Hva betyr det å "få coronavirus" ?

brahman
18.03.2020 kl 10:30 1161

Hva forteller coronatestene som utføres ?

Det avhenger av blant annet hvordan testen er laget (produsent), og hvordan diagnosen foregår. (lab). Hva som er kriteriene.

Hvor lavt eller høyt er lista lagt ?

Men store deler av befolkningen er kan hende vaksinert mot å stille spørsmålene.


"Coronavirus: what real science would look like, if it existed

by Jon Rappoport.

March 10, 2020

When you look at the justification for all the lunatic measures being taken to "stem the tide" of the coronavirus, you come to the simplicity of CASES.

How many cases are there ? How many people are 2infected" ?

And the answer to that come from what ?

From tests. From diagnostic test.

Of course, some people are ridiculously labeled "cases" without tests. I`ve explained that nonsense in other articles.

Outside of China, the most widely used test is called the PCR. It must be done with tremendous care, because contamination with irrelevant microbes and cellular material can yield a misleading and absurd result.

The PCR, it is claimed, can take a tiny, tiny bit of material from a patient and blow it up many times, so it can be identified. "This is the coronavirus. This patient is infected."

Not only that, the test s proponents asserts that, quite easily, the PCR can also determine the amount of virus in the patient`s body.
Why is that vitally important ?
Because, to even begin talking about the patient ever getting sick, he must have millions and millions of virus actually replicating in his body."

(...)

"Think about the implications.

For example, imagine you`re the political leader of a country, with 100 "reported cases of the coronavirus" Are you going to lock it down ? Are you ?

Think about everything that`s happening now in the world.

Use your intelligence.

THINK IT THROUGH.

Don`t jump on the bandwagon. Don`t jump on the b.s. bandwagon."
(...)

(utdrag)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Av "virus" i kroppen generelt, hos de fleste mennesker, er ca 10% av dem diverse coronavirus, er det flere som hevder.

Redigert 01.04.2020 kl 20:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.03.2020 kl 13:49 1119

"Hva forteller coronatestene som utføres ?"
"Men store deler av befolkningen er kan hende vaksinert mot å stille spørsmålene."

--------------------

Ikke stort nei. Forkjølelsen corona, er benyttet i en psyop for å få økonomien til å kollapse og frata oss friheter. De som er rapportert døde, de døde av de underliggende helseproblemene og om det var corona eller en annen forkjølelse eller influensa som fikk immunforsvaret til å gi opp til slutt, er faktisk litt underordnet. Noen promoterer hysteriet og sender nasjoner inn i unntakstilstand og mange tar agnet og biter på desverre.

Denne doktoren og forskeren vet hva han snakker om:
https://www.youtube.com/watch?v=p_AyuhbnPOI
Redigert 18.03.2020 kl 13:50 Du må logge inn for å svare
brahman
18.03.2020 kl 13:53 1116

Jeg har tidligere i dag sett videoen du refererer til. Som du sier: Han vet hva han snakker om.
Anbefales.
Redigert 18.03.2020 kl 18:19 Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
18.03.2020 kl 14:33 1109

Hva denne tyskeren snakker om i den videoen er jo akkurat det jeg har forsøkt å snakke om da vi vet at vi hvert eneste år har hatt dødsfall pga influensa.

Mye tyder på at denne corona hysterien ikke står i forhold til hvor farlig dette er, at det dør 300 på en dag i Italia er nok ikke noe mer enn det har strøket med tidligere på en dag når man har hatt høyere enn normalt med influensa, f.eks i 2014-15 da vi hadde en topp.

Får håpe at det er slik, at dette er hypet opp noe jævlig og at vi IKKE får flere hundre tusen døde i løpet av de neste månedene....
Fluefiskeren
18.03.2020 kl 14:38 1102

Nok en gang. Det er ikke flere døde enn det det er fordi det er tatt en rekke tiltak i nær sagt alle land. Tror du ikke det hadde vært flere døde uten tiltakene?
Fjordgubben
18.03.2020 kl 14:55 1090

Det kan hende, men du vet ikke hvor bra tiltakene har fungert, det vet ingen. Saken er at det muligens, og med all sannsynlighet har vært hausset opp av noen forskere, media etc.

Har du sett videoen?


Uansett, det må være lov å stille dette spørsmålet da det selvsagt er en viss mulighet for at influensaepidemien vi har i år ikke er mye verre enn de vi har opplevd før, uten at man dengang satte igang tiltak som ødelegger økonomien.
Slettet bruker
18.03.2020 kl 14:55 1087

"Hva denne tyskeren snakker om i den videoen er jo akkurat det jeg har forsøkt å snakke om da vi vet at vi hvert eneste år har hatt dødsfall pga influensa."

-------------

Det at folk begynner å tenke selv, er noe de som står bak denne verdensomspennende psy op, vil forhindre. Det foregår nå bokbrenning av slik informasjon og hysteriet skrus opp enda noen hakk fra MSM. Folk må ikke begynne å tenke logisk og legge sammen 2+2 og få 4. Hva som desverre kommer til å skje i etterkant av dette, er at økonomien knekker, noen beriker seg og som vanlig arbeidsfolk får svi, deretter mister vi våre friheter mer og mer og blir utsatt for mer av det de blir utsatt for i Kina, overvåkning og sosiale poeng og så kommer det nok snart en vaksine som vi skal tvinges til å ta og jeg har bare ett råd, styr unna den vaksinen for alt hva en har livet kjært, noen vil tynne ut blandt folk, det står i klartekst i Agenda 2030.
Redigert 18.03.2020 kl 14:56 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
18.03.2020 kl 15:25 1077

Ikke overdriv da!
brahman
18.03.2020 kl 18:09 1044

Først kommer giften og sjukdommen. Deretter kommer viruset.

Rudolf Steiner sa i 1918 :.

At : Virus is excretion of a toxic cell.

bits of RNA and DNA and some proteins....brought out from the cells.

from cells that are (already) poisoned.

Virus not the cause of anything.




Redigert 18.03.2020 kl 18:20 Du må logge inn for å svare
brahman
23.03.2020 kl 09:02 993


"And once again, Jon Rappoport, stands supreme as the Last Living Senior American Journalist Worth His Salt. He has been pooh-poohing all this Shinola from Day One. Robert David Steele and I called it for what it is last week. Ron Paul, a Medical Doctor, called it a hoax."

- Anna Von Reitz.

Anna Von Reitz: "Everyone, Please, Cut the Crap."
brahman
23.03.2020 kl 09:09 988

Virus/viruspartikler er "Clean-Up squads" for kroppen og cellene. - Reingjøringsassistenter. - reparatører.

Mye tyder på at dette er riktig.

At de kommer ETTER at immunsystemet og kroppen er kompromittert og belastet.



Redigert 23.03.2020 kl 09:26 Du må logge inn for å svare
brahman
25.03.2020 kl 10:16 929

"David Crowe is a Canadian software and telecommunications engineer with a degree in biology who is an expert on global infections such as SARS, Ebola, and flu. He says that, because the PCR test looks for RNA, there is no proof that it detects a virus. Furthermore, there is no proof that a virus causes disease. The data is being interpreted to benefit the viral theory, and there is no concern for false positive results. He concludes that medical papers are propaganda to increase panic.
- GEG.

Introduction

The coronavirus scare that emanated from Wuhan, China in December of 2019 is an epidemic of testing. There is no proof that a virus is being detected by the test and there is absolutely no concern about whether there are a significant number of false positives from the test. What is being published in medical papers is not science, every paper has the goal of enhancing the panic by interpreting the data only in ways that benefit the viral theory, even when the data is confusing or contradictory. In other words, the medical papers are propaganda

It is also an epidemic by definition. The definition, which assumes perfection from the test, does not have the safety valve that the definition of SARS did, thus the scare can go on until public health officials change the definition or realize that the test is not reliable.

(...)

If the virus exists, then it should be possible to purify viral particles. From these particles RNA can be extracted and should match the RNA used in the test. Until this is done it is possible that the RNA comes from another source, which could be the cells of the patient, bacteria, fungi etc. There might be an association with elevated levels of RNA and illness, but that is not any proof that the RNA is from a virus. Without purification and characterizations of virus particles, it cannot be accepted that a RNA test is proof that a virus is present."
(...)

G. Edward Griffin`s Need To Know: "Engineer Analyzes PCR Coronavirus Test and Raises the Question "Does the 2019 Coronavirus Exist ? "

Redigert 25.03.2020 kl 10:20 Du må logge inn for å svare
brahman
31.03.2020 kl 19:13 877


Virus er ikke levende enheter/ organismer.
Det er dødt materie, og kan ikke smitte på den måten som det snakkes om, som i corona-"pandemien".
Virus er en del av immunsystemet, og bedriver en renseslesprosess i cellene..(etter en belastning på kroppen og immunforsvaret)

Den eneste måten man kan få virus fra et dyr/cellene til dyr, er gjennom vaksine-injeksjon inn i blodstrømmen.

Det er flere som hevder dette.
Slettet bruker
31.03.2020 kl 19:14 874

Det er gratis når du får det, men betaler prisen senere.
Slettet bruker
31.03.2020 kl 21:23 845

Noe slikt som dette vil jeg tro. ikke noe å trakte etter .

--------

Tore Arnestad (56), Oslo. Produktsjef i Telenor. Smittet på skiferie i Østerrike. Var innlagt på Lovisenberg sykehus i Oslo i fem dager.

Det begynte med feber og tørrhoste. Men da feberen steg til rundt 40 grader etter en uke, kontaktet jeg legevakten. Jeg kjørte etter avtale ned dit i egen bil, og de tok en del prøver av meg. Så kjørte jeg videre til Lovisenberg og ble lagt inn. I ettertid vet jeg ikke hvor lurt det var å kjøre selv. Hadde jeg vært yrkessjåfør, ville jeg neppe kjørt i den tilstanden jeg var i, dehydrert og med høy feber.

På sykehuset var jeg den første koronapasienten de fikk inn. Jeg fikk oksygen, intravenøs næring og antibiotika for sikkerhets skyld. Jeg ble lagt på isolat og fikk ikke lov til å ha besøk. Men jeg hadde telefonen min, og kunne kommunisere med alle som var interesserte. Jeg fikk inntrykk av at sykehuset prøvde å spare på smittevernutstyr, og det var ikke så mange ansatte som kom inn til meg. Men jeg fikk god behandling.

Etter et par dager forsvant feberen gradvis og pusten ble stadig bedre. Etter fem dager ble jeg skrevet ut. Jeg var aldri redd. Men i ettertid tror jeg det var ganske fornuftig å bli innlagt. Jeg slet både med pusten og med å få i meg næring.

Jeg tenkte aldri at jeg var i noen risikogruppe. Jeg har aldri vært innlagt på sykehus før, og aldri vært bekymret for helsen min. Røyker gjør jeg heller ikke.

Jeg tror dette har gått bra, og at jeg ikke har fått senskader. Men det vil jeg vel ikke vite sikkert før jeg prøver å presse lungene mine. Jeg har gått ned 8–10 kilo, så dette har vært en effektiv slankekur. Jeg ser frem til å kunne gå ut litt igjen, men venter nok til påske med å gjøre noen sprell. I mellomtiden er det hjemmekontor.



Hallvard Mjøen (57), Ørland. Utøvende musiker, kulturskolelærer og komponist. Smittet i Norge, trolig under ungdommens kulturmønstring i Rennebu. Var innlagt på St. Olavs hospital i Trondheim i ni dager, alle på intensivavdelingen

– Ja, jeg har vært redd. Da jeg ble innlagt på sykehus, var jeg veldig dårlig. Jeg følte at en slags likegyldighet begynte å bre seg i meg, at det ikke var så farlig om jeg døde. Da jeg ble klar over at jeg hadde slike tanker, ble jeg skremt. Det er ikke tanker jeg vanligvis har. Så det sier nok en del om hvor syk jeg var, sier Mjøen, som først ble intervjuet av Fosna-Folket.

– Jeg har mye positivt å si om helsevesenet, men det var vanskelig å få kommet seg til en lege som kunne undersøke meg. Først dagen etter at jeg hadde møtt opp på legevakten, kom det et korona-team hjem til meg. Da ble jeg fraktet til sykehus i ambulanse.
Mjøen under sykehusoppholdet.
Privat

Min helse er ikke den beste fra før. Jeg har astma og er litt overvektig. I tillegg til korona fant de en bakteriell infeksjon i lungene. På det meste hadde jeg 40,6 i feber og blodverdier som var svært, svært høye. Så jeg ble plassert rett på intensivavdelingen. Jeg fikk antibiotika som de kalte «kuler og krutt» og oksygen. De gjorde seg også klare til å legge meg i respirator og spurte meg om vekt og allergier. Heldigvis slapp jeg det.

Behandlingen fungerte godt. De to siste dagene var jeg feberfri. Da pulsen begynte å bli normal, sa jeg at jeg hadde lyst til å dra hjem. For ensomheten på sykehuset var tøff. Du kan ikke få noen besøk, og det var sluser og en prosess uten like for å komme inn til meg.


https://www.aftenposten.no/a-magasinet/i/Op9pok/de-var-innlagte-for-korona-naa-er-de-hjemme-en-har-gaatt-ned-aatteti-kilo-en-blir-andpusten-en-foeler-seg-rasert-som-menneske
Redigert 31.03.2020 kl 21:23 Du må logge inn for å svare
Inngangen
01.04.2020 kl 13:54 818


Kan man egentlig få overført et virus?

Can You Catch A Virus?
https://www.youtube.com/watch?v=nQDKKg220Zg

Slettet bruker
01.04.2020 kl 14:11 816

Migrantarbeidere som mistet jobben i byene og ikke hadde penger til å kjøpe mat, bestemte at de ikke hadde noe annet valg enn å komme seg hjem - selv om de måtte gå dit. Dette har resultert i kaos, sult og dødsfall . En kommentator beskrev det som den "største menneskelige migrasjonen til fots etter partisjonen."

https://qz.com/india/1828915/indias-coronavirus-lockdown-harsher-than-china-italy-pakistan/

Tiltakene dreper adskillig flere enn selve influensaen. Aldeles panikk i India nå.
Slettet bruker
01.04.2020 kl 14:17 809

India har 400 millioner mennesker som lever fra hånd til munn.
En del av disse vil nå rett og slett omkomme av sult og sykdommer som følge av lockdown.
Slettet bruker
01.04.2020 kl 14:18 806


Det opplyses stadig, hvem som blir syke, men ikke alle dem som tross alt blir friske etter dette viruset? Se link med kommentarer på norsk. Den er vel verd å lytte til.

https://www.youtube.com/watch?v=EFq2-HWWkXk&feature=emb_share&fbclid=IwAR1iH-vVu9hZK1ETKy7NJzl-U_SlUw8ya1od81opUFKlcNoTj0qaYTe-HZY

Av totalt 7.7 milliarder mennesker er det 24 000 Corona dødsfall, GJ. Snittalder på Coronadøde de er over 80 år. Men globalt dør 770 000 av Aids pr år. Mars 2020.

Visste du ikke at AIDS er det farligste og dødeligste viruset?

Redigert 01.04.2020 kl 14:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.04.2020 kl 14:28 797

1. april 2020 kl. 14:25 To nye koronadødsfall i Bærum Bærum kommune melder onsdag om to ny korona-relaterte dødsfall, det ene på en institusjon og det andre på sykehus. Ifølge Budstikka er det dermed tre koronadødsfall i kommunen. Begge er eldre personer.

Hvor mange dør så daglig av den vanlige influensaen tro?
Slettet bruker
01.04.2020 kl 14:29 796

Min helse er ikke den beste fra før. Jeg har astma og er litt overvektig. Han har allerede fysiske skavanker, men hva har du?
Slettet bruker
01.04.2020 kl 14:33 790

Har man en IQ på et virus som da treffer på et annet virus, da vil selvsagt dette mutere, enten for å flykte, om ikke må det la seg assimilere. = MUTASJON!
Redigert 01.04.2020 kl 14:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.04.2020 kl 14:46 781

Selv om cellene kopierer DNA-molekylene med stor nøyaktighet, skjer det noen ganger en feil. https://no.wikipedia.org/wiki/Mutasjon


Ref Erna Solberg som har sagt at muslimene skal ha det trygt her i Norge. Hun også sagt at Nordmenn ikke noen rettigheter her i landet! Før du forviller deg inn i valglokalet neste gang bør du husk dette. Muslimer skal føle seg trygg her i Norge, men hva med alle oss andre som bodde her fra før? Jeg bare spyr. Det er 1,57 milliarder muslimer i verden i 2009. Når alle muslimer skal være trygge her i Norge, hva skjer da med oss hel og halvtullinger som er et produkt vi via valg, der vi har dyrket opp og frem en mad in norway "stasminister" som henne? Selvråderetten er utgått på dato er også hennes utsagn? Hennes forgjengere som ryddet plassen for henne, de er av samme ulla.............

Redigert 01.04.2020 kl 14:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.04.2020 kl 14:55 774

Norge har nå flere muslimer i landet, enn det var tyskeren under okkupasjonen. Og folket går og stemmer på partiene, som står bak det hele. Og dette har du fasit på, om jeg forstår deg rett.
Slettet bruker
01.04.2020 kl 15:09 769

De opplyser ikke om dem som blir friske etter denne influensaen? Se gjennom link oversatt til norsk, som jeg har anbefalt å se.
Mortenxx
01.04.2020 kl 16:27 754

Jeg sjekket den videoen. Den er reinspikka tull selv om argumentene er sanne i seg selv. Argumentene er basert på flisespikking av uttrykk som virus og viron - det at virus som finnes utenfor kroppens celler teknisk sett heter viron og ikke virus ... at virus kun finnes inne i kroppens celler men ikke utenfor.

(Wikipedia)
I ekstracellulær form kalles virus for viron. I denne formen er de i stand til å trenge inn i vertscellene, for reproduksjon. Dette ødelegger cellene og det er dette som forårsaker sykdommer. Virusskapte sykdommer eller forandringer i genene avhenger ofte av vertcellen og hvilket miljø den er i.[6] Virus er hovedårsak til mange sykdommer hos mennesker, fra influensa til kopper og aids. Blant de verste virussykdommene i dag, finner man sykdommene forårsaket av hiv (aids) og Ebola.

https://no.wikipedia.org/wiki/Virus
*************

Mortenxx
01.04.2020 kl 16:39 748

Først kommer giften og sjukdommen. Deretter kommer viruset.

Hvis du navngir giften så kan du kalle den viron ... dvs. virus i extracellulær form som fester seg til celler og infiltrerer dem.
brahman
01.04.2020 kl 20:20 730

Andrew Kaufmann M.D., hevder at COVID-19 (SARS cov-2) og exosomer er den samme tingen.

At coronaviruset er RESULTATET, ikke årsaken til sjukdom. Exosomer hjelper til å fjerne gift og skade. Som kan blant annet skyldes "toxins", stress, frykt, kreft, infeksjon (influensa, lungebetennelse), elektromagnetisk stråling (EMR)-f.eks fra 5G..

AT det som testes for, er egentlig exosomer.

Ved sjukdom produserer immunforsvaret exosomer, som bidrar med å "spise opp" og fjerne skader. Det er hans konklusjon.




Redigert 01.04.2020 kl 20:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.04.2020 kl 16:21 692


Oliver Stonheg

Har du noen form for problemer?
Det kan virke slik da du tydligvis IKKE klarer å bli motsagt.
Det visvaset du har skrevet under forteller allt om hvor du står.
Om du ikke har noe annet å komme med kan du med fordel la tastaturet få hvile .




Oliver Stonheg
I går kl 14:29 94

pfsp skrev
Noe slikt som dette vil jeg tro. ikke noe å trakte etter . -------- Tore Arnestad (56), Oslo. Prod..

Min helse er ikke den beste fra før. Jeg har astma og er litt overvektig. Han har allerede fysiske skavanker, men hva har du?

----------------


Oliver Stonheg
I går kl 14:55 76

pfsp skrev
Noe slikt som dette vil jeg tro. ikke noe å trakte etter . -------- Tore Arnestad (56), Oslo. Prod..

Norge har nå flere muslimer i landet, enn det var tyskeren under okkupasjonen. Og folket går og stemmer på partiene, som står bak det hele. Og dette har du fasit på, om jeg forstår deg rett.
brahman
05.04.2020 kl 14:18 643

Andrew Kaufman mener at virus er exosomer. Som finnes i cellene og har evnen til å gå ut av og inn i celler, og at disse også fungerer som budbringere - som kommunikatører mellom kroppens celler.
At de inneholder de samme RNA-partiklene/RNA-gensekvensene som det Covid19-testene hevder å finne.
At de sluker giftstoffer og fremmedlegemer. De har receptorer - lock-steps.

Kan det bli mange av dem dersom man belastes med sjukdom, med gifter eller fremmede partikler, med skader, strålingsskader etc. ?


Redigert 05.04.2020 kl 14:33 Du må logge inn for å svare
brahman
07.04.2020 kl 11:22 580

Det var Dr. Kary Mullis, (en nobelprisvinner), som står bak PCR-testen, som "invented it"., i 1984.

Han sa selv ettertrykkelig at denne type test ikke skulle brukes for å diagnosere infeksjonssykdommer/infeksjoner.

I virkeligheten er det ikke funnet - ikke isolert noe eget, seløvstendig "Covid-19-virus".

Redigert 07.04.2020 kl 11:59 Du må logge inn for å svare