ELE - HVIS kr 2 brytes.......ja så....!

Hammers
HAMMER 08.08.2018 kl 23:01 2807

HVIS kr 2 brytes som sluttkurs gis en NYTT teknisk salgssignal - denne gang et salgssignal ut av - og UNDER - en trippel bunn!
Signaler som triple topper og triple bunner er STERKE SAKER!
I ELE er i så fall formasjonens fallpotensiale til ca 1,5.

Formasjonen er etablert fra den 24. juli:
Ved brudd u/støtte på kr 2 er potensialet UNDER denne støttelinja lik høyden over (fra 24/7)!
Dette målt i cm i et logaritmisk chart!

Hilsen Hammers.......som fortsatt ikke fatter at noen tror så innbitt på denne.......som nærmest er i fritt fall!
Et selskap som historisk sett (under navnet Intex Resources) har vært en ren katastrofe for alle AKSJONÆRER som har vært involverte!
Varsom
08.08.2018 kl 23:05 2797

Verden vil bedras!
Slettet bruker
08.08.2018 kl 23:05 2793

Må faktisk gi Hammers rett her.
ELE aksjonærene minner nærmest om en «religiøs slekt» og de er sterke i troen. Håper jo jeg tar feil og at BO kjørere kursen opp mot kr 4 for å kun få halvparten av aksjene ved konvertering i forhold til kr 2? Eller at krypto krasjet ikke får noe betydning for ELE token?
oddivar
08.08.2018 kl 23:21 2733

Religiøs sekt - vel - de fleste fremstår som kontinuerlige konvertitter....
Hammers
24.11.2018 kl 01:42 1961

Med fasit i hånden er det merkelig å tenke på at kun 3 har svart på denne nyttige tråden - og at den kun har 842 visninger!
Jeg trodde i aug på et fall til ca 1,50 v/brudd på 2, men på annen tråd har jeg redusert dette til ca 1,23!
Mye tyder på at det endelige resultatet blir LANGT verre!

Hilsen Hammers
Hammers
19.03.2019 kl 23:44 1419

Det er bare så trist.....så trist .......det hele. Ikke at kursen faller som et blylodd - for det bryr vi oss ikke om (det dri... vi i).
Men at enkelte kan være så naive som ELE-aksjonærene har vært i lengre tid.

Jeg husker da "White Paper" var et moteord. Jeg husker da "coins" visstnok skulle bli introdusert. FANTASTISKE saker!
For ikke å snakke om disse fantastiske "transjene". Den rene vidundermedisinen som skulle få ELE til å VASSE i penger!
Det alle "glemte" å fortelle var at dette var noe a la det samme som det man i gamle dager kalte "kassakreditt",
men med mulighet til å konvertere til nesten gratis aksjer som så ble solgt ut.

I dag ser man resultatet!
Jeg finner fram forstørrelsesglasset........og ser at det står 0,363 øre.......med SVÆRT LITEN skrift!
Nok en dag dagens taper - etter å ha vært dagens vinner dagen før.........pga at selskapet hadde gitt ut et referat fra ett eller annet møte.
Nei, du tror det ikke.....selv om du leser det!

At Forskningssjefen i Investtech lanserte dette som sin heteste "Nyttårsrakett" er jo 100% UTROLIG (kurs 0,93)!
Et fall på ufattelige 61% på 3 mnd......og det på en NYTTÅRSRAKETT.......som bare fortsetter å dundre mot bakken!
Du tror det ikke DET HELLER - selv om du leser det 10 ganger!

Hilsen Hammers........som håper noen har tatt lærdom av denne aksjen.......som FLERE her inne har advart KRAFTIG mot i LANG tid!
Nei, VI var ikke ute etter å lure noe "gull" fra dere! Det var det ANDRE som var - uten å nevne navn!

Redigert 19.03.2019 kl 23:46 Du må logge inn for å svare
Aldara
20.03.2019 kl 00:42 1362

Hva viser dine streker og linjaler fremover nå da..?
donolini
20.03.2019 kl 00:57 1350

i bow to you, sir.
Slettet bruker
20.03.2019 kl 06:45 1265

Hammers må være forsiktig når han legger linjalen sin på ELE-shartet. Tipper den knekker ned som en knusktørr ønskekvist.
Slettet bruker
20.03.2019 kl 06:50 1250

Skal vurdere noen lodd til 10 øre. Noen nevnte Investtech, LOL !!!!