USA - kan markedet fortsette å undervurdere den svarte svanen?

Thin Lizzy
USA 26.03.2020 kl 23:22 9672

Er ingen finansekspert, men har aldri vært borti makan. Ikke i nærheten. Verden herjes av en pandemi ingen vet utgangen på. USA er veldig hardt rammet. Der oppretter man så med rette ei 'fattigkasse' for borgere og bedrifter som er rammet pga pandemien. Dette måtte man gjøre for å unngå at et samfunn med dårlig utbygde velferds- og helseordninger skal begynne å gå i oppløsning, men hva med aktiviteten og verdiskapningen som ligger nede pga pandemien. Det er ingen automatikk i at den vil komme i gang igjen pga stimulipakken så om ikke veldig lenge vil det trolig trenges mer. Parallelt kommer sentralbanken på banen med all guns blazing og bebuder ubegrenset støtte til markedet På dette får vi et børsrally på over 20% på noen få dager. Samtidig vokser den svarte svanen seg større og større for for hvert minutt som går. Det som skremmer vettet av meg, er at i bunn for all optimismen og børsoppgangen synes det å være bygd inn et premiss om at den svarte svanen snart er borte slik at alt blir som før. La oss alle håpe disse notoriske optimistene har rett og at min og andres frykt først og fremst er det. Altså frykt for en utvikling som ikke kommer til å manifestere seg i virkeligheten. Her et 'best case' scenario for USA utarbeidet av forskere ved universitet i Washington gitt at nåværende restriksjoner på adferd opprettholdes. Hvis dette er best case...

Coronavirus: US virus deaths may top 80,000 despite confinement, says study

PUBLISHED3 HOURS AGO

PARIS (AFP) - Covid-19 could lead to more than 80,000 deaths in the US and overwhelm hospital capacity nationally as soon as early April even if social distancing measures are respected, new research showed on Thursday (March 26).

The US death toll for the pandemic has already soared past 1,000, with 68,000 confirmed infections.

https://www.straitstimes.com/world/united-states/coronavirus-us-virus-deaths-may-top-80000-despite-confinement-says-study
Redigert 21.01.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Thin Lizzy
09.04.2020 kl 13:55 3327

Mens Trump og utrolig nok også Fed langt på vei fremstiller koronaviruspandemien som en slags dump i veien og et kortvarig hinder for et ellers perfekt kjøretøy (les: amerikansk økonomi), ser Bill Gates ganske anderledes på det. Selvsagt gjør han det. Gidder man ikke lese artikkelen, ligger det også en video her hvor Gates deler sine betraktninger om hva som er mulig og hvordan USA vil se ut nå fremover.

Bill Gates: Schools will reopen in the fall, but economy won’t magically return to the way it was

PUBLISHED THU, APR 9 20206:09 AM EDTUPDATED MOMENTS AGO
Matt Rosoff
@MATTROSOFF
Jordan Novet
@JORDANNOVET

https://www.cnbc.com/2020/04/09/bill-gates-schools-will-reopen-in-the-fall-but-economy-wont-revert.html
Redigert 09.04.2020 kl 13:55 Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
09.04.2020 kl 14:57 3277

Hørte på intervjuet med Gates på CNBC i dag. Dette er langt mer langvarig og alvorlig enn markedet priser inn.
Thin Lizzy
09.04.2020 kl 15:04 3255

Ja, ja, helt klart. Børsscenarioet nå er totalt absurd. Må jo være rigget på en eller annen måte dette vel???
allers
09.04.2020 kl 15:10 3233

Børsene pumpes opp på gratispenger FED pumper ut i markedet.
Dette er helt hinsides, å se på.
Eg er utenfor markedet i påsken, men at noen kommer til å svi seg her er helt sikkert.

Frykter det blusser opp i Norge i påsken og eg. Regjeringen valgte feil tid å fortelle at de har kontroll.
Thin Lizzy
09.04.2020 kl 15:18 3212

Også veldig skuffet over regjeringen vår nå.
investorAR
09.04.2020 kl 15:29 3171

Nasdaq er ned 5% YTD, DOW er ned 12% YTD. 17mil jobless siste tre ukene. FED deler ut penger i raskere rate enn de klarer å trykke. Rally etter Rally basert på luft. Helt idiotisk. Det kommer et børs krakk som vil sette ny baseline på krakk.
Slettet bruker
09.04.2020 kl 16:36 3116

Det er morsomt når «ekspertene» som ikke traff med en eneste prosent under finanskrisen, nå drar fram gamle Chart fra nettopp finanskrisen og tegner opp med linjal utviklingen framover. Det er faktisk hysterisk moro. Finanskrisen var en nettopp en finanskrise! Vi har ingen finanskrise, vi har en viruskrise skapt av myndighetene selv som stenger ned landet sitt. Alle variabler er kjente, vi vet at noen få utsatte grupper dør, den gruppen produserer lite og er mer en utgift i utgangspunktet. Vi vet også at vaksine er på vei.

Når «alle» forventer krise, da blir det som oftest ingen skikkelig krise. Finanskrisen kom som julekvelden på kjerringa, det gjør ikke viruset
Redigert 09.04.2020 kl 16:38 Du må logge inn for å svare
Thin Lizzy
09.04.2020 kl 16:39 3094

Consumer sentiment sinks to 9-year low and likely to go even lower as coronavirus slams economy

Published: April 9, 2020 at 10:25 a.m. ET
By Jeffry Bartash

Consumer sentiment index tumbles to 71 in April from 89.1

https://www.marketwatch.com/story/consumer-sentiment-sinks-to-9-year-low-and-likely-to-go-even-lower-as-coronavirus-crisis-slams-economy-2020-04-09?siteid=bigcharts&dist=bigcharts
Thin Lizzy
09.04.2020 kl 16:48 3061

Trump og Fed prater som om vi står overfor en krise som snart er over og at alt snart er tilbake til 'det gode gamle', men som Bill Gates påpeker (se tidligere innlegg her på tråden i dag) nytter det ikke å svinge tryllestaven her og si 'sim-sala-bim' der var koronavirusepidemien over. Se for eksempel her. Tilsynelatende veldig dystre utsikter for USAs økonomi nå dessverre.

More than half of renters say they lost jobs due to coronavirus: ‘They could face housing situations that spiral out of control’

Published: April 9, 2020 at 10:34 a.m. ET
By Quentin Fottrell

‘Low-income renters, especially those who lose employment during the crisis, will have a hard time paying back rent’

https://www.marketwatch.com/story/they-could-face-housing-situations-that-spiral-out-of-control-more-than-half-of-renters-say-they-lost-their-jobs-due-to-covid-19-2020-04-09?siteid=bigcharts&dist=bigcharts
Redigert 09.04.2020 kl 17:01 Du må logge inn for å svare
tuja
09.04.2020 kl 17:08 3035

NYC CONFIRMED VIRUS CASES RISE BY MORE THAN 6,400, TO 84,373
Thin Lizzy
09.04.2020 kl 17:39 3002

Her har vi det altså. I motsetning til Bill Gates som sammen med fruen har jobbet med helsepolitikk og - problematikk i årevis nå samt bidratt økonomisk, ser Fed sjef Powell mye lysere på utsiktene når det gjelder å komme seg gjennom koronaviruspandemien og raskt oppnå full rulle i økonomien igjen. Nødt til ende tragisk når folk som Trump og Powell er de ledende ideologer og driver 'folkeopplysning' på dette mens helseekspertisen skyves til siden?

Powell expects ‘robust’ recovery once coronavirus is under control

Published: April 9, 2020 at 11:26 a.m. ET
By Greg Robb

Fed chairman vows to act aggressively until central bank confident the economy is ‘solidly on the road to recovery’

Federal Reserve Chairman Jerome Powell on Thursday said he thinks the economy can snap back once the coronavirus pandemic eases and Americans get back to work.

“There is every reason to believe that the economic rebound, when it comes, can be robust," Powell said, in a webcast speech to the Brookings Institution.

“We entered this turbulent period on a strong economic footing and that should help support the recovery,” he added.

The Fed’s staff worried that any meaningful recovery might not start until 2021, according to minutes of the Fed’s mid-March policy meeting published on Wednesday, but the Fed chairman sounded more optimistic Thursday, saying most people think a recovery will start later this year.

https://www.marketwatch.com/story/powell-expects-robust-recovery-once-coronavirus-is-under-control-2020-04-09?siteid=bigcharts&dist=bigcharts




Redigert 09.04.2020 kl 17:46 Du må logge inn for å svare
Thin Lizzy
09.04.2020 kl 17:53 2983

I sannhet trist.

NYC Reports Record 824 Deaths From Coronavirus in 24 Hours

By Henry Goldman
9. april 2020, 17:23 CEST

New York City reported a record 824 deaths from the coronavirus in the last 24 hours, a grim milestone underscoring that despite flattening infection curves and hospital admissions, the crisis in the largest U.S. city is far from over.

New York State had reported two consecutive days of record deaths, with 779 announced on Wednesday and 731 on Tuesday. Governor Andrew Cuomo is scheduled to give his daily virus briefing at 11:30 a.m.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-04-09/nyc-reports-record-824-deaths-from-coronavirus-in-24-hours?srnd=prognosis
investorAR
09.04.2020 kl 18:03 2963

Wall Street bryr seg kun om positiv statistikk. Kun det som gjelder. To negative meldinger av stor betydning blir fullstendig ignorert.
1. 17 mil jobless på 3 uker. Helt vanvittige tall men blir fullstendig ignorert ( som de to forrige gående ukene)
2. Høyeste dødstall så langt i NY, men blir ignorert.

Men hvis man hadde kommet ut med at antall smittede er litt lavere enn i går, så hadde det helt sikkert forsterket rallyet.

Fullstendig disconnect på wall street
Thin Lizzy
09.04.2020 kl 18:13 2933

De tyter frem overalt nå. Hedgefundmanagere kan tydeligvis dette! Del ut penger til folket og åpn opp økonomien (min tilføyelse: og la koronavirusepidemien blomstre) er resepten fra Scaramucci. Har tidvis profilert seg som trumpkritiker etter at han fikk sparken, men de to er tydeligvis likere enn som så. Akk og ve.

Give the people a lot more money, says hedge-fund manager who believes the U.S. economy will open up soon

Published: April 9, 2020 at 12:08 p.m. ET
By Shawn Langlois

That’s Anthony Scaramucci, SkyBridge Capital founder and former White House communications chief, explaining to CNBC in an interview posted on Thursday what he thinks the government needs to do to get the reeling economy back on track.

https://www.marketwatch.com/story/give-the-people-a-lot-more-money-says-hedge-fund-manager-who-believes-the-us-economy-will-open-up-soon-2020-04-09?siteid=bigcharts&dist=bigcharts
Redigert 09.04.2020 kl 18:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2020 kl 20:14 2810

investor AR og andre på denne tråd.
Helt utrolig hva dere nordmenn kan og vet om markeder og folk i andre land !!!
Nordmenn er tydeligvis verdensmestre på "bortebane". Etter min mening viser bare dette, og som jeg har sagt
før, at hele forum HO er verdiløst og bør nedlegges.
I USA skjønner de tydeligvis ingen ting.
Mvh og god påske fra pensjonist
Thin Lizzy
09.04.2020 kl 20:30 2781

Det er bare meningsutveksling frøs. Ingen har fasit, men jeg står hardnakket på at en president som det ikke er lett å finne ord for å karakterisere, en Fed sjef m/stab og hedgefundmanagere er mindre egnet til å styre helsepolitikk generelt og pandemitiltak spesielt enn dem som har den slags som fagfelt. Selvsagt er en fungerende økonomi utrolig viktig, men når man står overfor en unntakstilstand som truer hele befolkningens eksistens, kan ikke situasjonen verken nonsjaleres eller neglisjeres. Jeg tror iallefall ikke noen nasjon kommer bedre ut når sluttregnskapet en gang skal gjøres hvis man ikke tar folkehelse og trusselen vi står overfor på dypeste alvor og prioriterer annet foran, men som sagt, dette er kun min mening.
Redigert 09.04.2020 kl 20:33 Du må logge inn for å svare
Single Malt
09.04.2020 kl 21:43 2725

Det er noe helt helt sykt som foregår, som om en slags grådighet skal redde verdens økonomi, skal lure på hva som skjer når det går opp for alle samtidig at ledigheten er tilbake på 1930 tallet og alle skal ut samtidig, kanskje, men bare kanskje kan halve oljefondet reddes. Vi er godt stilt her i Norge, men noe er fullstendig frikoblet virkeligheten. Børs er for tøft for meg nå, kanskje endrer det seg, men selv tar jeg høyde for bankkollaps på sikt og sprer kapital på flere banker og satser på at banksikringsfondet vil virke. Er jeg veldig negativ nå? ja det er jeg.... og bedre å gå glipp av en nedtur en en opptur, just saying,

Muligens er vi ikke i nærheten av å se virkningene av dette viruset, når det dobler antal smittede på få dager så er det bare å ta frem kalkulatoren og regne seg frem til fex antall smittede og døde i verden når dette en dag tar slutt..... Litt glad at jeg er oppi årene, samtidig er det litt egoistisk å si det, for jeg har barn og som skal leve i mange år til, kanskje skal de være med å bygge på nytt igjen fra en eller annen slags global depresjon, men den som lever.....
Investor 33
09.04.2020 kl 22:10 2685

Mulig det investorAR, men jeg tenker det kommer noe godt ut av dette også. Lenge siden vi har hatt så "lite forurensning" med så lite utslipp rundt omkring i verden. Så noe positivt er det jo tross alt. Det har man en gang diskutert det med miljøet og de konsekvensene vi kan få i fremtiden med store utfordringer økonomisk. Ang. oljefondet tenker jeg Norge hadde klart seg utmerket uten disse pengene på bok. Se ute i verden der flere land ikke har noe oljefond å lene seg til. Vi har blitt godt vant her i Norge og innbyggere som krever mer og mer av Staten Norge. Har registrert legekontor som nå er tomme for "syke" mennesker. Hvor har de blitt av. Har Norge blitt friskere?
Thin Lizzy
10.04.2020 kl 12:06 2570

Strange times... Hva blir det neste...? Nye pakker? Southbound?

Wall Street caps best week since 1974 on latest Fed stunner

by STAN CHOE and ALEX VEIGA The Associated Press | Today at 4:00 a.m.

NEW YORK -- Wall Street closed out its best week in 45 years on Thursday after the Federal Reserve launched its latest titanic effort to support the economy through the coronavirus outbreak.

https://www.hotsr.com/news/2020/apr/10/wall-street-caps-best-week-since-1974-o/

IMF: Verden står overfor den verste økonomiske krisen siden 1930-tallet

Koronakrisen vil utløse den verste økonomiske krisen siden den økonomiske depresjonen på 1930-tallet, tror Det internasjonale pengefondet (IMF).

Publisert: 09.04.20 — 17.07
Oppdatert: 19 timer siden

– Det er tydelig at vi ha gått inn i en resesjon, sa IMF-sjef Kristalina Georgieva torsdag på en pressekonferanse som foregikk på internett.

Hun advarte om at denne økonomiske krisen kan bli enda verre enn finanskrisen i 2008. IMF antar at de økonomiske konsekvensene vil bli de verste siden 1930-tallet.

https://www.dn.no/utenriks/imf/koronaviruset/imf-verden-star-overfor-den-verste-okonomiske-krisen-siden-1930-tallet/2-1-790577

https://www.youtube.com/watch?v=3FVp984uTBA
Redigert 10.04.2020 kl 12:21 Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
10.04.2020 kl 12:33 2543

Det amerikanske markedet er nå priset som om utsiktene for amerikansk økonomi er bedre nå enn det var ved inngangen til 2019. Forstå det den som kan. Selv de mest optimitiske prognoser tilsier at økonomien ikke er tilbake til normal vekst selv etter ett år. Og i tillegg har man usikkerheten om det kan bli langt verre. Likevel synes markedet at en nedgang på under 20% fra et historisk høyt nivå er en god kjøpsanledning når vi står foran den støre økonomiske utfordringen på nesten 100 år. Ikke alltid lett å forstå seg på aksjemarkedet. Greit nok at mange selskap har en mindre risiko for å gå konkurs på kort sikt etter FEDs generøse redningspakke, men det gir jo ikke penger på bunnlinjen, så det skal bli interessant å se P/E-estimater når det i det hele tatt blir mulig å lage estimater. Normalt hater børsene usikkerhet, men nå virker det som de priser inn at alt løser seg inntil det motsatte er bevist. Jeg er ikke fristet til å kjøpe noe annet enn tank-aksjer i disse dager og økte shorten i Dow Jones i går.

Og selv om amerikanske indekser har steget mye mer enn resten av verden de siste årene, stiger de langt mer på dette bear-rallyet. Selv om prognoser spår at amerikansk økonomi vil rammes hardere enn resten av verden:

"The Bloomberg survey also showed the U.S. economy will shrink 3.3% this year, more than double the 1.5% contraction for the entire world. U.S. growth will also lag behind in 2021 and 2022."

"What’s more, years of robust job creation that pushed the jobless rate down to a half-century low of 3.5% will prove a distant memory. The unemployment rate is projected to fall gradually after peaking in the second quarter, yet it will only drop to 8.1% in the final three months of 2020. Even in 2022, unemployment is expected to average 5.4%."

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-04-10/economists-see-drawn-out-u-s-recovery-after-unemployment-surge?sref=Rp44Ydy8
Redigert 10.04.2020 kl 12:45 Du må logge inn for å svare
Thin Lizzy
10.04.2020 kl 16:57 2368

Er av den litt gammeldagse typen som enten kjøper aksjer eller lar være, enkelt og greit. Tenker for første gang at fremover er det å spille mot indekser som gjelder. Selv om de siste par ukene med all mulig tydelighet har vist hvilken risiko slikt spill innebærer, blir det nok noen bear (indeks) * x på meg nå fremover, tror jeg. Så dermed debuterer jeg vel som en slags shortselger, noe jeg aldri trodde ville skje så foretrekker å tenke at jeg ikke er en aktiv sådan, men kun en som spiller på dem som gjør det, litt som om de er hester i form som jeg tror har gode vinnersjanser.
Redigert 10.04.2020 kl 17:02 Du må logge inn for å svare
Thin Lizzy
11.04.2020 kl 17:16 2175

Mens president Trump driver og rigger arbeidsgruppen "Open our Counrtry", tikker denne nyheten inn...

New York City public schools will remain closed for rest of academic year

PUBLISHED SAT, APR 11 20209:52 AM EDTUPDATED MOMENTS AGO

Emma Newburger
@EMMA_NEWBURGER

KEY POINTS

The decision to close New York City schools for the remainder of the year as the coronavirus spreads confirms that 1.1 million students will go without routine schooling for more than three months this year.

About 1,800 schools in the city’s five boroughs initially shut down and shifted to remote education on March 16, creating a slew of massive challenges for teachers, parents and students.

School shutdowns have been especially difficult for students who don’t have access to internet or computers at home. Roughly three-quarters of the city’s public school system is comprised of low-income children who receive free or discounted meals at school.

https://www.cnbc.com/2020/04/11/new-york-city-public-schools-will-remain-closed-for-rest-of-year.html
Thin Lizzy
11.04.2020 kl 18:16 2109

Colorado meat packing plant with thousands of employees closed after coronavirus outbreak

By Steve Almasy and Raja Razek, CNN

Updated 1035 GMT (1835 HKT) April 11, 2020

(CNN)A meat packing plant in Colorado where dozens of employees have contracted the novel coronavirus is closed for a deep cleaning and all workers will be tested before they can return to their jobs, officials said Friday.

The union that represents 3,000 employees at the JBS plant in Greeley said in a letter to state, county and company officials that two of its members have died.
The union says at least 50 employees are infected with the virus; the company, which is headquartered in Greeley, put the number of JBS workers with Covid-19 at 36.
The company said it was spending $1 million on test kits.

Vice President Mike Pence told reporters Friday his task force is moving Covid testing resources to the plant.
"And I want to encourage people in Colorado that we will work to support that effort, but I also want to emphasize that all of the people that are working in food supply, from farmers to meatpackers to distributors to truckers to grocers, continue to have our gratitude," Pence said.
Union president Kim C. Cordova said the plant should be shut down for seven days.
"We fully understand the seriousness of a plant closure and its economic impact. However, safety must take precedence over profits," Cordova wrote in her letter. "One death is a tragedy -- two deaths at the same plant is simply beyond human understanding."
Colorado Gov. Jared Polis told CNN's Erin Burnett the plant was closed and state government is working with federal and local officials to reopen next week.

"It will close long enough to test every worker and clear workers to return to work," the governor told CNN. "Those that are cleared are going to return after a short closure, hopefully, next Wednesday, or Tuesday or Thursday," he added.

When asked about the current numbers at the JBS facility, he said, "Judging from the figures about two deaths, about 14 hospitalized. I would estimate there's probably between two or four hundred folks that will test positive. But we'll see, it is anybody's guess."

https://edition.cnn.com/2020/04/10/us/colorado-meat-packing-plant-coronavirus/index.html
2HB
11.04.2020 kl 21:05 2053

Det kan ikke være lenge til nå. Alt kan egentlig skje.Jeg er uansett sterk i troen.
Thin Lizzy
11.04.2020 kl 22:28 1993

Forrige uke var altså beste børsuke i USA siden 1974, og her på forumet kan man fortsatt lese euforiske innlegg om videre oppside og at de som ikke skjønner det, blir frakjørt og står igjen på perrongen. Runaway train?

Coronavirus live updates: US has most deaths worldwide;

Trump creating second task force; more stores closing on Easter

JOEL SHANNON | USA TODAY | 27 seconds ago

The U.S. surpassed Italy for the most fatalities worldwide Saturday, President Donald Trump is creating a second task force to focus on reopening the country, and a majority of Americans now believe the economy is getting worse.

Meanwhile, in an effort to keep the virus from spreading further, some states are taking extra measures to prevent large Easter celebrations on Sunday.

Coronavirus deaths in the U.S. topped 20,000 on Saturday after a record-high death count Friday of more than 2,100 fatalities. But the U.S. has not yet "reached the peak" of the pandemic, Dr. Deborah Birx, coordinator of the White House coronavirus task force, said Friday.

Worldwide, there are 1.7 million cases and at least 107,000 deaths, according to data compiled by Johns Hopkins University. Almost 400,000 people have recovered worldwide.
----------------

States crack down on religious gatherings for Easter
As people prepare to celebrate Easter on Sunday, states are cracking down on religious gatherings to prevent the further spread of COVID-19. But some lawmakers and religious leaders are challenging the social distancing measures.

Kentucky Gov. Andy Beshear said anyone who goes to a mass gathering may have their license plates recorded so local health departments can deliver orders of self-quarantine. Kentucky Sen. Rand Paul and Rep. Thomas Massie slammed the announcement.

A federal judge in California denied a San Diego church's request to hold an Easter service, even with social distancing measures including possibly requiring members to wear hazmat suits.

Meanwhile in Kansas, that battle has reached the Supreme Court after the Democratic governor's ban on religious and funeral services of more than 10 attendees was overturned by a legislative panel.

https://amp.usatoday.com/amp/5132802002

https://www.youtube.com/watch?v=NRtvqT_wMeY

Redigert 11.04.2020 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Thin Lizzy
14.04.2020 kl 21:07 1779

Har aldri opplevd makan, skrev jeg i trådstart 26.mars. Det var min helt oppriktig mening. Ikke i min villeste fantasi hadde jeg trodd at vi 2 - 3 uker senere skulle være der vi er nå, i et scenario 10 ganger villere enn da... koronapandemien herjer vilt, IMF konstaterer resesjon, ja depresjon, oljeprisen crasher fullstending og børsene bare stiger, stiger og stiger inn i himmelen...samtidig som dette er tonene som kan høres i det offentlig rom i USA nå...


'Mind-boggling': How pandemic planning never accounted for a President like Trump

By Sara Murray and Scott Glover, CNN
Updated 1826 GMT (0226 HKT) April 14, 2020

https://edition.cnn.com/2020/04/14/politics/pandemic-preparedness-trump-invs/index.html

Coronavirus live updates: Cuomo says Trump isn't 'king'; Fauci says May 1 target date 'a bit optimistic'

John Bacon USA TODAY
Published 2:49 PM EDT Apr 14, 2020

https://eu.usatoday.com/story/news/health/2020/04/14/coronavirus-live-updates-stimulus-checks-us-deaths-donald-trump/2983749001/

Anthony Fauci finds Trump’s coronavirus briefings ‘really draining’ — and doubts US will be ready to re-open on May

Published 1 hour ago on April 14, 2020 By Sky Palma

https://www.rawstory.com/2020/04/anthony-fauci-finds-trumps-coronavirus-briefings-really-draining-and-doubts-us-will-be-ready-to-re-open-on-may-1/


Redigert 14.04.2020 kl 21:28 Du må logge inn for å svare