Norwegian slåss mot klokka, styret er passive

Slettet bruker
NAS 29.03.2020 kl 07:32 9346

Mens Norwegian slåss mot klokka, er flere långivermøter som kan si ja til en bønn om betalingsutsettelse fortsatt ikke innkalt.

I mellomtida tikker klokka: Innkallingsfristen er ti bankdager.

«Vi ønsker å gjøre det klart at uten en formell godkjenning fra det nødvendige flertall på et obligasjonseiermøte i de respektive obligasjonslånene, er det ikke gitt og kan ikke gis noen utsettelse («forbearance») slik det er anmodet om», skriver direktør for selskapsobligasjoner Jørgen Andersen i Nordic Trustee i et brev til Norwegian.

Norwegian hadde ved årsskiftet ei rentebærende gjeld på 58 milliarder kroner og cirka fire milliarder kroner i kontanter, etter svekkeslen av NOK har gjelden steget dramatisk kanskje til så mye som over 75 milliarder, trolig er NAS nå tomme for kontanter.

Selskapet har stanset betalinger til leasing selskapene og det er kun et spørsmål om timer før styret må sende melding om at de bryter lånebetingelsene.

Enkelte analytikere har anslått at selskapet under corona-krisen månedlig svir av over en milliard kroner, inkludert renter, flyleie og avdrag.

Denne uka meldte Norwegian at to nordiske banker er villig til å garantere for ti prosent av de 300 millionene i den første «transjen» av krisepakken.

Imidlertid er pengene fortsatt ikke skaffet til veie, blant annet fordi EFTAs kontrollorgan ennå ikke har godkjent krisepakken.


Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 11:21 6360

Hva kan årsaken være at EFTA ikke har godkjent den første krisepakken til NAS som Dagbladet skriver i dagens avis?
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 11:39 6312

Kan ikke se annet at det å gi SAS 1,5 mrd er sterkt konkurransevridende i Norwegians disfavør, når ikke Sverige/Danmark følger opp med tilsvarende
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 11:48 6271

Her er jeg virkelig enig med deg Presidenten. Og dette er det viktig
at det nå blir ryddet opp i. Sverige og Danmark klarer å ta seg av
SAS selv. De trenger egentlig ikke norsk støtte. Mens en norsk
flyselskapsløsning trenger norsk støtte.

Vi kan ikke støtte SAS for med det å bidra til å slå beina under
norsk flyselskapsløsning. Hadde Sverige og Danmark støttet
NAS hadde dette vært anderledes.
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Hockeymonkey
29.03.2020 kl 15:52 6005

Hvor er kilden? Noe mer enn borsen.no ?
Stemmer ikke ihht til EU sine utalelser i media der land stilles fritt til å støtte selskaper for å bevare arbeidsplasser.
EK 8% og de er i mål til å ta imot totalen på 3Mrd, oppfatter de fleste det.
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 16:01 5966

Det blir noe spennede dager fremover. Kan ikke skjønne annet enn at NAS må emittere. Jeg tror det kommer en kjempeemisjon i løpet av kort tid. De kan ikke sitte og vente på bondholderne for å oppfylle kravene i transje 2. Uten transje 2 heller ingen transje 3. Da kan de likegodt bare komme med emisjone jo før jo heller.

Det må minimum ha 2,7 milliarder for å oppnå egenkapitalandel på 8%. De får trolig bare denne ene sjansen, derfor bør de gå for 5 milliarder.
Antall aksjer som må til er umulig å spå. 1 milliard aksjer til 5 kroner eller 5 miliarder aksjer til 1 krone, eller mer sannsynlig 2 milliarder aksjer til 2,50?
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 16:06 5947

Må nok vesentlig mer enn 2,7 milliarder i ny EK får å nå 8 % , kanskje derfor styret er passive.
2,7 milliarder var vel før den norske krona svekket seg med 30 %
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Hockeymonkey
29.03.2020 kl 16:09 5922

Hente 2.7Mrd i cash, er det mulig uten at Staten tar noen aksjer? Om ikke må de konvertere gjeld i sammenheng med ovennevnte emisjon.
Tipper på 1.50 til 3.00 kroner.
NOK mot EUR har ikke svekket seg mer enn ca. 15% siden Aug 2019. Samme prosent for USD.
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 16:23 5858

Er kravet til EK andel på 8 % før eller etter at NAS låner nye milliarder av Staten?
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Epona
29.03.2020 kl 16:55 5742

Slutt nå opp med alle tullete spekulasjonene. Norwegian blir reddet og kommer sterkt tilbake etter en kur med antivirus.
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 16:58 5723

Hvilke spekulasjoner?, fakta er at NAS er insolvent og driver for kreditors regning.
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 17:30 5622

Snitt $ var i aug 19 : 8,97 Nå 10,43 = økn. 1,46 = 16,28 % dyrere
Snitt € var i aug 19 : 9,97 Nå 11,61 = økn. 1,64 = 16,45 % dyrere
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
EliotS
29.03.2020 kl 17:32 5602

Mr Burgundy - Du leser et regnskab slik en bestemt person leser Bibelen.

Du siger gjelden er steget voldsomt på grund af kursen. Har du noteret deg at flyene er værdiansat i dollar. Så aktiver er også steget i verdi.

Les FINANCIAL POSITION AND LIQUIDITY i Q4 2019 report:

"Aircraft assets are accounted for in USD, creating a natural hedge against USD denominated borrowings when translated into NOK. "
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Nybraaten
29.03.2020 kl 17:43 5557

Hej alle, har et ? som jeg håber i kan hjælpe med.... hvilket program er bedst at bruge til candlestick overvågning live, evt hvor man kan se flere aktier samtidigt. på forhånd tak
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
pysaok
29.03.2020 kl 17:51 5520

Hvis du først skal sitere Q4-rapporten bør du lese "sensitivity analysis". Der fremkommer det at 1 % svekkelse av NOK mot USD koster NAS anslagsvis 167 millioner NOK. Så da kan du jo regne sjøl hvor bra det står til.
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Habub
29.03.2020 kl 17:51 5510

Undskyld hvor ser du det precist? Noe link eller digter du igen?

Nas er presset, ja, men havde de været insolvente skulle det havde været oplyst til markedet.

Du er klar over at at det du skriver er direkte ulovligt ikke? Jeg tuller IKKE, når man skriver at et firma er insolvent hvis ikke dette er sant er det faktisk strafbart med op til 18 måneder!.

Blot så du vet!
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.03.2020 kl 17:58 5481

Insolvens består av to faktorer, insuffisiens og illikviditet, som begge må være oppfylt. Insuffisiens inntreffer når skylderens eiendeler og inntekter ikke er tilstrekkelig til å dekke pådratt gjeld, og illikviditet inntreffer når skylderen ikke er i stand til å betale sine forpliktelser ved forfall.

http://www.dpaircraft.com/fileadmin/bilder/PDF/2020/20200323_-_DP_Aircraft_I_Limited_-_NAS_Announcement.pdf
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Habub
29.03.2020 kl 18:08 5428

Jeg har rapporteret deg for denne statement, jeg har en klar forventning om at du må forlade forum. Jeg tager gerne en hard debat, men du er i min optik gået langt over grænsen hvad som er socialt acceptabelt. Jeg skriver dette til deg fordi jeg gerne vil være ærlig, og have en sund debat, jeg mener ikke du på nogen måte er i stand til å hverken lytte på andre eller blot have en anden agenda som handler om at NAS skal og må gå konkurs.

Jeg har brugt mye tid her på at forklare luftfart, men alt jeg har fået tilbage fra nogle nicks er rent SHIT og det er ikke acceptabelt. Du kan se hvad jeg har klaget over nederst.

This post is as of now obviously incorrect, the statement is not only incorrect but actually legally incorrect and punishable according to Norwegian law. I suggest this user (all of this Ip-adress-aliases) is removed, so the rest of the user forum can enjoy a normal debate within civil parameters.
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Epona
29.03.2020 kl 18:12 5418

Candlesticks er irrelevant på denne tråden.
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Nybraaten
29.03.2020 kl 18:46 5299

ja det er sandt, tror heller ikke du ville kunne hjælpe mig, så ja, det var det forkerte sted at spørge
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
EliotS
29.03.2020 kl 19:01 5244

Du er godt klar over at det er den norske stat som har stillet et krav om at Norwegian Air ikke betaler renter og afdrag. Så du er fortsat på meget tynd is med hensyn ril dine påstande omkring NAS.
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
TomW
29.03.2020 kl 19:46 5092

Nå henviser du til P&L effekten. Denne kan naturligvis ikke benyttes nå da hele topplinjen er borte, samt store deler av kostnadene er fjernet.
Tror det EliotS reagerer på er Mr Burgundy sin påstand om at gjelden har økt med 30%, da NOK/USD har økt med 15%
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
deltaker
29.03.2020 kl 22:02 4860

Jeg skjønner ikke at folk fortsatt kan tro at NAS kan overleve. Nå er det klart at Covid er her i alle fall i 4-5 mnd framover. Og etter det, tar det lang tid før kundene kommer tilbake. Kanksje aldri. I mellomtiden enorm overkapasitet i bransjen og konkurs etter konkurs. NAS er blant de største konkurskandidatene, grunnet den enorme gearingen. Tror heller ikke noen er interessert i å overta selskapet. Det måtte i så fall være dersom SAS også er i ferd med å gå konkurs, og staten bestemmer seg for å nasjonalisere begge selskaper, ala bankkrisen på 90-tallet. Det kommer nok emisjon, men de pengene vil brukes opp kjapt. Behov for omfattende restrukturering og gjeldssanering før selskapet er liv lage under nytt navn (ala Swissair som gikk konk og gjenoppsto som Swiss).

Edit: Merk det som skjer i Kina. De er i praksis kvitt viruset. Men fører det til mer flyvning? Nei, de stenger grensene, og begrenser til ett fly per land per uke. Regn med at flere land vil gjøre det. Hvordan skal det bli noe fly-business da? Vi vil få tilsvarende tilstander i Europa. Før alt er over, har så mange fått flyskrekk og innarbeidet andre vaner, at markedet kanskje aldri kommer seg på bena igjen. Og den som først går under, er selvsagt den uansvarlige spilleren som opererer med 2-8% EK.andel, når man behøver 60-70% EK-andel.
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
EliotS
29.03.2020 kl 22:18 4775

En egenkapitalandel på 60-70%. Hvor mange flyselskaber har det?
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Fred55
29.03.2020 kl 22:21 4752

Om dette varer lengre en mai 2020. Vil ikke ett eneste selskap overleve uten hjelp fra enkelt land. Ikke BA, KLM etc har nok kapital til å overleve ett par månder uten inntekter. Med andre ord vil en på ett eller annet tidspubkt måtte foreta noen valg på hvem som skal overleve.
Sier Norge nei til NAS vil en ha permanent x antall tusen uten arbeid. Ikke lett å få innpass i andre selskaper og AS Norge settes mange år tilbake i tid og blir ett utkant land for resten av verden.
Valg må tas og mest sannsynlig til uken. Sier obligasjons eiere nei. Sier de trolig ja til konkurs også. Om ikke staten sier vi redder NAS. Har fått bedre tid på å sette seg inn i selskapet en de hadde for 1 og 2 uker siden
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Claude
30.03.2020 kl 06:18 4426

Er sikkert ikke så enkelt for obligasjonseiere som skal beskytte verdiene til sine eiere igjen. Så de regner vel iherdig på hva de sitter igjen med etter en konkurs.

De forskjellige obligasjonene har kanskje også forskjellig sikkerhet ? I så fall kan det nok bli vanskelig å enes om noe.

Vi har jo infrastrukturen for å drive med luftfart på plass, så er ikke så redd for at vi skal bli isolert her oppe etter at virus skitten er ferdig.
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Den nye
30.03.2020 kl 07:31 4312

Obligasjonseierne vil stemme om saken, det går så vidt jrg vet med en enkel majoritet, 51 stemmer vinner over 49 stemmer.

Jeg er trygg på at det går veien, men at NAS begynner å få skikkelig vondt om tid grunnet en tredjepart (långivere).

En uke siden hadde norge AS mer enn 200.000 nye søknader på dagpenger, noen tusen av dem er fra flybransjen, noen tusen igjen fra hotelnæringen, det er litt fra alle bransjer.

For enkelte er dems sine jobber alt borte, noen bedrifter starter aldri igjen.

Staten vil betale dagpengene men med stadig minkende antal bedrifter og ansatte å beskatte.


Kan du se for deg at regjeringen har rukket å føle på hvor stort dette er ila de siste ukene og hvordan valgene dem tar idag har betydelse for norge i en lang tid fremover?

Det er stort sett utenkelig at NAS ikke blir reddet.


All tull om at NAS frakter mer turister ut enn inn er helt idiotiskt, ville det endre seg hvis vi flyr med ryanair?

NAS omsetter 30 miljarder per år, herunder er kostnader i form av skatter, avgifter, lønn og så videre som går direkte til skattekisten i norge.

Det, fra en bedrift som ila 20 år ALDRI har bedt om stønader fra staten og som IKKE var noe sted nær konkurs ved inngangen av 2020.
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Claude
30.03.2020 kl 09:26 4147

Er det bare snakk om en obligasjon ? Hvis det er flere skal det stemmes for hver enkelt ?
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Den nye
30.03.2020 kl 09:55 4059

Så fremt jeg har skjønt det, så er det 3 stykk obligasjoner (norge, usa, japan).

Samtlige har samme intresse da, at NAS får fortsette å eksistere og ta opp betaling av renter og avdrag om tre måneder.

Ved konkurs, så er det like kjørt for obligasjonseiere som for aksjonærer.
Tviler ikke på at flertallet vil godta betingelsene siden dem er nok vel beviste om at det medfører at NAS får 1.2 miljarder nok "gratis" via det.

Spørsmålet er da tid, hvis dem ikke får avstemt tidsnok, så går NAS tom for penger og da er er igjen opp til staten å ta beslutningen.

1. Tvinge NAS konkurs via flyforbudet (stanse all mulighet for inntekt).
2. Kompensere for effektene av Covid-19 og flyforbudet ved å betale NAS nok at den klarer seg til krisen er over.

Går NAS konkurs, så er det ene og alene på grunn av Covid-19, ikke fordi den var drevet dålig eller ikke drev god butikk.
Det må bli svært vanskelig for regjeringen å forklare for det norske folk da dem skal fly enten med det nå enda dyrere SAS, eller det usle Ryanair samtidig som hundrevis, tusenvis norske individer med komperansen innenfor flysektoren er på dagpenger.

Jeg klarer ikke å se at det skjer.


Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Kantarell
30.03.2020 kl 10:00 4033

Det som imponerer meg mest er Sissener & co stillheten; Har de fått refs fra Finansdepartementet?


Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Epona
30.03.2020 kl 10:11 3979

Bare et lite men godt innspill fra et leserinnlegg:
"Det er utrolig mye rart og usaklig som skrives om flyselskapene i disse Corona tider. Mye er synsing og bærer preg av at enkelte i sin egen kjedsomhet har et behov for å si det de føler uten å være selvkritisk. Det å representere Norwegian på deres « front line « (Call Centre) som britene kaller det å jobbe for NHS, har vært en utfordring ( for å si det mildt) i flere måneder. I stedet for klaging stod Englands befolkning opp og unisont klappet for NHS I går kveld. Det samme burde noen vurdert å gjøre for SAS og Norwegian som har stått overfor store prøvelser i 2020. Det har vært stengte flyplasser p.g.a brann (Alicante), et par stormer, sandstormer på GC/Tenerife og nå Corona. Og mange her på FB gir uttrykk for at deres egne private «problemer « overskygger det meste. Alle i flyselskapene har stått på og gitt av seg selv for å gjøre alle disse problemene så skånsomme som mulige for alle som berøres. Når Norwegian «over natten» tvinges til å kansellere 4000 avganger så bør de fleste forstå at det tar tid å absorbere konsekvensene av dette og samtidig forsøke å tilby alternative løsninger. I en slik sammenheng er det komplett umulig å unngå at noen blir skadelidende. Og at en her i en annen FB link er opprørt over ikke å ha mottatt refusjon på en kansellert reise for 3-4 dager siden blir patetisk."
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.03.2020 kl 10:15 4004

Brent barn skyr ilden
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
DisastAir
30.03.2020 kl 10:19 3970


"Jeg har brugt mye tid her på at forklare luftfart, men alt jeg har fået tilbage fra nogle nicks er rent SHIT og det er ikke acceptabelt. Du kan se hvad jeg har klaget over nederst."

Hvem i all verden biller du deg inn at du er?

Hvis NAS ikke har betalt leasing cost som forfalt den 13. mars. Flere dager før regjeringen kom med "redningspakken" til NAS, så må du snarest forklare hvorfor!

Hvis du har problemer med å tolerere at andre har divergerende meninger om NAS enn deg selv, så er ikke veien å gå å sladre til moderator, bør du snarere gå i deg selv.

"Staten bør gå inn med 8 mrd, og senere 4 mrd til." Ja, slik snakker en ekte utopist.
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
SjonkelRolf
30.03.2020 kl 10:24 3940

Flotte ord og fleskefett!.
Sto vel en artikkel om at staten kunne bidra med 12 milliarder og allikevel spare på det. Dette handler ikke om Nas alene, men må ses i en større sammenheng.
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
tradingstock
30.03.2020 kl 10:38 3871

Latterlig hvor mange nye nick som blir opprettet.
20 innlegg om NAS, bruker opprettet for 1 uke siden...
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
tod-l
30.03.2020 kl 10:45 3830

men sprøyter staten inn 12 milliarder ,blir som under finaskrisen og bankene, aksjene blir nullet ut
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
DisastAir
30.03.2020 kl 10:48 3807


Hva så? Jeg er ny her, så hvilke problemer har du med det?
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Habub
30.03.2020 kl 10:52 3785

Nå vet jeg ikke hvem af de andre totalt blæste nick jeg skriver til, men sikkert samme som jeg rapporterede.

Da skrev DU ÍKKE OM/HVIS Nas var likvidt, du skrev at NAS IKKE var likvidt og det er strafbart, end of discussion.

Jeg forstår simpelthen ikke dere orker at lave så mange nye nicks, kan dere ikke se at det bare bliver for dumt, det er jo ikke fordi i skifter holdning til NAS eller har lært noe som helst af det folk skriver her.

My god a bunch of losers...;)
Redigert 21.01.2021 kl 05:24 Du må logge inn for å svare
Pirlo21
30.03.2020 kl 10:53 3525

Siden du er så engasjert. Hva er din interesse her?
Redigert 21.01.2021 kl 04:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.03.2020 kl 11:04 3490

Habub debuterte her 25 februar. Og har fått slettet andre sine nick.

Habub må forstå at det ikke er bare bare i NAS-caset.
Det kan bli konkurs, men da kommer en norsk erstatning i steden.
Noe annet enn dette vil bety regjeringskrise.
Det er nok stor tilbøyelighet for å redde NAS. Men kreditorer må bidra.
Og vi synes staten bør trekke støtten til SAS. SAS er Sveriges og Danmarks oppgave.
Sverige og Danmark trakk plutselig kommitert støtte til NAS. Det kan vi ikke finne
oss i. Dette er konkurransevridende.
Redigert 21.01.2021 kl 04:13 Du må logge inn for å svare
DisastAir
30.03.2020 kl 11:12 3460


Habub, Du er ikke istand til å svare på ett enkelt spm, men fabler om at jeg er den samme som Mr B.

Prøver på nytt: Hvis NAS ikke har betalt leasing cost som forfalt den 13. mars. Flere dager før regjeringen kom med "redningspakken" til NAS, så må du snarest forklare hvorfor!
Redigert 21.01.2021 kl 04:13 Du må logge inn for å svare
DisastAir
30.03.2020 kl 11:13 3452


Hva er din interesse her?
Redigert 21.01.2021 kl 04:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.03.2020 kl 11:24 3402

DisastAir,
Er du en journalist i Aftenposten el. lign. ?
Debuterte her 22 mars.
Redigert 21.01.2021 kl 04:13 Du må logge inn for å svare
mofi1
30.03.2020 kl 11:35 3366

Det er mange med ulike agendaer og særdeles sterke meninger her nå, og få om ingen som vet noe mer enn andre, dvs ingenting om hvordan dette ender til slutt.

Vil Norwegian få tilslutning om betalingsutsettelse fra obligasjonseierne? Tja, det kan vel skje hvis de finner ut at det er mest å tjene på å gå med på det, spørsmålet er kanskje til hvilken betingelser?

Vil staten hjelpe Norwegian ytterligere hvis de ikke blir enige med obligasjonseierne? Mulig det kan bli en prinsippsak, men det kan vel heller ikke være lett å se så mange arbeidsplasser gå fløyten? Det kan kanskje også være bedriftsøkonomisk lønnsomt å hjelpe nå med så lav aksjekurs for deretter å selge seg ut igjen seinere?

Hva med dagens aksjonærer, er det liv laga for dem? Det er vel heller tvilsomt om de ikke kommer til å bli offer for en omstrukturering og utvanning uansett?
Redigert 21.01.2021 kl 04:13 Du må logge inn for å svare
Habub
30.03.2020 kl 11:37 3359

Hvis du havde den mindste indsigt i luftfart ville du vide at ALLE luftfarts-selskaber uden undtagelse har henvendt sig til sine leasing-selskaber for at enten udsætte eller fryse alle leasing-forpligtigelser. YDERLIGERE.

At man har valgt IKKE at betale er ikke det samme som man IKKE kan betale.

Hvis du nå brugte et par minutter på at læse den pressemeddelse som blev udsendt så står der gud-hjælpeme at alle andre leasing-forpligtigelser bliver overholdt, ERGO ER NAS IKKE INSOLVENT SOM PÅSTÅET. Endvidere står i pressemeddelse at MAN ER I KONTAKT MED NAS, omkring hvordan man på bedste vis løser de fremtidige forpligtigelser.

DER STÅR IKKE:

NAS KAN IKKE BETALE, det kan sku da ikke være så svært at læse en pressemeddelse kan det?

Redigert 21.01.2021 kl 04:13 Du må logge inn for å svare
Habub
30.03.2020 kl 11:43 3328

Yep som jeg skrev så har jeg ikke brugt det nye finansavisen.no jeg har til gengæld brugt det gamle hegner.no i mere end 7 år, dette er forklaret også. Jeg har kun haft 2 nick i al den tid, meget simpelt. Da jeg loggede på den nye platform var mit gamle nick borte.

Men jeg tager da gerne diskussionen, hvad specifikt er det jeg har skrevet som du eller andre ikke mener er korrekt omkring luftfart?

Jeg skrev faktisk så sent som igår at jeg fandt det dybt kritisabelt at Danmark ikke støtter om omkring NAS, jeg skrev at enten burde man redde begge selskaberne eller ingen, endvidere at det ville give mye mer mening at redde NAS sa SAS opererer uf fra en langt dyrerere platform, så jeg er skam helt enig i dette.
Redigert 21.01.2021 kl 04:13 Du må logge inn for å svare
Pirlo21
30.03.2020 kl 11:44 3315

Får bare sitere deg: du er ikke i stand til å svare på ett enkelt spørsmål.
Redigert 21.01.2021 kl 04:13 Du må logge inn for å svare
Habub
30.03.2020 kl 11:46 3305

Hvad var det i mit svar til deg du ikke forstod. At du ikke kan læse en pressemeddelse må jo stå for egen regning!
Redigert 21.01.2021 kl 04:13 Du må logge inn for å svare