Per og Frk. Letnes gjorde en god figur mot fake media

Scoopfinder
PER 14.08.2018 kl 21:52 1374

Jeg tilgir alt bråket med påfølgende fall i meningsmålinger, for nå åpnes døra for Norges ukronede Dronning - Sylvi ❤️❤️❤️
Slettet bruker
14.08.2018 kl 21:53 1372

Gidder ikke se på Støre & co etter dette. Forestillingen er over for i dag. Det har Per sørget for;-))))
Slettet bruker
14.08.2018 kl 21:54 1373

Må si at je itte er noen stor fan av Pæær, men Norsk presse har vært latterlig oppi alt dette.

Dette kjøret hadde aldri skjedd mot en idiot med palestinaskjerf på venstresiden.
Scoopfinder
14.08.2018 kl 21:55 1367

Godt sagt Biolante
Slettet bruker
14.08.2018 kl 21:56 1363

Letnes påpeker korrekt nok venstresiden sin enorme rasisme oppe i alt dette. Ser ut til at arven fra det tyske arbeiderparti ikke var så lett å legge bak seg gett.

Artig at Pæær også nevner at hun er medlem i AUF, og hvordan det er merkelig at Judas Gahl Snøhre itte var opptatt av sikkerhetssjekk av henne da gett se.
Redigert 14.08.2018 kl 21:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.08.2018 kl 21:57 1357

?
artig
14.08.2018 kl 21:58 1357

Det er sant biolante, bare se på hvordan msm behandlet jockeyen i kornåkeren.
Slettet bruker
14.08.2018 kl 22:01 1347

Journalistene har gått rundt med ereksjon i hele dag i påvente av dette, og når PS gir dem melt downen de vil ha, skal de sutre etterpå. Nå er jeg lei.
Redigert 14.08.2018 kl 22:03 Du må logge inn for å svare
noprofit
14.08.2018 kl 22:06 1338

Det er vel ikkje så rart når innvandrerkritiske FRP Per plutselig får seg en perser.....
artig
14.08.2018 kl 22:10 1332

Kritisk til innvandringspolitikken betyr jo ikke at en er rasist.
Kun at en er kritisk til den førte politikk.
Slettet bruker
14.08.2018 kl 22:12 1330

noprofit: Mina Bai er Perser, men har samtidig et mer realistisk syn på politikken når det kommer til innvandring enn noen på venstresiden kan drømme om å ha. Skulle ikke hun få lov til å snakke siden hun er "perser"?

Nok en nazist fra venstresiden avslører seg gett se.
kokkohill
15.08.2018 kl 08:43 1267

Pussig dette Per sier, mediene sin skyld at jeg måtte gå...... så beklagelsen on sikkerhetsbrudd mente han ikke mye med, for dette gjorde han med fullt overlegg.
Men denne flyktningen som rømmer fra ett fælt regime og som reiser hjem til sin familie for å vise frem Per for godkjenning til giftermål ?
Og så var meningen også at Per og dame skulle fremsnakke dette fæle regimet her i Norge ?
Dama til Per har også ordnet seg foreldre i Norge som lar seg arve av denne datteren...
Behov for beskyttelse er overhode ikke til stedet for denne damen i det hele tatt.
Damen vil også gifte seg og da kommer en intressant problemstilling opp, Per må konvertere til Muslimidaner ?
Slettet bruker
15.08.2018 kl 11:45 1237

Dette bildet øverst i artikkelen sier ALT:

https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/sandberg-freste-jeg-er-ikke-bitter/ar-BBLWl18?ocid=spartanntp

En rød og ute av balanse Per Sandberg, en smilende og selvsikker Bahareh Letnes. Kan de sende et tydeligere bilde til verden? ;-DDD

Sandberg: "Dere har nærmest henrettet henne!" Ha ha ha ha!

Når skal vi våkne og SE det som legges ut for våre egne øyne? Slutt og tro på medietøvet, tro på deg selv og det du selv kan observere!
Redigert 15.08.2018 kl 11:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.08.2018 kl 11:49 1231

Hva er det vi skal observere mener du? Hvorfor tror DU Sandberg var «rød og ute av balanse» og Letnes var «smilende og selvsikker»?
Redigert 15.08.2018 kl 11:50 Du må logge inn for å svare
børst
15.08.2018 kl 12:31 1220

Det er ingen tvil om at pressen i denne saken har presentert konspirasjonsteorier som nyheter. Fokuset har vært på hva som "kan" være tilfelle, hva som *kan* ha skjedd, uten noe som helst kildemateriale enn pensjonerte sofaanalytikere.
Per Sandberg har blitt utsatt for det samme råkjøret og ville spekulasjonene som Trump.
Redigert 15.08.2018 kl 12:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.08.2018 kl 12:43 1210

Dirken! At Per Sandberg er gryende sikker på at han har tapt alt og derfor svært frustrert! Det er jo tydelig for alle at Bahareh ikke på noen måte er "henrettet" av media - hun er helt ovenpå - det er bare Per som ikke forstår noe i all sin forvirring med enorme utfordringer på alle bauer og kanter av livet.

Nå har Bahareh tilbudt Per jobb, og Per skal bruke sin kompetanse på å rigge hennes selskap og hennes fremtid. Så dropper hun ham...

Innerst inne vet Per dette. Men nå er han fanget i spiralen, der Gambit og advokater først skal tjene penger på ham, og det eneste stedet han kan søke trøst er i vakre Bahareh sine armer. Stakkars jævel!

Disclaimer: Jeg uttaler med under min rett til ytringsfrihet, og det er ikke snev av rasisme mot Bahareh i mitt innlegg, for Bahareh kunne vært hvem-som-helst.
Redigert 15.08.2018 kl 12:46 Du må logge inn for å svare
heilo888
15.08.2018 kl 13:09 1197

Havfruen; Useriøst "såpe-innlegg" av verste sort!
Skjønner meg ikke på hvor tullet enkelte kan bli!
polemiker
15.08.2018 kl 13:12 1193

Må si meg enig med Havfruen her. Dette var en pinlig affære å være vitne til. Per raste mot pressen og kollegaer, men var det noen som fikk med seg noe konkrete eksempler eller fakta ?

Jeg synes hele greia bare er ufattelig trist for Per Sandberg som ender sin politiske karriere på denne måten. Nå skal han skrive en "knakende god bok" og starte business sammen med sin honningdukke. Kanskje han vil gifte seg og klekke ut en mini Per eller to? Dama er jo i sin beste alder for slikt, så det går vel ikke så lenge før det kan bli aktuelt.

En liten sak jeg la merke til er at Leknes selv avslørte at hun var 17 år da hun kom til Norge. Til å begynne med ble det hevdet at hun var 14 år , men det ble senere rettet til 16. Hva er det som er riktig egentlig? Iran er ikke som visse andre muslimske bananrepublikker som ikke har offentlige register eller at folk ikke vet hvor gamle de er eller når de er født. I Iran vet ALLE eksakt når de født og de har et fullt utbygd register over dette.

Leknes var nøye med å fremheve at hun skulle eksportere fisk og skiutstyr til Iran, men glemte vel behørig å nevne at det i hennes registrering i Brønnøysund hvor hun har hektet på "Eksport av nøkkelutstyr og - teknologi til olje- og gassektoren." - til Iran. Har hun funnet på dette helt av seg selv? Hvilken bakgrunn har hun for å eksportere høyteknologi inen olje- og gassektoren tro ? Høres nesten ut som hun har litt assistanse fra sin føringsoffiser i Iran dette.
Load
15.08.2018 kl 13:31 1188

Tenkte akkurat det samme her polemiker.
Slettet bruker
15.08.2018 kl 14:22 1169

Også jeg tenkte det. - Det er bare stakkars Per som tror han var på ferie i Iran.

Litt pussig at hun rømmer i nesten-voksen alder "for å unngå tvangsekteskap", men møter altså nå sin far frivillig. Noe sier meg at "far" kan være hennes føringsoffiser. Hennes biologiske iranske far er jo ikke lenger hennes juridiske far, siden hun av en eller annen grunn er adoptert av norske foreldre selv om hun var nesten myndig da hun kom og hadde fått opphold som mindreårig med særlig omsorg fra staten.

Jeg tror PST bør lete helt andre steder enn på Pers tjenestemobil for å finne svaret på gåten Per+Bahareh=sant!
azzi
15.08.2018 kl 15:14 1153

Tanken slo også meg.
Kan den godeste Per møtt sin Mata Hari ?