for frakt av råolje/crude
og olje-produkter fra A til B:
https://www.clarksons.com/glossary
Worldscale (WS)
«An international index of freight for tankers. Worldscale is a schedule of freight rates for a standard ship in US dollars per tonne of oil for an array of oil routes. The rates listed in the table are designated as Worldscale Flat or WS100 and are revised annually.»
WS matrisen får du IKKE gratis, men må kjøpe (dyrt).
For å omregne WS (prosent av 100% WS = WS100) til dagrate, må du vite WS100 som du ikke finner gratis på Internett, eller får tak i gratis.
Vet du WS100, og for eksempel ønsker dagraten for WS65 (65% av WS100), skal det i teorien være så enkelt at
WS65 = 65% av WS100 = WS100 * 0,65.
Teorien har jeg selv testet ut i praksis, men ikke fått til å stemme helt.
og olje-produkter fra A til B:
https://www.clarksons.com/glossary
Worldscale (WS)
«An international index of freight for tankers. Worldscale is a schedule of freight rates for a standard ship in US dollars per tonne of oil for an array of oil routes. The rates listed in the table are designated as Worldscale Flat or WS100 and are revised annually.»
WS matrisen får du IKKE gratis, men må kjøpe (dyrt).
For å omregne WS (prosent av 100% WS = WS100) til dagrate, må du vite WS100 som du ikke finner gratis på Internett, eller får tak i gratis.
Vet du WS100, og for eksempel ønsker dagraten for WS65 (65% av WS100), skal det i teorien være så enkelt at
WS65 = 65% av WS100 = WS100 * 0,65.
Teorien har jeg selv testet ut i praksis, men ikke fått til å stemme helt.
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Kaisovski
11.03.2020 kl 13:49
11688
Man må vel justere for blant annet størrelse på baljen?
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
11.03.2020 kl 13:51
11668
Takk skal du ha. Da var det enda vanskeligere å forstå enn jeg trodde :)
Redigert 21.01.2021 kl 08:18
Du må logge inn for å svare
Kaisovski skrev Man må vel justere for blant annet størrelse på baljen?
Justere både for størrelsen på (les: maks lastekapasitet til) baljen, og faktisk størrelse på lasten er den mindre enn maks lastekapasitet til baljen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:19
Du må logge inn for å svare
"215 lagerskip
Hvis Saudi nå gjør alvor av å produsere 12,3 millioner fat pr. dag fra april kan det ifølge Kepler Cheuvreux-analytikeren bli voldsomt mye tankskip som skal brukes til flytende lager.
– De 12,3 millioner fatene sammenligner seg altså med 10,5 millioner fat i dagens estimater. Med 1,8 millioner fat pr. dag i ytterligere produksjon kan vi få ytterligere 490 millioner fat med flytende lager. Det er 215 VLCCer eller cirka 30 prosent av VLCC-flåten, sier han."
https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2020/03/10/7505609/frontline-opp-30-prosent-pa-to-dager
Hvis Saudi nå gjør alvor av å produsere 12,3 millioner fat pr. dag fra april kan det ifølge Kepler Cheuvreux-analytikeren bli voldsomt mye tankskip som skal brukes til flytende lager.
– De 12,3 millioner fatene sammenligner seg altså med 10,5 millioner fat i dagens estimater. Med 1,8 millioner fat pr. dag i ytterligere produksjon kan vi få ytterligere 490 millioner fat med flytende lager. Det er 215 VLCCer eller cirka 30 prosent av VLCC-flåten, sier han."
https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2020/03/10/7505609/frontline-opp-30-prosent-pa-to-dager
Redigert 21.01.2021 kl 04:09
Du må logge inn for å svare
Mener å huske at noen av de skipene som ikke er produsert i 2020, har rater frem til 15. mars 2020. Dersom disse ratene ikke allerede er fremforhandlet videre, må vel Hunter nå ha et særdeles godt utgangspunkt for å oppnå bedre rater enn noengang før. Vel og merke dersom man ikke satser på rater over lengre perioder for de er vel satt noe lavere enn de for kortere perioder?
Reserven, er du der?
Redigert 21.01.2021 kl 04:09
Du må logge inn for å svare
Frontline løfter seg 15% nå! Hunter burde løfte seg tilsvarende!
HUNT snart over 4,10 og stigende. Fastholder 4,40 før slutt i dag.
HUNT snart over 4,10 og stigende. Fastholder 4,40 før slutt i dag.
Redigert 21.01.2021 kl 04:09
Du må logge inn for å svare
Marketwatch
11.03.2020 kl 15:03
6431
Enig, burde gå mer opp, dersom FRO ermalen. Også ADS bør ha en del å gå på.
Redigert 21.01.2021 kl 04:09
Du må logge inn for å svare
RedSandberg
11.03.2020 kl 15:06
6391
Parodi
Redigert 21.01.2021 kl 04:09
Du må logge inn for å svare
JA, men vet ikke mer enn det du skriver.
Fra 2019-Q4 rapporten er mitt inntrykk, som kan være feil, at HUNT deltar i en pool, hvor inntektene fra alle pool-skipene deles. Da er det ikke så viktig hva HUNT får av rater, men hva poolen totalt får. Jo flere skip, jo større sjanse for å få noen av topp-ratene. En av grunnene til at FRO aksjen ofte gjør det bedre enn HUNT aksjen, fordi FRO har et stort antall skip, ikke bare VLCC, men også mindre skip som fullastet kan seile gjennom Suezkanalen, hvilket en fullastet VLCC ikke kan.
Fra 2019-Q4 rapporten er mitt inntrykk, som kan være feil, at HUNT deltar i en pool, hvor inntektene fra alle pool-skipene deles. Da er det ikke så viktig hva HUNT får av rater, men hva poolen totalt får. Jo flere skip, jo større sjanse for å få noen av topp-ratene. En av grunnene til at FRO aksjen ofte gjør det bedre enn HUNT aksjen, fordi FRO har et stort antall skip, ikke bare VLCC, men også mindre skip som fullastet kan seile gjennom Suezkanalen, hvilket en fullastet VLCC ikke kan.
Baltisk
11.03.2020 kl 15:44
6159
Joda. Her er utdrag fra Tankers Internationals hjemmeside - det pool selskapet som Hunter bruker.
"How the
pools work
Τhe Tankers International Pools provide a physical hedge for Owners by ensuring stable and regular cash flow during volatile market conditions whilst still being able to take advantage of market upsides. Earnings are typically distributed to Participants twice per month, depending on market conditions and working capital requirements across the fleet.
We always welcome new participants with top-quality ships and who adhere to the high standards of ship management we expect.
Pool Participants undertake to trade their qualifying vessels in the Tankers International Pools and receive a share of the freights in accordance with the Pool Points allotted to each of their vessels. All commercial decisions are handled by the Pools’ commercial team with the exception of any specific trading restrictions which Owners may stipulate.
A vessel’s share of the total Pool income is determined by its theoretical earnings potential relative to the rest of the fleet and is illustrated by its allocated ‘Pool Point’. The Pool Point system is highly transparent based on vessel specific data and market data combined with a standardized calculation method, which is openly shared will all participants. Pool Points are adjusted every six months to reflect changes to trading patterns, fleet composition, market level and bunker prices to ensure overall weighting remains fair.
Reporting of commercial and financial results is done via access to an extranet with weekly, monthly, quarterly and annual reports. These reports are prepared with the objective of producing informative reports in a timely manner."
"
Tankers International employs motivated, professional people at all levels. We have offices in London, New York and Singapore to ensure global coverage for our Participants as well as for our Customers.
How the TI pool works
Our Sub-Pools
Recent developments in the tanker market with a more diverse VLCC fleet have encouraged Tankers International to create a number of sub-pools; a sub-pool for modern scrubber fitted ships, a sub-pool for modern non-scrubber fitted ships and a sub-pool for ships aged 15 years and older. Vessels with different attributes have specific trading patterns and earnings potential and this division ensures fair sharing of earnings and costs between similar vessel types. This division is purely financial and from a commercial perspective all vessels trade as one single Pool."
"How the
pools work
Τhe Tankers International Pools provide a physical hedge for Owners by ensuring stable and regular cash flow during volatile market conditions whilst still being able to take advantage of market upsides. Earnings are typically distributed to Participants twice per month, depending on market conditions and working capital requirements across the fleet.
We always welcome new participants with top-quality ships and who adhere to the high standards of ship management we expect.
Pool Participants undertake to trade their qualifying vessels in the Tankers International Pools and receive a share of the freights in accordance with the Pool Points allotted to each of their vessels. All commercial decisions are handled by the Pools’ commercial team with the exception of any specific trading restrictions which Owners may stipulate.
A vessel’s share of the total Pool income is determined by its theoretical earnings potential relative to the rest of the fleet and is illustrated by its allocated ‘Pool Point’. The Pool Point system is highly transparent based on vessel specific data and market data combined with a standardized calculation method, which is openly shared will all participants. Pool Points are adjusted every six months to reflect changes to trading patterns, fleet composition, market level and bunker prices to ensure overall weighting remains fair.
Reporting of commercial and financial results is done via access to an extranet with weekly, monthly, quarterly and annual reports. These reports are prepared with the objective of producing informative reports in a timely manner."
"
Tankers International employs motivated, professional people at all levels. We have offices in London, New York and Singapore to ensure global coverage for our Participants as well as for our Customers.
How the TI pool works
Our Sub-Pools
Recent developments in the tanker market with a more diverse VLCC fleet have encouraged Tankers International to create a number of sub-pools; a sub-pool for modern scrubber fitted ships, a sub-pool for modern non-scrubber fitted ships and a sub-pool for ships aged 15 years and older. Vessels with different attributes have specific trading patterns and earnings potential and this division ensures fair sharing of earnings and costs between similar vessel types. This division is purely financial and from a commercial perspective all vessels trade as one single Pool."
Verdihunter
11.03.2020 kl 15:59
6084
Hehe ja.. Jeg skjønner ikke hvem som driver og selger nå.... Veldig spesielt