Vi må konsentrere om NAS2


Det er meningsløst å putte på mer penger i NAS1.
Det eneste fornuftige nå er å konsentrere om NAS2.

Det er mulig Braathens Safe kan spille en rolle her ?
Det handler om å innta det tomrommet NAS1 vil etterlate seg.
Alle gode krafter bør støtte opp om en norsk NAS2 løsning.
Det gjelder staten også. Dette vil være meningsfull infrastruktur
opprettholdelse assistanse. Hvor staten sannsynligvis vil komme
ut i pluss i den andre enden investeringsøkonomisk. Samtidig
bidrar staten da til å unngå store tap og farer for samfunnet. Samt
muligheter for nærings- og arbeidsliv. Dvs. at staten kan være med
å bidra veldig positivt her i en periode.

Det kunne også sikres billig drivstoff i lang lang tid fremover. Billige
renter er det også. Helt rett tidspunkt for å legge et fornuftig grunnlag
videre.

Thinky

Dette har du tenkt lenge på skjønner jeg.
Ferdig med grunnskolen????

Hva legger du i denne setningen i ditt håpløse innlegg;
REF:
(Samtidig bidrar staten da til å unngå store tap og farer for samfunnet.)

????
Thinky
25.03.2020 kl 15:40 685

Det skjønner alle her, bare ikke du.

Det er mye som er sunt med en NAS konkurs også.
Det fins nordiske flyselskap som kan fylle tomrommet etter NAS i Norden.

Evt. videreføring av NAS bør skje i et NAS2. Håper gode krefter konsentrerer
seg om det nå.
Å slippe til Kina, Tyskland eller Storbritania er det siste vi skal gjøre. Det må
virkelig unngås.

Nå er det en perfekt timing for et NAS2. Og vi har mye kapital. Dette kan vi få til.
Redigert 25.03.2020 kl 15:43 Du må logge inn for å svare
Thinky
25.03.2020 kl 15:47 666

For Norden som helhet er det sikkert greit at nordiske flyselskap fyller tomrommet
etter Norwegian i Norden. Men for Norge som nordens desidert største luftfartsmarked,
bør Norge komme opp med en NAS2 løsning som gavner Norge. Det er mye å vinne
her på å få dette til.

Og egentlig burde man kanskje se mer på en Nordic Airlines løsning også. Norden
må betjene seg selv innen luftfart. Ikke la Kina, Tyskland eller Storbritania gjøre det.
Redigert 25.03.2020 kl 15:49 Du må logge inn for å svare

Hvis det blir Nas 2. Hvem skal overta konkursboet. Forklar hvem og hvor langt tid vil det ta? Skal selskapet hete Nas 2?

De eneste som nå er ute å flyr må være dere gribber som sirkler rundt i deres grådighet og bare venter på at Norwegian skal dø. I snart 20 år, har dere fråtset i fordelene Kjos og Norwegian har gitt dere. Utålmodige øyner dere et siste måltid der dere kan slafse i dere både hud og hår. Må si det er stygge sener man er vitne til !!
Thinky
25.03.2020 kl 16:06 523

Den som byr mest overtar ulike deler av konkursboet.
Poenget er at Norge står i første posisjon til å kunne fylle tomrommet
etter Norwegian i Norge og Norden. Og Norge er Nordens desidert største luftfartsmarked.

Boeing begår nå en brøler ved å gi inntrykk av at MAX-flyene kommer. MAX-flyene
kommer ikke. Boeing burde snart proklamere at MAX-flyene kommer ikke i trafikk igjen.

Gode krefter som vil norsk luftfart vel, burde orientere seg om hva som er og vil være
å få tak i av billige fly nå og fremover. Dette gjør sikkert gode nordmenn allerede.
Billig fuel burde kunne sikres for laaaannnnnnggggggg tid fremover. Og det kan vise
seg å være en stor fordel.

Det er mange elementer i dette spillet nå. De 10 største norske flyplassene er flotte
flyplasser med stor fremtid. I tillegg kommer flere mindre med svært lovende utsikter.
Redigert 25.03.2020 kl 16:07 Du må logge inn for å svare
100x
25.03.2020 kl 16:16 454

Nå bajser du i boksa gutten min.

Bunnen ER inne, forstå det!!!!

Selger ALDRI NAS, nå skal norske NAS overvinne verden!

Hva med et SAS 2 eller 3.
Og kanskje et Widerøe 4 eller 5 eller er det OK bare med 2 bak navnet??

Eller 4, 5, 6, 7, 8 ............................................................................................................................1000! For et useriøst forum!