Forumet her er helt dødt

artig
10.08.2018 kl 18:19 2822

i forhold til for noen år siden.
Hva er det som gjør det?
Slettet bruker
10.08.2018 kl 18:33 1541

Det nye forumets elendige design og brukervennlighet. Det gamle forumet var mye bedre. Akkurat lik nordnet nye design på handelssiden, mye dårligere enn gammel løsning.
artig
10.08.2018 kl 18:39 1535

Ja, kanskje.
Jeg var veldig skeptisk.
Dette er dårligere enn det gamle, men helt ok. Synes jeg.
Kan det være at gamle debattanter har blitt jaget bort med hets og trusler?
Og at en liten klikk av debattanter ekskluderer alle andre?
Altså, ignorerer og overser det de selv ikke skriver?
Hvis ikke de gjenværende debattantene inkluderer alle, og
oppfører seg noenlunde så er forumet snart en saga blott.
Tror jeg.
brahman
10.08.2018 kl 18:40 1531


Ikke vanskelig å være enig i at det er helt dødt.

Man kan tro at det er ønskelig..
artig
10.08.2018 kl 18:44 1526

Jepp, men hvorfor virker det som de fleste debattantene synes det er greit?
Et det bare trojanere igjen?
Slettet bruker
10.08.2018 kl 19:18 1511

Hvis dere synes det går trått her inne, så er jeg enig, men start med å gjør noe selv. Provoser i debattene, sett søkelys på ting som opptar mange. Hva opptar de fleste idag bortsett fra politikere som ligger med yngre damer eller gamle kjerringer som ligger med unge gutter?

Det viktigste i dag må være våre fremtidsutsikter, hva som skjer i Norge nå og verden forøvrig. Er det ingen som lengre tør si hva de mener, eller var vi en flokk som fulgte bjellesauen? Det som får tempen til å stige i Norge er debatt om religion og politikk, kriminaliteten idag, tausheten fra mediene, og den politiske korrekthet.
artig
10.08.2018 kl 19:23 1508

Det er sant, og jeg prøver å provosere.
Og, da blir jeg truet.
Kan det være årsaken til å forsvinne?
Pluss at enkelte her inn kun svarer på sine egne tråder?
De er litt for høye på seg selv.
artig
10.08.2018 kl 19:23 1508

Det er sant, og jeg prøver å provosere.
Og, da blir jeg truet.
Kan det være årsaken til å forsvinne?
Pluss at enkelte her inn kun svarer på sine egne tråder?
De er litt for høye på seg selv.
Jeg har sett enkelte debattanter bli truet på livet, ikke noe å være redd for.
Det første politiet vil gjøre er å sjekke din nettaktivitet.
Så, kjør på:)
Redigert 10.08.2018 kl 19:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.08.2018 kl 22:57 1479

Jeg tror noen er på ferie.
Nattevakt1
11.08.2018 kl 09:49 1440

jeg er ikke her lenger :(
artig
11.08.2018 kl 10:00 1437

Ingen er her lenger:(
Synd, engang i tiden var det jo skikkelig bra her.
Slettet bruker
11.08.2018 kl 10:47 1426

Hva om dere slutter å tyste på hverandre til admin, kunne det vært en idé?

Det er jo nettop de som skaper engasjement som ikke tåles og forsøkes kastet ut. Tilbake sitter det til slutt noen få konforme og politisk korrekte grå mus, og da blir det skikkelig spennende her.
Redigert 11.08.2018 kl 10:47 Du må logge inn for å svare
artig
11.08.2018 kl 10:52 1424

Jepp, og overse de som prøver å stoppe all debatt her inne.
Slettet bruker
11.08.2018 kl 11:12 1483

Jabba var en viktig bidragsyter her. At han er borte er er stort tap for forumet.

Han stod på hver eneste dag, skapte engasjement, og fikk opp temperaturen her. Han saumfarte nettet etter 1. klasses propaganda, og postet det her. Hver eneste dag.

Hvordan skal vi liksom klare å holde oss oppdaterte på alle feberfantasiene til de forskrudde progressive nå?

Hver eneste dag var det nye påfunn og vinklinger. Opp ned utspill, og bak frem logikk. Nå er det helt tyst. Nå sitter vi her i bekkmørket. Clueless.

Jeg aner ikke hva de pønsker på lenger?
Slettet bruker
11.08.2018 kl 11:54 1473

Vi har retningslinjer her på forumet, og det hender vi noen ganger i en opphetet diskusjon sier ting som ikke er helt etter boken, men når man totalt gir blaffen og bryter ikke bare reglene her men også norsk lov, da må admin reagere. Dem som utsettes for injurierende påstander skal vi støtte, dette gjelder ikke hvor tykkhudet vi er, men at vi kan vise at ett sted går grensen, og den settes av admin og som brukere av forumet skal vi følge reglene.
Slettet bruker
11.08.2018 kl 12:07 1467

Det var et veldig politisk korrekt/byråkratisk svar Imatza.

Dette er på vei til å bli et ekkokammer. Jeg tør ikke å starte en «Trump er fantastisk» tråd her lenger.
Slettet bruker
11.08.2018 kl 12:15 1464

Jabbe er borte fordi Admin på eget initiativ fjernet han.

Selv tror jeg situasjonen har med det nye forumdesignet å gjøre - bilder som hopper unna for å kaste på reklame av varierende størrelse er svært lite brukervennlig.

Bare det å få trykket på 2-tallet for å få frem side 2, er nesten en umulighet. I stedet for en stor knapp så er det et bittelite tall som er nesten umulig å få respons på klikket, og det virker bare øverst i tråden og ikke nederst. Selv går jeg helt ut av tråden og klikker meg inn igjen for å komme til bunnen av tråden. Snur du tråden omvendt, blir layout en annen, og du mister omvendt-innstillingen når du trykker enter neste gang.

Hvorfor et bittelite punkt med venstrepil for å gå tilbake til Dagens tema? Nesten umulig å fange når bildet flimrer ut neste reklame.

Jeg ender opp med å sitte å se vekk eller knipe øynene igjen når reklamen så utidig flytter et skjermbilde som allerede er lagt ut. Faller øynene mine på reklamen i et uoppmerksomt øyeblikk, blir jeg mer irritert enn interessert over hva jeg ser. Jeg kan ikke forstå at annonsørene til Hegnar synes det er en god løsning at reklamen deres irriterer brukerne av forumet!

Reklamen bør inn i faste formater på fast sted og kastes ut samtidig med forumbildet - ikke etterpå så alt flimrer i øynene på folk.

Det må være lettere å bla i lange tråder, og lettere å få posisjonert seg i tråden. Helt på trynet og rævva programmering.

Hva betaler Hegnar for??? Glimrende SA har levert produktet, og det er det minst brukervennlige og mest annonsør-uvennlige systemdesignet jeg har sett i hele mitt liv! Men så er jo Glimrende et EU-godkjent selskap, og da er det bare slik dritt i har vente fremover vi slaver av globalismen! Hadde jeg vært Hegnar så hadde jeg klaget på utført arbeid fra Glimrende. At annonsørene gidder å betale for radbrekkingen er også ubegripelig!
Slettet bruker
11.08.2018 kl 12:19 1462

Trump har blitt et ikke-tema nå. Risikerer null svar, eller e9 svar. Den sjansen tar jeg ikke.

Hadde enda Ur-te vært her så kunne vi fyrt opp litt ekte vs uekte høyrepolitikk debatt.
Slettet bruker
11.08.2018 kl 12:23 1464

Syng med. Lets ROCK !

https://m.youtube.com/watch?v=129kuDCQtHs

I get up in the evening
And I ain't got nothing to say
I come home in the morning
I go to bed feeling the same way
I ain't nothing but tired
Man, I'm just tired and bored with myself
Hey there baby, I could use just a little help

[Chorus 1]
You can't start a fire
You can't start a fire without a spark
This gun's for hire
Even if we're just dancing in the dark

[Verse 2]
Message keeps getting clearer
Radio's on and I'm moving 'round the place
I check my look in the mirror
I wanna change my clothes, my hair, my face
Man, I ain't getting nowhere
I'm just living in a dump like this
There's something happening somewhere
Baby, I just know that there is

[Chorus 1]
You can't start a fire
You can't start a fire without a spark
This gun's for hire
Even if we're just dancing in the dark
Slettet bruker
11.08.2018 kl 12:47 1450

Å nei du, detta er et flott forum se.
Slettet bruker
11.08.2018 kl 12:50 1445

WakeUpCall.

Trodde du det var dødt her?

I’ll show you dead:

http://www.vepsen.no/

Er statsstøtten inndratt, eller har de resignert?
ladaen7,30
11.08.2018 kl 12:59 1440

Det måtte vel bare gå som det gjorde med forumet, alle som spritet opp diskusjonene fra "den andre siden" ble enten mobbet til de ikke orket mer, eller de ble utestengt av mod, åkke som så blir det bare et ekkokammer igjen og det skaper ihvertfall ikke diskusjoner men en gjeng nikkere som sitter og nikker.
Og dette nye forumet er jo forferdelig dårlig da, det virker som at det er skrudd sammen for å få folk ut av forumet istedet for inn, men det er kanskje bare barnesykdommer?
Hvorfor bytte ut noe som funker i noe som ikke funker lurer jeg på.
Slettet bruker
11.08.2018 kl 13:19 1433

Siste stikk utlevert 23/02/2016.

Ble brodden sittende igjen, eller var det en sånn fluesmekker med strøm i ?

Sånn ser altså et dødt forum ut. Hvordan skal vi unngå å lide samme skjebne?

Før i tiden, da de fikk statsstøtte for å leke nett-Stasi var jo DTs eksistens som en honningkrukke å regne. Det henger vel igjen en Askeladd her fremdeles, men mye av brodden er borte der også, det har blitt mer kos enn stikk.

Spørsmålet er om vi må ta en del av skylda selv? Kan vi ha argumentert så godt at vi rett og slett har overbevist dem? I så fall har vi kanskje bitt oss selv i halen?
Slettet bruker
11.08.2018 kl 13:39 1418

Mange bidragsytere borte, noen er lei, og de resterende er blitt som gamle ektepar.
Slettet bruker
11.08.2018 kl 14:01 1406

Mange gullkorn i innlegg kl 13:32 av GeneKelly. Tydelig at han har filosofert grundig over temaet.

Jeg trodde jo at jeg hadde valgt meg et radikalt ståsted, som skapte temperatur og engasjement. Men nå er jeg redusert til en bitteliten trumpetist i mengden. En noksagt.

Hva foreslår du?

180 grader rundt og clintorist?
Redigert 11.08.2018 kl 14:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.08.2018 kl 14:08 1402

Et par innlegg her sikter til Q-trådene med ønske om mer debatt der hvis jeg forstår det rett.

Q-trådene er litt vanskelig materiale. Som trådeier av de trådene har jeg gjort avveiningen om at hvis ikke researchen skal bli borte i argumenter og motargumenter eller viktig info bli spammet unna øyeblikkelig, så må debattemner legges på siden av Q-tråden til egne tråder - gjerne med henvisning til eller kopi av innlegget som skal debatteres.

Q-tråden er et tilbud til de som vil følge med uten å researche nettet selv i tidkrevende analyser. Q er faktabasert men viser intel i et kort kodespråk og henvisninger - for å være konsis og unngå retoriske og semantiske problemstillinger - men det blir dermed en mer krevende øvelse å sette slik intel ut i klartekst. Mange kodeknekkere er i aksjon på nettet, noen gode andre mindre gode - her på HO er det Sult og Havfruen som er aktive, og flere er hjertelig velkommen til å være med, selvsagt. (Men som sagt, ta debatter og synsing til egne tråder.)

Q-trådene er også et tilbud for norske medier å følge med - ingen av dem tør røre temaet til tross for at bevisene om at Q er i Trumps nærmeste krets og jobber med intel er uomtvistelige. Ikke en gang Lurås i Resett tør (han begynner å bli litt "staut"). Så foreløpig er vi alene. Jeg håper imidlertid at SMK har en Q-dekoder i full tid på jobb, men globalist-Erna tviholder vel på de løgnmedia som Trump har kastet over bord, dermed er Erna blitt uvitende elite.

Jeg håper mange følger Q-trådene, eller følger Q selv på egen hånd - det er eneste måten å få vite hva teamet og planen bak Trump er om!

Lykke til! :-)
Slettet bruker
11.08.2018 kl 14:09 1636

Vi hadde et par klegg som kun var ute for å bite, ikke for å konversere. Hvem reagerte da, hvem advarte om at dette ville få følger om man ikke stoppet dette? Ikke mange, men Havfruen gikk så langt at hun truet med å trekke seg nettopp på grunn av dette, hva fikk hun da høre: "dette har du sagt tidligere og du kommer alltid tilbake".

Hvor var støtten til Havfruen da? Kanskje en bedre støtte ville fått kleggen til å stoppe og forsatt vært på bordet. Nå er det stille her, noen sier for stille, men har man ikke egne meninger så blir det stille.
Slettet bruker
11.08.2018 kl 14:20 1631

Godt og gjennomtenkt innlegg av GeneKelly igjen kl 14:07.

Der traff du spikeren på hue. Som Stemmenekter har jeg selvsagt ingen skyld i hva karrierepolitikerne foretar seg.

Som outsider ser man tydeligere skogen for alle trærne, og har full oversikt. Dette klarsynet gir en unik mulighet til å kommentere helt ubiased fra utsiden.
Slettet bruker
11.08.2018 kl 14:40 1622

Innlegget er slettet
Ja det er vel bare å kondolere. Men littsharia fra eller til er vel ikke verdens undergang.

http://www.side3.no/norge-skiller-seg-klart-ut-i-europa-pa-innvandring-4385420
Slettet bruker
11.08.2018 kl 14:46 1618

Gi meg de muslimske kvinnene, og behold de andre. Da kan du ha "littsharia" når du vil.
AlfredZweistein
11.08.2018 kl 15:42 1600

Ikke rart. JEG har vært fraværende i flere måneder! Kikket innom i dag. Det blir nok lenge til neste gang.

Legger merke til at Sotah fremdeles er i live og babler om sine fredagskoser. Akk, ja ...
Slettet bruker
11.08.2018 kl 16:51 1577

Kanskje det kunne vært en god ide å sette tak på hvor mange som fikk bli medlem, men da forpliktet man seg til å være aktiv, skrive egne innlegg og delta i diskusjoner, hvis ikke blir man utestengt igjen og nestemann på ventelisten får plass.
brahman
11.08.2018 kl 17:12 1563

Ser at franzgreger slår et slag for ytringsfriheten.......LOL.
Redigert 11.08.2018 kl 17:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.08.2018 kl 17:17 1562

Hva hjelper det med ytringsfrihet til mennesker som ikke ytrer seg eller bare pisser andre oppetter ryggen?

Flott ide Franz.