?××

Slettet bruker
PHO 12.08.2018 kl 08:21 5814

?
Redigert 21.01.2021 kl 07:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.08.2018 kl 16:28 3034

Takk Snøffelen.

Da har vi fått en fantastisk avklaring på problemet, og jeg ksn vel nå med god samvittighet slette mitt hovedinnlegg så vi får slutt på disse spekulasjonene en gang for alle.
Allislost
12.08.2018 kl 16:38 3007

Snøffelen

Enig med deg Snøffelen. I tillegg tenker jeg at Photocure når den tid kommer vil være så godt posisjonert i US markedet, med så mye penger på bok at de sannsynligvis kan senke prisen på Cysview hvis nødvendig for å møte eventuell konkurranse fra et generisk produkt. Og når man tar i betraktning at mange sykehus innen da allerede vil være tungt investert i Karl Storz sine skop så skal det litt til før de kommer til å bytte. Jeg tror ikke kun lavere pris vil være nok. Sannsynligvis må det vises til studier med bedre behandlingsresultater enn det Cysview/Storz kan gi for at de skal gjøre en ny slik investering. En konkurrent må også investere betydelige summer, ikke bare for produksjon og distribusjon, men også for å opprette et effektivt salgsapparat og skape en troverdig merkevare som kan utkonkurrere Pho/Karl Storz. Jeg er interessert i å vite om Karl Storz har patent på sine skop med blått lys, og når disse eventuelt går ut?
stupet
12.08.2018 kl 21:31 2780

Om generika blir godkjent, får de automatisk samme refusjonsordning og anbefaling i AUA guidelines?
Londonmannen
12.08.2018 kl 21:56 2731

Allislost
Ikke bare vil Cysview være etablert som merkevare i USA, men på det tidspunkt vil Cysview være markedsført i flere andre store markeder rundt om i verden.