Sylvia Browne

Slettet bruker
14.03.2020 kl 23:34 1056

People are starting to talk and wonder about the bold prediction made by psychic Sylvia Browne in her 2008 book called End of Days: Predictions and Prophecies about the End of the World, when she wrote about a sickness like the current coronavirus.

In that book, Browne wrote: "In around 2020 a severe pneumonia-like illness will spread throughout the globe, attacking the lungs and the bronchial tubes and resisting all known treatments.

“Almost more baffling than the illness itself will be the fact that it will suddenly vanish as quickly as it has arrived, attack again 10 years later, and then disappear completely."
Mikkel-engel
15.03.2020 kl 14:38 1024

Det går ikke an å spå framtida.
Inngangen
15.03.2020 kl 16:06 1006

Går fint an å spå fremtida, men ingen garanti for rett svar.
Så er spørsmålet - samarbeidet Sylvia Browne med "planleggerne" eller rappa de ideen hennes?
Det samme gjelder for Leigh Nichols' to bøker.

https://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica2/sociopol_asia80.htm
Slettet bruker
16.03.2020 kl 13:23 974

𝐍𝐢𝐥𝐬 𝐀𝐫𝐧𝐞 𝐄𝐠𝐠𝐞𝐧 𝐭𝐫𝐨𝐫 𝐯𝐢𝐫𝐮𝐬𝐞𝐭 «𝐛𝐫𝐞𝐧𝐧𝐞𝐫 𝐮𝐭»

Nils Arne Eggen (78) lukker ikke døra for et fotball-EM til sommeren. Han tror virusangrepet vil gjøre Norge til et bedre land å leve i.


Nils Arne og Snåsamannen har vært kompiser i en årerekke.

"– Jeg synes RBK er et vidunderlig lag. De har sånn passelig humør, og så er de både sint og glad, ler han.

Gjerstad er på vei landet rundt med boken han har skrevet om sitt liv som Snåsamannen, og 84-åringen gir gjerne bort et gratiseksemplar til RBK-trener Nils Arne Eggen.

– Eggen er en prektig kar, han skulle fått boka mi for det arbeidet han har gjort i Rosenborg, sier Gjerstad."


SÅ 🅵🅰🆃🆃 🅼🅾🆃!
atnorhe
16.03.2020 kl 19:54 944

Jeg husker henne i fra Larry King. Jeg oppfattet henne som en storsvindler og en sjarlatan.

Husker hun påstod at alle hadde en engel sittende på skulderen:-)

Denne spådommen virker skummel, men hun har sikkert hatt tusenvis som bare var vrøvl,så at hun treffer i blant er ikke mer enn naturlig, men denne var skummel riktig.
Jeg må visst forandre mening om henne.
Slettet bruker
16.03.2020 kl 20:05 940

Spennende om hun får rett i at Coronaviruset nesten brått forsvinner eller "brenner ut" som Nils Arne sier...
Kan være at RNA'et dets blir utslitt etter noen tusen generasjoner.
Slettet bruker
16.03.2020 kl 20:09 934

Spanske syken kom i flere bølger. At hun skulle spå en sykdom som minnet om SARS har ingenting med synskhet å gjøre. Tipper at vi ikke får høre om alle spådommene hun har bommet på.
Slettet bruker
16.03.2020 kl 20:12 925

Tipper du har glemt hillary og nekter du er klistret til golden-age biden som fan
#uspådd mensant
Redigert 16.03.2020 kl 20:13 Du må logge inn for å svare
atnorhe
16.03.2020 kl 21:01 917

Sky News sin ekspertkommentator fortalte at dette viruset er mye verre enn SARS som han betegnet som enkelt å forholde seg til. Det er smittefaren her som er ti ganger verre, og den gangen gikk helsepersonellet i romdrakter når de skulle behandle ofrene.
Slettet bruker
16.03.2020 kl 21:28 909

Jeg stod midt oppe i Sars epidemien i sørøst asia og tror derfor at landene i det området var bedre forberedt på denne epidemien. Jeg ble temperatur sjekket minst 3 ganger på en dag i Singapore husker jeg. Sars smittet ikke så lett men var til gjengjeld mye farligere om du ble syk og derav den mye større spredingen av COVID-19. Folk som ikke skjønner at de er syke sprer smitten, det skjedde ikke med SARS.