VOW - Q1/20 blir KNALL!

Det skrives mye usaklig og mye rart om VOW i disse dager!

Fra tidligere aksjonærer som aldri kom seg ut når de burde - og fra aviser som leverer OVERSKRIFTER som kan pirre til kjøp av stoffet.
Alle mulige aktører som skal melke egne interesser fordi kursen har falt fra 36 i januar til dagens 14,10! Et fall på OVER 60%!

De som ønsker FAKTA bør ABSOLUTT spandere en halv times tid på dette intervjuet Pareto hadde med CEO Henrik Badin i feb i år;
https://www.paretosec.no/pareto-tv?itemId=Aktuelt:1005
Her får dere en lett gjennomgang av selskapet, om deres produkter, framtidsutsikter + svar på ulike spørsmål dere kanskje har rundt VOW.

Jeg har samlet noen EGNE notater her - etter hvert som samtalen gikk;
- VOW har ingen egenproduksjon, men setter produksjonen ut til LOKALE bedrifter. Ingen fly-problematikk i dagens Koronatider.
- Kontrakt med STOR sveitsisk aktør mot slutten av 2019. Det er NESTLE. Kontrakt til den første av mer enn 40 ulike fabrikker.
- Ordrestatus pr feb 2020. 890 mill ordre + 590 mill i opsjoner = ca 1,5 MRD. Fallende krone har trolig ført tallet til 1,8 MRD.
- (min kommentar; VOW er i dag priset til ca 1,5 MRD. Ca 300 mill UNDER dagens totale ordrereserve).
- Q4/19 skuffet litt, men "vi kunne hatt større vekst, men rapporteringsrutinene hindret oss". STORE leveranser i 1. halvår-20! MARKERT vekst!
- ETIA ble kjøpt høsten-19. Fra oktober har selskapet fått 4 GJENNOMBRUDDSKONTRAKTER!
- VOW har generelt høye fortjenestemarginer - sett opp mot de fleste industrier (intervjuvers kommentar).
- Vi går ikke inn i markeder med lave marginer. Det får andre ta seg av. (Badin).
- 1/3 av selskapets inntekter er vedlikeholdskontrakter på allerede levert utstyr. Dette stiger med hver nye leveranse.
- 8 store leveranser BLIR levert til nybygg innen cruiseindustrien ila 2020 (store leveranser....!)
- Landbasert; Pris på CO2 har steget med 450% for våre kunder. De ønsker nullutslipp. Vi leverer etter deres behov.
- Alle typer søppel omgjøres til ulike energikilder. Gass, hydrogen, rene oljer, biocoal....osv.
- Fabrikker leverer i dag avfall som pellets. Vår prosess gir dem 5-7x høyere pris ved å gjøre den om til Biocoal. WIN - WIN!
- Våre produkter fører til avkarbonisering (negative utslipp). Stor besparelse for kundene.

Jeg nevne at VOW sist fredag sendte ut en børsmelding om at produksjonen i all hovedsak gikk som normalt.
Altså ingen grunn til å bekymre seg over ulike skriverier fra usaklige aktører.

Planlagte leveranser BLIR levert, korona er trolig over til høsten og alt blir til slutt bra igjen.
Dette til tross fra ulike skremsler rundt om!

Hilsen Hammers....... som bare kan anbefale å se videoen. Deretter kan dere trekke egne konklusjoner!
Husk; når krona nå RASER i verdi stiger inntektene til VOW tilsvarende!
Redigert 23.03.2020 kl 23:50 Du må logge inn for å svare
Hammers
25.03.2020 kl 20:33 2993

Helt enig, men jeg synes at det bør svares når det mer eller bevisst legges ut grove usannheter om VOW.
Det er trolig "redningspakke" til cruisenæringen som fører til oppgangen.

Ellers er det verdt å merke seg at de 8 skipene VOW skal levere til i år ikke er planlagt operative før i 2022 - og utover.
Da må vel det meste ha gitt seg - skulle jeg tro. Jeg tror også at dette BLIR KNALL.
I hvert fall hvis det medfører riktighet det Badin sider (MARKERT VEKST i 2020) + at krona holder seg lavt.

Hilsen Hammers
Redigert 25.03.2020 kl 20:34 Du må logge inn for å svare

Husk at TA vil forlange test av bunn, så her må dere ikke bli for grådig. Snart skal denne ned igjen med børsene. Se dagsrevyen i kveld om dere er i tvil.

Bra saker, ordreboken gir trygghet for fremtidige inntekter. Vi er neppe ferdig med coronaen enda. Da er det kjekt å ha en slik sikkerhetsventil som Vow har.
Hammers
25.03.2020 kl 21:14 2982

Det er flere typer bunner. Vi har f.eks en V-bunn og vi har en U-formet bunn.
Så har vi bunner som inneholder store fluktasjoner. I dag fikk vi en kraftigere korreksjon midt på dagen.

Hvis det kommer nye impulser gis det nye signaler til markedet.
I dag en redningspakke for cruise. Det som i sin tid var med til å sende VOW ned får nå "pakke"!

Hilsen Hammers
merida1
26.03.2020 kl 09:38 2806

Det er sikkert best å selge det(lille) en har i dag
Tydelig at Hammers er ute og går tur med hunden ;)
Redigert 26.03.2020 kl 11:04 Du må logge inn for å svare

Det er ikke der hunden ligger begravet. Hammers Men du uttalte deg bombastisk og skadefro om en aksje jeg har hatt og har fortsatt har satt en del penger i. Uten å ha det miste peiling på hva du snakket om. Nel er tilbakelagt stadium for meg, men jeg ser at du tilsynelatende "verdensmestersk" sabler ned med skadefrohet aksjer i hytt og pine, uten å ha peiling på hva du snakker om. Alle som har aksjer har sine drømmer, alle håper at de treffer bunnen og gullegget. Og du på en sleivete selvgod måte - i form en selvbestaltet rolle som aksjemesterguru og bjellesau, tramper på folks drømmer. Uten noen som helst innsikt- annet enn den såkalte gyldne linjalen din. Det irriterer meg til de grader.
Forresten, det går kanskje som jeg advarte om for noen dager siden: https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2020/03/26/7512128/cruiserederier-risikerer-a-ikke-motta-statlig-stotte
Hammers
26.03.2020 kl 22:04 2608

Når jeg uttaler meg om ulike aksjer (unntatt NEL - fundamental dritt + VOW som jeg kjenner godt) så er det pga tekniske forhold.
Det tekniske bildet forteller om de som HAR peiling selger eller kjøper!

Hva er det som irriterer deg? At jeg bruker "litt pensel" når jeg forteller hva dine MEDAKSJONÆRER gjør i den aksjen du har?
Når jeg forteller om salgssignal så er det nettopp summen av medaksjonærers handel det dreier seg om. At man bør være på VAKT!
Du kan gjerne sitte der og holde på DIN tro, men i lengden vil du trolig tape stort på det.
Hva hvis "noen tunge" vet noe du ikke har kjennskap til.....de selger på det - og skaper signaler jeg fanger opp?

EKS,
- I NAS fortalte jeg om styggedom HVIS kr 30 ble brutt. I dag 9.
- I AXA fortalte jeg om styggedom hvis ca 15,30 ble brutt. I dag - kort tid etterpå 5,70 + at Alfred Berg selger stort.
- Eller da jeg varslet fare for OSEBX på ca 913 for under 2 mnd siden. I dag 692 og tidvis full panikk.
- Dette er 3 av de aller siste spådommene som jeg kommer på i farta.

Lista er LANG. Det er derfor jeg har dekorert alle mine vegger med ulike laurbærkranser.
Vær heller GLAD for at det finnes slike som meg - i stedet for å gå rundt og irritere deg.
Du irriterer deg vel mest over eget bomkjøp + min tidvise bruk av "pensel"!.

Hilsen Hammers........som rett etter stengetid i dag fortalte at jeg hadde redusert eget innehav med 3/5.
Ja, i nettopp VOW. Etter en oppgang på 40-50% ila EN uke begynte jeg å kjenne at nok begynte å bli nok - i disse usikre tider.
Det jeg skrev ligger på min tråd om Korona.

Hei Hammers!

Kan jeg spørre, solgte du VOW pga av det tekniske...eller magefølelsen som sa...nok er nok?

I rest my case, Du skjønner ikke bæret av det jeg forsøker å si, og kommer neppe til å skjønne det heller. Hvis jeg skulle skryte, av mine prestasjoner, så er listen lang over innertiertreff. Ikke nødvendigvis bare på HO. Vunnet veddemål flere gange, hvis noen turte å stille opp. Skryter ikke for det. Jeg har også bommet et par ganger. Men å forutse nedgang / oppgang på faglig grunnlag, krever innsikt - ikke bare basert på linjal, men basert på research, logikk, kunnskap og sunn fornuft. Du har jo bevist at du knapt hadde peiling på økonomien i Vow så din haussing var basert på naivitet og godtroenhet. Kanskje du tilogmed nå har solgt på bakgrunn av ting jeg og andre har skrevet og du gjorde det samme sist, da du angivelig solgte på topp.
Redigert 26.03.2020 kl 22:55 Du må logge inn for å svare
Hammers
26.03.2020 kl 23:32 2464

Jeg solgte på en "magefølelse"!
Teknisk; Når en aksje stiger ca 50% ila en uke pleier det å være for raskt på for kort tid. Kan fort komme en reaksjon.

Deretter tenkte jeg litt på leveransene som for en uke siden var børsmeldt som OK. Alt gikk som planlagt.
TENK hvis det kommer melding om en shutdown ved et eller annet byggeprosjekt.
Greit at det var OK for en uke siden, men tallene stiger utrolig raskt - og permitteringene begynner å florere rundt om.

Dette er ikke noe dere bør tillegge stor vekt, men selv valgte jeg å lette litt på eget trykk.
Sitter fortsatt med 2/5 av mine VOW - og er optimist framover - under forutsetning av at ikke uventede nyheter kommer.

Hilsen Hammers
Redigert 26.03.2020 kl 23:34 Du må logge inn for å svare
Hammers
26.03.2020 kl 23:54 2426

Du kan mene det du vil - og du kan studere akkurat hvor lenge du ønsker. Det gjør ikke jeg.
Jeg kaster et BLIKK på chartet og trekker mine hovedkonklusjoner av det jeg ser - HVIS det er urolig formasjoner på gang.

Jeg ser om EKSPERTENE (slike som deg?) selger seg ut eller kjøper seg inn.
DE bruker timer på å bestemmme seg. Deretter setter de spor i chartet - de jeg tolker.

Mine hovedskriverier finner du under ticker HAMMER.
Du kan se NÅR varslene kom og hvordan det senere gikk.
Jaggu meg ikke mange bommer å finne - uansett hvor naiv og godtroen du mener jeg er!

Bare tenke på;
- AXA. Dødsriket neste hvis 15,30 brytes. Dødsriket ble det og nå selger tom A Berg seg ut med en kjempepost. Det på kr 4-5.
- NAS. Jeg advarte opprinnelig på 305. Senere på 30. Ref "dagens" konkurstrøbbel.
- OSEBX. Tråden "ingen" gadd svare på. "Tullet" fra Hammers. De færreste brydde seg. I dag 692 - e/å ha steget noen dager.
- BDRILL
- NANO
- DNO
- Osv, Osv.

- I fjor lagde jeg en tråd med mine siste salgsanbefalinger her inne. 10-12 aksjer.
- De 12 falt vel etter hvert i snitt rundt 40-60% - eller hva det var - før jeg ikke gadd å følge opp.
- Du kaller dette for naivitet og godtroenhet. Kanskje også flaks? Hva vet jeg.

Jeg vet uansett at jeg har NULL fundamental kunnskap om de selskapene jeg spår,
men likevel kommer det klokkerene treffer på løpende bånd.
Jeg trenger ikke å ha slik kunnskap. Bare å se hva DE SOM HAR gjør med egne penger!

Hilsen Hammers........som ikke skryter, men som forteller deg FAKTA. Jeg kan da ikke sitte her inne og lyve om slikt.
Redigert 27.03.2020 kl 00:21 Du må logge inn for å svare
Rockall
27.03.2020 kl 01:05 2379

Et scenario kan være at det kanselleres og/eller uteblir en del kontrakter innen cruiseskip framover, før VOW får mer feste på landjorda, og det kan føre til en skvis som gir en meget god kjøpsanledning. På sikt ser jeg for meg VOW som et «alle tiders industriselskap» på børsen, med langt høyere kursnivå enn noen av de som er konstatert tidligere. På den måten konkluderer jeg med at det sannsynligvis er et godt kjøp om kursen er 20 i morgen også, et godt kjøp på sikt. Jeg eier ikke aksjer i VOW, men har en mening om selskapet. Det er ikke et luftslott.

Ps. Kommentaren må ikke tolkes som en kjøpsanbefaling. Enhver befatning med aksjer er den enkeltes fulle ansvar.
Redigert 27.03.2020 kl 01:07 Du må logge inn for å svare
Hammers
27.03.2020 kl 01:17 2365

Nei, ikke noe luftslott dette.
Likevel kan det tidvis svinge.

Hilsen Hammers......med 2/5 av tidligere beholdning.
(Stiger kursen tjener jeg. Faller den har jeg uansett spart 3/5 av opprinnelig innehav).
Hammers
27.03.2020 kl 09:34 2230

DNB anbefaler i dag VOW. Kursmål 30.
https://finansavisen.no/nyheter/aksjeanalyse/2020/03/27/7512217/dnb-markets-anbefaler-seks-aksjer

Hilsen Hammers.......som ønsker velkommen etter.
Hammers
27.03.2020 kl 13:06 2139

Bare for ordens skyld;
- I går fortalte jeg at jeg hadde redusert 3/5 av beholdningen. Så med skepsis "over helga".
- I dag benyttet jeg den tidlige oppgangen til å kvitte meg med de siste 2/5 (høyt 19-tall).

- Så kom DNB's anbefaling - og kursmål 30. Jeg kjøpte tilbake 1/5 av gammel beholdning.
- Kort tid etterpå fikk jeg bange anelser og kom meg raskt ut igjen. Tapte 30-40 øre pr aksje på det, men er nå helt ute.
- Regnet med at DNB-anbefalingen var den siste pressingen av sitronen.
- Så langt viser det seg at "sitron-teorien" var en riktig vurdering.

Hilsen Hammers.....helt ute av markedet.

Veldig imponert over timingen din rett og slett. VOW fremstår for meg som høyt priset, gitt cruisebransjens nedsmelting. Som du sier skal det ikke mye til før aksjen får seg en smekk. Blir spennende å se fremover. Og gøy å følge med på analysene dine.
Hammers
27.03.2020 kl 22:23 1909

Takk for det, "Peter".

Jeg er egentlig ganske så imponert selv, men slikt får man jo ikke lov til å si her inne......🙄!
Flaks har det også vært. Dagen etter min inngang kom en børsmelding som sa "ALT OK mtp Korona".
Nå når jeg var på vei ut kom DNB med sin kjøpsanbefaling - som gav det siste kursløftet.

Jeg har fortsatt stor tro på VOW fram til Q1, men nå våget jeg rett og slett ikke mer. I hvert fall ikke i det helt korte bildet!
Når DET er sagt, det kreves også MOT for å SELGE når kursen stiger - og et større meglerhus samtidig roper KJØP.

Hilsen Hammers
Redigert 27.03.2020 kl 22:23 Du må logge inn for å svare

Helt ute nå da Hammers?

SS
Hammers
27.03.2020 kl 22:31 1887

Ja. Ref innlegg kl 13.06.
Nå vil jeg avvente og se hva som skjer i neste uke.

Hilsen Hammers
Hammers
30.03.2020 kl 22:46 1641

Nå er det ny uke - og jeg har avventet.
Jeg har ikke bare avventet, men ila dagen også tatt en sjanse - og kjøpt meg inn igjen. Ikke kjøpt på måfå, men ut fra en viss logikk:

- En vertikal strek kan man ikke gjøre noen TA på.
- Det er noe helt annet med en vertikal strek med en hake på!
- Blir sist ukes topp brutt som sluttkurs gis et KRAFTIG kjøpssignal.
- Etter mitt syn ligger potensialet da opp til den horisontale streken rundt 27.
- Jeg har 2 ulike indikatorer som peker mot det samme punktet. I dag; overbevisende nok for MIN DEL.
https://www.tradingview.com/x/yPAZtUoZ/

Man snakker om en indikasjon på ca 50% fra dagens - hvis signalet slår til. Selvsagt over litt tid.
Forutsetninger; Toppen rundt ca 18,40 må brytes som sluttkurs - og det må selvsagt ikke komme negative breaking news.

Hilsen Hammers.......som også OBS'er på det korte 9 dg snitt i chartet. Det følger tett opp - og underbygger kursens positive bevegelse.
Redigert 30.03.2020 kl 22:51 Du må logge inn for å svare
merida1
31.03.2020 kl 19:43 1418

VOW faller som en stein på Tradgate. Blir trolig en rød dag i morgen dessverre
Hammers
31.03.2020 kl 20:43 1369

Som sagt i går; toppen på 18,40 må få brudd før kjøpssignalet utløses. Kursen endte dagen ved motstand på 19,40.
https://www.tradingview.com/x/rIINnyGB/

Merida snakker om STUP på tradegate. Personlig skjønner jeg ikke hvorfor denne type "sensasjoner" legges ut.
TG har ikke noe med Oslo Børs å gjøre, det er et fillevolum der og TG er i skrivende stund opp mer enn 3%.
Første selger ligger 3% over der igjen.

Hilsen Hammers
Redigert 31.03.2020 kl 20:45 Du må logge inn for å svare
merida1
31.03.2020 kl 22:27 1245

Jeg også gikk ut fra 'skrivende stund' . Disse to børsene har fulgt hverandre tidligere , og det vil de fortsette med
Men det viktigste er NYSE som indikator for morgendagen
Redigert 31.03.2020 kl 22:30 Du må logge inn for å svare
Hammers
31.03.2020 kl 23:53 1160

VOW endte vel opp ca 6,5% på TG i dag. Helt som forventet.
Hva som skjer i Oslo i morgen får vi se etter hvert.

Greit nok, ned i USA, men fortsatt høyere enn da det åpnet mandag.
Alt er realtivt - og man må ikke se seg blind på en 2% nedgang på en dags generell handel i USA.

Hilsen Hammers
merida1
01.04.2020 kl 08:54 1044

Som vanlig skriver du når du vet svaret. Imponerende ,)
Og rødt ble det slik jeg skrev i går, så hva er problemet?
Redigert 01.04.2020 kl 09:07 Du må logge inn for å svare

Hvorfor blir mine saklige innlegg slettet? Liker ikke Hammers å bli sakt i mot?

Tradergate hadde helt rett den, VOW ned hele 3% nå, mer enn index - på selveste Oslo Børs.
Folk forstår vel at Cruise industrien vil velge bort slike bestillinger nå som de må prioritere. Det blir derfor masse avbestillinger for VOW.

SS

merida: hammers tåler ingen form for motgang merker jeg meg. Skriver en saklig imot han, så blir han sinna, og så får han innlegg fjernet.
jeg skrev et saklig innlegg i går om tradergate, i dag slettet av admin.

Det er trist at en voksen mann ikke kan svare for seg, og delta i debatten på en saklig måte, for han sitter så absolutt ikke med alle svarene, heldigvis.

SS
Hammers
01.04.2020 kl 09:57 934

Jeg kjenner ikke til om noe er slettet her inne, men det spiller ingen rolle for min del HVIS det har det.
Joda, det hadde i grunnen vært HYGGELIG hvis man har begynt med litt hagearbeide her inne.
Begynt å luke bort det plagsomme ugresset som støtt og stadig dukker opp rundt om.

Kanskje man ønsker et mer saklig forum enn det "noen" legger opp til. Ref skjerpelsen som er meldt.

- Cruise jobber over tid - ikke over korte tidsperioder. Et skip skal vare i 20-30 år. En "SKIPSSJEF" bør da skjønne slikt elementært.
- Som jeg har gjentatt flere ganger; Ordreboka + opsjoner bobler over. Summen ligger i dag på rundt 1,5 MRD.
- Det noe skuffende Q4/19 kom pga forskjøvet innbetaling av pågående installasjoner. Det som skuffet i Q4 blir ekstra i Q1.
- VOW melder om MARKANT VEKST i Q1. Tror Badins ord veier "noe" tyngre enn det våset som kommer fra ankeltaktører her inne.
- Svak krone gir et graftig løft for selskaper som selger i $/€.
- Q1 blir KNALL. Spesielt med tanke på at kursen pr dd er halvert i forhold til toppen rundt 36.

Hilsen Hammers.........som ikke gidder flere gjentakelser til til tunglærte.
Ellers registrerer jeg at kursen til VOW er opp mer enn 2% - på fallende børs.
Redigert 01.04.2020 kl 09:59 Du må logge inn for å svare

Det er slike Nord Koreanske og dels Kinesisk tankegang, å luke bort det man er uenig med. Det skal ikke være slik at brumlebassen Hammers skal få sitte her på et forum, og ha hevd på hva som er rett eller galt. All den tid han skriver på et offentlig forum, så er det nemlig lagt opp til at Hammers skal få svar. Av og til er SS enig med Hammers, men stadig oftere er jeg uenig med han.

SS trenger ikke belæring om tankegangen på skip, og hvor lenge de skal vare. Jeg ser da disse gamle dampene langs kysten som er opp mot 50 år, men som nå pga miljøkrav fra 2020 neppe blir å se lengre. imo2020.

Cruise industrien ligger mer eller mindre brakk nå, og på samme måte som Eldar i EQNR nå har barbert 30 mrd i vedlikehold, og borring, så vil cruise rederne gjøre det samme. Ufattelig naivt å ikke tro på noe annet. Eldar tjener da penger enda, men kutter. Hvordan tror Hammers det er for cruise skipene som nå ligger til kai, der tjenes ikke en krone, og det er 1000 vis av ansatte pr båt som har sin hyre, for NSOF har ikke meldt om massepermiteringer der. Båtene ligger i varmt opplag, og brenner CASH på samme nivå, eller mer som i NEL om dagen.

Nei Hammers, du lurer ikke meg. Da jeg svarte deg var denne ned flere prosent på rød børs, slik Trader gate viste i går, ja den der jalla greien hvor hundremeterskogen sitter å glor om kvelden.

SS

PS: Hammers - aksjemarkedet ser ikke tilbake, de driter i Q1, det er Q fremover som gjelder......og de blir nok dårlige....!
Redigert 01.04.2020 kl 10:07 Du må logge inn for å svare
Hammers
01.04.2020 kl 10:34 857

Et sjeldent svar til SS.

- Når du ikke vet hva du snakker om kan du like gjerne holde fred.
- VOW driver da ikke cruisedrift. Selskaper leverer utstyr til bl.a. cruise for nettopp å rydde opp i IMO 2020.
- Ettermonterer utstyret til dem som allerede ikke har. Jobbene strømmer på som aldri før. Ordreboka viser dette.
- Skipene ligger i varmt "opplag", men delvis håver de inn cash. Den benyttes som hospitalskip, tilsv.
- https://www.cruisecritic.co.uk/news/5218/
- Flere av Trumps redningspakker peker direkte mot den viktige cruiseindustrien.
- "We shall be Great again. Stronger than ever before".

Hilsen Hammers

Må du passe deg Hammers, tror jeg har mer peiling på skip og skipsfart enn du har, og hunden.
Når skrev jeg at VOW driver med cruise skip? For et nivå du er på! Jeg vet at de selger sine produkter og løsninger til cruise industrien.

Hvilke inntekter har cruise skipene nå som det er uker siden de fikk bestillinger, og bare avbestillinger?

Merkelig måte å sjikanere folk som forstår like mye som deg, og gjerne enda mer til!

SS
Redigert 01.04.2020 kl 11:03 Du må logge inn for å svare

Unnskyld, men jeg trodde dette var et AKSJEFORUM.
Hva med å diskutere VOW-aksjen i stedet for å angripe hverandre?
Grow up....

Begge disse tror jo at de er "Kongen på aksjehaugen". Ikke lett å vinne den kampen.

Jeg diskuterer det fundamentale i VOW, men blir anngrepet av Hammers som alltid mener han har svaret.

SS
Hammers
01.04.2020 kl 11:41 756

👍.
Nå har denne fyren holdt på med disse angrepene ustanselig i en ukes tid.På ulike tråder. Aldri sak - kun person.
Har selv stadig prøvd å komme tilbake til saken igjen.......men han bare fortsetter i samme duren.

Ikke rart at han får innlegg fjernet her inne (og selvsagt er "fly forbanna" i ettertid)!
Kanskje han selv snart blir fjernet - hvis han ikke klarer å oppføre seg her inne?
Ja, dette ER et aksjeforum!

Hilsen Hammers

Slutte med dette drama Hammers!

Du tåler ingen innvendinger mot det du skriver, og jeg er da ikke på person når jeg svarer på dine påstander.
Det er stor forskjell på det Hammers.

Du har nylig dømt olja ned - resulat opp 20%.
Du sendte samtidig OSE med djevelens tall ned i dødsrike, pga olja. Resultat over 700 poeng i går.
Du sier oljeaksjer skal i avgrunnen, pga EQNR bærer OSE 25% - den gikk fra 109 til 132.
Du sier at VOW skal langt opp pga Q1, men aksjen prises frem i tid. Altså nok en gal påstand.

Kunne nevnt så mye mer, og alt jeg nevner er konkret innhold på forum, og INGENTING får på deg som person.
Men det er mye som tyder på at du ikke liker å bli sagt imot, det er jo dumt når du velger å sitte på forum hvor det tross alt ikke er en enveis monolog.

SS
Hammers
01.04.2020 kl 14:08 627

"Here we go again".
Fortsatt ikke noe "sak" fra SS - kun løgnaktige og forvridde påstander.

Selvsagt tåler jeg konstruktiv kritikk, men ren LØGN fra "drittsekker" gjør meg bare forbannet!
- Olja/EQUINOR; https://finansavisen.no/forum/thread/77395/view/1560706 Jeg advarte ved 162.
- Djevelens Tall: https://finansavisen.no/forum/thread/90328/view/1823803. Jeg sier selv i HI at jeg er usikker. SS sier NED i siste innlegg.
- Crude OIL; https://finansavisen.no/forum/thread/90547/view. Sto i 23 da jeg advarte. Nå 20,57. Rystad mente i går "nær NULL".
- VOW gjenstår å se. Jeg gikk inn på 12,36 for litt siden og traff bunnen. Kursen hadde falt til 1/3 av opprinnelige.
- Jeg satt med Jackpot mens SS satt der som et fjols - med sot på nesetippen.

Jeg fatter ikke hvorfor denne aktøren skal få fortsette med disse usaklige usannhetene sine.
Bare kvalme og dritt kommer fra ham. NULL om SAK - slikt som vi andre er opptatt av.

Minner om en kompis av meg som fortalte hva som skjedde når hans mor ble senil.
Hun var overbevist om at hun bodde på et cruiseskip. De som jobbet der hadde flotte hvite uniformer, og god mat ble servert.
Ja, for jeg begynner å lure på hva slags "skip" denne SS fører. Han som samtidig sender 20-30 meldinger daglig.
Står vel strandet på et skjær ute i havgapet et sted......og banner om denne "Helvetes Hammers"? 🤭🤭🤭.
Jeg HÅPER virkelig det!

Hilsen Hammers.......som ellers registrerer at markedet utover dagen har henter seg litt inn igjen.
Hyggelig å se - og hyggelig hvis linjalen også DENNE GANGEN viser seg å være LANGT KLOKERE enn det denne SS er.......!
Redigert 01.04.2020 kl 14:13 Du må logge inn for å svare

Etterlysning.

Noen som har sett den skabbete skipssjefen?
Hammers
02.04.2020 kl 19:49 295

Fin utvikling også i dag. Jevn og flott stigning, men en liten innbakt justering.
Q1 er nå over - og man begynner kanskje internt å få en feeling på hvordan dette har gått.

Personlig tror jeg det må bli bra - sett på bakgrunn av selskapets børsmelding for bare 14 dager siden.
DA var uansett alt OK.

Hilsen Hammers