Queer fish!

Slettet bruker
15.08.2018 kl 11:21 5327

Globalistelitens harde kjerne viser seg å være en pack of Queer fish - altså mennesker det er noe merkelig med. De er korrupte ikke bare i sine handlinger, men noe har går galt med dem rent menneskelig også. Q har nå latt oss få vite det meste, og hvem de er.

Etter at de mistet makten over verdens mektigste nasjon, brukes deres egne overvåkningsmetoder mot dem (Google, FB, Twitter), og alle deres oppsett avsløres; alt fra overtatt krigsmateriell og tilgang på atomvåpen (CIA), finansiering utenfor noens kontroll (CIA narkotikadistribibusjon), egne underjordiske luksusbunkere som hele "byer" finansiert av de superrike, kommunikasjonssystemer (google/Eric Schmith m.fl.) satt opp i regimer de selv har kontrollert men nå tapt (NK og med Iran for tur), og deres utbytting gjennom verdens overivrige hjelpeorganisasjoners nettverk basert på godtroende donasjoner for å tilegne seg ressurser i tredjeverdensland, samt menneskehandel med all den forferdelige bruk av barn og menneskelige body parts som følger av at mennesker "på flukt" mister beskyttelsen fra tilhørighet og eget nettverk.

Det er på høy tid vi i Norge ser på våre hjelpeorganisasjoner med nye øyne. for slik vi kjenner det fra katolske prester, så har kjærlighet sin skyggeside, og den er stygg og skjuler seg for forøveren selv i mørket bak det skinnende lyset godhetens hjelpere liker å vise seg i. Q har nevnt Røde kors med navn flere ganger. Hvem i Norge har ledet RK? Hvorfor er hjelpeorganisasjonenes ledere så overivrige til det punkt at en av dem pådrar seg fremmede staters forbannelse? Hvorfor er biskopen så inderlig forbannet på sin korsbærende "søster" Sylvi? Det er på høy tid vi finner ut hva som egentlig bygges for de 2 milliarder i overskridelser Stortingsgarasjen har kostet folket og som tar for ever å bli ferdig med (et uheldig styrt prosjekt og en gammel bygård på dårlig fundament - I don't think so! Og hva foregår bak gjerdene under regjeringsbygget mens vi holdes i age av den ene arkitektkonkurransen etter den andre om det som skal bli synlig over bakkeplan - the more you know! Forstår vi "flyktningstrømmen" som myndighetene er med på å skipe inn i landet uten at det finnes noe arbeid til dem - the more you know!
Forstår vi MSMs rolle i dette, og forstår norske medier selv sin rolle som mockingbirds? Når skal Erna forstå hva hennes globalistiske elitevenner (Clintons, Merkel, Trudeau, Macron, EU/FN) egentlig holder på med - vet hun det - eller er hun uvitende og en nyttig idiot finansiert av oljefondet? Det er på tide vi spør om vår rolle, for alt forgår globalt og har enorme dimensjoner har Q bekreftet.
Redigert 15.08.2018 kl 11:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.08.2018 kl 14:14 2159

Vanderbilt er en av USAs gamle kjente superrike familier - elite!
Slettet bruker
16.08.2018 kl 14:15 2159

Q !!mG7VJxZNCI No.158
Aug 15 2018 14:12:17 (EST)
"For now we see only a reflection as in a mirror; then we shall see face to face. Now I know in part; then I shall know fully, even as I am fully known."
– Corinthians 13:4-13

"Finally, be strong in the Lord and in his mighty power. Put on the full armor of God so that you can take your stand against the devil’s schemes. For our struggle is not against flesh and blood, but against the rulers, against the authorities, against the powers of this dark world and against the spiritual forces of evil in the heavenly realms. Therefore put on the full armor of God, so that when the day of evil comes, you may be able to stand your ground, and after you have done everything, to stand. Stand firm then, with the belt of truth buckled around your waist, with the breastplate of righteousness in place, and with your feet fitted with the readiness that comes from the gospel of peace. In addition to all this, take up the shield of faith, with which you can extinguish all the flaming arrows of the evil one. Take the helmet of salvation and the sword of the Spirit, which is the word of God. And pray in the Spirit on all occasions with all kinds of prayers and requests. With this in mind, be alert and always keep on praying for all the saints."
– Ephesians 6:10-18
Slettet bruker
16.08.2018 kl 14:21 2157

Din jakt på folk som du tror lefler med satanisme og kanibalisme fordi de har røde sko virker enda merkeligere enn din hang til å tro at alt er fake FFO konspirasjon og ingenting er som det først ser ut som. Din og sults vei inn i religionen er et interessant skue. Jeg skal ikke stoppe dere fra å finne Gud, men råder dere til å lese bibelen også og ikke bare anonyme forum som 8chan og Reddit. Ingen har tatt skade av litt bibel.

Du svarte aldri på spørsmålet om missilinstallasjoner, så jeg har lest litt andre plasser. Det virker som om q-kulten deres tror noe slikt som at han suicidale fyren som kapret et fly og styrtet det for litt siden en eller annen plass i USA egentlig aldri var på flyet i det hele tatt. Det hele var bare en fake ffo konspirasjon, selvsagt. Flyet ble imidlertid fjernstyrt av Q, som bevisst styrtet det på en helt spesiell øy der deep state hadde en hemmelig forlegning der de enten forgrep seg på barn, eller hadde installert en hemmelig rakettutskytningsrampe som de bl.a. kunne bruke til å skyte ned Trump på airforce one, eller begge deler. Q ville sende et signal til Hillary. Er dette noe i nærheten av hva din teori er?
Slettet bruker
16.08.2018 kl 14:27 2152

Å joda snåttebajas, din melding er da ikke til å missforstå. :-)
Det er 2 stykker som tar skade. Så spar meg for dine eplekjeke kommentarer.

Les deg opp her:
https://www.reddit.com/r/greatawakening/

Kom tilbake når du er klar til å diskutere heller enn kverulere.
Redigert 16.08.2018 kl 14:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.08.2018 kl 14:30 2151

Min tålmodighet tok slutt - jeg har stengt Dirken fra tråden! ;-)

Dette er så vanskelig at det er nødvendig å høre dekoding flere ganger og få med litt forskjellige vinklinger.
X22Report - The Tables Have Turned, The Deep State Are Now Being [[[[HUNTED]]]] - 40 min:

https://www.youtube.com/watch?v=vt_5VImy7IA
Slettet bruker
16.08.2018 kl 14:31 2150

Er det ikke lov til å stille spørsmål?
Redigert 16.08.2018 kl 14:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.08.2018 kl 14:32 2149

KVERULANT!

https://www.youtube.com/user/prayingmedic
dirken er blokkert! :-)
Redigert 16.08.2018 kl 14:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.08.2018 kl 14:35 2143

Hvorfor være på et diskusjonsforum om man ikke ønsker at noen deler meninger stiller spørsmål etc? Lag en blogg.
Redigert 16.08.2018 kl 14:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.08.2018 kl 14:40 2136

En liten påminnelse fra reddit:

[–]dry_etherNew arrival. 55 points 13 hours ago
One thing that we have to keep in mind that I often forget is that Q team is still in the process of red-pilling the masses, so these drops are still necessary. It may be frustrating to those of us who have been following him for months but there are many new eyes...

Og en liten påminnelse om det Q ennå ikke har gått i dybden på - We got it all!:

https://imgur.com/a/YbfE6Ot
Slettet bruker
16.08.2018 kl 14:44 2130

Jeg tror blokkeringsfunksjonen ikke fungerer helt som den skal, eller er det bare jeg som ser meg selv?
Slettet bruker
16.08.2018 kl 14:52 2125

Jeg ser deg ihvertfall ikke, så det er nok bare deg som ser deg selv.

Ellers er det ikke så enkelt å bare svare «nei» på disse spørsmålene, de finner masse videoer og deler med hverandre. De videoene bruker han da som bevis. Men han har ikke tatt det opp i det siste, så jeg håper jeg fikk beroliget ham litt.
Redigert 16.08.2018 kl 14:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.08.2018 kl 14:53 2122

The Cannibal Club is an elite club within the elite club and once you partake there is no going back.

Dokumentert mange steder og bekreftet av flere:

[–]bearball68There is only Q. - Q 4 points 2 hours ago
I don't know where this one is but there is a very real private and exclusive Cannibal Club in LA. Top names are in it and Katy Perry has even admitted it. Chelsea Clinton also belongs.

[–]CMWuk-420LuckyNew arrival. 15 points 5 hours ago
I know this is on all levels of Society in cities from Washington DC, all the way to Derby/Sheffield-UK to the rest of the world it needs stopping now...
How does somebody become corrupted to this level? How do people get away with this crap?
I cant wait for the UK to have a similar Q movement, The rot sure needs chopping out.
Peace ✌️
Redigert 16.08.2018 kl 14:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.08.2018 kl 14:58 2113

Donald J. Trump
Verifisert konto
@realDonaldTrump
“I’d strip the whole bunch of them. They’re all corrupt. They’ve all abused their power. They’ve all betrayed the American people with a political agenda. They tried to steal and influence an election in the United States.” @seanhannity
19:40 - 15. aug. 2018
Slettet bruker
16.08.2018 kl 15:00 2111

Når det gjelder spesiell symbolisme så er det en del sånt i Vigelandsparken. Reptiler som spiser/voldtar mennesker.
Slettet bruker
16.08.2018 kl 15:02 2108

Er enig i det.
det er vel slik at alle som bruker sataniske symbol er ikke satanister,
men satanister bruker satanistiske symbol.
Hvem er da hva? Ja, det er i utgangspunktet vanskelig å si. For meg eller deg eller oss!
Vi kan velge å støtte oss på Q poster. Det er ditt, mitt og andres valg basert på påliteligheten i Q-postene.
Hvordan kan vi får tillit til Q-postene? Ja, det må vi finne ut selv hver og en av oss!
Redigert 16.08.2018 kl 15:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.08.2018 kl 15:15 2103

Sant nok. Også er det ingen symboler som er entydige. Noe kan symbolisere noe for noen, mens det samme symboliserer noe annet for noen andre. Dette med rødt er et godt eksempel. Kardinaler for eksempel går selvsagt ikke i rødt fordi det for dem skal symbolisere at de står i ledetog med djevelen. Melania Trump har røde sko fordi hun synes det ser fint ut, samme med Lindmo. På Tokyo-børsen skriver de kursoppgang i rødt, mens vi i Vesten angir kursfall med rødt. Republikanere er rød, mens vi bruker samme farge på kommunistene vår.
Redigert 16.08.2018 kl 15:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.08.2018 kl 15:19 2100

å hold kjeft
Slettet bruker
16.08.2018 kl 15:21 2099

Ja, hadde ikke Gustav Vigeland nazi-aspirasjoner?

Jeg tok med en israelsk forretningsforbindelse for å se på Vigelandsparken en gang. Men vi kom ikke langt, allerede på broen ble han så kvalm at vi måtte bare gå ut igjen korteste vei. Jeg var lamslått, for jeg hadde ikke tenkt på hvor ariske figurene er, og den kraftfulle symbolikken. Min blåøyde naivitet ble tatt fra meg der og da! Og dette var ingen pingle, han fortale senere hvordan han selv har skutt flere mennesker under krigshandlinger mens han var i sin 3-årige militærtjeneste for Israel. Ikke noe han hadde gjort med glede, men som et must.

Ugh!
Slettet bruker
16.08.2018 kl 16:04 2078

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Temple_of_Set
According to Aquino,
in this work Satan revealed his true name to be that of the deity Set,
which had been the name used by his followers in ancient Egypt.

Gematria
SET = 44
Obama B.= 32 + 2 den 44 president.


https://en.m.wikipedia.org/wiki/Temple_of_Set#/media/File%3AAquinos.jpg
Redigert 16.08.2018 kl 16:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.08.2018 kl 16:42 2068

Jeg leste meg gjennom faraoene for noen år siden. Mye av det okkulte vi har i verden i dag har sine røtter tilbake til den tiden.

I dag er pyramidene som sto så mektige den gangen merkelig "dødt" område. Kraftsenteret har flyttet seg til annet sted.

Tre obelisker markerer hvor: Washington DC, Vatikanet og London City.

Det er ingen tilfeldighet at Dan Brown skriver de bøkene han gjør om dechiffrer professor Robert Langdon, og det er ingen tilfeldighet at alle bøkene hans er bestselgere - for i dørene han åpner står mennesker klare for oppvåkning, innsikt og forståelse av nye dimensjoner.

Og med gemantria som knytter Hussein opp mot Set, avslutter jeg denne tråden og starter en ny; vi er vel ikke ferdig med satanisme ennå, men dirken skal få en ny sjanse vitende om at spamming og småkjekling ikke blir tolerert! ;-)
Slettet bruker
16.08.2018 kl 16:53 1557

Glem det jeg skrev i det andre innlegget. Fnue er blitt enda mer koko siden sist. Trodde ikke det var mulig, men..
balder72
16.08.2018 kl 18:02 1544

Qanon - You Are Witnessing The Largest Mass Treason Event In Living History

https://www.youtube.com/watch?time_continue=271&v=2dL46BzghuQ

Q: The Plan To Save The World

https://www.youtube.com/watch?v=y8cp1KvZKPo
Redigert 16.08.2018 kl 18:09 Du må logge inn for å svare