NOELLE
23.03.2020 kl 12:39
5172
Minner på dette : " Some people, more negative on tankers, because rates are "dropping". They miss the big picture. Current super contango set's a firm floor on VLCC rates at $60-$80k/day. That's an amazing, highly profitable rate, while tanker stocks are near lows. See the forest for the trees!"
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
Struts
23.03.2020 kl 12:46
5170
Nemlig! Og nå er ikke jeg kristen, men det blir nesten som det bibliske: Du ser splinten i din brors øye, men ikke bjelken i ditt eget.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
MarineroMarine
23.03.2020 kl 22:27
4941
Denne bør dere lese: https://adventuresincapitalism.com/2020/03/19/crude-contango/
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
tuja
23.03.2020 kl 22:48
4884
21:54:47
Thomas Frantsvold
Tradewinds: Tankratene stuper
Spotratene for digre tankbåter, såkalte Very Large Crude Carriers (VLCCer), stuper, skriver shippingavisen Tradewinds.
Årsaken er at befrakterne i Midtøsten, dem som bestiller transporten, holder tilbake, ifølge avisen. Det gjøres derfor vesentlig færre slutninger av båter, og avisen anslår at ratene har falt med mer enn 50 prosent den seneste ukene.
Skipsmeglerne i norske Fearnleys oppgir nå raten for VLCCer på nøkkeldistansen fra Persiagulfen til Sør-Korea til 100.500 dollar per dag, ned fra 227.100 dollar for en uke side. På en annen nøkkeldistanse, Vest-Afrika til Kina, er ratene falt fra 203.000 til 96.000 dollar per dag.
Selv om ratene er ned, har rederne fortsatt troen, ifølge Tradewinds, spesielt fordi Saudi-Arabias linje om å øke oljeproduksjonen bidrar til høyere etterspørsel de kommende månedene.
- Vi regner med at ratene over hele linjen vil holde seg høye de neste ukene etter hvert som mer oljeproduksjon flyter inn i markedet, skriver meglerhuset Clarksons Platou Securities, ifølge Tradewinds.
FRA APRIL OG UTOVER VIL VI NOK SE EN BETYDELIG REVERSERING,OG HØYERE RATER IGJEN NÅR OLJEKRANENE ÅPNES FOR FULLT I SA. MEN LEVER OGSÅ GODT MED 100K USD PR DAG:
:)
Thomas Frantsvold
Tradewinds: Tankratene stuper
Spotratene for digre tankbåter, såkalte Very Large Crude Carriers (VLCCer), stuper, skriver shippingavisen Tradewinds.
Årsaken er at befrakterne i Midtøsten, dem som bestiller transporten, holder tilbake, ifølge avisen. Det gjøres derfor vesentlig færre slutninger av båter, og avisen anslår at ratene har falt med mer enn 50 prosent den seneste ukene.
Skipsmeglerne i norske Fearnleys oppgir nå raten for VLCCer på nøkkeldistansen fra Persiagulfen til Sør-Korea til 100.500 dollar per dag, ned fra 227.100 dollar for en uke side. På en annen nøkkeldistanse, Vest-Afrika til Kina, er ratene falt fra 203.000 til 96.000 dollar per dag.
Selv om ratene er ned, har rederne fortsatt troen, ifølge Tradewinds, spesielt fordi Saudi-Arabias linje om å øke oljeproduksjonen bidrar til høyere etterspørsel de kommende månedene.
- Vi regner med at ratene over hele linjen vil holde seg høye de neste ukene etter hvert som mer oljeproduksjon flyter inn i markedet, skriver meglerhuset Clarksons Platou Securities, ifølge Tradewinds.
FRA APRIL OG UTOVER VIL VI NOK SE EN BETYDELIG REVERSERING,OG HØYERE RATER IGJEN NÅR OLJEKRANENE ÅPNES FOR FULLT I SA. MEN LEVER OGSÅ GODT MED 100K USD PR DAG:
:)
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
Struts
23.03.2020 kl 22:58
4856
Tradewinds kan av og til (som de fleste aviser) både overdrive og fremstille nyheter som noe spektakulært. Å si spotrater "stuper" når NETTO inntjening går ned fra en fantasillion om dagen til 1 million, er omtrent som å være vitne til at Skrue McDuck gråter fordi han ikke lenger kan se bunnen på pengebingen sin.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
Idiotikontroll
23.03.2020 kl 23:30
4795
Hehe. Ja jeg måtte le av artikkelen. Sku det være sensasjonsjournalistikk? På disse ratene som tydeligvis har krakket, så ligger en moderne VLCC på dagens kronekurs med 1 mill i overskudd hver dag!!!!! Kan jo også nevnes at FRO eier 21 av disse båtene.
Det som er enda mer morro er jo å se ratene for afra og suez, her tjener man også kvalmt med penger. Og det er hvertfall ikke dagligdags.
Det som er enda mer morro er jo å se ratene for afra og suez, her tjener man også kvalmt med penger. Og det er hvertfall ikke dagligdags.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
NOELLE
24.03.2020 kl 05:33
4676
Nesten så man håper de holder litt igjen ifht sluttning til ut i april 😁👍😂 Uansett rundt 100 K for alle tre båtene blir det med stor sannsynlighet. Helt sinnsyktt bra, og hvem hadde trodd det på denne tiden av året.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
NOELLE
24.03.2020 kl 07:50
4587
– Samtidig har aksjekursene til tank-selskapene nærmest stått stille. Det henger ikke på greip, tross koronavirus. Derfor har jeg nå kjøpt meg opp i Hunter, som er priset meget billig, sier Hushovd.
https://www.dn.no/bors/thor-hushovd/pareto-bank/arne-fredly/optimistisk-thor-hushovd-laster-opp-i-superbillig-aksje-ingen-vet-hvor-lenge-denne-krisen-kommer-til-a-vare/2-1-779154
SÅ vet vi som sitter i ADS, at verdens beste tank analytiker Hannisdahl har vår aksje som TOP PICK innen segmentet.
https://www.dn.no/bors/thor-hushovd/pareto-bank/arne-fredly/optimistisk-thor-hushovd-laster-opp-i-superbillig-aksje-ingen-vet-hvor-lenge-denne-krisen-kommer-til-a-vare/2-1-779154
SÅ vet vi som sitter i ADS, at verdens beste tank analytiker Hannisdahl har vår aksje som TOP PICK innen segmentet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
zefal
24.03.2020 kl 13:32
4341
2 fully fixed vlccere i dag med herlige rater over 90 dager!
Bunga Enam 2008: USD 89 000/98 dager. Nsea/China
Amyntas 2019: USD 95 000/98 dager. Nsea/china
Bunga Enam 2008: USD 89 000/98 dager. Nsea/China
Amyntas 2019: USD 95 000/98 dager. Nsea/china
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
Struts
24.03.2020 kl 13:40
4315
Nemlig!
Følgende slutninger av VLCCer rapportert (alle forbehold/subs løftet):
M/T «Amyntas» med last 270,000 mts, i ballast fra Rotterdam, befrakter Vitol, rate $ 10.5 mill (!), trade Nordsjøen/Kina, Laycan 28/4-02/5 (!!), faktisk TCE $ 162,000 pr dag (60.94 dager), excl idle $ 95,887 basert på 98.47 dager.
M/T «Bunga Katsuri Enam» (bygget 2008 også sluttet uten forbehold i går. Samme trade og samme velrennomerte befrakter, men kommer fra Ain Sukhna). Rate $ 11 mill (igjen!!). Faktisk TCE $ 114,615 (76.16 dager) vs $ 89,215 (hhv incl excl idle) basis 98,54 dager.
Dette er mer enn selv Skrue McDuck ville ha drømt om!
Følgende slutninger av VLCCer rapportert (alle forbehold/subs løftet):
M/T «Amyntas» med last 270,000 mts, i ballast fra Rotterdam, befrakter Vitol, rate $ 10.5 mill (!), trade Nordsjøen/Kina, Laycan 28/4-02/5 (!!), faktisk TCE $ 162,000 pr dag (60.94 dager), excl idle $ 95,887 basert på 98.47 dager.
M/T «Bunga Katsuri Enam» (bygget 2008 også sluttet uten forbehold i går. Samme trade og samme velrennomerte befrakter, men kommer fra Ain Sukhna). Rate $ 11 mill (igjen!!). Faktisk TCE $ 114,615 (76.16 dager) vs $ 89,215 (hhv incl excl idle) basis 98,54 dager.
Dette er mer enn selv Skrue McDuck ville ha drømt om!
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
nordnes
24.03.2020 kl 13:42
4314
Er det en link der daglige frakt rater / slutninger står ? (har lett uten å finne)
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
Met1976
24.03.2020 kl 13:53
4278
Er en app som er grei, søk på VLCC
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
Struts
24.03.2020 kl 14:04
4244
Og Tankers International Pool, ingen hemmelighet det.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
zefal
24.03.2020 kl 14:10
4230
"Tankers international" (samme som har appen), legger ut på twitter også.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
NOELLE
24.03.2020 kl 15:20
4114
Dette er et eventyr vi er vitne til. ADS er penger på gaten.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
Struts
24.03.2020 kl 15:41
4069
Ja, og så får man bare håpe at på TROSS AV den "lett" nevrotiske kanonen på dekk i USA, så vil i det minste valutaen representert med Lincoln på 5-dollarsedlen (er han ikke fremdeles det?) ha en viss verdi i nærmeste fremtid.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
zefal
24.03.2020 kl 15:47
4057
Salgene på 19/20 er jo utømmelige, evig frustrerende opplegg..
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
RedSandberg
24.03.2020 kl 15:58
4025
En eller annen stakkar som lemper ut aksjer. Tenk å selge denne nå da. Da har du store problemer.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
really
24.03.2020 kl 17:56
3927
If you can’t sell what you want you sell what you can...
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
zefal
25.03.2020 kl 12:48
3689
#VLCC TD3C futures rallying this morning. 2Q now $109k/d & 3Q $66k/d. Apr $124k/d & May 106k/d.
#oil #tanker #shipping #OOTT $FRO $ADSCME $DHT $EURN $HAFNIA $TNK $OET $HUNT $NAT $STNG $INSW $TNP
Hannisdahl som twitrer om fremtidskontraktene for 2 kvartal, og 3 kvartal. Samt for april og mai.
Ca 10 kr per aksje hvis hele 2 kvartal går inn på 100k$, og 85 000$day netto
#oil #tanker #shipping #OOTT $FRO $ADSCME $DHT $EURN $HAFNIA $TNK $OET $HUNT $NAT $STNG $INSW $TNP
Hannisdahl som twitrer om fremtidskontraktene for 2 kvartal, og 3 kvartal. Samt for april og mai.
Ca 10 kr per aksje hvis hele 2 kvartal går inn på 100k$, og 85 000$day netto
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
25.03.2020 kl 12:52
3680
Gratulerer til den som var heldig å få kjøpt på 18 kr. Jeg trodde jeg la meg lavt med ordren på 18,4, men det er visst ikke grenser for hvor gode kjøp man kan gjøre når noen blir tvangssolgt, som jeg tror dette var.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
tuja
25.03.2020 kl 12:56
3671
Fikk heldigvis fylt opp ekstra på nedsalget. Fatter ikke hva folk tenker med. Er jo regelrett som å plukke penger rett fra gaten. Og snart er det duket for nye slutninger på Page og Serenade.
:)
:)
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
zefal
25.03.2020 kl 13:22
3630
Jepp! Page og Serenade sine nye slutninger ser ut som de kommer til å sammenfalle svært godt med åpningen av kranene i Saudi 1.april.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
25.03.2020 kl 13:40
3602
Har solgt meg helt ut av FRO etter oppgangen i går og i dag. Ser mye bedre risk/reward i ADS. Den stiger ikke lilke mye på børsen på gode dager, men kjøper pga utbytte.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
Struts
25.03.2020 kl 14:37
3519
Haha, praktfullt! Det er best å holde seg unna begge deler - derimot, "if in trouble, drink a double"!
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
Struts
25.03.2020 kl 14:42
3531
Pussig, gjort nesten det samme - har under 1000 der, men i overkant av 45' i ADS nå. Mao., dersom puben åpner igjen før 17. mai er jeg i ekstase!
Hvis ikke er jeg 6 fot under. Sukk. Det er ikke lange veien mellom himmel og Beelzebub.
Hvis ikke er jeg 6 fot under. Sukk. Det er ikke lange veien mellom himmel og Beelzebub.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
Struts
25.03.2020 kl 14:44
3552
Det er mange som har det. Dessverre.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
NOELLE
25.03.2020 kl 15:40
3499
Snart skal de to andre skipene ut i markedet. Masse on subs rundt 90 nå. Helt rått.
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
CapitaL
25.03.2020 kl 15:42
3505
Siste fra Hannisdahl:
#VLCC paper market on fire!
TD3C Apr now at bid WS130 (TCE ~137k/d), w offers lacking. It closed ~WS106 y'day
Lover godt for Serenades neste slutning ;)
#VLCC paper market on fire!
TD3C Apr now at bid WS130 (TCE ~137k/d), w offers lacking. It closed ~WS106 y'day
Lover godt for Serenades neste slutning ;)
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
oxion
25.03.2020 kl 18:19
3398
Hei... Kjøpte mine første aksjer her i dag....
Dette må jo være en enorm mulighet!!
Hvordan er det med slutningene på de. 3 fartøyene?
Når går de ut?
Hvorfor i Alle dager er ADS priset så lavt???
Dette må jo være en enorm mulighet!!
Hvordan er det med slutningene på de. 3 fartøyene?
Når går de ut?
Hvorfor i Alle dager er ADS priset så lavt???
Redigert 21.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
25.03.2020 kl 18:24
5479
NAT er et selskap som har steget voldsomt de siste dagene. Først vedtok de å starte tilbakekjøp av aksjer pga rekordinntekt. Så vedtok de å doble utbyttet. Og til slutt kom et stort innsidekjøp. Regner med at ADSC er like godt stilt i dette markedet, så her får man benyttet muligheten til å kjøpe under 20 mens man kan. For et par uker siden var ADSC oppe i 23 kr. Da var FRO ca 90. Nå er FRO tilbake på 89.
https://finansavisen.no/forum/thread/13212/view
https://finansavisen.no/forum/thread/13212/view
Redigert 25.03.2020 kl 18:24
Du må logge inn for å svare
NAT, FRO, TNK er gamle ringrever og store tankrederier som vet hva de holder på med for å maxe toppene. Jeg tror slike selskaper som ADSC og Hunter aldri vil komme på samme nivåene når det kommer til aksjepris vs inntekt vs verdi på skip. Mulig de klarer like bra utbytte. Som siste eksempel, Tanker Investments som tnk kjøpte i sin tid. De klarte aldri maxe ut forholdet mellom aksjepris, inntekt og skipsverdier i 2015. Det har vært flere slike selskaper og eksempler de siste 20 årene.
Altså, ikke misforstå meg, kursen i adsc kommer til å stige jevnlig. Og husk at dagens rater ikke blir priset inn i kursen før q1-tallene kommer, det vi ser nå er kun forventninger (normalt sett har det fungert slik). Men personlig tror jeg det er mer å hente fra selskapene NAT, FRO og TNK.
Redigert. Nå er kronekursen skakkjørt, så det er mulig det er noe å hente her ved å handle norsk. Vil tro kronen henter seg gradvis inn når krisen går over. Da blir det en liten "dytt" der også.
Altså, ikke misforstå meg, kursen i adsc kommer til å stige jevnlig. Og husk at dagens rater ikke blir priset inn i kursen før q1-tallene kommer, det vi ser nå er kun forventninger (normalt sett har det fungert slik). Men personlig tror jeg det er mer å hente fra selskapene NAT, FRO og TNK.
Redigert. Nå er kronekursen skakkjørt, så det er mulig det er noe å hente her ved å handle norsk. Vil tro kronen henter seg gradvis inn når krisen går over. Da blir det en liten "dytt" der også.
Redigert 25.03.2020 kl 18:51
Du må logge inn for å svare
CapitaL
25.03.2020 kl 19:45
5370
Har du i det hele tatt satt deg inn i caset ADS?
Selskapet bak ble etablert ca 130 år før Frontline, bare for å nevne det.. er også lite imponert over at du faktisk presterer å sammenligne ADS med gjeldsberget Hunter...
Selskapet bak ble etablert ca 130 år før Frontline, bare for å nevne det.. er også lite imponert over at du faktisk presterer å sammenligne ADS med gjeldsberget Hunter...
Poenget er at du som aksjonær ikke vil tjene like mye i ads som fro,nat og tnk. :-) Men lykke til.
fattigstakkar
25.03.2020 kl 20:03
5286
Stemmer sikkert det. Kjøper ikke ADSC for raske kursgevinster, men primært med tanke på utbytte. Ser likevel at ADSC har fulgt FRO ganske greit over tid, selv om FRO svinger mye mer både opp og ned. Tok derfor sjansen på å shorte FRO i dag for begrense risikoen da jeg kjøpte enda mer ADSC og Hunt. Er forberedet på å sitte på denne hedgen lenge om det skulle være nødvendig, men siden FRO faller en god del i USA kan det bli at jeg dekker inn noe alt i morgen. Krona styrker seg også. 3% etter at OSE stengte.
Redigert 20.01.2021 kl 19:07
Du må logge inn for å svare
CapitaL
25.03.2020 kl 20:09
5288
Du har helt rett.. Jeg vil tjene mer;)
Redigert 20.01.2021 kl 19:07
Du må logge inn for å svare
CapitaL
25.03.2020 kl 21:02
5210
Hannisdahl:
Most significant #oil #tanker spot movements today:
#VLCC +25% to $111k/d
#Suezmax +11% to $47k/d
#MR +13% to $24k/d
Most significant #oil #tanker spot movements today:
#VLCC +25% to $111k/d
#Suezmax +11% to $47k/d
#MR +13% to $24k/d
Redigert 20.01.2021 kl 19:07
Du må logge inn for å svare
parson
25.03.2020 kl 21:20
5185
Keneid: Har du i det hele sett deg inn i ADS? Det er Frontline som drifter disse skipene for ADS..
Redigert 20.01.2021 kl 19:07
Du må logge inn for å svare
NOELLE
26.03.2020 kl 06:55
4998
SAY NO MORE
" Tankbaronen
@RjanTerdal
·
22t
$ADSCME booked 70% (193d) vessel days Q1 at an average 85,000USD. To put thing in perspective. Times three ships, will generate a staggering $49,000,000 earnings. Company dept $30,000,000!"
Så kan KENEID styre med sine funderinger, mens verdens beste tank analytiker har ADS som sitt absolutte TOP PICK.
" Tankbaronen
@RjanTerdal
·
22t
$ADSCME booked 70% (193d) vessel days Q1 at an average 85,000USD. To put thing in perspective. Times three ships, will generate a staggering $49,000,000 earnings. Company dept $30,000,000!"
Så kan KENEID styre med sine funderinger, mens verdens beste tank analytiker har ADS som sitt absolutte TOP PICK.
Redigert 20.01.2021 kl 19:07
Du må logge inn for å svare
Ratta
26.03.2020 kl 08:11
4918
Eller ca 2 $ pr aksje , ikke ille.
Redigert 20.01.2021 kl 19:07
Du må logge inn for å svare
Baltisk
26.03.2020 kl 08:49
4857
NOELLE, Nå er jeg spent på hvordan han karen der regner, 193 vessel days må jo inkludere for hele flåten.
193 dager * 85000 = 16 405 000 $ det. Så må du trekke ifra break even selvfølgelig.
Du kan ikke akkurat gange 193 dager for q1 også gange det igjen med 3 skip, slik som han har gjort. Frontline tjente til sammenligning med sine 77 skip i q4 104 000 000 $, ADS har kun 3 skip. 49 000 000 $ er hvertfall bullshit i følge min track.
193 dager * 85000 = 16 405 000 $ det. Så må du trekke ifra break even selvfølgelig.
Du kan ikke akkurat gange 193 dager for q1 også gange det igjen med 3 skip, slik som han har gjort. Frontline tjente til sammenligning med sine 77 skip i q4 104 000 000 $, ADS har kun 3 skip. 49 000 000 $ er hvertfall bullshit i følge min track.
Redigert 20.01.2021 kl 19:07
Du må logge inn for å svare
zefal
26.03.2020 kl 10:20
4771
Hehe han har nok misforstått litt der ja. 193 dager representerer da alle 3 skipene på 70% av dagene i Q1. 193/3=64 ca.
Redigert 20.01.2021 kl 19:07
Du må logge inn for å svare
zefal
26.03.2020 kl 10:22
4764
Var det siste del av nedsalget som gikk kl 10.13? 373 000 aksjer i et jafs. I går gikk det flere 50 og 75000 poster mener jeg, så da snur nok denne skuten snart oppover til riktig kurs. Selv om jeg er her for de saftige utbyttene så er det jo hyggelig med en kurs sikring også :)
Redigert 20.01.2021 kl 19:07
Du må logge inn for å svare
nordinvestor
26.03.2020 kl 10:26
4752
hvem har solgt seg ut/ned? ikke fått med meg
Redigert 20.01.2021 kl 19:07
Du må logge inn for å svare
Kanskje var/er det shipfinance som selger seg ned.
Redigert 20.01.2021 kl 19:07
Du må logge inn for å svare
Kjelrensaren
26.03.2020 kl 10:52
4698
ADS opp 10% på noen minutter. Siste på 21 kr i skrivende stund.
Redigert 20.01.2021 kl 19:07
Du må logge inn for å svare
Solgte en del Hunter på 3,94 i dag og kjøpte mer ADS, til 18,80. Usedvanlig god timing til meg å være :-)
Redigert 20.01.2021 kl 19:07
Du må logge inn for å svare
zefal
26.03.2020 kl 10:55
4669
nordinvestor skrev hvem har solgt seg ut/ned? ikke fått med meg
Nei det vet jeg ikke, men som jeg har sagt tidligere så har det virket veldig tungt på 18-20kr nivåer. Og noen dager har vi sett noen store poster i ordreboken. Derfor foreslår jeg at det var siste rest som gikk nå, siden det virker som det løsnet litt :) Kanskje vi kan se endringer på topp 20 listen når den tid kommer.
Redigert 20.01.2021 kl 19:07
Du må logge inn for å svare
Flussyremannen
26.03.2020 kl 10:56
4658
Han regner nok hele flåten ja. Med tre skip består ett kvartal av ca. 276 vesseldays. 70% av 276 vesseldays blir 193. Disse er booket til en snittrate på $85,000 per dag per skip noe som vil generere en inntekt på $255,000 per dag * 193 dager, som da blir $49,000,000. Alt dette er jo før utgifter, som med en break-even på 15k blir ca $8,600,000 for disse tre skipene i same periode, altså et netto resultat på $40,400,000. Sånn cirka, sånn han har regnet hvert fall. Jeg vet ikke om 85,000/d er for hele flåten, da kan du i så fall bare dele 40,4 mill på 3.
Redigert 20.01.2021 kl 19:07
Du må logge inn for å svare