Ottar med flis i fingeren refser hyttefolket

- Her ligger jeg med en flis i fingeren og dere sutrer over at dere ikke får dratt på hytta??!! Egoistiske møkkapakk av noen forbanna idioter!!!!

Har leste en del av disse ja, synes umåtelig synd på seg sjøl og da er det på sin plass å refse dem som savner hytta si. Dert er andre folk som har hatt kreft og hjerteinfarkt og gudene vet hva men hvorfor hate folk som ønsker seg på hytta? Jeg tror jeg skal passe på å sende et sint leserbrev sammen med dødsannonsen min der hyttefolket får sitt pass påskrevet.

Finn for faen på noe annet å komme i media for.

Enig gett. Døm som itte tillater hytteturer er ekstremt byhømo og burde bankes gett.

Interessant at du skriver at de som ikke tillater hytteturer er byhømo. Jeg vil heller påstå at det det er omvendt. Arrogante byfolk ønsker å dra på hytta mens bygdefolket sier nei. Det er jo Osloianere med tusenvis av hytter i Hol og Hemsedal som la grunnlaget for hytteforbudet da de ikke brydde seg om anmodningen som først kom.
Redigert 26.03.2020 kl 10:11 Du må logge inn for å svare

Det er ikke bare byfolk som har hytter. Jeg har hytte, ikke innlagt vann og utedass med høyt møkkfall. Riktignok tilgang uten å måtte gå ut og med en varmeovn.
Skikkelig luksus.

Hytteforbud er ulovlig, sa forhenværende justisminister. Det samme sier flere jusprofessorer.

Prøv hansker når du skal klø deg i knollen.