and the pump failure was worth 150 mil NOK? :D

Slettet bruker
IOX 10.08.2018 kl 12:23 2442

I have seen many things on the market so far, but I have seldom seen an overreaction in this format. IOX should be above 6 NOK straight away, everything else is madness!

Tigerberget
10.08.2018 kl 12:41 2396

Synd at ikke Yess, Riskokeren, Bokaj70 og resten av forståsegpåerne kjøpte med begge henda i går.
Da kunne de også tjent en solid slump.
Det har vel kommet meget tydelig frem at mange av disse individene ikke forstår hva som skal skje fremover i IOX.
Slettet bruker
10.08.2018 kl 12:50 2353

I agree and those same guys are doing the same mistake in ELE :D
aborum
10.08.2018 kl 16:31 2170

Man må også huske at gratulere de aktionærer, der sad stille og roligt, men ikke ønskede at øge eksponeringen i IOX. De har genvundet en krone på porteføljen og for mange er det flere hundrede tusinde NOK.

God weekend fra den danske IOX division.
Slettet bruker
10.08.2018 kl 18:48 2014

Er en hel del dommedagsprofeter og gudefrelste her på forumet og i markedet forøvrig. Det beste er stort sett å sitte stille i båten, med mindre man får hjertebank. Legger ved en passende sang for denne begivenhetsrike uka som vi kan gå inn i helga med
https://www.youtube.com/watch?v=E39qpyWgxQo
Kremen
10.08.2018 kl 19:29 1942

Du har rett aborum, gratulerer fra den brasilianske divisjonen også. Jeg forsøkte å vekte opp men lyktes dessverre ikke med det, men ble sittende stille med beholdningen i det minste. Rentefondet jeg innløste kommer vel på konto på mandag eller tirsdag antar jeg. Det ble med forsøket. Får se hva jeg gjør med penga til uken. I nytt rentefond skal de hvertfall ikke. Må ha de likvid. Kanskje jeg skal følge deg aborum med en liten tradingportefølje, noe jeg har liten erfaring med og egentlig ikke tid til. Mer i IOX burde jeg ikke ta, men kan bli for fristende på fortsatt lav kurs.

Nå blir det besøk av vingårder og litt ski i Valle Nevado i Chile en ukes tid. Måtte IOX gå til himmels i mellomtiden. En god helg til dere alle!
OnkelDonald
10.08.2018 kl 20:00 1889

Trading blir det masse av i denne fremover, inntil det kommer noe konkret og solid fra selskapet kommer denne til å fly mellom 40 og 50 øre så lenge ;-))