Forslag til distribusjon og salg i USA....

eiken
PHO 07.12.2017 kl 17:33 1599

Kjære Hestdal og Dahl.Skriver til Dere da mange investorer er blitt svært rastløse iløpet av årene, noe som har vårt spesielt merkbart siste året, da selv tross gode resultater og fin forskning så har kursen falt.Jeg mener at her har det vært levert fremragende resultater.
Det som bekymrer meg og mange med meg er framdriften på salg av Cysview. Skjønner at Dere har et 12 mnd perspektiv , men når det i tillegg leveres et 12-24 mnd perspektiv på muligheter for økning i aksjekurs så får vel mange nok.(Fra USA)

Har et forslag.Hva med å kontakte alle store sykehus på en gang i USA.Tilby gratis utstyr, ordne kursing av ansatte ved KS og legge ved retningslinjer fra FDA.
Vil naturligvis koste endel, men akselerere salg.Noen vil sikkert hive seg over dette, og så kan Dere bruke tid der det er utfordringer?

Hadde Apple vært Der De er idag, dersom Det hadde vært åpnet 1 apple butikk i Europa hvert år?

Dersom noen har gode ideer så post De vel.Kan ikke skade.Sender hele sulamitten til Photocure.....Interaktive aksjonærerer=)


.
Redigert 07.12.2017 kl 17:49 Du må logge inn for å svare