Nikola gir Nel en økt omsetning på kr 5 milliarder de 3 neste år

Slettet bruker
NEL 07.08.2018 kl 23:14 14293

Gratulerer alle Nel aksjonærer: En gledens dag for alle stayere og en helt annerledes dag for de som tok gevinst på kr 3.30 i dag. :-) ( for de kommer ikke inn til lave kurser nå fremover. Nå rykker Nel kraftig oppover, tror Lorden)
En fantastisk hyggelig bekreftelse fra Nikola i kveldens saftig gode melding.

1. Dette er åpenbart meget positivt for Nel aksjen i morgen og fremover. 14 gigant elektrolyse/hydrogenstasjoner er nå bekreftet fakturert ut og levert fra Nel innen 3 år = en omsetningsvekst for Nel på ca kr 5 milliarder kroner i løpet av de 3 neste år.

2. By 2028, Nikola is planning on having more than 700 giga hydrogen stations across the USA and Canada.

3. The first 14 giga stations will be up and running by 2021.

4. Nel får totalt en omsetningevekst på ca kr 250 milliarder på 700 hydrogen stations across the USA and Canada. Dette er kun i USA.

5. Jeg er meget glad jeg lastet opp til ripa kun i NEL. Jeg vil kjøpe mere av Nel kl 09.01 i morgen hvis kursen er under kr 3.50,- ved børsåpning

6. Evt en OSE melding fra Nel kl 08.00 - da kjøper jeg mere av Nel kl 09.01 hvis kursen er under kr 3.70 ved børsåpning.

7. Nu kjør vi !
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Allesyndling
07.08.2018 kl 23:16 10884

Nu kjør vi!!
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2018 kl 23:17 10857


Nope, du får ikke 14 stasjoner til å bli 5 mrd.

Grunder selger, se på hva de gjør ikke hva de sier.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2018 kl 23:20 10823

Jeg tror heller ikke at Nel får order på 14 st. Det er standard inom automotive med dual eller tripple sourcing. Det blir thyssen krupp, Linde/AGA eller någon annan som 2/3.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2018 kl 23:25 10766

Fakta ruler: 28 gigastasjoner (som er bestilt) er ca kr 11 milliarder i kassen til Nel i de neste årene. Nå bekreftet Nikola at de ber om at Nel øker leveringshastigheten og vil har de første 14 giga stasjoner opp innen 3 år. Det er ca kr 5 milliarder i økt omsetning i morgen.
Nikola bekrefter også med dette at de sannsynligvis har testet de to demostasjonene og Nel sin produkter er helt overlegne. Derfor gir Nikola full gass - hånd i hånd med Nel ASA.
Uansett jeg har puttet inn kr 2.5 mill i Nel (og tjent masse) og jeg går inn i morgen med ytterligere kr 500 tusen hvis jeg får kjøpe noe til under kurs kr 3.60,- Men det kan bli vrient. For nå blir det virkelig take off. Full fyr i Nel. Jeg syntes virkelig ikke synd på de stakkerne som er short...De har tatt en valg. Vi andre stayere har tatt et klokere valg. Vi stayere bli vinnere!
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2018 kl 23:27 10733


Tror du heller burde vekte deg ned, det er feil det du skriver.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2018 kl 23:31 10784

Noen taper - andre som oss vinner. Jeg antar dessverre at du ikke lengre er blant vinnerne. Din innlegg taler sitt språk. Du vil tape. Sikkert tungt å innse. Men fakta vinner alltid. Vi vinner.
Husk det... og husk at Lorden bruker aldri en kalori på en diskusjon med deg..hva enn du heter...
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Allesyndling
07.08.2018 kl 23:31 10751

Kan du forklare hvorfor det er feil ebidte?
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2018 kl 23:32 10719


Du burde også vite av erfaring, at om kursen går opp på en slik melding blir det gjort innsidesalg som gruser kursen samme dag.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2018 kl 23:32 10700

Jeg mener rett og slett at Price Water eller någon borde få i oppdrag at lese igjenomm prospektet til emisijonen ordentlig.

innan emissionen lovades vi en kostnadsbesparing på 40 %. Sen efterpå sa de at Nikola får stor del av besparingen. Og nå er leveringen utsatt. Det er ikke lov at finne på ting i et prospekt. Det ledelsen klarer sig på er vel at det er lov at vara dum/ovetande/okunnig, mens det ikke er lov at lyve.

Jeg tenker at i de bolag der du funderer på om det er så at ledelsen lyver, eller om de verkligen er så dumme? Då når du tenker det, så er det nog tid at selge aksjerna.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2018 kl 23:32 10677

Hildur (Karlsson, Larsson, Larsson Jr, etc etc). Noen burde sørge for at du slettes for godt. Du gjør ikke annet enn å spre feilinformasjon, løgn og fanteskap.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2018 kl 23:35 10635


Hvor blir det av reparasjons emisjonen, den skal jeg selge så snart jeg kan.

Eller ble oss småsparere skrudd her også
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2018 kl 23:38 10577

Admin luker ut ugresset her inne....
Fakta vet alle og det står her:
Nel får kontrakt til «flere milliarder»: – Gjennombruddet
Norske Nel får en kontrakt som kan være verdt flere milliarder kroner med amerikanske Nikola Motor Company, som produserer hydrogenlastebiler.

FÅR STORKONTRAKT: Norske Nel skal levere 448 elektrolysører til lastebilprodusenten Nikola, en kontrakt som ifølge selskapet kan være verdt flere milliarder kroner og er den største noensinne innen hydrogenfyllestasjoner.


FÅR STORKONTRAKT: Norske Nel skal levere 448 elektrolysører til lastebilprodusenten Nikola, en kontrakt som ifølge selskapet kan være verdt flere milliarder kroner og er den største noensinne innen hydrogenfyllestasjoner. FOTO: NIKOLA MOTOR COMPANY
Kjetil Malkenes Hovland og Anders Park Framstad(E24) Publisert: 08:24 - 28.06.2018, Oppdatert: 08:50 - 28.06.2018
Kontrakten skal gjelde fra 2020, og omfatter leveranser av 448 elektrolysører og fylleutstyr til Nikola, som bygger infrastruktur for lastebiler og passasjerbiler drevet på hydrogen i USA.

Selskapet vil levere en kapasitet for elektrolyse på opptil 1.000 megawatt, ifølge en melding.

Nel sier produksjonen på Notodden kan bli utvidet betydelig etter kontrakten.

– Vi er enormt stolte over å kunngjøre denne elektrolysekontrakten på én gigawatt med Nikola, sier konsernsjef Jon André Løkke i Nel.
– Kontrakten på flere milliarder kroner er med god margin den største kontrakten for elektrolysører og fyllestasjoner noensinne, sier han.

Nel leverer sin første hydrogenstasjon i Asia: – Et gjennombrudd
– Gjennombruddet
Analysesjef Karl-Johan Molnes i Norne Securities har lenge vært positiv til Nel, og besøkte selskapets fabrikk i Herning i Danmark så sent som i går.
– Det er det mest imponerende fabrikkanlegget jeg har besøkt siden Ekornes, humrer Molnes.

Han beskriver dagens annonserte avtale som «kjempesvære greier».

– Dette er jo gjennombruddet. De kommer sannsynligvis til å få kontrakter i flere land. Det er veldig imponerende.

Molnes inntrykk er at verdien på kontrakten kan bli meget stor, ikke minst fordi selskapet kan forbedre ytelsen på stasjonene fremfor å redusere prisen når volumene går opp. Han er nå forberedt på å revidere sitt kursmål på selskapet, som per i dag er fem kroner per aksje.

– Det som er viktig å huske på, er at Nel er markedsleder. Ingen andre er i nærheten. Det er ikke superhøyteknologisk, men det er ikke bare for andre å sette i gang. De har brukt lang tid på å utvikle dette, og er veldig flinke, sier han.

«Overbevist om at de kan levere»
Nels store vendepunkt var da selskapet i fjor begynte å levere fyllestasjoner for hydrogen i California i samarbeid med Shell og Toyota.


Nikola-sjefen utelukker ikke børsnotering: – Et veldig sexy marked
Selskapet har også inngått avtale om å bygge, drive og vedlikeholde opptil syv hydrogenfabrikker i Frankrike.

I november i fjor ble det kjent at Nel skulle levere to demostasjoner til Nikola. Selskapet vant også retten til å bygge de 16 første fyllestasjonene for selskapet.

Nikola annonserte da at planen var å bygge 350 fyllestasjoner over hele USA.

«Nikola Motor Company leder veien for hydrogen i verden (...) Våre team har besluttet å doble det første antallet stasjoner til 16 ved å redusere størrelsen på stasjonene og skape flere hydrogenlinjer,» sa konsernsjef Trevor Milton i en pressemelding.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2018 kl 23:40 10521

Jeg digger når en her inne selger aksjer i Nel. Jeg kjøper de og mye mere. Jeg er likvid. Hvem vinner?? Lorden vinner ofte i Nel og Lorden har vunnet over kr 1 mill i Nel så langt, men det har jo tatt noen mnd..:-)
Alle som er long blir forøvrig vinnere.
---------------

Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2018 kl 23:44 10433


Lorden,

Jeg har også tjent over Nok 1 mill. på Nel, men jeg er realist ift. driften fremover og kapper snoren når nok er nok.

Selskapets corporate guvernance er bedriten ift. småsparere, og Lorden jeg tror jeg er større småsparer enn deg.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2018 kl 23:47 10389

Flott er du blir borte :-) Tusen takk!! Jeg har lest dine tråder. Du fremstår dessverre ikke som en vinner......
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2018 kl 23:51 10770

Du er vel et flott menneske som måler vinner i det å tjene penger, ikke det at jeg ikke gjør det, men merkelig opptreden Lordee.

Er du ikke sosialist
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2018 kl 23:52 10734

Bara fordi spetdalen er ute av NEL så er ikke spetdalens beteende ute. Hans venner er der enn, Enger er vel en av de. Sikkert fler. Bolaget drivs alltså for de som kan tjene penger på bekostnad av oss små eier. Som Spetdalen alltid gjort. nyheter innan emisjon. osv.

Tekniken kommer i tredje hand, penger er viktigast. sån er et ikke i Thyssen Krupp de investerar hela tiden i innovasjon og nye produkter.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 00:04 10659

Fakta gjelder alltid og merk at C-emisjonen til Nikola er på saftige USD 200 eller 2 milliarder og Trevor bekrefter at også C-emisjonen blir overtegnet i disse dager.
Nå forstår jeg godt hvorfor Ceo Jon Andre Løkke fortale oss på investormøte i våres hos Carnegie at Nel ASA vurderte og ville sannsynligvis gå inn med en liten eierandel i Nikola på kr 40 millioner.
Det er tross alt Nel sin aller viktigste og verdens største elektrolyse/hydrogenstajsons kunde ever.
Kontrakten fra Nikola til Nel er verdens største hydrogenkontrakt som iflg Lørden kan bety opptil kr 250 milliarder i økt omsetning for Nel underveis de neste 10 år. Dette gigantbeløpet er estimater kun på Nikola kontrakten. Nel kan stige til uante høyder i lang tid fremover på slike saftig gode nyheter.

Nå er Nikola Motor Inc priset til kr 11 milliarder i B emisjonen på kr 1 milliard som de gjennomførte nå denne uken. Prisen blir høyere på C-emisjonen.

Markedet vil våkne opp i morgen og forstå at dette toget går nå og noen står alltid igjen og lurer? Hva skjedde nå? Har og Nel og dette hydrogengreiene tatt helt av, eller? Hva er det som skjer? Jeg burde har kjøpt mere, sier sannsynligvis de fleste i morgen. For alle vi så gjerne være på denne type solide oppturer som er under oppseiling.

Fakta er :
A potential Tesla competitor in the emissions-free semi-trailer truck market said Tuesday that it has raised $100 million so far this month and anticipates that its $200 million C round offering will be oversubscribed.

The Arizona-based, privately-held company plans to have a fleet of hydrogen-powered semi-trailer trucks on the road starting in 2020 with full production anticipated by 2021. To support those trucks, Nikola said it is planning on having more than 700 hydrogen stations across the USA and Canada by 2028 with the first 14 stations up and running by 2021.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 00:34 10505

- - - GAME OVER - - -

Simspon spilte akkurat en runde tetris, måtte roe ned nervene med noe komplisert etter dagens børsdag.
Nå er det bare å glede seg til morgendagen, kanskje ta seg en sovepille eller tre.

Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 06:55 10191

Alle aksjonærer, tradere og alle som har tro på Nel vil få en fin dag i dag. Det godt å være tungt inne i dette selskapet. Reisen opp har startet.
Lykke til med denne fine dag med høy omsetning og en forventet stigens kurs.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 07:04 10115

MRK: Despite Nikola’s aggressive plans to build hydrogen refueling stations, such an infrastructure for fuel cell vehicles remains sparse, but may, in the long run, be the most successful strategy for running emission-free commercial truck fleets and presenting still another challenge for Tesla— a company that seems to be stuck in a non-stop blast of financial and production headwinds.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 08:36 9800

Vanvittig imponerende det Nikola holder på med. Guts i elitedivisjon! Og de lykkes! Veldig kult at NEL er en del av dette eventyret.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
kaliber
08.08.2018 kl 08:44 9725

Lorden, å legge inn meldinger som er kjent fra før vil ikke drive kursen opp når det nesten ikke var bevegelse da nyheten kom ut,du virker litt desperat!!
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 09:28 9490

Lorden, Broker , inverster etc, er fra samme person. Det er bare å se på alle Nel innleggene. Samme no life som prøver hardt å hause en tap aksje dag og natt 24/7 han har vel minst 200 innlegg i løpet av 7 dager hvor 150 av innleggene er egentlig ham som svarer på seg selv eller gjentar seg selv ustoppelig. Har solgt meg ut og tatt fortjeneste isteden for å sitte på gjerdet. Tok heller min sum til DNO og fikk godt 15 - 18 allerede. Denne aksje er for tullinger som Lorden og hans hausefan i fantasi verden.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 12:01 9284

Noen kommer og noen går heldigvis
1. Vi er mange som tilhører meningheten: Nel
2. Vi er mange som har satset alt av penger
3. Vi er mange vinnere
4. Vi er tålmodige
5. Vi er trygge kursmål oppjustert fra kr 5 til nå kr 6,- fra Norne Seq
6. Jeg er trygg på kursmål kr 10,- denne høsten
6. Jeg sa at Nel ville skyte fart i dag.
7. Svært hyggelig å se Nel på 6.plass på vinnerlisten i dag RT 3.34 og opp over + 3%. Heftig formiddagsomsetning i Nel på kr 30 millioner
8. Alle som er inne i Nel - de bare smiler :-)
7. Det er fakta
8. Jeg liker fakta - Jeg liker dere og jeg liker Nel.

PS: EricSimponjr: Håper du fikk sove godt i natt. Jeg sovnet med hydrogen i hodet - så våknet jeg opp med et stort smil. En ny smilende Nel dag. Da rakett reisen opp med Nel har startet.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 12:15 9203

Geilofyrsten. Jeg støtter sitt innlegg 100%. Nel og Nikola imponerer stort. Dette er den tryggeste havnen for en optimal gevinst,sier Lorden.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
IFA
08.08.2018 kl 12:51 9105

Re: Lorden
Som langsiktig investor i NEL har jeg blitt mer og mer imponert over ledelsen i selskapet.
Det er sjelden en får oppleve en leder som både er så entusiastisk og dyktig som CEO Jon André Løkke.
Sammen med styret leverer han hele tiden langt over mine opprinnelige forventninger i pakt med alle de kriterier investorer skal legge vekt på i selskaper som driver innovasjon og utviklingsarbeid. De store pengene på børsene og blac pools går til de store kjedelige sykliske aksjene som flertallet av analytikere med sine matematiske og markedsmessige analyser kan bruke dagene på.

Investorer i selskaper som driver innovasjon og utvikling må basere sine investeringer mere på den teft og intuisjon som er opparbeidet gjennom erfaringer - og en personlig legning. Langsiktighet er en selvfølge.

At ledelsen leverer omtrent etter de fremdriftsplaner som de har lagt er viktig.
NEL har levert langt over mine forventninger.

Så må en forvente mye "manipulasjon" av kursen til slike selskaper i det skjulte med de regler som gjelder på børs for større aktører som kan påvirke og styre kursen kortsiktig i perioder mellom forventede høydepunkter - uten at en kan la seg påvirke dette.
Den erfarne investorer kan med stor sannsynlighet tolke handelsbildet når disse aktørene ved hjelp av algoritmehandel driver sin virksomhet som lett kan lamme offensiv handel fra den vanlige investor. Traderne forlater da gjerne "åstedet" :)

I debatten om denne typen handel har Norges største meglerhus innrømmet at de innenfor regelverket kan omsette store aksjebeløp uten noen betydelig påvirkning av et selskaps kursutvikling.

Derfor kreves tålmodighet både når det gjelder langsiktighet, børsenes regelverk, fordommer, mangel på erfaring og innsikt - og rent spam av ubegrunnet oppgulp fra nettroll.


Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 12:57 9059

Hyggelig at det er flere langsiktige erfarne NEL investorer her inne som er imponert over Løkke som bygget opp REC også. Det liker jeg. :-)
Nel er nå opp + 4.81% og RT passerte magiske kr 3.40. Omsetning på kr 45 mill på 4 timer er meget bra.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 14:22 8924

Har selv noen aksjer i NEL, men ikke så meget at det er ett av selskapene jeg følger veldig tett. Spørsmål til de som er oppdatert: Denne kapitalinnhentingen på Usd 100 mill + 200 mill(obl) utgjør knappe 3 milliarder. Er produksjonslinjen for lastebilene hos Nikola på plass eller skal en god del av disse midlene brukes på dette ?
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 16:01 8743

Her står alt om selskapet:
Kilde
https://nikolamotor.com
eller her:
https://www.shareville.se/aktier/nel/kommentarer

Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
boreren
08.08.2018 kl 16:04 8716

Nikola has chosen Nel ASA as the sole equipment supplier to create the largest hydrogen network in the world that will cover over 2,000 miles and include 16 stations. Nikola has already kicked off two of the 16 stations and 14 more will follow immediately after installation.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 16:32 8641

Tenk dere på hvilket kurs løft vi kan få når vi får vite hvem som står bak alle aksjeinnkjøpene de siste månedene i Nel. De har klatret og klatret oppover på eiersiden. Clearstream nærmer en meget stor eierpost på 5% i Nel. De opererer ofte på oppdrag for en kunde eller flere kunder som ikke ønsker sin id på karet føre de flagger femprosenten.
Jeg håper det er Øystein Stray Spetalen som kommer tilbake i Nel, eller en annen tung international investor som kan løfte kursen videre oppover. ØSS kunne virkelig fått Nel frem i media slik at vi får dager med omsetning på kr 100 mill som vi hadde når ØSS var inne i år 2015. ØSS var med på å bygge mye av det Nel er i dag.

Fakta om selskapet:
Clearstream is a post-trade services provider[clarification needed] owned by Deutsche Börse AG. It provides settlement and custody as well as other related services for securities across all asset classes. It is one of two European International Central Securities Depositories (Euroclear being the other).

Clearstream operates securities settlement systems [1] based in both Luxembourg and Germany, which allow for the holding and transfer of securities.

Clearstream operates its International Central Securities Depository (ICSD) from Luxembourg. It is also a joint partner in the Luxembourgish Central Securities Depository (CSD), LuxCSD, together with the Central Bank of Luxembourg.[2] In Germany, Clearstream operates the German CSD, Clearstream Banking AG. Clearstream has links to over 50 domestic markets worldwide, and also issues and safekeeps Eurobonds.

In 2014, the value of assets under custody on behalf of customers averaged 12.2 trillion euros; furthermore, Clearstream processed 43.65 million ICSD and 82.68 million CSD settlement transactions.[3]

Clearstream has around 2,500 customers in 110 countries.[4] Clearstream accepts central banks and AML-regulated credit institutions (such as regulated banks) as customers. Clearstream does not accept natural persons as customers and no account is opened in the name of a natural person.[5] Clearstream has therefore been described as a "bank for banks" ("Plumbers and Visionaries, a history of settlement and custody in Europe", Peter Norman).
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 16:44 8567

Litt moro å vise dere av mine sluttsedler det første året (2015) mitt i NEL, når jeg tok min første store gevinst i Nel på kr 275.000,- (salgskurs kr 5,62) Yes!!

Aksje: NEL
Likviddato: 30.12.15
Snittpris: 5,62228964
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 16:51 8505

Lorden,
Kjekt at du lykkes, men hold dine gevinster og tap for deg selv.
Det er liksom ikke det vi skal diskutere her.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 17:05 8406

Det gjør vondt å lese haugetall av desperate tråder fra Lorden. Han har vel tre år i dette gamet og tror han er verdensmester?
Hadde vært fristende å klippe ut innleggene og festet det på kjøleskapdøra i barnehagen.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 17:08 8382

Twitter

Nikola Raises $100 Million in August ttnews.com/articles/nikol… via @TransportTopics
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 19:54 7931

Ytringsfriheten er herlig. Den skal alle benytte :-) Alle forteller det de ønsker å fortelle, uansett hva noen andre skulle mene.
Noen lykkes og andre taper....Jeg ønsker at flest mulig skal lykkes i Nel.

Fakta:
Jeg digger 70 % av alle dere skribenter her inne. De andre 30% med #Klara Klok# (eller Uklok) bruker ikke jeg en eneste kalori på.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 19:59 7900

Lorden,
Jeg mente ikke noe vondt med det jeg skrev, dersom du oppfattet det slik, beklager jeg det.

Poenget mitt var at når du tidligere har skrevet om dine gevinster og antall aksjer i Nel får du alltid mange negative reaksjoner. For min del betyr det ikke noe for meg om du eier 100000 eller 10 mill aksjer, jeg håper vi lykkes alle i Nel uansett antall.
Men de som til stadighet dukker opp her på trådene med nonsens som flere igår kveld, ja de unner jeg ikke en krone gevinst i Nel.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2018 kl 20:27 7744

Lorden, det er et par av punktene dine som ikke rimer:

Du skriver:
"2. Vi er mange som har satset alt av penger"
Samtidig skryter du av at du har nok cash til hele tiden å dunke inn litt mer i NEL. Hvordan er det? Har du satset alt på NEL eller har du en masse cash? Begge deler kan ikke være sant.

Du skriver videre:
"4. Vi er tålmodige"
Når du er inne i NEL skriver du mye om ditt engasjement i NEL og hvor tro du er til selskapet og at man aldri må være ute, fordi da går plutselig toget. Samtidig skriver du rett ut at du trader, og det er veldig åpenlyst på måten du skriver at du noen ganger er inne, andre ganger ute. Så hvordan er det? Er du tålmodig og sitter inne i NEL eller hopper du inn og ut som en utålmodig trader? Begge deler kan ikke være sant.

Og for å gjøre det helt klart, jeg prøver ikke å baisse NEL. For min del er det oppkjøp eller utbytte som er neste milepæl.
Redigert 21.01.2021 kl 05:04 Du må logge inn for å svare