NANO.................Bruk sveiseglass nr 12, før du leser dette.

Araber
NANO 28.03.2020 kl 09:31 11254

We’re going to see a nearly complete close-down in clinical research,” says Tim Dyer, chief executive of Addex Therapeutics, a biotechnology company based in Geneva, Switzerland. “The health-care systems will simply be overloaded.”

Artikkelen er publisert hos Nature........https://www.nature.com/articles/d41586-020-00889-6

Les mer om konsekvenser vedrørend Coronavirus på hjemmesiden til bla. Addex.

Ha en god helg folkens, hold dere friske
Redigert 20.01.2021 kl 15:30 Du må logge inn for å svare
Araber
28.03.2020 kl 22:42 10641

Jeg spiller sjakk, og normalt blir motparten sjakkmatt........



All hospitals in our country suspend non-urgent consultations, examinations and interventions for an indefinite period of time. This measure is intended to relieve the pressure on our hospitals. In this way, they maintain at all times the capacity to provide the best possible care to patients infected with the coronavirus COVID-19. Antwerpen mars 2020

Lymrit 37-01 Belgium

Redigert 30.03.2020 kl 20:39 Du må logge inn for å svare
Araber
30.03.2020 kl 20:41 10314

Jeg skal spille sjakk i natt mot Covid 19, da blir jeg sjakkmatt

3P Biopharmaceutical has offered the health authorities and Navarre Province their health services, analytical and production capacity. 3P is an essential company, maintains routine factory operations, employing 250 people. 28 Mars 2020


Translated from Spanish with Google to Norwegian : Bedrifter som blir tvunget til å stoppe, kan sette en minimums stab for det essensielle
Redigert 30.03.2020 kl 21:00 Du må logge inn for å svare
Araber
30.03.2020 kl 22:03 10202

30 Mars 2020.

The Italian Medicines Agency publishes Guidance on the management of clinical trials in Italy during the COVID-19 emergency. The Guidance allows conducting clinical trial activities outside of investigational sites when this is necessary to limit the risk of coronavirus infection

https://www.insideeulifesciences.com/2020/03/30/the-italian-medicines-agency-publishes-guidance-on-the-management-of-clinical-trials-in-italy-during-the-covid-19-emergency/
Araber
31.03.2020 kl 16:41 9927

Pandemic sees one-quarter of investigators halting trial enrollment - By Ben Adams. Mar 31, 2020 7:50am

https://www.fiercebiotech.com/biotech/pandemic-sees-one-quarter-investigators-halting-trial-enrollment-poll


We’re going to see a nearly complete close-down in clinical research,” says Tim Dyer
Araber
31.03.2020 kl 19:59 9745

31. 03 2020 - 08:02 - 17 days after shut down

The paper calls for thousands of companies to stop in Navarra under the new government decree.


31.03.2020 - 17.30

3P Biopharmaceuticals donates protective material to the home care unit of the Municipal Police of Pamplona:
150 disposable overalls
100 disposable gowns
1000 shoe covers
3000 Gloves


Where is the emergency exit, captain ?
Redigert 31.03.2020 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.03.2020 kl 22:36 9596

Tror nok Kredinor står på trappene til araberen.
bj111
01.04.2020 kl 01:54 9465

Er det en araber det har klikket helt for her inne? Innleggene bærer preg av at han er helt kokko.
Tigerberget
01.04.2020 kl 08:20 9348

Han har muligens testet ut en vaksine som man ikke vet bivirkningene av.
Slettet bruker
01.04.2020 kl 08:34 9302

Uff. Har blokkert han. Orker ikke mere av dette pisspreiket.
Forum forum
01.04.2020 kl 09:07 9231

Selv om tema og innhold er spekulativt, er dette med sveisebriller godt beskrivende av Nano sin ledelse og fremtoning.

Jeg forstår at pharma ikke er som andre bransjer, noe selskaper med kapitalbehov lider under. Det er liten tillit til gruppen under ett fra investorene, og ingen i bransjen selv stoler på sidemannen heller. Det er kortene tett til kroppen, og det er selv for publisert fakta ikke mulig å få en kommentar. Alle vet at det er 50 (25+25) personer som skal testes for interim. Hvorfor ikke sende en melding om at dette er gjort? (når den tid kommer). Selv Lars står der ( i og for seg som interim over natten) å sier at han ikke forstår hvor de tallene kommer fra...han er vel skadet av bransjen også.

Malene har jobbet en stund som IR. I perioden har det ikke kommet nye investorer fra spesialiserte fond. TIl å være "the next company in line" etter AAA og Endocite virker det smått uttrolig. Hennes bidrag var å sette sveisebrillene på seg når hun startet og holde egne kvartalpresentasjoner om noe hun ikke selv forstod, fordi hun mente aksjonærene var dumme. Det sier litt.

Lisa har nok i større grad vært redd for konsekvenser fremfor å se muligheter. Derfor har hele betalutin og PARADIGME blitt forsinket vesentlig.

Nå håper jeg selskapet tiltrekker seg riktig kompetanse først og fremst.
Det må skapes tillit til selskapet, og det gjøres bare med fokus på fremdrift, fremdrift, fremdrift og at de resultatene man har kommer til markedet.

Ser frem imot en endring fra selskapet der styreleder tar tak i dette og setter selskapet på kartet igjen.

Inntil det skjer tar jeg på meg sveisebrillene og lever i troen.
Araber
01.04.2020 kl 11:48 9070

Forum forum. Her traff du " spikeren på hodet" som vi sier her på Haugalandet. Man må lære seg å "tyde" fakta slik det blir publisert, og hva innholdet er, og hva det betyr, og man må også av av til tolke, diskutere hva som sies - skrives. Når det gjelder Nordic Nanovector så er jeg veldig skuffet over at de skjuler for mye, av både gode og negative opplysninger. Jeg har tilkjennegitt dette overfor Bravo, men dessverre så har ingen forbedring skjedd på dette området. Hvem andre i NN jeg har hatt kontakt med, oppgis ikke her.

Der er dessverre slik at skal man finne fakta, må man selv undersøke og kontrollere opplysninger hvis man har interesse for dette. Jeg kan nevne et eksempel. Canargo som pumpet litt olje og mye vann. Jeg undersøkte hvorfor dette skjedde mange ganger. Det var ikke enkelt, men det måtte være en sammenheng, var jeg overbevist om. Søkte på Internett med mange forskjellige ord, i lang tid, men fikk treff da jeg brukte ordene, Termal water oil field Tbilisi. Da dukket det opp en studie som forklarte sammenhengen mellom vann og olje. Nok om den saken.

Når det gjelder fremdriften til NN er det et kritisk punkt i kjeden som ligger i Spania - selskapet 3P som "mikser" medisinene som NN bruker, og da forsøker man å finne ut av hvordan forholdene er der nede. Det er ikke vanskelig i disse tider, å finne ut av. En av mange som vet hvordan de faktiske forholdene der nede er journalisten Marialuz Vicondoa i avisen Diario De Navarra. En av opplysningene ble oversatt med Google og ble til : ...........3P Biopharmaceuticals tilbys å produsere flytende desinfeksjonsmiddel som beskyttelse mot coronavirus.... Men jeg tenker at det riktige skal være............ 3P Biopharmaceuticals tilbyr å produsere flytende desinfeksjonsmiddel som beskyttelse mot coronavirus

Det er nedstengninger i mange land, på sykehusene, laboratorier og det personalmangel, og kreft pasienter er en veldig utsatt gruppe som må hensynstas.

Jeg har gode kontakter i bla Italia og i Spania, Portugal, Manilla, Amerika og Norge uten å gå i detaljer, men fakta kan ofte gjøre store skader for mange selskaper hvis silke opplysninger publiseres. Mine "korrespondanser" publiseres ikke på et anonymt forum. At NN har store problemer fortiden er jeg overbevist om, bare tenk hvordan Archer 1 gjennomføres med 6 sprøyter på forskjellige tidspunkter og at hav med diverse andre prøver og scanninger. De har tre pågående studier som trenger bla avlesninger mv for ca 170 pasienter og dette kan ikke gjøres i en pølsebod på Toten. Man kan finne opplysninger på Internett om hvor store problemer ITM har i sin studie hvor de bruker 177Lu. Det skremmer vettet av meg, om de må gi opp for man nok vite.

Oppfordrer til å ha en saklig debatt, på forhånd takk.
Redigert 01.04.2020 kl 11:51 Du må logge inn for å svare
Araber
01.04.2020 kl 13:51 8961

https://www.noticiasdenavarra.com/opinion/tribunas/2020/03/31/3p-desinfectante-reluce/1034915.html

Translate with Google

3P: alt som glitrer er ikke et desinfeksjonsmiddel
DANIEL NARVÁEZ 03.31.2020 | 00:52

PÅ DEN måten så vi i pressen at biotech 3P Biopharmaceuticals kunngjorde sin "vilje til å produsere flytende desinfeksjonsmiddel" og at den hadde "tilbudt Navarre Health Service sine analytiske og produksjonsevner." Det ble også kunngjort at "det har kapasitet og nødvendig teknologi for å produsere coronavirus-tester (€), men vi mangler reagenset"

3P-komiteen (ELA har 10 av 13 representanter) har krevd selskapet i to uker for å overholde de minste sikkerhetstiltak som kreves av helsemyndighetene.

Problemet er for lengst utgått: 3P, hvis vekst har vært eksponentiell de siste årene, har investert i bioteknologi med en prognose på opptil 17 millioner de neste fem årene. Og hvor mye av dette har blitt snudd i troppen? I anleggene på anlegget (Noáin) kan de ikke oppfylle de minste sikkerhetsavstandene på 1,5 meter verken på arbeidsplassen eller i garderoben: det er ikke plass til så mange mennesker, verken før coronavirus eller nå. Personalet har ikke et dobbelt skap som kreves i yrkets risikoforebyggende forskrifter for denne typen aktiviteter. Ikke engang individuelle skap som skal forlate gateklærne dine, da de deles av opptil fem arbeidere, med den biologiske risikoen som det medfører. Og hvordan har selskapet løst dette problemet? Lever søppelposer til personalet ditt som klesbeskytter mot coronavirus.

Som kantine, der personalet som jobber tre skift kan hvile, er det en byggebås som ble installert i anleggets parkering midlertidig og har vært på plass i fire år. Hvordan opprettholde en begrenset kapasitet på 4 personer og også overholde den minste sikkerhetsavstand som kreves av helsemyndighetene? For å løse denne situasjonen har selskapet valgt noe mer og intet mindre enn å sette et stoff telt, midlertidig igjen, hvis beskyttelse mot dårlig vær er mer enn tvilsomt.

Realiteten er at personalet i mange år har kjempet for å forbedre arbeidsforholdene sine: både for å unngå den enorme omsetningsgraden (innganger / avganger) og for å takle den ekstremt høye tidsrammen på mer enn 50%, samt for å redusere den høye andelen av kontrakter i praksis (uten å snakke om bruken som blir gjort av disse).

Det er på tide at en del av den investeringen på millioner dollar går til arbeidsfolk, 3Ps største aktivum.

Personalet har overført virksomheten deres vilje til å jobbe i denne krisen, for å overvinne den og komme sterkere ut. Det er til og med en frivillig gruppe som kan utføre korona virusanalysearbeid om nødvendig. Det er ingen tvil om den profesjonelle kvaliteten på denne malen, dens involvering og ansvar i situasjonen.

Det er på tide at 3P viser hvor viktig staben, de nesten 300 ansatte for henne, nå som vi må fortsette å forbedre arbeidsforholdene innen helse og forebygging for å minimere risikoen for smitte, men også når alt dette skjer. Fordi vi forventer at 3P skal demonstrere at den største investeringen den må gjøre er i trivsel for arbeidsstyrken, i dens jobbstabilitet og i forbedring av arbeidsforholdene, slik at blant annet omsetningen reduseres
Redigert 01.04.2020 kl 13:55 Du må logge inn for å svare
Picosalax
01.04.2020 kl 18:21 8811

Morsom tråd. Intetsigende og samtidig altfor megetsigende. Nesten som ekkokamrene til Korsar. Ønsker dere alle en riktig god påske og at nano står opp igjen 3.dag selv om jeg begynner å tvile på dette.
Araber
01.04.2020 kl 19:51 8695

God påske også til de 4 som mekker i lokalene, til 3P ( de er fly forbanna, har ikke beskyttelsedrakter, må bruke søppelsekker )

God påske også til alle som jobber hjemmenfra, de smiler iallefall https://mobile.twitter.com/3pbio

God påske til de som passer på den stengte flyplassen rett utenfor stuevinduene til 3P

Jeg står nok opp 3 dag.......................... så får vi se om når NANO står opp........... sommeren, når det blir høst utpå våren en gang ?

Er Lars en god skipper i morra ?....................... Journalister kan være plagsomme

Hva jeg tror betyr ingen ting

Redigert 01.04.2020 kl 19:53 Du må logge inn for å svare
Araber
13.04.2020 kl 18:04 8366

In the face of the coronavirus pandemic, restrictions and extreme situations may require changes to ongoing or upcoming clinical trials. New key recommendations from the EC, MHRA and FDA.

Høsten kommer i år også, og etter vinteren blir det vår nok en gang. Ledelsen publiserer børsmelding om samtaler med FDA, men det er mye større problemer med å gjennomføre avlesningene. Det publiseres ikke.


https://www.europeanpharmaceuticalreview.com/article/116456/covid-19-update-running-clinical-trials-during-the-coronavirus-pandemic/
Redigert 13.04.2020 kl 18:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.04.2020 kl 22:47 8143

Vi vet du er ute av aksjen Araber, slapp av..
Araber
15.04.2020 kl 20:05 7898

On March 11, the FDA said that it was “canceling or postponing all non-essential meetings through the month of April” and that it would “reassess on an ongoing basis for future months.” The agency said it would explore remote meetings “where possible.”

As of April 7, the FDA had postponed six committee meetings planned for March or April. Among those, five were related to specific drug or device applications under review while two were for more general business matters.

The FDA has just one meeting on its calendar for May, which is related to general business and is slated for a teleconference. Another May meeting was canceled for reasons other than the COVID-19 outbreak. The agency has just one in-person meeting planned for June that has yet to be postponed.
Araber
17.04.2020 kl 00:33 7626

Old news from Internett......The FDA problems according Covid 19 ............about 41 percent of the organization's 17000 employees have been furloughed due to the federal government's shutdown..........41 % var permitert, da artikkelen ble publisert for en stund siden.

Request type C meeting with FDA to amend the current PARADIGME protocol ..........skriver Nordic Nonovector i børsmeldingen..................Har ledelsen fått svar på e-posten som ble til FDA

Styret og ledelsen er satt ut,..... flying blind.............virus svekker hjernen
Redigert 17.04.2020 kl 01:17 Du må logge inn for å svare
Araber
26.05.2020 kl 21:35 7126

Skal si gutta boys pakker inn Storgjedda i bomull. ..............Møkkamelding i dag, bare svada...........ARCHER 1 legges i søppelbøtta. Må begynne forfra igjen.


With patient health and safety as a guiding principle, the Council and the Parliament adopted Regulation 2020/561 amending Regulation (EU) 2017/745 on medical devices regarding application dates of certain of its provisions on 23 April. This Regulation enters into force on the day of its publication in the Official Journal of the European Union and postpones the date of application for most MDR provisions by one year. This postponement takes the pressure off national authorities, notified bodies, manufacturers and other actors so they can focus fully on urgent priorities related to the coronavirus crisis.

The In Vitro Diagnostic Medical Devices Regulation's (IVDR, Regulation (EU) 2017/746) corresponding date of application remains the same (May 2022).

The European Commission (EC) has issued guidance to ensure that clinical trials can continue during the COVID-19 pandemic. The aim is to mitigate the disruption of clinical research without compromising on quality and safety. With more than 200 coronavirus clinical trials now registered in the EudraCT database, the guidance offers recommendations for simple and flexible measures. Key recommendations of the guidance cover, distribution of medicines to patients, remote source data verification, and communications with authorities. For the latter, the guidance clarifies the classification and notification of these actions. The measures will be used exclusively during the coronavirus pandemic, and will be revoked once the current health crisis in the EU/EEA has been surpassed. https://lnkd.in/gRc5XkX
Redigert 26.05.2020 kl 21:43 Du må logge inn for å svare
Araber
26.08.2020 kl 17:27 6396

Hvor lenge skal de koke suppe disse folka hos 3P i Spanien ?

Er de sluttet med monoclonal antibodies ?

https://trademarks.justia.com/owners/3p-biopharmaceuticals-s-l-2954804/

Det blir snart høst, utpå våren, så kommer sommeren, og plutselig er det nyttår igjen. Nye studier skal igangsettes. Det har jo ikke skjedd noe det siste halve året på innruleringsfronten, og når kommer de igang igjen.......................... ?
Redigert 26.08.2020 kl 17:27 Du må logge inn for å svare
Araber
26.05.2021 kl 16:18 5151

Det blir snart høst, utpå våren, så kommer sommeren, og plutselig er det nyttår igjen og da kan man muligens se klart uten sveiseglass..................

Radioaktive medisiner og Covid 19 er ikke en god blanding
Araber
02.07.2021 kl 17:29 3748

Ha på sveisemaska, til det blir sommer neste år, for det er komplisert med disse radioaktive medisinene som amatørene prøver å få godkjent.

Ledelsen og de andre ansatte, har nok et annet syn på virkeligheten enn styret.
Araber
06.10.2021 kl 21:53 2970

Det ser ut som om Helen J Blanco har fjernet sveiseglassene for noen lesere, som har sovet i timen. Dette er ikke noe nytt for meg

Tog du ann.................
Araber
19.01.2022 kl 23:00 2126

Hva holder Londonmannen på med om dagene ? Hvor mange har gangsynet i orden ? Styret burde fått spaken for flere år siden. Mange har tatt hatten og gått ut stille i dørene uten å fortelle sannheten................the company is still flying blind !

Vurder noen lodd hos ULTI
Redigert 19.01.2022 kl 23:02 Du må logge inn for å svare
Araber
02.06.2022 kl 21:50 1572

Hylekoret forstår ikke at det er veldig dyrt å montere toaletter for radioaktive passienter og andre fasiliteter som må være på plass i .........langt vekk i stan.


...............................The company is still flying blind !
rischioso
03.06.2022 kl 09:51 1326

Virker som at han tok tapet noe sent, men enig i at det virker å være tilnærmet bunnløst ...