Korona fremprovosert av mennesker

Fluefiskeren
26.03.2020 kl 13:32 507

«Viruset kan være framprovosert av mennesker
Naturforskere har advart i mange år mot det som nå skjer. De mener mennesket tar for mye plass fra de ville dyrene.»

«I dag legger menneskene og våre husdyr beslag på 96 prosent av landjorda. Det er altså 4 prosent igjen til de ville dyra.»

«Forskning tyder på at slike virusutbrudd blir stadig vanligere.

«Hvorfor er det slik at vi oftere blir smittet av dyrene?

Dyrene som smitter
Flere forskere som NRK har snakket med, mener de har svaret: Menneskene tar plassen fra de ville dyrene. Vi ødelegger natur når vi hugger ned skog, bygger hus og gruver.»

Interessant artikkel om hvordan vi har ødelagt planeten vår.


https://www.nrk.no/klima/viruset-kan-vaere-framprovosert-av-mennesker-1.14957874

Synd å si det når vi tenker på alle de som lider nå, men det er ingen tvil om at menneskeheten har fortjent det. Rovdrift på natur, dyr og klima.

Fy søren for en art vi er!

Hvem kommer nå med første angrep på min person? Jeg tipper LeifÅndreas, men det kan også være andre siden jeg er sportsfisker. Det er jo slik det pleier å være her.

Slettet bruker
26.03.2020 kl 13:38 506

Det er altså en sesong-influensa du bruker som skremsel for din sosialistiske ideologi.
Er du også av de som håper at Sosialismen vil stå sterkere etter dette?

You Need To Hear This, Big Change is Coming
https://www.youtube.com/watch?v=QVeusrlEqjM
Redigert 26.03.2020 kl 13:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.03.2020 kl 13:39 505

Plot twist: Kan Corona være en Salmon Trulta \ Bat mutation som har dukket opp siden fluefiskere har glemt å rense fluene sine før de praktiserer catch & release?

Ja, jeg bare spør.
siko1
26.03.2020 kl 13:48 497

Dersom du skulle bli angrepet for denne artikkelen så må du leve med lavmål, sånn er det å være her inne. Forresten LeifÅndreas driver da ikke med ondsinnede motinnlegg?

Det som er greia er at Kina offisielt stengte ned markedet for ville dyr som flaggermus, slanger, visse typer katter, skjelldyr osv - for matkonsum.
Men markedene for de samme ville dyrene er åpne da dyrene også brukes for alskens medisiner, trolig i all hovedsak med innbilte placeboeffekter.
Disse "medisin" markedene pågår for fullt.

Kina er på dette grunnlaget et farlig land, det slutter ikke med Covid 19 så lenge denne galskapen pågår. Nye virus oppstår, mennesket forsyner seg stadig vekk.

Det er også andre land som driver business i samme gate, Kina er ikke alene om svineriet.
Redigert 26.03.2020 kl 13:54 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
26.03.2020 kl 14:25 481

Nå må du prøve å få det inn i skallen din at dette ikke er en influensa. Skjønner ikke at det er mulig å fortsatt tro det.

Jeg håper i all fall at en styreform som den som dominerer verdens land får seg en knekk. Det bare må til.
Slettet bruker
26.03.2020 kl 14:29 472

Sett i gang og bomb Kina sønder og sammen.
Redigert 26.03.2020 kl 15:06 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
26.03.2020 kl 14:34 468

Enig, men det bør få konsekvenser for Kina. Slik kan vi ikke ha det. Problemet er bare at de alltid blir så fornærmet for kritikk og kommer med sanksjoner mot land som er modige nok til å si fra. Vi så jo hvordan vår egen regjering logret med halen og slikket skoene for å bli tatt inn i varmen igjen. Det som skal til er vel at USA og EU forener seg i handelsblokade av landet. Det er bare Ikke bare Korona de eksporterer, men også andre virussykdommer som koster andre dyrt.

Så vidt jeg vet gjelder ikke forbudet for salg av ville dyr på markedene selv om vi snakker om truede arter.
Redigert 26.03.2020 kl 14:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.03.2020 kl 14:37 467

Fluefiskeren er marxist og håper viruset skal ødelegge samfunnet mest mulig gett. Han blir nøkk skuffa om dette bare er en sesonginfluensa se.
Slettet bruker
26.03.2020 kl 14:46 459

E9. Dette er ikke en influensa. Dette er nok et SARS virus som er dyrket frem i laboratoriet i Wuhan for å være mest mulig smittsomt for mennesker.
Fluefiskeren
26.03.2020 kl 15:11 444

Hva var det som ble sagt høyere opp her? At LeifÅndraes ikke kommer med ondskapsfulle angrep.

Han bør passe seg så han ikke trenger enda et nick.
Slettet bruker
26.03.2020 kl 15:16 437

Fluefiskeren er marxist så er det noen som er onde her er det han.
siko1
26.03.2020 kl 15:40 427

"
Så vidt jeg vet gjelder ikke forbudet for salg av ville dyr på markedene selv om vi snakker om truede arter."

----

Riktig. Og det er det jeg skriver over her.

Disse virusbefengte dyreartene, utryddelsestruede eller ei, er fremdeles på handelsmarkedene i Kina.
Dette markedet må stoppes. Med hvilken midler vet ikke jeg, men skal Kina ansees som et sivilisert land så må de stoppe dette. De gjør det ikke pr. dags dato
Vil de ikke så må Kina ansees som et virusmarked med ditto smittebefengte folk. Også etter når dette eller denne typen koronavirus en gang kommer under kontroll.

Det skal bli interessant å se verdenssamfunnets reaksjon mot Kina når dette er over.

Slettet bruker
26.03.2020 kl 16:13 414

China Infects the World, Then Lies and Blames America
https://www.gingrich360.com/2020/03/china-infects-the-world-then-lies-and-blames-america/

WHO(Cåråna): 0,3% < mortalitet < 1%
USA(Cåråna): 0,1% < mortalitet < 1%
Sesong Influensa: 0,1% < mortalitet < 1%
Both seasonal flu viruses (which include influenza A and influenza B viruses) and COVID-19 are contagious viruses that cause respiratory illness.

Typical flu symptoms include fever, cough, sore throat, muscle aches, headaches, runny or stuffy nose, fatigue and, sometimes, vomiting and diarrhea, according to the CDC. Flu symptoms often come on suddenly. Most people who get the flu will recover in less than two weeks. But in some people, the flu causes complications, including pneumonia. So far this flu season, about 1% of people in the United States have developed symptoms severe enough to be hospitalized.

With COVID-19, doctors are still trying to understand the full picture of disease symptoms and severity. Reported symptoms in patients have varied from mild to severe, and can include fever, cough and shortness of breath, according to the CDC.
https://www.livescience.com/new-coronavirus-compare-with-flu.html

Medisinsk vitenskap diskuterer COVID-19 Under paraplyen Sesong-Influensa.

Det blir for meg bunnen av lavmål når en da tar en sesong-influensa til inntekt for sin egen propaganda og Ideologi.
Skam deg!
Redigert 26.03.2020 kl 16:22 Du må logge inn for å svare