Alle pasienter rekruttert, nok cash og ingen Corona bekymring😀

SomSa
TRVX 11.03.2020 kl 08:27 21109

I motsetning til flere kreftselskapet har Targovax rekruttert alle sine hudkreftpasienter og de siste er under behandling nå. Hudkreftstudien er den viktigste studien for selskapet. Vi slipper å tenke på forsinkelser pga Corona problemer. For en gangs skyld er det en fordel å eie TRVX. Som jeg hadde sagt for lenge siden skal data fra hudkreft komme i august og muligens i september. Vi kan leve med 2-3 måneder med forsinkelser.

Fra 4Q 2019:
Innen 1H 2020 skal vi få data fra ONCOS-210 & ONCOS-212, ONCOS-211, ONCOS-214
Innen 1H 2020 skal vi få full data fra Mesothelioma
Net change in cash: -34 mil
Cash ved 4Q 2019: 70 mill + ca. 101 mill (emisjon i 1Q 2020) = ca. 171

Targovax behøver ikke å hente penger i 2020 og med ca. 31 mil (med dagens $ kurs) fra IOVaxis har de cash utover 2Q 2021. Dette kan være en fordel i disse dager.

----------------
Vi venter på følgende nyheter:

- Full data fra Mesothelioma studien (Oncos-102 + kjemoterapi)
- Prekliniske data fra ONCOS-210 & ONCOS-212, ONCOS-211, ONCOS-214
- Kliniske data fra hudkreft (Oncos-102 + CPI/Keytruda)
- Avtale om gratis CPI leveranse og kanskje samarbeidsavtale om Mesothelioma
- kliniske data fra prostatakreft (Oncos-102 + DCVA)
- Utbetaling fra IOVaxis Therapeutics
- Kliniske data fra eggstokkreft fase 2 steg 1 etter at 18 pasienter er behandlet
- Kliniske data fra tarm/endetarmskreft fase 2 steg 1 etter at 13 pasienter er behandlet
- Soug sa det er ennå samtaler med Parker Institute for Cancer. Kan komme TG01 nyhet der fra?
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Fullkasse
28.03.2020 kl 17:20 3751

Ser ut som alt skal fortsette litt ned ennå . Hadde håpet vi var over bunnen men kan bli noen stygge dager te uka
manu
27.03.2020 kl 11:44 3969

Man skulle tro med den svake kronen at det burde vært interessant å investere i Trvx når selskapet har flere spennende nyheter i nær fremtid.
SeddelPressa
27.03.2020 kl 11:41 3970

nytt patent godkjent ! Ikke børsmeldt ..

sjekk nederst på denne siden :) 24/3-2020

https://patents.justia.com/patent/10596239
Billyjojimbob
27.03.2020 kl 11:21 3986

Kjenner sterk lukt av 5eren,stå på 🍻
Slettet bruker
26.03.2020 kl 21:09 4272

Soug ga en bra orientering. At Targovax er den beste og billigst Farmasiaksjen p.t er vel ingen stor nyhet
bj111
26.03.2020 kl 15:43 4451

Plutselig et sprintrally i aksjen nå.
SomSa
26.03.2020 kl 15:39 4460


Mens vi venter på data fra prostatastudien:

2018
SOTIO starts Phase I/II trial of DCVAC in combination with ONCOS-102: the Targovax adenovirus based immunotherapy

SOTIO, a biotechnology company owned by the PPF Group, announces today that the first patient was enrolled to the SP015 clinical trial of a combination of DCVAC/PCa, an active cellular immunotherapy, and ONCOS-102, an immune-priming engineered human serotype 5 adenovirus, for patients with prostate cancer. The trial is planned for the United Kingdom and the Czech Republic. SOTIO is collaborating with Targovax,
a clinical stage immuno-oncology company developing ONCOS-102.
.
Ludek Sojka, Chief Operating Officer of SOTIO, said: "SP015 will examine the safety and efficacy of combining our active cellular immunotherapy with a promising adenovirus-based product. We believe the results of this study will move us closer to developing new therapy combinations that produce synergistic effects and bring clear benefits to patients. The use of an oncolytic virus in the treatment of cancer was previously successfully tested in different cancer indications and we hope to broaden the portfolio of indications in future."
.
.
https://www.investegate.co.uk/sotio-a-s-/rns/sotio-to-combine-dcvac-and-oncos-102-in-phase-i-ii/201805241100031783P/

-----------
SOTIO is an international biotechnology company dedicated to the research and development of new medical therapies, focusing on the treatment of cancer and autoimmune diseases.
https://www.ppf.eu/en/companies/sotio
quattro
26.03.2020 kl 15:29 4485

noen som har sett innløsningskursen for RSU'ene beskrevet ?
trolig rundt 4 kr …… hvorfor klarer de ikke å få dette med, et volum(?) vektet snitt fra 12 mars til 20 mars - uansett et perfekt utsnitt av aksjekursen, selvsagt ikke tilfeldig
så må vi som aksjonærer håper og tro at dette blir en fortjent (papir)gevinst fremover, historisk har RSU'ene ikke gitt noe pay-back
Redigert 26.03.2020 kl 15:29 Du må logge inn for å svare
bj111
26.03.2020 kl 15:14 4499

Targovax ASA: Settlement of restricted stock units and resolution to increase the share capital
Oslo, 26 March 2020: The board of directors of Targovax ASA (OSE:TRVX)
("Targovax" or the "Company") has resolved to increase the share capital of the
Company following the completion of a settlement period for vested restricted
stock units ("RSUs"). The settlement period commenced on 12 March 2020 at 10:00
hours (CET) and ended on 20 March 2020 at 10:00 hours (CET).

1. Settlement of RSUs

In total 76,195 RSUs were settled, giving the board members settling vested RSUs
the right to subscribe for in total 76,195 shares, each with a par value of NOK
0.10, at a subscription price of NOK 0.10 per share.

Reference is made to the mandatory notification of trade announced by the
Company on 23 March 2020 on behalf of the following primary insiders announcing
their respective settlement of RSUs:

- Patrick Vink, chairman of the board of directors, settled 44,286 RSUs;

- Bente-Lill Romøren, member of the board of directors, had settled 5,464 RSUs;
and

- Diane Mellett, member of the board of directors, had settled 26,445 RSUs.

2. Resolution to increase the share capital in Targovax ASA

The Company's board of directors has on 25 March 2020, in accordance with the
authorisation granted by the general meeting on 30 April 2019, resolved to
increase the share capital of the Company with NOK 7,619.50 by issuance of
76,195 new shares, each with a par value of NOK 0.10, in order to facilitate the
settlement of RSUs.

The new share capital of the Company will be NOK 7,608,749.20, divided into
76,087,492 shares, each with a par value of NOK 0.10. The share capital increase
will be registered with the Norwegian Register of Business Enterprises (Nw.
Foretaksregisteret) as soon as practically possible.

For further information, please contact:
Renate Birkeli, Investor Relations
Phone: +47 922 61 624
SomSa
26.03.2020 kl 08:56 4620


ARGOVAX TO PRESENT AT THE 2020 SOLEBURY TROUT VIRTUAL INVESTOR CONFERENCE TODAY
Targovax ASA, today announces that Øystein Soug, CEO, will
present the company and its development programs at the Solebury Trout Virtual
Investor Conference. The presentation will be held at 12:30 p.m. EDT / 5:30 p.m.
CET today.

Live podcast:
https://78449.themediaframe.com/dataconf/productusers/solebury/mediaframe/36521/indexl.html
Slettet bruker
25.03.2020 kl 16:09 4805

-Patients in the mesothelioma trial have all completed their treatment regimens and are in the follow-up phase. Updated clinical and immune data are still expected during the first half of 2020


Mesothelioma is a type of cancer that develops from the thin layer of tissue that covers many of the internal organs (known as the mesothelium).[9] The most common area affected is the lining of the lungs and chest wall.[1][3] Less commonly the lining of the abdomen and rarely the sac surrounding the heart,[10] or the sac surrounding the testis may be affected.[1][11] Signs and symptoms of mesothelioma may include shortness of breath due to fluid around the lung, a swollen abdomen, chest wall pain, cough, feeling tired, and weight loss.[1] These symptoms typically come on slowly.[2]

-More than 80% of mesothelioma cases are caused by exposure to asbestos.[3] The greater the exposure the greater the risk.[3] As of 2013, about 125 million people worldwide have been exposed to asbestos at work

Man kan si at her er pasientgrunnlaget rimelig stort...
Redigert 25.03.2020 kl 16:11 Du må logge inn for å svare
SomSa
24.03.2020 kl 11:11 5018


Nettopp, jeg kjøper aksjer for å tjene mest mulig penger og ikke noe mer. Med gode prekliniske data fra ONCOS-210 & ONCOS-212, ONCOS-211, ONCOS-214 og kliniske data fra hudkreftpasienter kan komme et bud. Dette kan være 40-140 kroner per aksje basert på tidligere avtaler og oppkjøp. Uansett vil aksjen stige med gode kliniske og prekliniske data og jeg skal redusere slik jeg pleier å gjøre det.

Hvis det kommer et bud innen 2020 er det fantastisk, hvis det ikke kommer budet har jeg sikret meg en god del gevinst. Jeg bryr ikke meg om hva skjer i 2021, jeg har 2020 strategi. Mest sannsynlig kan man tjene gode penger hvis man kjøper nå.

TRVX kan overaske med Mesothelioma avtale med big pharma (ikke bare leveranse av CPI) eller med gode kliniske data fra prostatakreft. SOTIO startet å behandle første pasienten 12. juli 2018. De skulle behandle 10 pasienter og dersom de har rekruttert ca. 1,5 pasienter per kvartal må dataene komme om kort tid.
heilo888
24.03.2020 kl 10:28 5059

Forstår deg slik at du driter i hva som skjer med Trvx etter 2020.

I fall man er er sikker på oppkjøp i 2020 og satser alle kortene på oppkjøp før de har startet sine planlagte godkjenningsstudier i 2021 er det forsåvidt ok å sitte i aksjen.
Men akkurat dette hadde ikke jeg turt å satse på.

Hele denne diskusjonen startet med at SomSa mente risikoen var stor i Ultimo og at Trvx var et tryggere bet.
Håper jeg har fått frem at i virkeligheten er det helt klart motsatt, i og med at Trvx pr. idag overhode ikke har penger til å starte sine store avsluttende godkjenningstudier i 2021, mens Ultimo har sine avsluttende godkjenningsstudier allerede fullfinansiert og er mer enn klar til å starte opp så snart corona-epidemien er over.
SomSa
24.03.2020 kl 09:33 5110


Som sa har TRVX rekruttert alle pasientene for den viktigste studien, de siste er under behandling og resultatet fra dette skal avgjøre om det kommer lisensavtale/bud. Hva skjer i 2021 bryr jeg lite om. Flere Big Pharma har ikke sitt eget Oncolytic Virus.

Nov 11, 2019
Big Pharma Gaining Increased Interest in Fighting Cancer With Oncolytic Virus Therapies
https://www.prnewswire.com/news-releases/big-pharma-gaining-increased-interest-in-fighting-cancer-with-oncolytic-virus-therapies-300955613.html
heilo888
23.03.2020 kl 23:48 5231

Om man følger med en smule så vet man at Trvx enda ikke har rekruttert en eneste pasient til sitt planlagte registereringstudie.
Dette er først planlagt i 2021.
SomSa
23.03.2020 kl 23:12 5268


Hvorfor falt Ultimo etter at nye data ble presentert?
Akkurat nå er TRVX det eneste uavhengige selskapet innen Oncolytics virus som har kommet langt og ikke er kjøpt opp (Se på listen over). Interessen for selskapet blir ikke mindre når prekliniske data fra 4 andre virus med ulike egenskaper og funksjoner publiseres. Foran og bak betyr lite, det gjelder om gode prekliniske og kliniske data for TRVX og et bud. TRVX har rekruttert alle sine pasienter og samtidig er det sikret nok Oncos-102 i USA for de siste pasientene som er under behandling.

Pasientgrunnlaget for disse selskapene er folk med veldig dårlig helse og mange av disse er eldre. Allerede er vanskelig å rekruttere pasienter. Tror du det blir lettere å rekruttere pasienter etter Corona krisen? Hvem er det som mister livet?.................
Redigert 23.03.2020 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
heilo888
23.03.2020 kl 22:29 5312

Les deg opp og sett deg inn i teknologien så ser du at man har en meget solid vitenskapelig pekepinn at UV1 vaksinen trolig vil virke meget godt sammen med CPI på 80% av krefttypene.
Jeg sa at Ultimo ligger ett år foran Trvx med sine 2 godkjenningstudier som er fullfinansiert. De 2 godkjenningsstudiene til Trvx som er ment å starte ett år etter Ultimo sine tilsvarende studier er overhode ikke finansiert enda.

Snakk om å ligge langt etter i løypa!

Dessuten er det vel lite trolig at man under de rådende forhold klarer å finansiere de siste studiene slik at man overhode kommer til markedet med Oncos-platformen.
SomSa
23.03.2020 kl 18:37 5411


Tror du virkelig at det finnes universell kreftvaksine? Ulike krefttyper oppfører ulikt. De sier dette tulle for skape interesse rundt selskapet og gjennomføre emisjoner. Influensa er mye enklere enn kreft og det finnes ikke universal influensavaksine, vi sitter fast med Coronaviruset. Jeg trodde selv på dette tulle for noen år siden om TRVX.

Det mest interessante med CPI + Oncos-102 kombinasjonen er at dette er den eneste kombinasjonen i som har gitt CR når CPI ikke virket. Hvis dette gjentas blir bare fantastisk.
Slettet bruker
23.03.2020 kl 15:37 5502

Ultimovacs har mye penger på bok, men hva hjelper det når de ikke får innrullert pasienter. Og har ansatt en sjef som ikke får til så mye
Samt at Gjelsten har gått på en skikkelig valutasmell
Opprettholder kursmål på 60.- i løpet av 6mnd -for Targovax selvsagt
Redigert 23.03.2020 kl 15:58 Du må logge inn for å svare
Hirsh
23.03.2020 kl 14:15 5569

"...Ultimo en universell vaksine som overgår Oncos-vaksinen mange ganger når det kommer til teknologi og anvendelighet...."
Har du noe data på det? Jeg har ikke sett på Ultimo før. Jeg ser at de har lignende studier på Melanom og Mesotheliom så det burde være mulig å samenligne resulatater.
Jeg lovet å ikke rør biotek mer men nå alt faller som sten uansett.
SomSa
23.03.2020 kl 12:54 5624


TRVX har rekruttert alle pasienter for den viktigste studien, de siste pasientene er sikret Oncos-102 og studien fortsetter uten hindring. Resultater fra hudkreftpasienter kan sende aksjen rett til himmelen eller helvetet. Det hjelper ikke at Ultimo var fullfinansiert før Corona krisen. Ikke pasient ikke data!
Redigert 23.03.2020 kl 13:44 Du må logge inn for å svare
heilo888
23.03.2020 kl 11:23 5679

SomSa:
Ultimo er i en langt bedre situasjon enn stakkars Trvx som trenger store pengebeløp for å gjøre sine kommende studier.
For det første ligger Ultimo ca. 1 år før Trvx i løypa, for det andre er deres godkjenningsstudiene fullfinansiert i motsettning til Trvx som trolig må ty til store emisjoner og massiv utvanning, og for det 3. har Ultimo en universell vaksine som overgår Oncos-vaksinen mange ganger når det kommer til teknologi og anvendelighet.
Slettet bruker
23.03.2020 kl 11:06 5701

Het enig . Targovax er i en unik situasjon i forhold til de mer populære selskapene . De klarte å få innrullert pasientene før Korona-epidemien tok av. Basert på allerede kjente data skal det noe til at dette ikke blir bra
SomSa
21.03.2020 kl 12:34 5960


Targovax er i en unik situasjon akkurat nå i forhold til mange andre biotekselskaper. TRVX rekrutterte den siste pasienten 3. mars for den viktigste studien og har sørget for at behandlingsentre har nok Oncos-102 for å fullføre studien. Ultimovacs er i trøbbel:

20.03.2020
Ultimovacs ASA – Possible implications of the coronavirus (COVID-19) pandemic
https://newsweb.oslobors.no/message/499115
Slettet bruker
20.03.2020 kl 17:01 6137

Hudkreft er ikke til å spøke med. Er glad jeg tok behandling i pannen med Metvix (Tidligere Photocureprodukt) og lysbehandling for noen år siden. Mye påske-og sydensol er sikkert grunnen. Det ble helt fint. Ikke godt å vite hva det kunne blitt. Etter at jeg fikk meg leilighet ved Middelhavet har jeg lært. Kun en halvtime pr.dag ;)
Redigert 20.03.2020 kl 17:01 Du må logge inn for å svare
quattro
20.03.2020 kl 16:09 6173

Enig SomSa,
1 pri ; melanom studien cohort2 er nå det aller viktigste, helt enig - kun behandling og avlesning gjenstår (ca 6 mnd til fullført studie, men interim data kan komme 2Q20)
2 pri : avtalen etter gode mesotheliom data (ref.gruppe var mye 'tyngre' pasienter enn kontroll) -
3 pri ; pre.klinisk Oncos 210-214 - litt avhengig av resultatene kan denne løftes til pri 1 - BP(AZ ?) har uttrykt til Trvx at dette kan være avgjørende for avtale/oppkjøp ref. Ø.Soug
SomSa
20.03.2020 kl 15:05 6204


FEBRUARY 10, 2020
Fit to burst: How cancer-exploding viruses are changing the game/ Hvordan krefteksploderende virus endrer spillet
https://medicalxpress.com/news/2020-02-cancer-exploding-viruses-game.html

Feb 17, 2020

List of Top Manufacturers/Key-players of Keyword market forecast (2020 - 2025)

Amgen
Oncolytics Biotech
Viralytics
Transgene SA
Oncolys BioPharma
Targovax
PsiOxus Therapeutics
SillaJenBiotherapeutics
Sorrento Therapeutics
Lokon Pharma
Genelux Corporation
Vyriad
TILT Biotherapeutics
Cold Genesys

https://www.marketwatch.com/press-release/global-oncolytic-virus-therapy-market-size-share-2020-industry-analysis-by-future-demand-top-players-size-share-opportunities-revenue-and-growth-rate-through-2025--says-360marketupdatescom-2020-02-17
-------------------------------

Amgen: Big Pharma

Oncolytics Biotech: Ute
Oncolytics Biotech® Inc. and Adlai Nortye Enter into USD $86.6 Million Regional Licensing Agreement for REOLYSIN
https://www.prnewswire.com/news-releases/oncolytics-biotech-inc-and-adlai-nortye-enter-into-usd-866-million-regional-licensing-agreement-for-reolysin-658070813.html

Viralytics: Ute
Merck and Viralytics Announce Acquisition Agreement, Expanding Merck’s Leading Immuno-Oncology Pipeline
https://investors.merck.com/news/press-release-details/2018/Merck-and-Viralytics-Announce-Acquisition-Agreement-Expanding-Mercks-Leading-Immuno-Oncology-Pipeline/default.aspx

Transgene SA: Ute
Transgene and SillaJen Announce Revised Agreement for Pexa-Vec Oncolytic Viral Therapy and Provide Update on Clinical Development
https://www.boursorama.com/bourse/actualites/transgene-and-sillajen-announce-revised-agreement-for-pexa-vec-oncolytic-viral-therapy-and-provide-update-on-clinical-development-9f0123dbc8d85a9f1812029f7ab6bc39?symbol=1rPTNG

Oncolys BioPharma: Ute
Oncolys BioPharma Inc. and Chugai Pharmaceutical Co., Ltd. announced Monday the both companies have entered into an agreement that Oncolys will grant an exclusive license
https://taiwan-healthcare.org/biob2b/breaking-news?articleSysid=BhsArticle20190410145026253705337

PsiOxus Therapeutics: Ute
Bristol-Myers Squibb Signs Exclusive Worldwide License Agreement with PsiOxus Therapeutics for NG-348, an “Armed” Oncolytic Virus to Address Solid Tumors
https://psioxus.com/690-2/

Vyriad: Ute
Regeneron Agreed with Vyriad to Discover and Develop New Oncolytic Virus-Based Treatments of Cancer
https://gmpnews.net/2019/11/regeneron-agreed-with-vyriad-to-discover-and-develop-new-oncolytic-virus-based-treatments-of-cancer/
.
.
.
SomSa
20.03.2020 kl 11:01 6562


Data fra hudkreftpasienter er viktigste. Jeg stilte spørsmål kun om denne pasientgruppen og fikk et klart svar. Siste pasienten ble rekruttert 3. mars og han/hun blir ferdig behandlet. For min del betyr resultater fra andre kliniske studiene lite, med veldig gode resultater fra hudkreftpasienter kan aksjen gå banans. Før dette skal vi få prekliniske data. Igjen poster jeg hva gjør andre Oncos-virusene:

ONCOS-210 & -212: Inhibition of tumor growth and vascularization
Mode of action: Interfere with tumor’s ability to break down surrounding tissue o Induce cell cycle arrest Inhibit angiogenesis
Target tumors: Highly invasive or metabolic tumors

ONCOS-211: Counteract immunesuppressive tumor microenvironment
Mode of action: Decrease inhibitory factors from tumor microenvironment Activate T-cells
Target tumors: “Cold” uninflamed tumors

ONCOS-214: Enhanced cell killing properties
Mode of action: Induce immunogenic cell death Extend cell killing ability to neighboring non-infected cells
Target tumors: High-stroma tumors

Med gode resultater fra både kliniske og prekliniske studiene blir selskapet mest sannsynlig kjøpt opp. Prisen kan være fra USD 350 - USD 1 mrd og kanskje mer. Astrazeneca har ikke sitt eget virus. De har inngått lisensavtaler med andre, og samtidig prøver de sitt CPI med oncos-102. Astrazeneca kan få 4-5 virus med ulike funksjoner og mer effektiv CPI.

Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
quattro
20.03.2020 kl 10:20 6611

det jeg tenker om dagens melding er at selskapet p.t føler seg komfortable med situasjonen og velger å formidle dette til markedet - og selvsagt at situasjonen naturlignok er usikker covid-19 - jeg tolker dette som positivt og oppklarende
hvorfor kun TRVX gir denne oppklarende meldingen og ingen andre, gir rom for ettertanke
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.03.2020 kl 10:13 6629

TRVX har god kontroll, men de andre som skal innrullere pasienter sliter. Med bra resultater snart så er 60.- godt innen rekkevidde dette året
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
tigern2
20.03.2020 kl 09:05 6685

Børsmelding
...
"Targovax is running clinical trials at several hospitals both in Europe and the
US. Targovax management is following the COVID-19 outbreak situation closely and
is continuously working to find mitigating solutions as the situation continues.
In the short term there are no significant implications to our core operations."
...
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
quattro
19.03.2020 kl 16:37 6895

Bra SomSa,
nå får vi bare håpe at US (og oss andre) ikke får en Italia-lik korona smell - det er jo svært viktig at korona ikke påvirker alle de testeløp som pågår deriblandt Oncos-102
spennende med mulige SOTIO data
spennende med petrionetal studiet med Astra Zeneca
og ikke minst spennende med Oncos-210,211 og 213 prekliniske resultater (etterspurt av BP)
og til sist avtale med BP angående mesotheliom studie (vi må krysse fingre at korona situasjonen ikke påvirker denne avtalen)
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
SomSa
19.03.2020 kl 16:26 6914


Mr. Trump forget China virus, Oncos-102 virus is comming to you, it is not stoppable!

Fikk svar fra TRVX, fantastisk nyhet, alt i rute 🚀
--------------------------------------------------------------
Spørsmål: 3. mars ble meldt at alle hudkreftpasienter er rekruttert. Jeg lurer på om Corona utbruddet eller flyrestriksjoner i mange land vil påvirke leveransen av Oncos-102 og behandling av resterende pasientene?

Svar: Slik det ser ut nå, så klarer vi å løse det. Noen sykehus har nok ONCOS-102. For de sykehusene som ikke har nok, så har vi funnet løsning og produktet ventes å være på plass i løpet av neste uke.

-------------------------------------------------------------
Hvis dere har noe spørsmål kan dere kontakte:

https://www.targovax.com/en/contact-investors/

Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.03.2020 kl 15:03 7115

Selskapet er relativt likvid, og venter en strøm av nyheter dette året. Ikke rart at de skriver at selskapet går inn i 2020 med optimisme.!
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
kaunis
18.03.2020 kl 14:51 7134

Denne har jeg som en kansje vinner, og de andre er mer handterbare for å si det på den måten. TRVX er til bake på sporet og har kansje den høyeste farten av alle dette året. Når det gjelder kursen er den veldig lav, men med så mange "vente og se nasjoner" på coronaviruset, kan vi få det riktig trauri det neste halve året, og da har TRVX lagt frem flere gode resultater? Men med en så usikker og traurig fremtid vil nok mange sikre seg kapital i tilfelle sammenbrudd i kapitalmarkedet. Banker kan måtte stenge og netmeglere nedbemanne pgr av nedsmittede personell. Det ser veldig mørkegrått ut , men ting kan være bedre en det ser ut til pr i dag. Jeg vil ikke gå inn med kapital noen plasser enda, men venter på et utslitt bytte.
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare
quattro
18.03.2020 kl 14:28 7164

SomSa tilbake i gammelt trav,
….. og TRVX har mcap 300 mill nok eller under 30 mill USD
- en gavepakke for kjøper på 3.85 om selskapet overhode får noe til her - en kjøper har hentet >100 k's av litt over 200 k's - er litt misunnelig
Redigert 21.01.2021 kl 07:19 Du må logge inn for å svare