NORDNET 1 år etter - fortsatt feil og mangler (banale feil)

Slettet bruker
NON 19.03.2020 kl 13:52 594

Jeg var en av de lykkelige kundene til Netfonds, primetrader og greier. Noe som bare virket og virket, og ufattelig enkelt i bruk.
Mye flere, enkle funksjoner enn en har nå.

Nå er jeg såkalt VIP kunde i Nordnet, men jeg opplever ikke å bli tatt på alvor. Har egen mann der inne jeg skal forholde meg til, svært gode villkår på kurtasje og samlekurtasje, men det hjelper ikke meg når man har små feil som aldri skulle vert der, og enkle funksjoner som aldri kommer.

1. Classic siden viser ikke rett kurser i KJØP/SALG - her har de hengt siden børsstart hver dag. Samme med ordrebok.

2. Auksjon på morgen og ettermiddag viser ikke den til enhver gjeldende kurs som ligger ann til å bli handelskurs i NYE sider.
Det vises heller ikke i clasic, pga feil i nr 1.
Vi må jo vite hvilken kurs en aksje åpner på, og closer i, slik at vi kan legge en spekulativ handel til rett under åpningskurs, eller i slutthandel. Legger vi oss for langt fra ender man opp med ingen handel, eller å flytte kurs i feil retning i jalla aksjer som AXA.

3. Hvorfor skal man ikke i APP kunne ha avansert ordre? Jeg kjøper store ladninger, og må da bruke ICEBERG order, for at robotene og algoene ikke skal se en stor ordre på salg eller kjøp. Der må jeg gå inn i nettleser for å gjøre dette.

4. Mailer stadig i heng og forsinkelser, på kurser, og sms. I dag har ikke mine SMS kommet engang på kurs triggere.

5. Jeg har spurt via melding 3 ganger nå, om hvorfor SHORT er stoppet i AXA, mens jeg kan shorte EQNR.
De har ikke giddet å svare enda.

Jeg er møkk lei hele Nordnet, og vurderer å bare skifte til noe annet, og heller betale mer kurtasje. Nordnet er ikke rett verktøy for meg i lengden.


SS
bellx
19.03.2020 kl 14:50 560

ss er du der enda? trodde du hadde funnet noe bedre.