Asieris igang med uttesting av cevira i kina

sokaratest
PHO 25.03.2020 kl 15:21 7572

Asieris melder at cevira vil bli testet som behandling for livmorhalskreft i Kina nå
Redigert 21.01.2021 kl 09:09 Du må logge inn for å svare
Computum
23.06.2020 kl 14:07 1235

Kvartalsresultatet er det lave forventninger til. Og det er nok reflektert i kursen. Men interessen for aksjen er fortsatt stor og tiltross for fortsatt shorting holder kursen seg overraskende bra. Jeg fornemmer at det ikke er lenge før mye penger fra andre mer luftige aksjer finner veien tilbake til trauste PHO og at kursen går mot 150 i siste halvår?
Slettet bruker
23.06.2020 kl 10:42 1335

Det var det her Schneider sa 7/5 på presentasjonen, men PHO er ikke raske med opplysninger fra Kina.

. Asieris beveger seg veldig, veldig raskt. De er i sluttforhandlinger med det kinesiske FDA om CTA. Vi regner med det snart. Og så forventer de, bank i tre, at de vil ha første pasienter i, i løpet av det siste halvåret av året, noe som vil være fantastisk, og som faktisk utløser nok en milepælbetaling for Photocure. Så veldig spent. De tok fullt eierskap til dette produktet. De er eksperter med det. De er spent på det. Vi er spente på det, om hva det kan bety for pasientbehandling og mer til å komme når de kunngjør utviklingen.

Mer vet eg ikke, men om det han seier stemmer så er det vilken dag som helst som CTA blir bekreftet. Og det betyr ikke bare
att de er godt på vei, men att det kommer mere.
bravi
23.06.2020 kl 09:41 1392

Leste at det skal ta max. 39 dager å få CTA, når er det det kan regnes fra?
focuss
23.06.2020 kl 07:24 1502

Takk. Sef. Rettet.
Slettet bruker
23.06.2020 kl 06:36 1560

Ja enligt pipelinen til Asieris så har cevira stått i fase 3 modus i over ett halvt år, men om det bare er i planleggningsfase er
vel oklart. Men att de ville ha world-wide license to
develop and commercialize Cevira for the treatment of HPV induced cervical precancerous i havn. Før de starte noen større
innsats i studien er vel naturligt. Og det er vel en stund siden det vart klart, og det er vel sagt fra PHO,s side att de regner
med att Asieris har en godkjend CTA klar vilken dag som helst nu.

Og når det gjeller Q2 så trur eg nok att de som ventet noen måned med att gå til lege begynner gå igjen. Men scopesalget
er nok begrenset. Men det er hos Cevira det kommer att skje noe, som er mer en vel verdt att vente på.
focuss
23.06.2020 kl 00:22 1668

Asieris starter etter planen fase 3 studiet med Cevira i løpet av 2020 så det er langt frem her. Først skal vi ha noen elendige Q2 rapporter som kan gi første kvartal med negativ vekst på lang tid.
Redigert 23.06.2020 kl 07:23 Du må logge inn for å svare
clanz
23.06.2020 kl 00:06 1693

Morsomt å se at hauserne er ute av PHO... og den går allikevel. Kan den gå høyere enn 120 også nå?
Store fisker kjøper nå....
Londonmannen
22.06.2020 kl 22:36 1776

En fugl i hånden vil alltid være bedre enn ti på taket. Men jeg er primært i aksjemarkedet for å få tak i noen av dem som befinner seg på taket. Men som du vet kreves det mer kløkt og sluhet å få tak i noen av dem på taket, enn den ene du allerede har fanget i hånden. Og du verden så mye mer spennende det er å jakte på fuglene på taket. ;-))
Jeg sitter fortsatt med PHO, men min beholdning har vært redusert siden mars.

GRP
22.06.2020 kl 16:42 2890

Kjøp nå Tomsa, ta tapet, Pafo er inne på noe👍
Ikke vær for stolt, det er dyrt
SomSa
22.06.2020 kl 16:22 2927


Du har forstått at "én fugl i hånden er bedre enn ti på taket"

I normale tilstander har PHO hatt problemer i US med å oppnå det tidligere mikroskopiske målet. Hvordan skal PHO oppnå det oppblåste målet på 1 mrd i omsetning innen 2023? Mest sannsynlig skal hele 2020 gå rett i dassen..........De fleste aksjene er fantastisk overpriset nå........

Nå kommer den 2. koronabølgen
Deretter kommer demokratene til makten
Influensasesongen i kombinasjon med Korona kan skape et helvete
Hvor mye skal stater låne penger og hvordan skal disse betales? USA´s gjeld kan være USD 27000- USD28000 mrd på sulten av 2020 og skal økes med USD 1000- USD 1500 mrd hvert år. Hvor mange tror at USA skal betale 40%- 500% mer på samme medikamenter som også brukes i Europa?


Redigert 22.06.2020 kl 20:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.06.2020 kl 15:09 3002

Jeg har vel kommentert PCIB kontra AZ nok nu, så får vi håpe det kommer ut noe konstruktivt der. Men eg tvivler på AZ,s videre
deltakelse. Men vi ser jo att det dropper inn noen milioner fra Asieris med gjemmne mellomrom. Og det er direkte bevis på att
de er på rett vei. Har vel altid synes att PHO ikke satse på Cevira i steden for Cysview er den største tabben de gjort men det
var vel pga HPV vaksinen de gjorde det. Men må vel erkjenne att de hadde nok ikke fått tilgang til kina markedet så fort som
de gjør nu om de tatt det frem på egen hånd.

Kina har jo nesten dobbelt så mange mensker som Europa og USA tilsammen og ikke for att snakke om resten av Asia og.
Snakker vi om att det blir en standard behandliing vid cellforendringer, så rør det seg om mellom 5 og 10 mil damer bare i
kina. Og Asieris har jo sagt att det er ett enormt innteresse blant gynekologer i kina før behandlingen som spar dem for så
mye arbeid. Og når de dessuten får pris for beste inovetive produkt, så seier det sitt.

Og blir det en suksess i Kina så skall det ikke mye til att det blir det i resten av verden og. Og de har med all sikkerhet resurser
nok att produsere nok av Cevira til den efterspørsel som kommer. Og per i dag er det bare fysisk operasjon som er konkurent,
og som gynekologerne bare er glad om de slipper gjøre.
Så var gang det renner inn noen mil fra Asieris så vet vi att de er på rett vei. Og det beste er att vi vet att det bare er penger på
vei inn ikke ut. Så bare det er en enorm forskjell til de andre farmaselskapen.
Og det er sagt att en priortet CTA skall ta høgst 39 dager att behandle i Kina, så vi kan vente en melding vilken dag som helst.
bj111
01.04.2020 kl 13:24 3688

Londonmannen er i Softox. Om han fortsatt er i PHO vet jeg ikke.
sokaratest
01.04.2020 kl 10:32 3874

Pho vil være langt over 150 i inneværende år - følg med kineserne
Computum
01.04.2020 kl 10:32 3882

"Scheduled bladder cancer
treatments are vital to the patient care and most procedures are being performed
as planned, with some postponements. However, we must expect this pandemic to
affect the healthcare systems as the burden of managing the virus increases in
the coming weeks and months," says Daniel Schneider, President & Chief Executive"
Officer of Photocure.
Computum
01.04.2020 kl 10:29 3897

"fremstilte seg selv faktisk som seriøse som virkelig hadde lest seg opp og kunne dette caset."

Det burde ikke være nødvendig å si, bravi: Men, ingen visste for noen måneder siden at verden ville stenge ned på grunn av pandemi. Så selvfølgelig har corona ingenting med det fundamentale i Photocure å gjøre. Selvom det kortsiktig kan forsinke framdriften.
De som tidlig forsto omfanget av tiltakene som ville komme, og tok konsekvensen, vil være vinnerene på sikt. Bare å innse det. Jeg handlet motsatt og kjøpte mer på fallende kurser. Noe jeg ikke er så fornøyd med idag. Jeg hadde faktisk tenkt å trekke meg ut av aksjemarkedet i år, etter et fantastisk fjorår. Nå må jeg bare legge den planen bort og bli sittende den tiden det tar å få verden i godt gjenge igjen. Å selge Photocure under 150 har jeg ikke tenkt å gjøre.
sokaratest
01.04.2020 kl 10:20 3919

Iflg radforsk og DS vil ikke Pho bli dramatisk influert av situasjonen - iallefall ikke i q1
risksøker
01.04.2020 kl 09:20 3990

Det vi også må huske er at det er i krisetider det er mulig å kjøpe billige aksjer. Jeg vet heller ikke om dette er bunnen for denne gang, men det kan være lurt å kjøpe litt etter hvert og faller den mer er det bare å kjøpe mer. Det som er en usikkerhets faktor for meg er i hvor stor grad PHO blir påvirket av situasjonen i US,kommer de med en pw vil vi nok få en ny tur ned. På den andre siden har vi China som ser ut for å ha kommet gjennom krisen og er på full fart opp igjen. Det kan komme positive nyheter derfra når som helst. Aksjemarkedet har og fått priset inn det verste og har på en måte fått en pekepinn på hvor lenge dette med viruset vil vare og at det nå utprøves medisiner over hele verden. En vaksine vil også være tilgjengelig om ikke altfor lenge. lykke til alle sammen.
Londonmannen
01.04.2020 kl 08:06 4088

Focuss
Det er korrekt. Når verden formelig raser sammen, da kan det være greit å redusere sin eksponering i aksjemarkedet uansett hvor gode selskaper man sitter i. For min egen del hadde jeg 75%+ investert i PHO. Følgelig var det naturlig for meg å redusere denne investeringen da det ble mer en åpenbart at ting gikk i unnabakke.

Min tro på PHo og selskapets evne til å lykkes har derimot ikke blitt mindre. Men ut fra den kursen jeg reduserte beholdningen på, og det nivået den ligger på nå, kan jeg ikke annet enn konkludere med at jeg fikk rett. Slik sett skulle jeg nok solgt meg helt ut, men i et selskap som PHO ville jeg aldri turt det.

I løpet av denne perioden har jeg sittet med ca 50% i cash og samtidig forsøkt meg på enkelte andre selskaper. Men PHO kommer jeg aldri til å selge meg helt ut av, men snarere vekte meg opp igjen når tiden er inne for det. Foreløbig tror jeg vi slett ikke har sett det verste i USA og basert på hvor avhengig europeiske investorer er av utviklingen i USA, så tror jeg heller ikke vi har vært i nærheten av noen endelig bunn i aksjemarkedet.

Det gjelder å være føre var, enn etter far!
focuss
01.04.2020 kl 07:50 4130

Etter det jeg vet er ingenting forandret med PHO fundamentalt, men dette er ikke tid for meg å anbefale noen å kjøpe aksjer. Det er ikke det fundamentale som gjelder nå, foreløpig. Hva folk gjør nå er opp til den enkeltes vurdering av risiko i totalmarkedet. Det kan bli bra, men det kan også bli total kapitulasjon. Ingen vet svaret på dette men alle kan tro hva de vil. PS, jeg er ikke ute av PHO, men erfaring har lært meg at det er ikke alltid, uansett børs klima, så lurt å være tungt investert uansett hvor bra et enkelt case ser ut.

Jeg skrev mye positivt om PHO fra 22 og på vegen oppover. min anbefaling nå er heller: HOLD DERE HJEMME.

MM har annonsert at han har solgt, det har også OK. Jeg har annonsert at jeg har redusert. Det har vel LM også. I den grad jeg måtte ha troverdighet så vil jeg gjerne ha den intakt når dette er over. Synes forøvrig PHO har klart seg veldig bra så langt. Det som skjer i USA burde få de fleste til å være forsiktige.
Redigert 01.04.2020 kl 08:00 Du må logge inn for å svare
bravi
01.04.2020 kl 07:23 4187

Ja de virker å ha solgt og trukket seg litt tilbake. Ikke så rart egentlig når man ser på kursfallet versus hva de har skrevet siste 2 år. Merk at den bøtteballetten fremstilte seg selv faktisk som seriøse som virkelig hadde lest seg opp og kunne dette caset. Viktig å huske på det neste gang de samme kommer på banen med selverklært troverdighet.
Computum
01.04.2020 kl 00:27 4284

focuss så ikke noe bedre selskap på Oslo børs enn PHO. Men det var for noen uker siden. Potensialet er i mellomtiden blitt høyere, men hvor er de gamle hausserne?
focuss, Medisinmannen, Londonmannen m.fl. Slått ut av viruset?
Computum
31.03.2020 kl 10:10 4613

"Kor e alle helter hen?"
sokaratest
30.03.2020 kl 14:49 5075

Et meget godt poeng - de underliggende prosessene er bunnsolide med mange positive muligheter. Samarbeidet med kineserne er mulighetsorientert
Computum
30.03.2020 kl 14:24 5134

Det gjelder å ikke vingle for mye i slike tider. Løpe etter aksjer som går til fordel for f.eks. PHO. Jeg tror ikke året vil bli så ille som pessimistene spår. PHO burde være noe av det sikreste å sitte med, selvom systoskopiske undersøkelser kan bli utsatt noe på grunn av corona-situasjonen. 35.000 er døde så langt av corona.
9.000.000 døde av kreft i 2015.
sokaratest
30.03.2020 kl 13:04 5215

Innleggene har nok ikke så stor verdi, men utbetaling på nærmere 100 mill rett på bunnlinjen kan jo gjøre inntrykk
Bullinvestor
30.03.2020 kl 12:51 5259

Tru om Spettet med Hegnar har planer om nye innlegg med aksjekjøp, ligger jo penger i slike flotte innlegg: )
sokaratest
30.03.2020 kl 12:07 5358

Kina våkner svært raskt ...
Haltopen
26.03.2020 kl 09:21 5803

"Single digit million USD"

CTA i mai (?) ifølge Q4 presentasjonen.
sokaratest
26.03.2020 kl 09:12 5839

Hva får Pho utbetalt i år hvis denne godkjenningen faller på plass?
sokaratest
26.03.2020 kl 09:10 5850

Dette er jo veldig lovende og egentlig litt merkelig at ikke PHO lagercen egen melding som beskriver den videre prosessen - svært store verdier i denne utviklingen
Slettet bruker
26.03.2020 kl 06:59 6004

Artikkelen seier vel inget annet en att fase 3 studien pågår. Men det som er sagt er att de kommer att søke en CTA på den
dokumentasjon de har hittils i studien. Og det skjer i mai, og blir den godkjent vilket tar ca 40 dag. Så kan de begynne behandle
pasienter i høst. De kan se resultatet av en cevira behandling med stor sikkerhet efter 6 mån, så de vet nok i dag hvor godt den
virker. Men hvor mye en godkjent CTA utløser av de 14 mil usd er eg usikker på, men det bør vare minst en 3 del.

Og det er jo en utroligt enkel behandling 10 min, og helt uten noen investeringer. Så fungerer den og priset ikke er avskrekkende
Så kommer den bli enormt mye brukt. Og fungerer den i Kina så fungerer den i USA og Europa og.
Det beste av alt er att det fungerer like bra med eller uten Schneider. De kommer aldri bruke han eller hans kostnadskrevende
salgsteknik før att få cevira på markedet. Så blir det godkjent i juni så er det meste gjort.
Slettet bruker
25.03.2020 kl 15:38 6312

Du får vise til et utdrag der det faktisk står at Cevira vil bli brukt som behandling i Kina nå, de er jo såvidt i gang med fase 3 studiet.
sokaratest
25.03.2020 kl 15:36 6331

Nytt fra Asieris igår.

Finner den dessverre bare i et word dokument, Cevira er omtalt litt nedenfor.

Finnes også på kinesisk. [http://www.asieris.cn/index.php/content/186?fbclid=IwAR2ybGL08Srk8kFn8CHW6oziIzlpLvjbMOHJosOFv-Rnw9luJPtz5y_yNZw](http://www.asieris.cn/index.php/content/186?fbclid=IwAR2ybGL08Srk8kFn8CHW6oziIzlpLvjbMOHJosOFv-Rnw9luJPtz5y_yNZw)

Asieris 24-03-2020

Yahong Pharmaceutical announces the completion of Series C financing to accelerate the development of the world's first innovative drug

Time: 2020-03-24

Shanghai, China, March 24, 2020-Yahong Pharmaceutical Technology Co., Ltd. ("Yahong Pharmaceutical") today announced the completion of Series C financing, raising hundreds of millions of yuan in capital, and the C + round of financing will also be completed in the near future. This round of financing was led by Yanyuan Innovation Capital, followed by investment institutions such as Interchina Venture Capital and Yifeng Capital. Round B investment institutions Beijing Longpan and Kaitai Capital continued to invest in this round through cooperative funds. The funds raised will be used to support the company's multiple independent research and development projects.

The key project of Yahong Pharmaceuticals APL-1202 is the national “Twelfth Five-Year Plan” and “Thirteenth Five-Year Plan for Major New Drug Creation Projects”. It is the world's first innovative drug for oral treatment of non-muscle invasive bladder cancer that has entered registered clinical development. At present, the standard drug treatment method for preventing recurrence of non-muscle invasive bladder cancer after surgery is bladder infusion chemotherapy or BCG. The whole process is very painful and the adverse reactions are serious. APL-1202, as a new oral antitumor mechanism, is convenient, painless, and harmless to the urethra. It will help patients avoid or delay the fate of total bladder resection. APL-1202 has completed the phase III clinical trial of all patients in China, and also completed the phase I clinical trial in the United States. The phase II clinical trial in the United States is about to start.

Cevira®, a photodynamic drug combination product for non-surgical treatment of cervical precancerous lesions, which is being developed by Yahong Pharmaceutical, will also start the China-US-Europe International Multi-Center III clinical trial, mainly for Chinese patients, in 2020. Cevira® is targeted to treat patients 18 years of age and older who have a histopathologically proven high-grade cervical squamous intraepithelial lesion (HSIL). The current standard treatment for these patients is surgery. The most common treatments include cervical circular resection (LEEP / LLETZ) and cold-knife cone resection (CKC). However, these surgical treatments have adverse reactions, including bleeding. , Infection, cervical organic damage caused by a series of subsequent effects on fertility, such as premature delivery, abortion and so on. Therefore, Cevira® will provide a new treatment option for Chinese and global patients, so that some patients can avoid the pain and side effects of surgical treatment, especially the risk of future pregnancy. Cevira® has also won the Fierce Life Science Innovation Award with the international reputation of the best medical device innovation award 2019.

Yahong Pharmaceutical's other research project APL-1501 also belongs to the country's "13th Five-Year Plan for Major New Drug Development". This project mainly focuses on the treatment of multi-drug resistant infections. Compared to traditional antibiotics, APL-1501 has a new antibacterial mechanism and has good bactericidal activity against broad-spectrum Gram-positive and negative drug-resistant bacteria. And it has shown good efficacy in animal models of systemic multidrug resistance infection. APL-1501 is of great significance in addressing the severe challenge of no drug treatment after multidrug resistance infections facing the world, especially in China. In addition to multiple independent research and development of new drug projects and exclusive technology platforms, Yahong Pharmaceutical also negotiates with many domestic and foreign biopharmaceutical companies to develop cooperation in China and overseas markets.

Dr. Pan Ke, co-founder and CEO of Yahong Pharmaceutical, said: "This Series C financing led by Yanyuan Innovation Capital has provided strong support for the subsequent development of Yahong Pharmaceutical, and we are very grateful to investors for their support. Recognition of Rainbow Pharmaceutical's R & D strategies, projects and technologies. After ten years of accumulation, 2020 will be a year of rapid development for Yahong Pharmaceutical, and many projects will soon complete clinical trials or apply for new drug certificates. Yahong Pharmaceutical will also embark on a new The journey from the R & D company to the pharmaceutical company integrating research, production and sales will bring innovative therapeutic drugs and better treatment methods to more patients as soon as possible. "

Yanyuan Innovation Capital has always been adhering to the concept of value investment. In recent years, it has vigorously deployed life and health, especially biomedicine, medical equipment and other sub-sectors. Liu Zeng, President of Yanyuan Innovation Capital, commented, "Yahong Pharmaceuticals has a rich product pipeline layout and unique technology platform, and has breakthrough potential in its focus on the field of urogenital tumors. We believe that Dr. Pan, led by Hong The team can fully combine the advantages of domestic and foreign technologies, talents, capital and markets to make Yahong Pharmaceutical into a leading pharmaceutical company at home and abroad. We are glad to participate in the growth of Yahong together. "

Since its establishment in 2010, Yahong Pharmaceutical has been adhering to the belief of "improving human health and making life more dignified", and is committed to becoming the most innovative and influential pharmaceutical company in the field of focus and respect and trust. Yahong Pharmaceutical's business is located in Shanghai, Beijing, Jiangsu Taizhou Medical City and the United States.At the same time, it has established a research and development center in Shanghai and has established an international professional R & D technical team, focusing on anti-tumor and related diseases of the urogenital system. Global innovative drug research and development. Yahong Pharmaceutical's previous rounds of A and B financing have been led by well-known venture capital institutions such as Taifu Capital and Beijing Longpan.

About Yahong Pharmaceutical

Yahong Pharmaceutical was established in March 2010 in China Medical City, Taizhou City, Jiangsu Province, and established a research and development center in Shanghai. It is a global innovative drug research and development company focusing on anti-tumor and related diseases of the urogenital system in China. Yahong Pharmaceutical is determined to become the most innovative and influential pharmaceutical company in the field of focus, most respectable and trustworthy. The company focused on the urogenital field and quickly established a leading position in this field and carried out a deep strategic layout. Yahong Pharmaceutical fully explores the global value of first-in-class new drugs with independent research and development and breakthrough therapeutic potential, while introducing new drugs that are already in the late stage of development overseas or have been launched into the Chinese market, improving product pipeline diversification and synergy, Quickly establish a leading position in the domestic market.

About Yanyuan Innovation Capital

Yanyuan Innovation Capital, formerly known as "Yanyuan Capital Group", was founded in June 2010. With the support of the Peking University Science and Technology Development Department, it is a high-tech enterprise jointly established by Peking University alumni who are engaged in venture capital investment and university technology achievement transformation. Investment and capital operation platform, currently has three major business segments of equity investment, securities investment, listed company cooperation and mergers and acquisitions reorganization. The headquarters is located in Beijing. It was established in Ningbo, Zhejiang in 2015, Hangzhou office in 2018, and Shanghai office in 2019. Close to 70 people. The overall management scale of venture capital funds, industrial funds, parent funds, and securities funds managed directly or indirectly by Yanyuan Innovation Capital has exceeded RMB 6 billion; 5 private equity fund managers have been registered, and more than 30 private equity funds have been registered Over 50 foreign investment projects, and more than 10 companies have been listed and declared to be listed in the past three years. The investment fields cover such industries as biomedicine, advanced manufacturing, and new-generation information technology. In 2019, there were 2 companies in the biomedical field in the invested companies listed on the science and technology board, of which Zeyu Pharmaceutical led by Yanyuan Innovation Capital was the first company in the science and technology board to declare and list on the fifth set of standards. Unprofitable biopharmaceutical company.

About Interchina Ventures

Shenzhen Guozhong Venture Capital Management Co., Ltd. is a private equity investment agency specializing in the management of venture capital investment trusts. Interstate Venture Capital advocates the investment concept of research first, combining investment with research. Guide the investment through in-depth research on the industry chain, focus on investment opportunities in strategic emerging industries, and focus on investing in outstanding companies in the three major areas of technological innovation, biomedical health, and TMT.

About Yifeng Capital

Yifeng Capita
sokaratest
25.03.2020 kl 15:33 6353

sokaratest skrev Se link over
Trodde du var såpass at du hadde lært deg noen grunnleggende setninger....men kanskje den engelske passer bedre