OSEBX - I dag stanset index på 666!

Hammers
HAMMER 27.03.2020 kl 21:52 28675

De fleste har vel hørt om Djevelens tall - 666.

Etter en TØFF drøy måned's tid på børsen stanset OSEBX i dag på nettopp 666.
Tror dere dette betyr kraftig positiv rekyl - eller kanskje et forvarsel om at dette bærer rett til Helvete.

I skrivende stund skal ikke jeg spå noe sikkert, men chartet gir nå klare føringer;
https://www.tradingview.com/x/DuZpnsbE/

HVIS indexen faller ytterligere 5% havner den på 632. I så fall er støtten på 635 fra de siste dagers bunn BRUTT.
Da gis et KRAFTIG salgssignal. I så fall er det dette større chartet fra den 14. mars (tråd; Dette har jeg sett tidligere) som fort kan bli gjeldende:
https://www.tradingview.com/x/JoVyZEkc/

5% fallet trenger ikke å inntreffe på mandag - men f.eks ila kommende uke - evt senere.

Hilsen Hammers
_______________________________________

MERK;
Børs er ferskvare. Det som ble sagt for en snau uke siden kan for lengst ha gått ut på dato etter den tid.
Jeg endret selv min holdning for et par dager siden. Ser lyspunkter.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
royroy
28.03.2020 kl 23:26 4400

SS, kan ikke du droppe å hakke så mye på Hammers?(mens du samtidig prøver å være som han?) Du gjør det fint som deg, bare kutt ut hakkingen. Klart at man må få endre synet på aksjer og markedet underveis. Ville da vært veldig rart å fortsatt ha aksjer i VOW, hvis man har endret syn til at det kan komme en dupp og man har lyst til å sikre gevinst. Har inntrykk av at Hammers er ganske transparent i sine innlegg. Og uansett om han er det eller ikke, så behøver du ikke være forumpoliti hele tiden. Det går fint. Litt slitsomt?!
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Hammers
28.03.2020 kl 23:29 4390

Denne ble i forfjamselsen lagt ut på feil tråd. Vi snakker her om Crude Oil - som indirekte kan ha stor invirkning på OSEBX:

Den venstre skuldra er høyere enn hodet, men dette er uansett en KNUSENDE H/S.
Så knusende at jeg ikke tror mine egne øyne!
https://www.tradingview.com/x/EzVvSw8n/

Vanskelig for meg å si hvor formasjonens bunn ligger, men LANGT under chartets nedre kant.
MERK at det aldri vil bli null pga chartets format. Også fra f.eks $10 fatet vil det være 100% nedover.
$ nivåene vil bare strekke seg stadig lengre ned i chartet. Umulig å regne ut i dag.

Poenget er;
Hvis MONSTERET etter hvert slår til vil OSEBX gi et KRAFTIG salgssignal.
Jeg sier ikke noe om mine tanker om fallpotensialet - slik at forumets største klovn kan få brukt det mot meg senere som en "sannhet og påstand" og fra min side. Jeg kommer nok tilbake til saken HVIS/NÅR OSEBX får sitt eventuelle salgssignal.
Vi får se hva som skjer videre - og hva jeg skal gidde å mate KLOVNEN med!

Hilsen Hammers.......som ellers takker dem som støtter mitt syn.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Fevang
28.03.2020 kl 23:33 4393

SS
Nå er du absolutt den ENESTE sjel på denne jord som ikke klarer å se hvor dustete ditt evinnelige mas om Hammers er.

Hva i himmelens navn er vitsen med å spamme ned den ene tråden etter den andre med hva du mener om Hammers??

Tror du vi er så evneveike at vi ikke har fått med oss din mening??

Vennligst kutt ut - også for din egen helses skyld. Kan umulig være sundt å hisse seg slik opp som du gjør.

Ha ellers en riktig god helg.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Hammers
28.03.2020 kl 23:39 4390

👍🤭🤭🤭!
Vanskelig å være uenig med deg.

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.03.2020 kl 23:50 4367

Nå er det jo slik at marked og børs allerede har priset inn svake kvartaler fremover, men at du ikke skjønner det er jo ikke så rart når du følger chartet for chartet forteller jo bare hva som har hendt frem til i dag og ikke hva som vil skje fremover.

Mao, markedet har allerede priset inn det meste av hva man forventer kommer fremover og så snart markedet får antydninger om at smittetoppen nås på flere plasser rundt om så vil reprisingen starte og toppen er allerede nådd hvor det hele startet (Kina) så da har vi en tidslinje å forholde oss til (+/- 3mdr) fra det starter til toppen er nådd.

Videre så er sannsynligheten også til stede for at det vil komme flere vaksiner/medisiner på markedet den nærmeste tiden - Favilavir (Kina), Remdesivir (USA) og Lopinavir/Ritonavir (Sør Korea).

https://www.sciencetimes.com/articles/25053/20200317/favilavir-first-approve-drug-treat-coronavirus.htm

Favilavir har allerede blitt godkjent i Kina og kan vise til positive resultater, mens Remdesivir og Lopinavir/Ritonavir testes ut i disse dager og er det noe markedet liker så er det slike nyheter - noe også du vil bli informert om i chartet ditt etter hvert - etter hvert fordi der finner man jo ikke annet enn gammelt nytt… ;)
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Hammers
29.03.2020 kl 00:15 4342

Alt blir bare verre!
Ingen smittetopp er nådd. Afrika og store deler av Asia står for tur. Det blir til slutt kanskje KAOS?

Vaksine kan kanskje komme om kort tid, men hva hjelper det. INGEN vaksine slippes på markedet før den er GARANTERT sikker.
Dette tar minst ETT års tid etter at selve vaksinen er klar!

Ellers skjønner du deg ikke på TA.
Vi har da hatt en haug med ulike diskusjoner opp gjennom årene - og husker jeg ikke feil har du bommet katastrofalt på de aksjene det da gjaldt. Bare godta TA, du.......så skal jeg ta meg av retningen!

Hilsen Hammers

Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Lord B
29.03.2020 kl 00:22 4330

Corona viruset er mye verre enn det som har vist seg til nå. Kina lyver om antall døde av sykdommen. Dette ligger an til å bli mye verre enn de fleste tror. Sykdommen har så vidt begynt å utvikle seg i USA
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/verden/kina-har-ført-oss-bak-lyset/ar-BB11Qux9?ocid=spartanntp
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Zillioner
29.03.2020 kl 00:32 4316

Alle som jobber med analyse anslår fremtidig pris basert på historikk, så dette er rent vrøvl. Ingen vet helt sikkert hva fremtiden bringer, corona eller ei.

Markedet har definitivt ikke priset inn hva man forventer fremover, fordi det er ingen som vet hva man kan forvente. Dette kommer fra innsiden av finansbransjen.

Disse vaksinene er det, som Hammers sier, usannsynlig at skal komme på markedet innen 1 år. Det har diverse medisinere vært ute i media og sagt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 10:10 4154

Kommer aldri til å gi meg med Hammers, fordi han er subjektiv i sine meninger.
Dere så hele sist uke, at han mente børsene var bunnet ut, og godtok ikke noen argumenter for at retningen var nedover i det LANGE bildet. Han satt på VOW aksjer, og da var han sikker på at den langsiktige bunnen var bak oss, og sjikanerte bl.a meg med mitt syn.

Nå har Hammers kopiert mine argumenter, og solgte på blodrød OSE fredag, og sier at vi skal langt ned igjen. Helt ok, men totalt urederlig oppførsel på han sist uke.
Det er det som er mitt poeng.

Når det kommer til TA, så er det han driver med så enkelt og intetsigende, at jeg foretrekker Haugen sine analyser hver søndag.
Venter i spenning på Hammers analyse av DOF og SOFF nå. En analyse av skikkelige aksjer ser vi jo aldri, som Orkla - der må man bruke mer enn 1 strek.......

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 10:12 4142

Haugen ser to KJØPSSIGNAL på OSE, og poengterer dette i starten:

https://finansavisen.no/nyheter/aksjeanalyse/2020/03/29/7512757/teknisk-analyse-sondagens-aksjetips

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 12:41 4010

Ikke mange dagene siden Hammers så bunnen, og lyset i tunnellen, riktignok med lommene fulle i aksjer.


Hammers
22.03.2020 kl 20:57 1092

Skipssjefen skrev
Hammers: Du skal vite det at SS frykter ingenting, ingen verdens ting. Jeg vet at dette vil snu og..

Hvis det er noen som snakker på INN og UTPUST her inne må vel du være prototypen.
Fredag var det vel 70-80 innlegg. Alle med den samme jamringen din.

Tidlig i fallet lagde jeg en liten analyse på hvordan OSEBX kunne gå. DET betyr ikke at alle aksjer av den grunn skal gå til H.
I løpet av "reisen" - sett fra tribunen - er det OGSÅ mulig å endre syn. Spesielt når de som handler nå har blitt mer positive.
Som sagt - vi får se. DENNE ønsker jeg fortsatt skal være LETT synlig for alle som vil se litt LYS:
https://www.tradingview.com/x/p9CXIlSr/

Hilsen Hammers
Redigert 22.03.2020 kl 20:57


-------


Hammers
22.03.2020 kl 22:49 883

Sector skrev
Hammers, ja slik holder SS på døgnet rundt. Se forøvrig DN nå, der står det å lese at Sissener også..

Ja, håpløst med denne repeaten som skal gå fra morgen til kveld. Aldri noen nyanser - kun den samme kjedelige duren.

Sissener kan være en av de jeg "ser i det diagrammet" jeg har vist i dag.
Det som viser at investorene forsiktig begynner å se positive signaler - for FØRSTE GANG kurs over det glidende snitt.
https://www.tradingview.com/x/p9CXIlSr/

HUSK, i flere enkeltaksjer jeg har kommentert (mot "ekspertene" i papirene) har jeg stadig sagt;
IKKE lytt til hva de SIER - men SE hva de GJØR. Det "de gjør" avspeiles i chartet.
Jeg slår stadig vekk "ekspertene" rett ned i støvlene. Ikke skryt, men FAKTA!

I dag er det plukket ut en haug negative nyheter som kommer på løpende bånd.
Alle skal fortelle oss hvor jævlig dette blir.

Chartet viser imidlertid at det er større aktører som begynte å KJØPE på slutten av forrige uke.
Kraftige støttepakker kommer over hele verden, viruset isoleres - og man KAN kanskje se et lys i tunnelen!
Alt for tidlig til å konkludere klart, men tegnene kommer.....!

Hilsen Hammers
Redigert 22.03.2020 kl 23:01
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
29.03.2020 kl 12:56 3988

SS,
Det er fullt mulig å mene at den lange trenden er ned, og likevel benytte seg av at det kommer rekyler (dead cat bounce) fra oversolgte nivåer. Jeg gjorde selv det og gikk long Dow Jones på 18000-tallet, etter å ha shortet ned til 19000. Så tok jeg gevinst på den og gikk short litt for tidlig, men det er umulig å treffe bunner og topper perfekt. Nå er jeg i pluss på den siste shorten også, etter å ha vært mye i minus da Dow Jones var på 22600. Planen er å dekke inn igjen rundt forrige bunn og finne et nytt oversolgt nivå å prøve å få med et nytt bear rally, som helt sikkert kommer en eller annen gang.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
29.03.2020 kl 13:07 3961

Få personer er så subjektiv og kynisk i alt de klarer å lire av deg her inne som Skipssjefen. Han vet like lite som alle oss andre hvor dette bærer av gårde. Når Hammers gikk inn i Vow var det en riktig vurdering der og da. Det plager deg selvsagt. Når det er sagt: din troverdighet er helt fraværende. Finnes ikke sannferdig hverken i ord eller gjerninger. Det bør andre som leser det du skriver ta inn over seg.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 13:07 3964

jada, klart det, men da må man ikke motargumentere om at dette er en rekyl som suchersrally / dead cat bounce, kalle folk for klovn, når vedkommende mener at rekylen kommer av oversolgte børser, men at retning er videre ned.

Det er mitt poeng.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 13:10 3941

Driter i VOW jeg, poenget er at Hammers skjeller alle ut som ikke er enig i han. Jeg sa at børser kan ikke falle hver dag, og at rekyler er salgsmulighet, dead cat bounce, osv, mens Hammers sa at han trodde bunnen var nådd - at HAUSSE index støttet det, at han så lyset i tunnellen - at virus ikke kunne vare for evig, osv. Han sjikanerte SS som sa at rekylen kun var en rekyl, og at OSE skulle på 400 tallet, DOW 15.000 poeng. Det var fjas, og vrøvl mente han, da han kjøpte VOW. Straks vow ble solgt på blodrød børs, endret han igjen mening. ...det er lov, men jeg glemmer ikke hva han lirte av seg for å prate egne aksjer og vps oppover.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Hammers
29.03.2020 kl 13:11 3941

"Chartet viser imidlertid at det er større aktører som begynte å KJØPE på slutten av forrige uke.
Kraftige støttepakker kommer over hele verden, viruset isoleres - og man KAN kanskje se et lys i tunnelen!
Alt for tidlig til å konkludere klart, men tegnene kommer....."!

Ja, man KAN tidvis se lys i tunnelen, men alt for tidlig å konkludere bastant.

Etter det jeg i helga så av chartet til Crude Oil fikk jeg regelrett BAKOVERSEVEIS.
https://www.tradingview.com/x/EzVvSw8n/
Hvis DET chartet slår til tror jeg fort det kan bli stygge scener på børsen i tiden fram mot Påske!
En spennende uke blir det uansett!

Hilsen Hammers........som sier; nå er det nok lurest å vende kappa etter hvilken vei det blåser!
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 13:25 3905

Kanskje Hammers skal lese dette:

Den gylne regelen som demper aksjekrakket

Det er regelen som bremser alle fall.

https://e24.no/boers-og-finans/i/zGjAz9/den-gylne-regelen-som-demper-aksjekrakket

Sist helg var det Hausse indexen, nå kan han lære litt om dette.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Hammers
29.03.2020 kl 13:27 3898

Helt korrekt beskrevet av deg.

Det "det verste av alt", jeg lot alle mann få sjansen til å gjøre det samme som meg (med KORT forsinkelse). Flaks var også med i bildet.
Ref børsmeldingen fra VOW dagen etter at jeg gikk inn + kjøpsanbefalingen fra DNB da jeg var på vei ut.
Disse to "begivenhetene" ga vel raskt et samlet EXTRA løft på ca 20%.

Hilsen Hammers........som etter MITT objektive syn.......🙄🤭
har langt større troverdighet enn Donald Trump's overmann........(men KUN når det gjelder nettopp troverdighet)!
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 13:31 3879

Hammers, du skrev i natt at jeg hadde tabba meg ut med aksjer jeg ikke lyttet til dine råd og tips, mange ganger.

Hvilke aksjer og eksempler har du på dette?

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Hammers
29.03.2020 kl 14:02 3804

Et UNNTAKSVIS svar til alt dette tøvet du klarer å lirer av deg!

ALT dreier seg ikke om deg, SS.
Jeg har ikke sagt noe som helst til deg (SS) "i natt" ang aksjer.

Har du begynt å drømme om meg? Gir jeg deg mareritt - eller hva er det for noe?
Kanskje jeg "flagrer på veggene" når du prøver å sove?
Makan til en så DESPERAT person som deg har jeg tidligere faktisk aldri opplevd her inne!

Det du sikter til er trolig det jeg skrev til "rischioso"........kl 00.15.
"Ellers skjønner du deg ikke på TA.
Vi har da hatt en haug med ulike diskusjoner opp gjennom årene - og husker jeg ikke feil har du bommet katastrofalt på de aksjene det da gjaldt.
Bare godta TA, du.......så skal jeg ta meg av retningen"!

Hilsen Hammers..........som nå begynner å lure på om du er så lite troverdig at du opererer med FLERE nick's her inne.
At du også er mannen bak nicket "rischioso" (siden du tror jeg snakker til SS) ?
At det kanskje begynner å gå i surr oppe i topplokket ditt.

Kanskje Admin bør ta en titt på forholdet med de to brukernavnene.
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 14:13 3790

Står ingenting om Risotto her.
Kan også oppfattes som useriøst svar til SS også.

På tide du lufter deg og bikkja litt nå. Bikker over for deg.

Admin må snart se på din sjikane her. Du som voksen eldre kar tåler ingen motstand. Tror du at du kan sitte på forum uten å få tilbakemelding når du skriver for egen vinning, og skifter mening etter egen vps?





Hammers
I dag kl 00:15
569
Alt blir bare verre!
Ingen smittetopp er nådd. Afrika og store deler av Asia står for tur. Det blir til slutt kanskje KAOS?

Vaksine kan kanskje komme om kort tid, men hva hjelper det. INGEN vaksine slippes på markedet før den er GARANTERT sikker.
Dette tar minst ETT års tid etter at selve vaksinen er klar!

Ellers skjønner du deg ikke på TA.
Vi har da hatt en haug med ulike diskusjoner opp gjennom årene - og husker jeg ikke feil har du bommet katastrofalt på de aksjene det da gjaldt. Bare godta TA, du.......så skal jeg ta meg av retningen!

Hilsen Hammers

Redigert i dag kl 00:17
Redigert 21.01.2021 kl 06:06 Du må logge inn for å svare
Norwege
29.03.2020 kl 14:17 3782

Du nevner 666 Hammers. Jeg for min del har en strek, som kan gi oppgang her mot 700. Dersom den brytes, så er mitt mål 850, som er taket i en beartrend jeg foreløpig har som et mulig scenario. Brytes 635 , så er vel vi alle enig om at det er langt ned på 500 tallet som gjelder.
Sitter utenfor nå, men dersom det skulle smelle ned mot 635, så vil jeg ta et forsiktig bet på om det er en test, før et bearrally.
Slik jeg ser det, så ligger vi litt ute av sync i forlhold til USA´s koronaproblemer, og det kan rote det til litt.
Videre så går det fryktelig fort i svingene, så signalene hit og dit kommer fort. Det er som et marked på speed. Det gjør at ihvertfall jeg prøver å ta signalene litt på forskudd og handle deretter. Noen ganger velykket, andre mindre, men uansett med tight SL.
Blir det oppgang imorgen, så venter jeg og ser om 700 brytes, før jeg ser etter inngang long.
Hammers
29.03.2020 kl 14:55 3737

Ja, det går fort i svingene. Også etter mitt syn bør man vise litt forsiktighet.

OSEBX ligger fortsatt i positivt territorium, men index brøt fredag under de raske glidende 9-dg snitt igjen.
Det KAN være et forvarsel - i tillegg til at både DOW + Olja senere på fredag opplevde "Hard Times"!

Hilsen Hammers........som nå har skrollet til sitt innlegg på denne tråd i dag kl 00.15 -
og som FORTSATT ser at det var et svar til Rischioso (ref tekstens innrykk mot høyre)!

Admin bør sjekke forholdet mellom SS og Rischioso.
Slettet bruker
29.03.2020 kl 15:12 3723

😂😂 Står ingenting om at dette var svar til Risotto, hilsen SS om bare har 1 nick, og følgelig bare skriver med 1 nick 😂
RGTBJØRN
30.03.2020 kl 00:50 3476

Fornuftige ord Norwege, Uansett vil det være turbulent opp og ned i denne fasen. Som du sier vi kan være på en vendepunkt nå , Får vi en V eller ble det bare en pustepause før de siste 20-30% ned kommer på direkten.
Norwege
30.03.2020 kl 04:33 3367

Takk. Ser på olja nå. Kan se ut som det bare var en pustepause foreløpig.
Jeg er ikke så glad i de åpenbare retningene. Det har ofte en tendens til å gå motsatt.
Ligger ann til en test av 635 allerede idag eller imorgen om en ser til olja og Asia nå, men så var det dette med det helt åpenbare....
Redigert 30.03.2020 kl 04:36 Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
30.03.2020 kl 14:20 3203

Stille her idag, går markedet motsatt av 97 % tror ?
Fevang
30.03.2020 kl 15:21 3124

Med olja ned 9% er OSE best i Europa med en oppgang på 1,4%.

Ikke alltid børs er så lett.....
nhydro
30.03.2020 kl 15:35 3097

Er nok noen som lukter at en avtale kommer snart. Lønner seg å kjøpe når absolutt alle har resignert og er sikre på at det er langt til bunnen
Slettet bruker
30.03.2020 kl 15:51 3052

Det er vel gode gamle ; når den siste optimist er blitt pessimist som har inntruffet. Selv om vi forventer olja under 20 og at USA skal bli lagt øde går børsene i Europa OG USA opp. Hva skal da egentlig til for å sende oss ned mot 600 igjen(eller under) ?
Slettet bruker
30.03.2020 kl 16:37 2946

Resignasjon har det ikke vært spor av utenom visse risikable aksjer. Tvertom så rår optimismen.
Merkelig børs idag. Skulle gjerne visst hva som egentlig skjer, men det skriver disse kjøpt og betalt medier garantert ikke ett pip om
Gitt situasjonen, så er mesteparten av børsen betydelig overpriset.
Redigert 30.03.2020 kl 16:38 Du må logge inn for å svare
pengex
30.03.2020 kl 16:59 2885

Ironisk nok ville Norwegian og sas kunne hatt en knallsommer og toppet børsen med vilt lave driftskostnader hadde det ikke vært for cov-19.
Norwege
30.03.2020 kl 17:03 2880

Så gikk det ikke slik 97% trodde...
Selv har jeg gått ut og inn av DNB flere ganger idag med forsiktig gevinst. Valgte å selge meg ut før slutt.
Er det 700 som skal testes allikevel først?
Det gjelder ihvertfall å snu kappen etter vinden og ikke være for grådig. Skikkelig bom på å se etter 635 idag og jeg tviler vel på om vi ser det imorgen også pr nå.
Blir vel bare å prøve å følge bølgene i dnb imorgen også om det ikke smeller den ene eller andre veien....
leo?
30.03.2020 kl 18:13 2789

Bare vent til onsdag! Mange store må justere aktivaklassene sine for kvartalet.
RGTBJØRN
30.03.2020 kl 18:17 2780

Hauseindeksen har gått fra forsiktig kjøp til kjøp. Norwege lov å være forsiktig men tror egentlig 700 passeres , Det er fortsatt mange som er pessimister som kommer tilbake når skuldrene ikke er høye lengre. passeres 700 skal det mye til vi skal ned til 620-600 lengre, da tror jeg markedet har pekt ut retningen mot sommerferien.
RGTBJØRN
30.03.2020 kl 18:19 2780

kan være et bet på 850 som du sier
Hammers
30.03.2020 kl 18:29 2750

Mange som vel ble tatt litt på senga i dag av den relativt sterke børsutviklingen det tross alt ble.
Stikk i strid med hva oljeprisen fortalte oss.

Hausseindexen ga kjøpssignal med sitt "11".
Jeg kjøpte selv litt forsiktig utover dagen. Mitt case ser "nesten" utrolig spennende ut igjen.
DOW går også knallbra i skrivende stund. Kanskje mer morro på Oslo Børs i morgen?

Hilsen Hammers
Slettet bruker
30.03.2020 kl 18:31 2748

Vi så en drøss "one-day reversals" på høyt volum. Klassisk tegn på bunn. Sist jeg så dette var i 2009.
Slettet bruker
30.03.2020 kl 18:35 2747

Selvfølgelig kan ikke politikerne kjøre landene sine til helvete. De må bare vise litt handlekraft ført. Etter påske vil hele Europa lette på sanksjonene.

USA vil følge rett i helene. Hvem er det som styrer politikerne der borte? Det er corporate America.

Aksjemarkedet begynner å se dette nå.

Silberman