Koronasyk 52-årings liv ble reddet av malariamedisinen til Trump

Slettet bruker
27.03.2020 kl 02:53 1203

Koronasyk 52-åring sier livet hans ble reddet av malariamedisinen som Trump har troen på

- Jeg trodde dette var slutten

Etter over en uke med behandling, ble han fortalt av legene at det ikke var mer å gjøre, og på fredag i forrige uke tok han derfor farvel med sine egen familie.

- Jeg var på en punkt hvor jeg knapt kunne snakke, og det å puste var veldig utfordrende. Jeg trodde virkelig at dette var slutten for meg. Jeg hadde vært gjennom ni dager med sterke smerter, og for meg var dette slutten. Derfor tok jeg noen telefoner for å si farvel til mine venner og familie, sier han til Fox11.

Samtidig tipset en nær venn ham om bruken av malariamedisinen hydroxyklorokin, og at den hadde vist seg å kunne være lovende i kampen mot koronaviruset.

Ifølge Giardinieri hadde vennen hørt om malariamedisinen på TV-programmet The Ingraham Angle, som senere også har intervjuet 52-åringen om hendelsen.

52-åringen bestemte seg da for å ta kontakt med en lege som var ekspert på smittsomme sykdommer for å kunne teste legemiddelet på seg selv.
«Jeg vet ikke om jeg overlever til i morgen»

- Han ga meg alle mulige grunner til hvorfor jeg ikke burde prøve det, fordi det er ingen studier på dette, det er ingen tester og det var heller ikke noe som var godkjent for bruk, sier Giardinieri.

- Da sa jeg; «Hør nå her, jeg vet ikke om jeg overlever til i morgen», fordi på det tidspunktet trodde jeg det hele var over fordi jeg kunne ikke puster lenger, sier 52-åringen.

- Så ble han enig med meg, autoriserte bruken av det, og 30 minutter senere ga sykepleieren det til meg.

Giardinieri sier at han rundt en time etter at han fikk pillene, opplevde at hjertet nærmest slo seg gjennom brystet - og at han to timer senere hadde en annen episode der han knapt nok kunne puste.

Han forteller videre at han ble gitt Benadryl og noen andre medikamenter og at deretter våknet opp klokken 04,45 på morgene og følte seg «som om ingenting hadde skjedd».

52-åringen sier han ikke lenger har feber eller smerter at han kan puste igjen.

Giardinieri sier også til Fox11 at legene mener episodene han opplevde ikke var en reaksjon på medisinen, men at det var kroppen hans som kjempet mot viruset.

Men selv er ikke 52-åringen i tvil om hva som skjedde.

- For meg finnes det ikke noe tvil om at jeg ikke ville overleve til neste dag. Så for meg så var det denne medisinen som reddet livet mitt, sier han til Fox 11.

https://www.nettavisen.no/nyheter/koronasyk-52-aring-sier-livet-hans-ble-reddet-av-malariamedisinen-som-trump-har-troen-pa/3423943154.html
Slettet bruker
27.03.2020 kl 07:29 964

2 ting til disse hylende hyenene som ikke ser ut til å ville at folk skal bli friske. Han overlevde, og CQ tok ikke livet hans.
Etter alle solemerker(Corona-utbrudd) reddet CQ livet hans. MSM vil ALLER Helst at CQ tar Liv. Da er de fornøyde da.
Vi er nødt til å slutte med å være intellektuelt late.
Redigert 27.03.2020 kl 07:31 Du må logge inn for å svare
atnorhe
27.03.2020 kl 09:31 1033

i

Giardinieri sier også til Fox11 at legene mener episodene han opplevde ikke var en reaksjon på medisinen, men at det var kroppen hans som kjempet mot viruset.

Men selv er ikke 52-åringen i tvil om hva som skjedde.

Du stoler på at 52 åringen kan vurdere dette bedre enn legene?
Da burde 52 åringen få ansvaret for behandlingen fremover.
Det er du vel enig i?
Slettet bruker
27.03.2020 kl 09:54 1018

Eller Bill Gates: "Bill Gates on coronavirus: We need an 'extreme shutdown' of 6 to 10 weeks"
Hvordan har han kvalifisert seg?
Slettet bruker
27.03.2020 kl 10:48 1007

"Hvordan har han kvalifisert seg?"

Arbeidet for å begrense og forhindre smittsomme epidemier i 20 år.
Slettet bruker
27.03.2020 kl 23:12 958

Jaja, noen av dere dere får sitte og benekte fakta, føle dere som konger til dere selv blir syk, noe jeg håper aldri skjer, men vi som vet av legers erfaring at det finnes medisiner som redder livet til Coronasmittede, har heldigvis skaffet oss denne forsikringen. Vi er ikke garantert å slippe unna, men vi kan drastisk redusere faren. Blir man ikke syk i år, kan man bli det senere.

Håper selvsagt at vi aldri trenger å bruke dette, men det gir oss en trygghet vi ikke hadde før.
Redigert 27.03.2020 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.03.2020 kl 23:30 948

Selvmedisinering er ikke spesielt smart og det er skremmende at presidenten nærmest oppfordrer til dette når han feilaktig sier medisinen allerede er godkjent. Denne medisinen og en rekke andre er fremdeles på forsøksstadiet mot Corona. Kinesiske forskere, som jeg regner med iallefall indirekte er kilden til Trump, ville ikke dra en endelig konklusjon. Norsk team leder en stor internasjonal studie på denne og andre medisiner. En stor fjær i hatten for det norske forskermiljøet.
Sotah
27.03.2020 kl 23:33 941

Jo, men når Donald har laget denne vidunderkuren på gutterommet så må jo hjorden teste det? Han er ikke hvem som helst i medisinske miljøer, veit du. Ingen veit vel mer om medisin og helse enn han?
Slettet bruker
27.03.2020 kl 23:35 938

Nå er dere på barnehagestadiet, jeg synes synd på dere, hovmod står for fall.
Slettet bruker
27.03.2020 kl 23:38 933

Ha ha ha - Jeg tror Jabba forstår at det ikke på den medisinske siden Gates stiller med kompetanse - eller skal vi heller si funding!
Merk bare at det ikke er sine penger han bruker, men skattebetalernes penger som blir kastet etter den filantropiske inkompetansen hans av politikere som blir starstruck bare den stygge mannen viser seg.

Mye penger finner veien til den korrupte legemiddelindustrien, og Gates sitter på alle sider av bordet med syke drømmer om depopulasjon og NWO!

Apropos Giardinieris sykdomshistorie; det er ikke uvanlig at hjertet "sparker ifra" idet infeksjon er slått tilbake og kroppen igjen "forstår" at den kan leve. Når viruset er slått tilbake, kan lungene tømmes for væske, og det besørger kroppen på egenhånd når den ikke lenger jobber for å skylle viruset ut med mer væskeutskillelse.

Epikrisehistorikken høres ut som mannen har fått et sulfapreparat, og det er akkurat hva HCQ er! ;-)

Gratulerer til Trump som selvsagt har innhentet faglig ekspertise for sin "optimisme" til HCQ. Akkurat slik et #StableGenius vil gjøre!

Løgnmedia håpet så inderlig at dette ikke skulle funke, og at Trump skulle stå tilbake som en dum tulling. De lærer ALDRI.
Slettet bruker
27.03.2020 kl 23:43 924

I motsetning til deg, som ønsker alle fattig folk i verden alt ondt, så hjelper altså Gates de som ingen legemiddelselskap vil hjelpe fordi det ikke er lønnsomt.
Han tjener ikke penger på det. Han har betalt over 30 mrd USD av egen lomme til veldedighet.
Vi så under Ebola epidemien at når panikken tok det vestlige samfunnet for at det ville komme til oss så sendte de ressurser for å stoppe spredningen men vanligvis gir de faen så lenge det ikke er noen sjanse for at det skal nå oss.
Angående at Bill Gates jobber for depopulosjon. Dette er en sannhet med modifikasjoner. De har vaksinasjonsprogrammer som vil redusere barnedødligheten. Dette vil øke populasjonen i ummidelbar fremtid men på sikt vil det føre til at færre barn vil fødes i områder hvor de lykkes.
Redigert 27.03.2020 kl 23:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.03.2020 kl 23:45 920

Hvor tar du dine fantasier fra, Jabbe?
Slettet bruker
27.03.2020 kl 23:48 913

Angående mine kommentarer om deg?

Fra deg.
Slettet bruker
27.03.2020 kl 23:52 909

Overhodet ikke! Noe sånt har jeg aldri ytret. Du må faktisk slutte med dine primitive projiseringer, Jabbe!
Fjordgubben
28.03.2020 kl 00:19 896

Hvor i alle dager har jabba det fra at havfruen ønsker de fattige ondt??

Er dritlei jabba og sotah som utpeker seg selv til «de gode» som er moralsk høyverdige og som snakker ned alle som er uenige med dem som onde mennesker som «ikke er snille».

Det er jabba og sotah som representerer alt annet enn godhet når de argumenterer for en snillistisk og naiv politikk som dersom den blir gjennomført ville rasert vestlige samfunn totalt.

Akkurat som kommunistene som hadde de aller beste og edleste hensikter ved at de skulle utrydde all fattigdom, ta fra «de rike» og distribuere dette til alle verdens fattige. En strategi som slo totalt feil og utviklet seg til det verste tyranni man kan tenke seg, med flere hundre millioner døde som resultat, hvor «snillt» er det??

Er jo en velkjent hersketeknikk å ta på seg rollen som moralens voktere, når man i realiteten står for noe som er ren utopi, og som resulterer i det stikk motsatte, kaos, fattigdom og tyranni.

Ondskap kommer i mange former, f.eks resultatet av å investere mange hundre milliarder kroner i «klimatiltak» som ikke virker, hensikten er den beste, men resultatet er katastrofalt.
Redigert 28.03.2020 kl 00:29 Du må logge inn for å svare
balder72
28.03.2020 kl 00:29 887

Venstresiden håner Trump for denne medisinen fordi de er livredd for at den funker. De venstreliberale Trump haterne kan gjerne se flere dø, bare Trump forsvinner og taper valget. Skulle befolkningen blir raskere frisk pga, av en medisin som virker, vil Trump komme styrket ut av dette. De må de for all del håpe ikke skjer. Venstresiden har avslørt sin ondskap.
Slettet bruker
28.03.2020 kl 00:30 884

Hva er det du nekter for. Du angriper her blant annet Bill Gates til tross for at han spar ut av egen lomme for å hjelpe fattige som ellers aldri ville fått hjelp. Og det er jo ikke noe nytt du kommer med her. Jeg har aldri hørt deg ytre annet enn negativt om folk som faktisk prøver å hjelpe fattige og krigsflyktninger. Du kommer med flåsete kommentarer om globale eliter men det er ingen som er så elitisk som deg selv der du sitter i et fasjonabelt strøk av Oslo og spyr edder og galle utover de som prøver å hjelpe de som har det mindre bra enn deg. Attpå til så støtter du altså idioten Trump som har tatt til orde for å legitimere at amnerikanske bedriftseiere skal få drive med bestikkelser i andre land. For alle med en halv hjernecelle så skjønner vi at det betyr å stjele ressurser fra fattige nasjoner ved å bestikke korrupte ledere i de landene. Attpåtil er du så frekk at du later som at du bryr deg om korrupsjon ved å anklage andre som er korrupte.
Slettet bruker
28.03.2020 kl 00:34 881

På denne topicen forsvarer jeg altså Bill Gates. Han er så snill at han tar byrden så ikke du trenger å betale så mye men det er vist ikke bra det heller.
Og slutt nå for i helvete å kalle andre for kommunister når du selv har adoptert alt det verste fra Sovjet selv.
Slettet bruker
28.03.2020 kl 00:37 875

"Venstresiden håner Trump for denne medisinen fordi de er livredd for at den funker."

Tror du det er Trump som har funnet opp medisinen? Vi diskuterte den her på forumet et par dager før Trump nevnte den. Feilen han gjorde var at han plukket opp de samme anektodene som vi gjorde og solgte skinnet før bjørnen var skutt. Medisinen er altså under testing, sammen med andre medisiner, i veldig mange land.
Slettet bruker
28.03.2020 kl 00:42 870

Slapp av.
Ting går seg til,. Vater.
Slettet bruker
28.03.2020 kl 00:50 861

Når Bill Gates "spar ut av egen lomme" så er det etter at FN og vestlige regjeringer først har fylt opp "lommene" hans med dine og mine skattepenger, Jabbe!

Har du virkelig ikke forstått hvordan 1% eliten blir rikere og rikere mens den skattebetalende middelklassen blir fattigere og fattigere inntil den i USA var utradert under Obama. Du trodde ikke at noen av disse "filantropene" bruker penger de selv har jobbet for på "gode formål". Din naivitet er stor!

Eller hvorfor tror DU at han ler?
https://twitter.com/skiptowne61/status/1243227708764475392
Slettet bruker
28.03.2020 kl 10:39 823

Rudy Giuliani promotes Hydroxychloroquine with a mixture of Zinc on Fox News

https://twitter.com/Acyn/status/1243729212332097536
Slettet bruker
28.03.2020 kl 10:43 814

Bill Gates har tjent sine penger på først og fremst Microsoft. Slutt med dette røret ditt.
Jeg er enig i at mange i eliten er usedvanlig griske og selvopptatte, Donald Trump er et utmerket eksempel på dette, men Bill Gates er altså et unntak.
Slettet bruker
28.03.2020 kl 10:54 810

Det er ikke Microsoft pengene Bill Gates deler ut, Jabbe! Det er DINE penger!

Vokt deg for hvilken side du står på! EVIL vs GOOD! Du tror vel ikke at de korrupte NWO folkene kommer til å fortelle deg at de er evil?

Dermed gidder jeg ikke mer med deg, Jabbe. Du får jabbe til deg siste ord som vanlig - men ikke kom og si du ikke har fått svar!
Slettet bruker
28.03.2020 kl 12:26 781

Han har gitt over 30 mrd usd av egne penger til veldedighet så det er ikke Bill Gates som er grådig, det er du som er grådig.
At du kaller det ondskap å hjelpe mennesker i nød viser med all tydlighet hvilket menneske du er.
Slettet bruker
28.03.2020 kl 12:32 773

Det sies at Trump tenker svært selvstendig i forhold til sine rådgivere. De er nemlig bare det, rådgivere, mens POTUS selv står ANSVARLIG!

Jabbe forstår ikke hvor rikfolk har sine ekstreme slush-found formuer fra! Du beviser deg selv som en STOR idiot! Jeg gidder deg ikke!
Slettet bruker
28.03.2020 kl 13:10 762

Ikke nødvendig å kaste vekk energi, på jabbabedekte!
Borderline.
Lurer egentlig på hvor han fikk dette vanvittige Trump-hatet sitt fra?
Men så er hen i en annen timezone den godeste bedekte.
Slettet bruker
28.03.2020 kl 13:45 757

"Jabbe forstår ikke hvor rikfolk har sine ekstreme slush-found formuer fra!"

I Bill Gates tilfelle er det ganske enkelt. Man tar antall aksjer han eide og har solgt så har man summen.
Slettet bruker
28.03.2020 kl 13:48 757

Hvorfor kaller du meg bekte? Du er den eneste her på forumet som ikke klarer å se forskjell må meg og han. Det vitner om svært lav intelligens.
Fluefiskeren
28.03.2020 kl 14:04 747

Dette er jo ikke noe nytt. Norge er nå plukket ut av WHO til å ha regien på testing av både dette malariamedisinen samt Ebolamedisinen

«Fagmiljøet ved Oslo universitetssykehus leder den norske delen av studien. Det er allerede kjent at sykehuset har testet malariamedisiner på koronapasienter. Pasientene som blir behandlet med medisinene, må samtykke

Haukeland universitetssjukehus har tidligere bekreftet at de er i gang med testingen av malariamedisinen Remdesivir, ifølge TV 2.

«Det skal i førsteomgang prøves ut to medisiner mot koronaviruset i Norge. Det er malariamiddelet hydroxyklorokin/Plaquenil og ebola-legemiddelet Remdesivir.»

https://www.aftenbladet.no/innenriks/i/pLj0LG/who-starter-koronastudie-i-norge
Slettet bruker
28.03.2020 kl 16:11 717

Jabbe: "I Bill Gates tilfelle er det ganske enkelt. Man tar antall aksjer han eide og har solgt så har man summen."

🤣😂🤣😂🤣🤣😅

Nå sa jeg ikke at Bill Gates ikke er rik, gjorde jeg vel?

Det jeg sa var at Bill Gates IKKE bruker sine EGNE PENGER på sin "velgjørende og filantropiske" virksomhet. Til det formålet snakker han først
med FN og senere lobbyer han vestlige regjeringer og FÅR DONERT enorme pengesummer (av vanlige folks skattepenger) inn på sitt Bill and Melinda Gates Foundation. Så er det hans slush-fund han tar DINE PENGER fra for å utføre sine djevelske handlinger mot menneskeheten.
Du må nesten lytte til en insider som kjenner til korrupsjonen:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8117325/Jeremy-Corbyns-brother-Piers-claims-Bill-Gates-George-Soros-coronavirus.html

Redigert 28.03.2020 kl 16:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.03.2020 kl 16:44 702

Så du mener at jeg ikke er sannhetsvitne på om jeg og Bekte er samme person?
Du fremstår snart som imbesill med dine kommentarer.
Slettet bruker
28.03.2020 kl 16:51 699

Som Daily mail skriver så er konspirasjonen bizarr. Gud hjelpe meg for noen kilder du bruker. En eldgammel helsprø marxist. Og jo, Bill Gates bruker egne penger men at han i tillegg prøver å få myndigheter med på vaksineprogrammer som profittjagende legemiddelselskaper ikke gidder å være med på fordi potensielle kunder er dårlige betalere, er jo bare rett og rimelig. Er det noe lærdom å hente ut av denne pandemien så er det at verden var dårlig forberedt.

Tillegg: Ser at Corbyn er en svoren klimafornekter. Ikke bra for de som tror at klima forandringer ikke er menneskeskapte at de har helsprø konspirasjonsteoretikere som Corbyn i frontlinjene. Det øker ikke akkurat troverdigheten.
Redigert 28.03.2020 kl 16:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.03.2020 kl 17:37 688

At verden var dårlig forberedt får Bill Gates ta æren for! Det kom INGENTING ut av hans WHO Pandemi øvelse i høst!

Ikke et eneste råd om verneutstyr og pustemaskiner og sengeplasser og isolasjonsplaner - INGENTING - faen skal bruke penger på sånt!

Du vet tydeligvis ingenting om Corbyn fra før - det heter klimarealist - ingen fornekter klima!

840 solide fagfolk dokumenterte nylig at CO2 satsingen er totalt uten virkning for et bedre klima! Ta en titt på annonsen, den er svært god!
https://resett.no/2020/03/26/flere-medier-nekter-a-publisere-klimarealistisk-annonse-de-slipper-til-absolutt-alt-fra-den-andre-siden/

Men nå får du ikke mer svar fra meg - du er så hjernevasket av politiske korrekte løgner og så full av umoden projisering at det er en gru!
Slettet bruker
28.03.2020 kl 17:55 684

"At verden var dårlig forberedt får Bill Gates ta æren for! Det kom INGENTING ut av hans WHO Pandemi øvelse i høst!"

Det er fordi folk som Donald Trump, som han selv sier, ikke skjønte at noe slikt kunne skje til tross for at også hans regjering hadde kjørt simulasjoner som avslørte store mangler. Få land har lagt noe penger i pandemi bekjempelse men Norge har vel gitt mer enn de fleste gjennom blant annet CEPI:

"Du vet tydeligvis ingenting om Corbyn fra før"

Fyren er jo tydligvis idiot. Artikkelen du linket til kalte teorien hans bizarr.
Slettet bruker
28.03.2020 kl 17:59 680

"Men nå får du ikke mer svar fra meg"

Helt greit. Da slipper jeg å lese dine ondskapsfulle konspirasjoner på topicer hvor jeg er aktiv. Hold deg på egen lukket avdeling.
Slettet bruker
28.03.2020 kl 18:03 678

https://www.tv2.no/nyheter/11333308/

"I hardt rammede Iran har det samlede offisielle antallet koronadøde steget til 2.517.

3.076 nye smittetilfeller er påvist, opplyste det iranske helsedepartementet lørdag. Til sammen 35.408 mennesker er bekreftet smittet.

På sosiale medier i landet skal det ha blitt spredt falske nyheter om at kuren mot viruset finnes i metanol, en alkohol som kan medføre blindhet og i verste fall død.

– Det ryktes at alkohol kan vaske og desinfisere fordøyelsessystemet. Det er feil, sa Javad Amini Saman, lege i Kermanshah i Iran.

I går meldte flere iranske medier at nesten 300 mennesker er døde, og at mer enn 1000 har blitt syke etter inntak av metanol, ifølge AP."
...

Storkæller i Iran du. Hvem skulle tro at å drekke Metanol skulle være farlig se.
Redigert 28.03.2020 kl 18:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.03.2020 kl 18:12 672

Ja slik går det når konspirasjoner får fritt utløp.
Slettet bruker
28.03.2020 kl 18:24 667

Nå: drekka metanol se. Har følt meg litt forkjøla i det seste.
Slettet bruker
28.03.2020 kl 21:01 229

A tweet by Donald Trump’s personal attorney Rudy Giuliani has been removed from the platform for pushing misinformation about chloroquine usage and making false claims against Michigan Governor Gretchen Whitmer, according to Mediaite. Giuliani posted the tweet that included direct quotes from controversial Trump supporter Charlie Kirk, including the falsehood that hydroxychloroquine, an anti-malaria drug being touted by Trump as a possible treatment for coronavirus symptoms, is safe and “in at least three international tests was found 100% effective in treating the coronavirus.” The tweet also stated that Michigan Democratic Governor Gretchen Whitmer is “the latest Democrat to ban doctors from prescribing the lifesaving drugs hydroxychloroquine and Z-Paks to save senior citizens in the state.” Clinical trials are still underway to determine if hydroxychloroquine is safe and effective for widespread use on COVID-19. Twitter removed the tweet, which now links to a message that it violated the platform’s rules.