Photocure: Hestdal i skammekroken

Medisinmannen
PHO 08.08.2018 kl 10:13 1717

7 mill. grabbet den grådige mannen til seg etter å ha melket selskapet for ressurser i snart 15 år. Hadde han skapt noe så hadde han fortjent noe, men suksessen selskapet nå opplever er til tross for Kjetil Hestdal.

Dette viser at Hestdal fikk sparken og han krevde mye for å gå. Jeg har tidligere ment at Hestdal var en sympatisk mann, men nå trekker jeg det tilbake. Bildet.mitt av personen Hestdal er nå svært negativt. Han burde ha selvinnsikt og innsikt nok til å forstå at det beste for alle var at han sluttet.

Det var nødvendig med 7 mill. for å få han til å forstå......

Håper han mener at han fortjener de pengene......
Redigert 08.08.2018 kl 10:35 Du må logge inn for å svare
Merlin
08.08.2018 kl 10:42 1625

Spørs om man trenger noen etterfølger? Kanskje det er nok med Bellete i USA og en Dahl i Norge? Dahl ser ikke ut til å være dårligere til å forhandle med Ipsen en det Hestdal har vært i det minste. Bellete fikk vist seg frem adskillig bedre enn sist. Strategien ser nå ut til å være riktig i USA, selv om TTT.
Computum
08.08.2018 kl 10:44 1608

Regner med du ville gjort det samme om du hadde en kontraktfestet rett til det? Men det er en uting at slike kontrakter skrives. Det burde gå an å få gode ledere uten. Det viser seg dessuten stadig vekk at slike kontrakter ikke nødvendigvis gir de beste lederne.
Medisinmannen
08.08.2018 kl 12:15 1471

Nei, med et snev av selvinnsikt så ville jeg trukket meg på oppfordring hvis jeg var Hestdal. 7 mill. er uhørt. Spesielt nå vi vet opsjoner han fikk under Michelet og tidligere styre.