Photocure: Q2 viser gjennombrudd i USA

Medisinmannen
PHO 08.08.2018 kl 08:02 15238

Endelig er gjennombruddet et faktum. Nå ser vi effekten av refusjon. Antallet skope øker kraftigere enn noen gang og 15 nye skope ble utplassert Q2. Enhetssalget øker også kraftig.

Nå begynner også surveillancesalget å gi effekt.

Nå er det bare å sitte og se at hvert eneste kvartal gir bedre og bedre resultat.
Redigert 21.01.2021 kl 07:07 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
09.08.2018 kl 14:16 3157

Hvis jeg får lov å skryte litt av meg selv så var 15.nye skope Q2 spot on....

?
hage5
09.08.2018 kl 14:33 3115

Hei medisinmannen du får lov til å skryte av deg selv.
Gratulerer med PHO, jeg har leste alle kommentarene dine om PHO i mange år. Var inne for noen år siden, var med fra ca 20 til 30. Gikk så ut, men for ca 1,5 år siden startet jeg å kjøpe igjen siden da har PHO vært den aksjen jeg har investert mesteparten av kapitalen i. Det som skjer nå er det vi har håpet på. Takk til alle som deler info og gjør PHO trådene lesverdige.
hage5
09.08.2018 kl 14:34 3114

Hei medisinmannen du får lov til å skryte av deg selv.
Gratulerer med PHO, jeg har leste alle kommentarene dine om PHO i mange år. Var inne for noen år siden, var med fra ca 20 til 30. Gikk så ut, men for ca 1,5 år siden startet jeg å kjøpe igjen siden da har PHO vært den aksjen jeg har investert mesteparten av kapitalen i. Det som skjer nå er det vi har håpet på. Takk til alle som deler info og gjør PHO trådene lesverdige.
Medisinmannen
09.08.2018 kl 15:20 3044

Takk Hage.

Nå kommer den virkelige utfordringen for mange. Fristelsen til å selge for tidlig kan bli stor.

Hvis man er klok så selger man ikke en eneste aksje. Photocure vil tjene stort i årene som kommer og dette vil gi årlige utbytter som i løpet av noen få år vil være verd dagens kurs. Gjennombrudd i farma er ulikt alt annet.

Jeg tror flere investorer vil prøve å få småaksjonærene til å selge så får vi håpe flest mulig holder ut.