Fredag den 13

Sjøbris
HUNT 13.03.2020 kl 08:51 1798

Det blir vel salig kaos med robot handel i dag.

Ratene er sky high.

Gikk det 2mill aksjer for 3,6 før åpning?
Redigert 19.01.2021 kl 15:06 Du må logge inn for å svare
RedSandberg
13.03.2020 kl 09:30 1681

I dag må vel toget forlate stasjonen for godt.. Blir for dumt å se 3-4 tallet nå. Helt latterlig prising.
Redigert 13.03.2020 kl 09:30 Du må logge inn for å svare
ruda
13.03.2020 kl 09:37 1651

Med dagens rater er HUNT latterlig billig. Gleder meg til årsrapporten 27. Mars
Kaisovski
13.03.2020 kl 09:49 1579

Finnes mange tankselskap som har alle båtene på vannet, og tar inntjeningsmuligheten som er nå.

Hvorfor kjøpe Hunt som har halvparten av båtene til bygging, og kanskje får forsinkede båter?
RedSandberg
13.03.2020 kl 09:59 1534

Freya ble sluttet i går på 70k dagen og det med rabatt fordi det var dens første tur noengang.
På tirsdag er Hunter Atla ferdig med oppdraget sitt og klar for ny spot-slutning.
ETA for Hunter laga 2. april.
ETA for Hunter Saga 14. april
Det er ikke forventet noen forsinkelse på levering av de nye skipene og alle de tidligere levert har blitt levert før tiden.
I tillegg så er Hunt i poolen med tankers international og den fungerer slik:

Τhe Tankers International Pools provide a physical hedge for Owners by ensuring stable and regular cash flow during volatile market conditions whilst still being able to take advantage of market upsides. Earnings are typically distributed to Participants twice per month, depending on market conditions and working capital requirements across the fleet.

We always welcome new participants with top-quality ships and who adhere to the high standards of ship management we expect.

Pool Participants undertake to trade their qualifying vessels in the Tankers International Pools and receive a share of the freights in accordance with the Pool Points allotted to each of their vessels. All commercial decisions are handled by the Pools’ commercial team with the exception of any specific trading restrictions which Owners may stipulate.

A vessel’s share of the total Pool income is determined by its theoretical earnings potential relative to the rest of the fleet and is illustrated by its allocated ‘Pool Point’. The Pool Point system is highly transparent based on vessel specific data and market data combined with a standardized calculation method, which is openly shared will all participants. Pool Points are adjusted every six months to reflect changes to trading patterns, fleet composition, market level and bunker prices to ensure overall weighting remains fair.

Reporting of commercial and financial results is done via access to an extranet with weekly, monthly, quarterly and annual reports. These reports are prepared with the objective of producing informative reports in a timely manner.

Her renner det inn penger fremover. Og Hunt er enormt godt posisjonert med ECO Scrubbers.
Tullepris.
RedSandberg
13.03.2020 kl 10:04 1513

Hannisdahl kommer vel snart med en oppdatering i kursmål. Kanskje det kan vekke panikkbrigaden.
Kaisovski
13.03.2020 kl 10:12 1463

Det er klart, men selskapene med dobbelt så mange båtwr på sjøen relativt til verdsettelse, vil kapitalisere mer på denne perioden enn Hunter.

Så forstår godt at mange foretrekker andre tankselskap.
Sjøbris
13.03.2020 kl 10:18 1431

Sea Pearl (2017 - Modern VLSFO) On Subs AG/USGviaCOGH WS 167.50 Bahri Oil Transportation Mar 31-Apr 1 Stasco Demurrage USD 220K (TCE: RV USD 204.67K @ 88.05 days / Actual USD 229.28K @ 81.36 days) 2.95 idle days
Sjøbris
13.03.2020 kl 10:22 1416

Venter man at USA åpner for å se hva de over der tenker?

Kanskje småsparere har så store tap at det er vanskelig å flytte penger psykisk, tungt med 40 50 60 % tap.

Den går nok opp til slutt, men det er krise stemning, og sikkert vanskelig å se gullet blandt gråsteinen.
RedSandberg
13.03.2020 kl 10:46 1345

Du er nok inne på no. Mange som har brent seg skikkelig oppi det her kaoset.