Teknisk...
Hva betyr TA nå..?
Både investtech og norskbulls.no peker mot kjøp..
Liten diskusjon rundt oljemyggen nå i helga..
Kommentarer..??
Både investtech og norskbulls.no peker mot kjøp..
Liten diskusjon rundt oljemyggen nå i helga..
Kommentarer..??
Redigert 20.01.2021 kl 10:56
Du må logge inn for å svare
upsidedown
12.08.2018 kl 20:22
5931
Tror ikke det er lurt å legge teknisk til grunn om du ønsker å kjøpe aksjer i APCL. En nyhet kan sende den til bunns eller til himmels, alt etter som.
thief
12.08.2018 kl 20:26
5910
Venter bare på melding om forlik i Senegal, og avgjørelse på rule 41(5) mot Gambia:)Kan komme hvilken dag som helst nå.Tror ikke Senegal vil la dette drøye lenge,som begrunnet mange ganger før.Og skulle avgjørelsen bli at saken går videre mot Gambia,kan vi fort få et forlik der oxo.De heller vil vel ikke at saken skal drøye mange måneder til!Så vi nærmer oss at noe fundamentalt skjer!!Troa på at apcl er flere kroner høyere når nissen sklir ned pipa den 24/12:)!
Aldara
12.08.2018 kl 21:12
5808
Noen som kunne delt aksjonærlisten over top 20 med oss andre..?
På forhånd ThanX:)
På forhånd ThanX:)
Vi venter Aldara, vi venter... Tror for øvrig på et brudd opp denne uken, rent teknisk. Tålmodighet, vi er ved målstreken.
Vikingen
12.08.2018 kl 22:32
5610
Jeg tror desværre at den falder, hvis der ikke snart kommer nogle meldinger - folk bliver utålmodige.
tuja
13.08.2018 kl 00:00
5444
APCL ser bra ut rent teknisk, men kommer melding om forlik SOSP hopper aksjen trippel tolup over natten. :)
Teknisk er ikke Apcl like rødt som det den ellers har vært. Dette bør være en lettelse fremover, rent teknisk. Men det fundamentale veier alltid tyngst. Så her kan det slå begge veier. Ledelsen bør nå gjøre alt i sin makt for å få dette til å flyte. Dem bør også ha en del kroner igjen etter siste emisjon. Så her bør det gjøres det som trengs. Gambia trenger alle de pengene som de kan få og har lite til å risikere pga av en bagatel. Det er nok bedre å la Apcl fortsette i noen år til, til inntektene kommer, enn å risikere å tape en rettsak nå. Så det er rent gambling det myndighetene driver med nå, med svært lave odds.
https://m.marketscreener.com/AFRICAN-PETROLEUM-CORP-LT-16595846/
https://m.marketscreener.com/AFRICAN-PETROLEUM-CORP-LT-16595846/
Redigert 13.08.2018 kl 01:29
Aldara
13.08.2018 kl 09:41
4993
Her er det ingen forventninger innbakt whatsoever!!
Det er enkelt å se...
Det er enkelt å se...
tuja
13.08.2018 kl 09:45
4967
Kun 9750 traderen som leker seg med ører. Ett positivt pip, og aksjen skyter fart.
Bruk dagens negative moment til å laste opp.
En bedre kjøpsmulighet i apcl kan bli vanskelig fremover.
APCL kan gå meget høyt denne uken.
En bedre kjøpsmulighet i apcl kan bli vanskelig fremover.
APCL kan gå meget høyt denne uken.
Redigert 13.08.2018 kl 11:26
Oljeekspressen
13.08.2018 kl 11:22
4766
Dette fallet bør ikke være overraskende om man følger med litt innen laksesektoren. Absolutt en kjøpsmulighet, men jeg vil inn på et lavere nivå. Det gjenstår å se om det lar seg gjøre :-)
Redigert 13.08.2018 kl 11:23
Aldara skrev Hva i styggeste helvete skjer her..?
Høy spread og dermed høy volatilitet på lavt volum, ingen ting annet enn det. Tradere og roboter herjer fritt, snur plutselig kraftig opp.
tuja
13.08.2018 kl 12:51
4627
Total iverksetter salg av andel på ROP til Petronas (30%)
https://mobile.offshoreenergytoday.com/petronas-joins-total-offshore-senegal-drilling-begins-in-2019/
Om SOSP blir på APCL sine hender gjennom ett forlik, er dagen i dag en gedigen kjøpsanledning.
Meanwhile, international arbitration expert Betto Seraglini has been called in to support African Petroleum in Senegal, while President Macky Sall this summer hosted China’s President Xi Jinping and separately Eni chief executive Claudio Descalzi. He also visited Russian President Vladimir Putin in Moscow to discuss oil and gas development.
Sall has promised a draft petroleum code by September, around the time that TGS and GeoPartners aim to deliver interpretation of seismic shot back in March, but that leaves little time for parliamentary debate before presidential elections in February.
Innen september må ting avklares, noe jeg tror er nært forestående.
Happy hunting :)
https://mobile.offshoreenergytoday.com/petronas-joins-total-offshore-senegal-drilling-begins-in-2019/
Om SOSP blir på APCL sine hender gjennom ett forlik, er dagen i dag en gedigen kjøpsanledning.
Meanwhile, international arbitration expert Betto Seraglini has been called in to support African Petroleum in Senegal, while President Macky Sall this summer hosted China’s President Xi Jinping and separately Eni chief executive Claudio Descalzi. He also visited Russian President Vladimir Putin in Moscow to discuss oil and gas development.
Sall has promised a draft petroleum code by September, around the time that TGS and GeoPartners aim to deliver interpretation of seismic shot back in March, but that leaves little time for parliamentary debate before presidential elections in February.
Innen september må ting avklares, noe jeg tror er nært forestående.
Happy hunting :)
Warom
13.08.2018 kl 13:06
4579
Aldara skrev Warom... Sitter du fortsatt med aksjer her..?
Aldara;
Ja det gjør jeg, men med en god del mindre en tidligere(toppen min;))
Jeg finner den meldingen ang ROP i dag "litt merkelig" men kan jo være noe som gjør at SOSP kan bli enklere(men tror vel innerst ikke det)
Hovedgrunnen til at jeg har solgt litt er at M&G har solgt ned siste mnd. De er nå nede på 10,51% (dvs pr tirsdag) noe som tilsvarer at de har solgt ca 4,2M aksjer på en mnd.
Når det er sagt så har de tydeligvis ikke solgt noe ons-fre(i alle fall ikke ca 750k som skal til for å bryte 10% meldeplikten)
Det kan være mange grunner til det nedsalget, men det gidder jeg ikke å spekulere rundt akkurat nå.
Jeg kommer til å fylle på igjen om/når jeg skulle føle for det....
Ja det gjør jeg, men med en god del mindre en tidligere(toppen min;))
Jeg finner den meldingen ang ROP i dag "litt merkelig" men kan jo være noe som gjør at SOSP kan bli enklere(men tror vel innerst ikke det)
Hovedgrunnen til at jeg har solgt litt er at M&G har solgt ned siste mnd. De er nå nede på 10,51% (dvs pr tirsdag) noe som tilsvarer at de har solgt ca 4,2M aksjer på en mnd.
Når det er sagt så har de tydeligvis ikke solgt noe ons-fre(i alle fall ikke ca 750k som skal til for å bryte 10% meldeplikten)
Det kan være mange grunner til det nedsalget, men det gidder jeg ikke å spekulere rundt akkurat nå.
Jeg kommer til å fylle på igjen om/når jeg skulle føle for det....
Signal Update
Our system’s recommendation today is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 03.08.2018, 11 days ago, when the stock price was 1,0620. Since then APCL.OL has risen by +6,31%.
Dobbel bunn på 1.06 og en betraktelig mye sterkere kjøpside enn salgside.
Om man først skal se teknisk på APCL i disse tider...
Our system’s recommendation today is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 03.08.2018, 11 days ago, when the stock price was 1,0620. Since then APCL.OL has risen by +6,31%.
Dobbel bunn på 1.06 og en betraktelig mye sterkere kjøpside enn salgside.
Om man først skal se teknisk på APCL i disse tider...
Redigert 15.08.2018 kl 11:41
Fader, nå er det like før kursen stuper igjen.