KORONA, NOCH EIN MAL !

Moonshine
15.03.2020 kl 13:32 869




OMSIDER så kunne WHO endelig definere viruset som det det er, en pandemi!

Man blir overgitt over at tafatte myndighetene IKKE nevner det mest nærliggende hjelpemiddelet, munnbindet, som hindrer den syke, i stor grad, i å spre viruset mens den friske beskyttes av sitt munnbind! Man kan ikke nekte for følelsen av, at regjering og helsemyndigheter består av imbesille folk, ja er til stede.

Det er direkte tragisk av myndighetene å snakke om en avstand på en meter, en som hoster og nyser sprer fine dråper som henger i luften inne i kjøpsentrene etc. lenge etter at den syke har forlatt åstedet. Selv i fri luft sprer en hoster og nyser virusdråper som svever i luften som du, på samme fortau, kan få i deg!

Myndighetene må nå gå ut og si at ALLE som har munnbind skal bruke det. Folk har jo kjøpt opp rubbel og bit av sorten! Det er også forstemmende at TV journalister som intervjuer personer ute og inne, at de IKKE bruker munnbind, de kunne jo være de beste foregangs personer som viser at de tar dette på alvor! Jeg gadd vite hvor mange av disse som kommer til å bli smittet.

MUNNBIND har ingen verdi i skapet!! I Korea ser du knapt en menneske uten munnbind! Myndigheten deler ut Gratis munnbind!





Redigert 20.01.2021 kl 15:20 Du må logge inn for å svare
Moonshine
05.04.2020 kl 12:57 636




Hva skal man sige, noe om Edna's glad nyhet, Petter Smart Maskinen, nei... eller man kan ønske verden velkommen etter når det nå stilles spørsmål om smitte kan spres igjennom luften, selv om WHO og norske spesialister ikke tror så meget på det, enda!

Vi ser også sykehus personell gå rundt med masker med ventil??? Har de tenkt på at det at deres innpust blir filtrert, men utpusten sprer seg fritt og skulle de være syke i en tidelig fase, så er de smittebomber av første klasse!!

Jeg får gjenta det jeg har hevdet til det kjedsomme, ALLE må bruke munnbind og myndighetene må bare få ut fingeren og skaffe munnbind til Kari og Ola! Det er forstemmende å se politikere sitte tett rundt et konferansebord...! I Østerrike får folk IKKE lov til komme inn i matbutikker uten munnbind, har de ikke, så får de utlevert! Til og med Trump forstår i dag at man må bruke disse, undrenes tid er ikke over!

Det som blir essensielt nå blir å styrke vår egen matproduksjon, vi må alle bli med en nasjonal dugnad i jordbruket, ta på kjeledressen folkens for dette blir tøffe tak!


Moonshine
26.03.2020 kl 11:31 722


Jeg skulle tro at det er en grunn til at leger og sykehus personell bruker munnbind i forbindelse med dette viruset, ikke sant? Landet har nettopp mottatt en million munnbind ! Jeg tok kontakt med korona telefonen tidligere og la frem mitt standpunkt med munnbind som uten tvil kan begrense smittefaren, bare se på Kina og Korea! Etter litt frem og tilbake så kom det til slutt at, det kunne skape frykt hos folk som ikke hadde munnbind!

Det er ikke ubehagelig å ha på seg slike munnbind som legene bruker, heller ikke er det vanskelig å tilpasse det ansiktet, pass på å strekke slik at det ligger godt under haken. Du fester stroppene på hver side med en knute rundt hvert øre så stramt at du akkurat klarer å få det på! Du klipper selvsagt av de overskytende lengdene og voila' du utgjør en forskjell !
Du beholder dine egne basselusker, om du skulle være smittet, og du har mye mindre sjanse til å bli reseptor for andres! En smittet person trenger ikke absolutt hoste for å spre virus, det holder lenge med å puste. Alle ser dampskyen rundt et menneske, ikke minst en hest, en kald vinterdag! Det samme skjer innendørs, vi ser bare ikke smittedampen, men den er der... lenge !


Redigert 26.03.2020 kl 12:17 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
15.03.2020 kl 14:04 840

Helsemyndighetens råd til befolkningen er å ikke bruke munnbind for den vanlige mann i gata.

«Advarer mot bruk av munnbind
Norske apotek er utsolgt for munnbind, men myndighetene advarer om at dette ikke gir beskyttelse mot coronaviruset.»

https://www.vi.no/helse/advarer-mot-bruk-av-munnbind/72087333