IOX - Interesting Market Depth

Foreigner
IOX 18.03.2020 kl 09:55 11903

On the seller side right now:)

I would say 90% are there not really for sale:)

Other that I really would like to hear from IOX regarding break-even prices and financing.....
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
ag-3
18.03.2020 kl 10:04 8165

Iox har vist at de klarer seg gjennom ekstremt vanskelige forhold. At de klarer seg nå også setter jeg nesten alle pengene på.
Umulig å resonnere seg frem til det... Må bare satse, eller ikke.

All in
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Mdg1
18.03.2020 kl 10:04 8169

Iox trenger penger snarest. Oljen gis bort og de hadde 1,2m$ i fri kapital ved årsslutt. Nå må nesten kassen være bunnskrapt. Klarer ikke å se at de kan holde hjulene igang uten å hente penger, men kanskje de bare permitterer alle og stenger brønnene inntil oljeprisen øker?
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Carsten1972
18.03.2020 kl 11:01 8074

Hvis vi lige bruger den sunde fornuft lidt,så kunne dette vel godt gå hen at blive for meget modgang for iox.jeg sælger intet,men betragter min investering som tabt øv øv.olien iøvrigt på vej mod 25 av av.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.03.2020 kl 11:18 8028

Ja det er greitt å få ei melding ang. Drift å status i disse tider. Vanskelig for alle nå, meget sure tider for aksjer nå. Verst er det uansett for mennesker som blir hardt rammet, helsemessig å også økonomisk.
Har vært i dype mørke daler før. Dette er ikke slutten. IOX tror jeg klarer seg. De er nettopp refinansiert å fått inn flere på eiersiden. Det har faktisk vært mye mørkere skyer tidligere, med trusler om tap av lisenser, bøter å oljepris lavt nede, ca 28 kr. Det er dårlige tider for alle. Håper at investeringen ikke er tapt,jeg. Har økt mye de siste uker. Vi får se, anbefaler ingen å gå inn under usikre tider som nå, dersom de ikke har en slump med penger de ikke har bruk for nå eller fremover. Gevinsten med å gå inn nå i markedet, kan bli veldig bra.
Ønsker oss lykke til under disse vanskelige tider. Livet går videre.legg aksjer i skuffen
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Carsten1972
18.03.2020 kl 12:18 7934

Vi er helt enig min ven😷😁go dag.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Mdg1
18.03.2020 kl 12:45 7873

Problemet er her og nå. Hvordan skal de hente penger? Jeg sa de burde kjørt emisjon sammen med refinansiering, men neida. De skulle finansiere boring med inntekter fra salg av olje og gass. Inntekter som ikke kommer til å finnes det neste halve året i alle fall. Men, de kan vel kjøre en liten emi på 25 mill aksjer bare for å holde hjulene igang. Om de får hentet 20 mill klarer de seg vel ut året. Det er fortsatt mye lån å betale renter på

Ikke mindre enn 15 mill nok i renter for 2020 med dagens dollarkurs.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
OddHarker
18.03.2020 kl 13:12 7801

Dette finner vi en løsning på. Den situasjonen vi er i nå er en midlertidig situasjon som er ventet å vare kanskje et par måneder. For oss som har ventet i år og dag på borekampanje mm. er noen måneder ekstra et blaff. Med refinansiering for år fremover er det viktigste sikret, og som du sier kan IOX gjennomføre en liten emi for å få inn litt ekstra cash i år hvis det skulle bli nødvendig. Det vi er inne i nå gjør at hele verden står på vent i noen måneder, men verden vil vende tilbake. Et år fra nå vil mye være mer normalt igjen. De som kjøpte seg inn på dagens priser vil kunne smile hele veien til banken når vi kommer dit.

IOX er i en mye bedre situasjon enn oljeserviceselskaper her hjemme, flyselskaper, hoteller og lignende. Vi har noen få ansatte, rettigheter i bakken som vi jobber med i et flerårig perspektiv, og vi kan vente oss gjennom denne ekstraordinære situasjonen.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Tigerberget
18.03.2020 kl 13:16 7783

"Jeg sa de burde kjørt emisjon sammen med refinansiering, men neida."

Kjære deg.
Hvorfor la du ikke dette frem på generalforsamlingen? Du virker som et geni i forhold til ledelsen i dette selskapet.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Nacobo
18.03.2020 kl 17:53 7581

God handels dag idag, fikk snittet endel ned. Hadde aldri trodd jeg skulle få så mye aksjer på lave 1,06kr. Fått øket beholdningen min med 188k idag. Blir spennende å følge med på utviklingen videre, tror ikke den går så mye mer ned nå. Men hva vet nå jeg...
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.03.2020 kl 18:51 7518

En god handel det. Det er billigsalg nu ja. Kan gå mer ned, men tror uansett at du har gjordt en meget god handel. Fremtiden vil vise. Nu er det bare å legge alt i skuffen å håpe at IOX kommer seg igjennom denne tiden.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
drillpro
18.03.2020 kl 20:09 7437

Er livredd for konkurs i IOX Hva tror menigheten om det?
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
__eagle__
18.03.2020 kl 20:45 7399

Jeg tror vi skal borre nå jeg:)
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Ransen
18.03.2020 kl 21:04 7363

Med bondholders på eiersiden og mulighet for ytterligere emi...konkurs nei. Tror heller at de kjører boreplanene som planlagt og er på en mye høyere produksjon når markedet vender tilbake.
Alternativt salg av assets i Colombia.
Irak har bedt om et snarlig møte med opec+.
De sliter med kraftig underskudd pga lav oljepris. Samme med Saudi og Russland. Stuntet til SA raserer statsbudsjettene og Aramco er ikke lenger enestyrt.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
OddHarker
19.03.2020 kl 00:04 7219

interessant intervju med Fereidun Fesharaki, ledende analytiker innen petroleumsmarkedet i Midtøsten (https://www.csis.org/people/fereidun-fesharaki ).

han sier bl.a.:

- et forsøk på å svekke den amerikanske skiferoljeindustrien vil være dømt til å mislykkes. (det har vært prøvd før, effekten ble helt motsatt på sikt (konsolidering/kostnadsreduksjon), og SA forstår nok dette, så de vil ikke prøve det i det lange løp)

- for at ingen av partene skal tape ansikt må noen gå mellom og skape en mulighet hvor begge parter kan erklære seier og bli forsont. Her kommer selvsagt de andre OPEC-landene inn. For dem er dagens priser uholdbare. Iraks utspill i dag om at de vil ha et møte før neste ordinære OPEC-møte er veldig positivt, men dette er selvsagt noe som Irak vil ha hele resten av OPEC bak seg i. Det vil være et sterkt press på SA.

- Når krisen begynner å dabbe av om et par måneder vil etterpørselen etter olje igjen øke kraftig (flere millioner fat om dagen) og føre til prisstigning.

- han tror dagens situasjon vil vare i 3 måneder (og maks 6 måneder), og at oljeprisen så vil bygge seg opp igjen gradvis og ligge et par måneder på 40-tallet grunnet oljelagrene som har bygget seg opp (merk at oljelagrene har begrenset kapasitet, så det er grenser for hvor mye olje som kan lagres). Ved slutten av året ser han for seg oljepriser i 55–65-området.

https://economictimes.indiatimes.com/industry/energy/oil-gas/where-will-the-oil-prices-move-for-next-3-months/videoshow/74655780.cms

særlig fra 5:50

hva dette betyr for IOX vil nok være at vi blir noen måneder forsinket med våre planer, og vi er i samme båt som resten av verden når det gjelder at vi går gjennom et år som vil være ekstraordinært og at nye prosjekter derfor kanskje må vente, men verden vil vende tilbake til normalen, vi vil se kraftig økning i etterspørselen og stigning i oljeprisen igjen, og det er ingen grunn til å ikke fortsette med de planene om økt produksjon som IOX har, selv om selve gjennomføringen kanskje blir noen måneder forsinket. Det beste IOX kan gjøre nå er å fokusere på å legge planer for hvor IOX skal være om et år, i en normalisert verden med høyere oljepriser og der handel og ikke minst oljeforbruk har tatt seg opp igjen.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Carsten1972
19.03.2020 kl 08:55 7036

Som sagt ramte olien 25 .naturligvis er konkurs en mulighed,det siger sig selv når man kun får det halve for det man sælger.🤔
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
OddHarker
19.03.2020 kl 09:00 7016

IOX klarer seg fint gjennom et par måneder med lavere oljepris. Dagens situasjon/oljeprisnivå er ventet å vare i tre måneders tid, og prisen er ventet å ligge på 50-tallet eller høyere ved utgangen av året. IOX har ikke mange ansatte (ulikt mange andre selskaper) og kan hente litt ekstra cash i en mini-emi om det skulle være behov. Vi har langsiktige eiere i BH som nettopp har gått inn og satset på selskapet, og legger selvsagt ikke årene på grunn av en unntakssituasjon som varer noen måneder og som rammer alle selskaper like mye.

Og fra Kina meldes det idag: For første gang siden koronaviruset oppsto, er det ikke meldt om noen nye smittetilfeller i Kina. Dette illustrerer at denne virus-saken som vi er oppe i er noe som vil ta slutt etterhvert. I Kina startet det vel sånn omtrent tre måneder tidligere, og om noen måneder vil vi være der Kina er nå.

Idag er det igjen en runde med bred oppgang på europeiske børser og bl.a. i energiselskaper.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Carsten1972
19.03.2020 kl 09:04 6994

Olien er på sit laveste pris i 17 år.🤪.ingen har driftomkostninger der kan matche dette.og mon ikke den går længere ned,vi må se go dag der ude. Husk det er kun penge.😁
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Tigerberget
19.03.2020 kl 19:08 6743

Hvis oljeprisen går ned 20% og dollaren går opp 20% så er man break even.
Selv om oljeprisen har rast mye så er det god hjelp i dagens dollarpris.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
oivindl
19.03.2020 kl 19:47 6686

I hvert fall nesten. Helt break even om dollaren går opp 25% :-)
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
OddHarker
20.03.2020 kl 04:50 6476

Godt poeng. Det viser igjen at selv om lavere oljepris ikke er optimalt for noen av oss i bransjen, er dette noe IOX skal komme seg greit gjennom. Vi tåler noen måneder, eller et år om det skulle være, med denne denne uvante situasjonen. Det er bare å legge alle aksjer i skuffen og ses tidligst til høsten forhåpentlig med et virus i tilbakegang også her i Europa (slik det allerede er i Asia), handel som er i ferd med å ta seg opp, og oljepris på vei oppover, og for IOX' del borekampanjen som vi endelig kan starte på. Disse månedene bør ledelsen bruke på «tankevirksomhet» om det måtte gjenstå å tenke over (hvor vi skal bore, f.eks.)
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
OddHarker
20.03.2020 kl 05:50 6448

Oljeprisen: "Torsdagens prisoppgang var den største i historien på en dag".

USA vurderer nå å legge press på Saudi-Arabia og sanksjoner mot Russland. https://investor.dn.no/#!/Oversikt/Direkte/48621

Det settes stadig nye rekorder, men tenk hva det kan gjøre med oljeprisen når virus-situasjonen begynner å dabbe av verden over, oljeetterspørselen øker, OPEC kommer til en ny forståelse med Russland, eller USA iverksetter noen av tiltakene de nå vurderer for å stabilisere oljeprisen? Vi har allerede vært gjennom all nedgang som kan tenkes (hverken aksjekurs eller oljepris vil synke til 0); oppsiden er dette er at det kan gå mye oppover fremover.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Ransen
20.03.2020 kl 07:08 6398

SA ødelegger mye for seg selv med sin arroganse. Aramco er havnet godt under emisjonskurs på børsen og investorene er forbannet.
Hele opplegget med børsnoteringen som skulle robustgjøre landet for fremtiden når oljen nærmer seg slutten, er i ferd med å gå i vasken.
Øvrige OPEC -lang er i økonomisk skvis og ønsker å samles til forhandling snarest.
USA tar grep og stopper scaleproduksjonen i Texas.
Det er vel ingen tvil om at oljeprisen skal kraftig opp på kort sikt.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
aborum
22.03.2020 kl 09:41 5916

USA står overfor en recession, endda en potentiel depression, med markant lavere vækst i samfundet og deraf lavere forbrug - dette vil påvirke hele verden og naturligvis også prisen på olie samt en bred vifte af brancher relateret til olie. Jeg ser ingen triggere på olieprisen på den korte bane (min. 6 måneder) og forventer selv, at kurserne på de fleste olierelaterede aktier vil fortsætte med at korrigere i den kommende tid, herunder IOX, der forventes at etablere sig under 1,00 NOK.

IOX var allerede presset økonomisk og denne pandemi tilføjer flere langsigtede problemer; fra at være et selskab der balancerede på kanten af underskud/overskud uden mulighed for at frigøre kapital til svært nødvendige borekampagner, vil et væsentligt reduceret indtægtsgrundlag gøre krav på den sidste ledige kapital. Enten kan selskabet øge belåningen eller gå til markedet efter penge for den videre drift.

Men jfr. ovenstående kan det være en svært dårlig investering at deltage i en emission i et selskab, der står med dårlige kort på hånden til at forrente en sådan investering. Det er min antagelse, at ingen her på IOX tickeren har kapital til rådighed i et omfang, der muliggør seriøs deltagelse i en sådan emission og forsvare en position.

Ejer fortsat ikke aktien.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
aborum
22.03.2020 kl 09:49 5900

> hverken aksjekurs eller oljepris vil synke til 0

Der er ingen garantier og man bør som aktionær altid huske på, at en aktiekurs kan halveres indtil den rammer 0,00 NOK (teknisk set rammer den aldrig 0,00 men på et tidspunkt må selskabet kaste håndklædet i ringen).
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
ag-3
22.03.2020 kl 10:19 6055

Takk for info aborum. Da venter jeg til iox står i 0,2 ca..
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
OddHarker
22.03.2020 kl 10:43 6024

Det kan du nok bare glemme. IOX er et selskap som er vant til å vente og vente. Om ting må settes på vent et års tid er det et kort blaff i forhold til all ventingen IOX har vært gjennom, og det er kanskje det beste og mest realistiske. Situasjonen vi er inne i er midlertidig og ekstraordinær, og oljeetterspørselen vil øke markant når dette begynner å gli over, ventelig fra kommende høst. Og det vil gå over, om ikke annet fordi svært mange får viruset (og stort sett får milde symptomer og blir friske igjen). Ideen for IOX har alltid vært å utvikle de prosjektene vi er inne i med tanke på hva de kan bli noen år frem i tid. Når det gjelder SA har mange analytikere vanskelig for å se hvordan kronprinsen kan holde dette stuntet gående særlig lenge. Allerede nå er presset på ham og landet massivt, både fra resten av OPEC, og selv USA vurderer å bli involvert, evt. å delta med egne produksjonskutt, noe de har sagt tvert nei til før. Putin er sur og vil ikke bli utsatt for «utpressing», men er selvfølgelig ikke fornøyd med dagens priser. Kronprinsens forsøk på å befeste seg som autoritær leder i SA på bekostning av resten av kongefamilien er avhengig av at det går bra økonomisk, og det vil det jo ikke gjøre i det lange løp når landet trenger oljepriser på over 80 dollar for å gå i pluss. Hvis USA går med en viss regulering av egen oljeindustri slik det nå snakkes om og åpnes for, kan det være den brikken som trengs for å få ny dynamikk og bevegelse i markedsreguleringen som OPEC+ har vært alene om til nå.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
ag-3
22.03.2020 kl 11:46 5951

Vet OH. Bare litt morsomt med aborum og hans antagelser. Tror iox kommer til å være i stigende trend fremover. Skal bli spennende å se hvem som blunker først i oljespillet.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
aborum
22.03.2020 kl 13:21 5876

Jeg antog også, den ville teste (og bryde) 1,00 .. dette skrevet flere uger siden; nu antager jeg, at den etablerer sig under 1,00 NOK indtil udgangen af H1, 2020.

Et fortsat ubesvaret spørgsmål er, hvor i verden det gasbehandlingsanlæg befinder sig. Har vi en frisk opdatering på, om IOX fortsat har parkeret det på kajen i Lousiana, hvor det står og ruster op? eller .. var det en intern tjeneste, der lige skulle afklares?
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.03.2020 kl 14:53 5803

Aborum: Bortimor Alle olje selskap har gått ned mye i kurs disse Corona uker som har vært. Intet spesiellt med IOX akkurat der. Så at de er nede på lavt 1 tall, er ikke stor spåkunst å ha forutsett. Ja alle kan videre gp ytterligere ned i verdi. Alt etter videre utvikling med Corona å med verdens oljesjefer å sjeiker.
Hvorfor spør du om «vi» har en fersk oppdetering på gassanlegg. Du eier jo ingenting i dette selskapet. Så hvorfor ditt engesjement i IOX ?
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
OddHarker
22.03.2020 kl 15:32 5757

IOX har holdt kursen godt. Nedgangen er relativt moderat, sammenlignet med andre selskaper, og del av at «alt går ned» like mye. Men når folk begynner å røre mer på seg om noen måneder, når verden begynner å komme forbi dette viruset, når oljeetterpørselen øker kraftig (jf intervjuet med oljeanalytiker Fereidun Fesharaki som jeg postet), så skal vi mye opp. Jeg har også god tro på at vi vil se at det skjer noe med dynamikken i oljemarkedet i året som kommer. Kanskje USA går med på noe med sin produksjon i Texas, og så kan Putin og SA begge late som de «vant» og gjøre gode miner til slett spill. Det er jo egentlig *ingen* andre oljeproduserende land enn Saudi-Arabia som mener oljeprisen skal være der den er akkurat nå, og SA mener jo egentlig ikke det i det lange løp. Det vil også bli lettere for Putin å gå med på et visst kutt i egen produksjon hvis man ser at USA endelig går med på å regulere produksjonen sin noe. Fesharaki tror som nevnt dagens prisnivå vil vare i rundt tre måneder, fulgt av oljepriser på 40-tallet i et par måneder, før vi avslutter rundt 55–65 ved utgangen av året. Et scenario som vil passe IOX helt fint.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.03.2020 kl 17:10 5672

Odd Harker
Ja jeg deler dine refleksjoner å antagelser. Som sagt IOX er refinansiert, de har tidligere overlevd ,lengre periode (år) med lav oljepris å mange uløste forpliktelser. Ledelsen har slanket selskapet siste årene. De har vist at de er strategisk dyktige også ved inngangi Argentina. De står sterkere enn på mange år. Det som kan og sikkert vil skje, er at videre utvikling/ borekampanjer i Colombia, blir forsinket noe mer. Venting er jeg vant til. Olje og gass ligger i bakken. Verdiene blir ikke borte. IOX håper jeg vil klare seg gjennom disse kritiske tider som ligger fremfor oss. IOX er en av mange med utfordringer fremover. De har under 50 ansatte, en bra trimmet organisasjon. Krysser fingrene for IOX å oss aksjeeiere. Frister å øke litt mer, vil se det an litt fremover. Har allerede økt en god del siste uker. Rekylen kommer den. Dette er nok ikke verdens undergang. Da kommer IOX også sterkt tilbake
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
007 James Bond
23.03.2020 kl 10:32 5404

Å påstå at IOX er refinansiert, er ikke en sannhet med modifikasjoner. Det er ren løgn. At gjeld konverteres til aksjer er ikke for refinansiering å regne. Ikke i et selskap som fortsatt er blakkere enn ei kirkerotte.

Alle som sitter med aksjer i IOX bør frykte konkurs. DET er, pr i dag, et faktum.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Mdg1
23.03.2020 kl 10:41 5374

Det ervel en måte å refinansiere på. De har fått slettet litt av gjelden og utsatt forfall til 2026. Uansett mener jeg de burde forsøkt å refinansiere mye mer av gjelden. De har altfor mye gjeld i forhold til inntekter. Så burde de hentet penger samtidig. Den frie kapitalen de hadde ved inngangen av 2020 holder bare til å betale renter på gjelden i 8 mnd, så kommer lønninger og drift på toppen. Det vil si at kassen er tom før sommeren
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Ransen
23.03.2020 kl 11:20 5317

Å hva sto det i avtalen om renter ifm konverteringen... Oppfordrer til å lese gjennom tilgjengelige dokumenter før det kommenteres her.
Kanskje det står noe om hvorfor ikke all gjeld ble konvertert.
Topp 30 later til å ha forstått innholdet...
Bare å lese
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
OddHarker
24.03.2020 kl 05:04 5035

Rally på flere børser nå.

https://www.dn.no/utenriks/koronaviruset/japan/borsrally-i-asia/2-1-779787

Disse fondene har selvsagt forstått at aksjemarkedet og økonomien om ikke så alt for lenge vil måtte hente seg kraftig inn igjen.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Tigerberget
24.03.2020 kl 05:56 5011

Bare vent til Klorokin blir pøst ut i markedet så vil de fleste bli friske på rekordtid og børsene vil gå meget bratt opp igjen.
Jeg tror Sissner henger litt igjen når han spår en bunn rundt påsketider..
https://www.nettavisen.no/okonomi/nye-studier-disse-medisinene-kan-hjelpe-mot-koronaviruset/3423942492.html
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
OddHarker
24.03.2020 kl 07:05 4960

Nå i morges: Kina letter på reiserestriksjoner: https://www.dagbladet.no/studio/siste-nytt-om-coronaviruset/606?post=29899

Begynnelsen på slutten for epidemien. Jeg sier ikke at det er over i morgen, men at at det går over, og at vi vil se mer av dette fremover. Først i Asia, og om et par måneder også her hjemme.

Også USA ser for seg rask normalisering: https://www.aftenposten.no/verden/i/xPjPzQ/trump-lovet-aa-heve-restriksjonene-i-usa

Ligger an til kjempeoppgang på OB:

https://investor.dn.no/#!/Oversikt/Direkte/49116

Spår kursene rett i været når Oslo Børs åpner i dag

Analytiker Roger Berntsen i Nordnet tror Oslo Børs åpner opp seks prosent tirsdag. De asiatiske aksjemarkedene har fått et veldig løft tirsdag.

Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
OddHarker
24.03.2020 kl 13:21 4663

Oljeaksjer til himmels

https://www.dn.no/bors/oslo-bors-apner-kraftig-opp-oljeaksjer-til-himmels/2-1-779851

"Nå tror jeg markedet ser på 2021 allerede"

Det er nettopp sånn som det er naturlig å se på det, også for oss. Det er ikke lenge til 2021. Best for IOX å sitte relativt stille i et par måneder til det verste er over, og jobbe videre med planene våre frem til virus er under kontroll, økonomisk aktivitet tar seg opp, oljeetterpørselen øker mm.
Redigert 20.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare