Avance Gas kurs kr 18,24, cash pr aksje kr 14,13?

Slettet bruker
AVANCE 29.03.2020 kl 11:32 32099

Hvor mye cash har Avance Gas nå?

Q1 2020 har 91 dager, Avance Gas har 14 skip pr dags dato, dvs 1274 dager totalt. Skipene er ute av drift i ca 139 dagene pga scrubber fitting i Q1/20 (56 + 56 + 27 dager) + de har 1 skip (Mistral) på fastkontrakt usd 40.000 (91 dager). Mistral har inntekt på usd 3.640.000 i Q1/20. Da er det totalt 1044 dager igjen for de andre skipene å tjene penger i Q1/20. Estimert forsiktige dagsrater på usd 43.000 pr dag for skipene i spot markedet. Dvs totalt inntekter i Q1/20 (ink fastkontrakten) er på usd 48.532.000. Antall aksjer 64.527.972, dvs usd 0,75 pr aksje i inntekt. Cashbreakeven usd 21.700, totalt utgifter Q1 2020 usd 27.645.800. Totalt overskudd usd 20.886.200, dvs kr 217.843.006 med dollar på 10,43. Det gir en EPS for et kvartal på usd 0,32 (nkr 3,37).

Cash pr 31.12.2019 var usd 85.909.000. Avance har utbetalt utbytte på usd 0,3, dvs usd 19.358.391. Hvis overskuddet i Q1/20 er på usd 20.886.200, har de cash pr 31.3.2020 på ca usd 87.434.309. Dvs kr 911.939.842. Da har Avance Gas kr 14,13 pr aksje (usd 1,35) i kontanter pr aksje. Markedsverdien pr 29.3.2020 er kr 1.161.000.000, aksjekurs kr 18,24.

Aksjekurs kr 18,24
Kontant beholdning kr 14,13 pr aksje
De 14 skipene er priset til kr 4,11 pr aksje, dvs kr 265 millioner
Et nytt skip koster ca kr 800 millioner?

https://www.avancegas.com/Fleet
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
spurswild
30.03.2020 kl 22:37 8809

Nå er det vel en del solide selskaper som prises til mye lavere enn pris/bok 1 i disse tide. Så du skal ikke se så langt i alle fall å se en grunn :) Pareto Bank har EK pr aksje q4 til 43. Var priset til ca. 20... Fortsatt prises di helt vilt lavt etter en oppgang på 30%. Så, ja. Aksjemarkedet er ikke rasjonelt om dagen. Så får du se om det kan være en god mulighet til å gå inn i solide selskaper til en billig penge, eller om at børsen ikke skal opp. Historien viser vel at vil normalisere seg etter hvert og børsen vil stige mer enn renter på innskudd. Så får folk ta di beslutningene de selv kan sove godt med
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Morty1234
30.03.2020 kl 22:38 8804

Svar på hvorfor det prises så lavt.... jo alt har falt over hele fjøla, ratene nå tilsier kurs på ish 50 som det var i desember januar.... tank derimot VEELDIG bra nå men ser du framover forbi oljepris krig 1-2 år så er mitt bet at tank kommer til å være katastrofe som de fleste fester kommer det en bakrus....desto større fest desto mer bakrus, henger du deg veldig opp i den estimerte veksten som sikkert bare kommer fra en kilde(finnes sikkert 10 forskjellige estimater) .så hvis jeg vurdert og gå inn i VLCC akkurat nå så hadde jeg ikke fokusert på mer enn fram til Q3, fordi ting endrer seg ekstremt fort her nå. FRO har 1millard USD i FCF ved rater på 65usd som er helt fantastisk, som utgjør ish 50%mcap, mens avance FCF på litt under 1 USD pr aksje som også utgjør 50 prosent av mcap på nåverende tidspunkt med rater på 32500. Sitter i både FRO og AVANCE men har kun økt i den siste av de to iløpet av mars.
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Titleist
30.03.2020 kl 23:10 8742

Klovnebajas priser inn emisjon.. Javel.. Han ser bort fra q1 og q2 hvor Avance vil tjene inn ca 35% av selskapsverdien sin gjennom disse to kvartalene. 3.kvartal er høysesong og blir enda bedre...

Om selskapet dropper utbytte resten av året er selskapet gjeldfritt til nyttår (more or less - om man valgte å prioritere det). Emisjon?? Helt uaktuelt!!!
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
spurswild
30.03.2020 kl 23:13 8765

Sitter tungt i Fro. Er enig i noe av du mener, men tank er fantastisk om dagen. Langtidsutsiktene er faktisk bra, siden det kommer lite nye tonnasje inn i markedet og det er mye gammelt. Enig med deg at ratene kommer til å gå ned, men isolert sett vil det i snitt gi god avkasting de neste to årene. Skal det fundamentale forandre seg mye må det komme et etterspørselssjokk. Det har nå kommet. Så er spørsmålet om hvor lang tid dette vil ta for å øke til gamle høyder og vekst. Er egentlig ikke så veldig bekymret for tank før eg begynner å se en overkontrahering. Det er fortsatt lave nye ordre for 2022. Så mitt syn er det lange bildet bra. mellomlangsikt er vanskelig, siden gleden med ekstrem rater nå, vil påvirke ratene senere. Det er bare vanskelig å vite hvor mye. Hvor mye av tonnasjen som kommer til å bli brukt til lagring vil gå inn i markedet igjen. Siden dette er mye gammel tonnasje tror jeg selv at markedet for tank da vil balanserer seg relativt raskt igjen og gi god inntjening for selskapene. Så da blir det jo hva kursen er og hva du tror den kan nå som vil si om du holder eller selger. Det eg har lært etter 2,5 år i tank er at det kan være fornuftig å lette seg, hvis ratene kommer til å gå ned. Selv om case er bra. Satt hele veien ned i vår :)
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
31.03.2020 kl 00:10 8693

De selskapene jeg leter etter. Hvilke av disse vil du anbefale?
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
31.03.2020 kl 00:22 8737

Mye rare argumenter og mye håp. Ingen som er uenige i at om Avance tjener masse penger og markedet fortsatt er sterkt, så er ikke det ett relevant scenario.

La oss nå si at ratene snitter 12,000 dollar dagen fra August 2020 til August 2021. Da har de brent i overkant av 50 millioner dollar. Dette er før vi hensyntar 45 millioner i cash som må innbetales til verftene for 2 nybygg. Da er Avance i en cash balanse som nærmer seg null, om ikke i minus (avhenger av utbytter i q1 og q2). Og naturlig nok, penger må de hente lenge før de når disse cash nivåene. Så da har vi fort 6-7 mnd med tapsrater, og de må hente egenkapital.
Kan noen her inne virkelig garantere at det er usannsynlig med ett slikt scenario med tanke på flåtevekst relativt til etterspørsel og den usikkerheten i verden i dag?

Fredriksen kjøper skip gjennom aksjer han, til 70% rabatt. Sitter med aksjene som papirer og bruker enhver lavsykeø til å kjøpe seg opp. For han er det perfekt om han kan øke sin eierandel i Avance til f.eks 5kr i en emisjon og ved å kjøpe seg aksjer hele veien ned. De midlene og mulighet for en strategi har ikke jeg, og regner med det også gjelder de fleste her inne :)
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
31.03.2020 kl 00:26 8769

Avance hadde tidenes resultat i 3q-15, måtte redusere utbytte for q4-15 og måtte hente egenkapital etter q2-16.... så hva man genererer i 2 kvartaler er poengløst å se på dersom likviditeten kam tørke opp så fort
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
spurswild
31.03.2020 kl 01:42 8747

Der tar du feil. Vi vet de kommer til å tjene bra de neste to kvartalene. Dernest med ditt senario. 12.000 vil si at de tjener penger på drift, men skal de fornye flåten vil det bli et problem. Dvs at cashflow ikke nødvendigvis blir et problem siden avskrivninger ikke har cashflow effekt. Det er sjelden at et selskap fullfinansierer kjøp av skip. I ditt senario vil det aldri skje... Hvis de trenger penger til finansierer videre vekst med EK, er sjelden emisjon veldig lav i forhold til markedspris, siden de egentlig ikke trenger pengene, men mener dette vil være det beste for aksjonærene. Se tidligere emisjoner FRO, eventuelt andre selskap som pgs. Emisjon i seg selv trenger ikke nødvendigvis være feil for aksjonærene. Selv om de ikke kan opprettholde andelen sin. Nå er selskapet godt finansiert og trenger flere år med lave rater før de kommer til å slite. Det burde du skjønt ved å se på balansen som du var enig var god..... Har du god balanse og drift får du lån. Samt, du har Fredriksen bak kant. Du hører jo aldri at SFL stiller opp med låne :) Men som sagt, hvis du ikke er positiv til case. Ikke kjøp som andre sier her. Er du ikke aksjonær må jeg si meg enig at dine innspill og bekymringer blir feil. Vi trenger da ikke din mening på det. Slik bekymringer kan aksjonærer heller viderefomidle….
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Just me
31.03.2020 kl 09:05 8604

Bullebajas, toget går foresten, kom du deg på, eller venter du fortsatt på neste tog?
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Tøff
31.03.2020 kl 09:14 8563

Fin start på LPG-aksjene i dag. "The trend is Your friend".
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Tøff
31.03.2020 kl 09:30 9324

Jeg husker godt Avance i 2016. En viktig grunn til at markedet kolapset var overkontrahering. Verdensflåten for LPG skip gikk fra 160 fartøyer til 260 fartøyer på noen få kvartaler. Avance var tidlig ute med sine nye fartøyer og fikk med seg toppen av markedet. Plutselig var det slutt.
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Titleist
31.03.2020 kl 10:44 9179

Markedet forstår nå at det kan bli snakk om Contango i LPG også. Helt latterlig å se de lave kursene, når man ser f.eks på tank. Vi har jevnere inntjening og burde aldri sett Avance under 20 kr. Klovnebajas synes den var for dyr.

Ses på 30 kr i Avance!
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Springer
31.03.2020 kl 12:46 9003

Klovnebajas synes den er dyr fordi han:
- Ikke tar hensyn til inntjeningen i Q1 og Q2
- Ikke tar hensyn til naturlig avhending av gamle skip
- Forutsetter en daglig rate på 12K i over ett år. Forventningen blant markedsaktører er godt over 30K
Snodig oppførsel av en kar som skriver som om han har greie på skipsfart.
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
UNIT
31.03.2020 kl 12:56 8979

Om en ser på Bullebajas tidligere innlegg på HO så ser en når Bullebajas startet å skrive om Avance.
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
suspekt
31.03.2020 kl 15:47 8795

Hvorfor falt bwlpg så brått i dag? noen felles problem med avance?
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Ling
31.03.2020 kl 16:09 8731

Ratene faller. Jeg vil heller si hvorfor steg den så mye i går, det var det ingen grunn for.
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Avanceman
31.03.2020 kl 18:09 8590

For en manglende innsikt du viser. Hvis et selskap tjener gode penger, blir selskapet mer verdt. Aksjene skal avspeile selskapets verdi. Hvis aksjekursen har falt uforholdsmessig mye (altså mye mer enn hva fundamentale forhold skulle tilsi), ja, da er det både naturlig og riktig at kursen stiger. Dette er basert på fakta og psykologi (inkludert frykt og grådighet), så derfor stiger kursene noen ganger og faller andre ganger. Så, jo, det var en grunn til at kursen steg i går. Det er alltid en grunn...
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Ling
03.04.2020 kl 16:51 7980

Beklager.Avanceman, at du ikke inn ser virkeligheten. Nå er vi tilbake på den kursen før vi fikk en rekl, men vi skal lenger ned.
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
07.04.2020 kl 21:10 7292

Avance og Bw lpg har ikke fulgt oppgang sammen med endel av markedet enda. Blir de holdt nede med vilje ? Hadde tippet avance 40 i og BW lpg i 60 i løpet av april.
Teknisk ser det ut som en bunnformasjon som etableres. Jeg vil fortsatt sitte tålmodig på mine aksjer oppgangen vil komme etterhvert.
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Kenevil
07.04.2020 kl 21:49 7241

Dorian LPG er godt opp i kveld
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.04.2020 kl 21:57 7238

Det som er tullete i shipping er at aksjene kun går på ratebevegelsen.. Altså hadde vi kommer nedenfra og opp mot disse ratene på 42000/dag så hadde aksjen antagelig ligget langt over 30. Men fordi vi i stedet faller ned mot det nivået så faller aksjen. Men uansett så tjener Avance veldig gode penger på disse ratene og før eller senere vil dette være det avgjørende. Og ratene, de kan fort snu opp igjen. Det er når alle er pessimistiske i shipping det motsatte skjer.
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
07.04.2020 kl 23:50 7100

Avanceman, husk at ett selskap prises basert på forventet fremtid inntjening. Hva de tjente i går eller siste 6 mnd er ikke det som priser aksjen. Vil som alltid være momentum trade osv basert på kortsiktige svingninger, men det viktigste er å hvertfall skaffe seg ett bilde om inntjeningsmulighetene de neste 12-18 mnd (minst) for selskapet.

Basert på dette, tilsier dagens prising av markedet at inntjeningen skal kraftig ned
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Springer
08.04.2020 kl 00:51 7127

"Basert på dette, tilsier dagens prising av markedet at inntjeningen skal kraftig ned"

Aha, tail wagging the dog. Mye bra fra deg Bulle.
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Titleist
08.04.2020 kl 00:55 7123

Komikveld fra Bullebasse:

Basert på dette, tilsier dagens prising av markedet at inntjeningen skal kraftig ned

Kjempeklovn!
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
08.04.2020 kl 07:19 7020

Veldig følsom type du titleist. Følelser og avkastning har som kjent negativ korrelasjon
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
uldiuldi
08.04.2020 kl 08:23 6949

Av Økonom Lau Svenssen
Lau Svenssen ejer aktier i BW LPG. Hver uge bringer vi en fundamental analyse af en aktie i samarbejde med Aktieinfo. Analysen udarbejdes af John Stihøj, som har mangeårig erfaring fra den finansielle sektor, og Lau Svenssen, som har beskæftiget sig med aktieanalyse siden 1978, og som er fast porteføljeforvalter i Millionærklubben.

Turbulensen på aktiemarkedet fører til mange mærkelige forløb i kursudviklingen. Det giver nye muligheder, hvis man altså tør gøre noget aktivt i stedet for blot at være en forskrækket tilskuer. Rederiaktier har alle dage været mere volatile end landbaserede erhverv, idet man er ude i åben konkurrence og hurtigt påvirkes fra alle mulige sider. Her er rederiet BW LPG en overset perle.
I øjeblikket er rederier ramt af flere negative parametre: Et generelt dyk i aktiekursernes niveau, frygt for fremtiden, nedgang i de transporterede mængder og stærkt svingende oliepriser. Årets store udfordring var skift fra billig fuel olie til dyrere svovlfattig marineolie, men det er næsten glemt i øjeblikket. Tørlast (containere og bulk) har det hårdt, mens tankskibe indtil nu har klaret sig godt.
Tankskibene styres med en forsinkelse af udviklingen i olieforbruget, og det er ramt af et dyk. Men det overtrumfes (midlertidigt?) af en magtkamp på oliemarkedet om både prisen og kunderne til de faktiske leverancer. USA er nemlig involveret og ser ikke længere sig selv som nettoforbruger men som den mest prisfølsomme eksportør. Udvindingen af skifferolie kræver en høj pris for at være rentabel. Boomet i denne branche har givet fremgang og glæde til Trumps kernevælgere ude på landet. I den nye handelsaftale indgår således amerikansk eksport til Kina på 2,0 mio. tønder olie i døgnet.
Verdensførende i LPG-segmentet
En anden interessant vinkel i skifer-eventyret er et boom i eksporten af propangas, der udvindes sammen med naturgas eller fremkommer ved raffinering af råolie. Ved nedkøling til -43 grader bliver propan, der kendes som flaskegas, flydende. Det kaldes LPG (Liquefied Petroleum Gas) og kan transporteres.
Rederiet BW LPG (oprindelig Norges største rederi Sigvald Bergesen Den Yngre) er verdens største i dette specielle segment. Markedsandelen er på 15 procent inden for de største LPG-skibe (Very Large Gas Carriers) med 47 skibe ud af en samlet bestand på ca. 300. Krav til sikkerhed og kvalitet er højt.
Fragtraterne styres især af udviklingen i eksporten fra USA, idet Mellemøstens output er stabilt. I 2019 opnåede USA førstepladsen efter en vækst på 23 procent. Afstanden til køberne i Asien er lang, og transportarbejdet opgjort i tonmil voksede sidste år med 13 procent.
LPG-raterne fik et boom i årene 2013-15, men åbningen af den nye og bredere Panama-kanal gav skibene kortere rejser. Årene 2016-18 blev svage med overkapacitet, men i 2019 kom der atter et løft i fragtraterne og fuld udnyttelse af skibene. Det fortsætter i år, men nu trues eventyret af et afbræk, hvis prisfaldet på olie rammer USAs output af olie og naturgas. Olieprisen er derfor blevet central for LPG-markedet.
Kollaps i olieprisen udfordrer
BW LPG aktien oplevede i 2019 et boom fra ca. 30 NOK til en top på 80 for så at returnere til udgangspunktet. Dagens pris ligger på omtrent 31 NOK, og i mellemtiden er NOK faldet ca. 10 procent til 0,66 DKK. Nøgletallene for 2019 er nærmest fortryllende: Indtjeningen pr. aktie var 20,4 NOK. Udbyttet var 8,8 NOK. Indre værdi var 86 NOK. Forrentningen af egenkapitalen i 2019 lå på hele 23,5 procent. For hver USD i egenkapital ejer man skibe for 1,6 USD, altså dynamik med en lav gearing (risiko).
Balladepunktet netop nu er olieprisens kollaps. Vil der blive indgået aftaler mellem USA, Saudi-Arabien og Rusland, som kan løfte prisen op til et niveau over 40 USD, hvor udvindingen i USA er rentabel?
Efterspørgslen på LPG til madlavning, opvarmning og kemisk industri er i sig selv mere stabil end olieprodukter, hvor især flyenes forbrug (ca. 6 procent) er faldet drastisk. Der er heller ingen trussel fra stor tilgang af nye skibe, idet der leveres 21 VLGC’ere i år og kommer 17 mere i 2021.
På finansmarkederne spekuleres der ivrigt i en optur for olieprisen. Det presser olieselskaber opad. Stortankrederier er også i vælten, men de svinger voldsomt i børskurs, f.eks. Frontline. Deres rater boomer, men er det holdbart, når olieforbruget falder?
Efterspørgslen på tankskibe skyldes oliekøb, hvor skibene benyttes som lager i håb om gevinst ved en prisstigning. Samtidig er der et voksende antal lange rejser, f.eks. USA-Kina syd om Afrika. En fortsættelse af USAs LPG-eksportboom udgør en anden vinkel på denne problematik. Aktiemæssigt forekommer det at rumme et bedre og mindre risikofyldt potentiale end rederier med råolietankere.
LPG er glemt, mens stortank er hot.
Styrker
Propan er et glimrende brændstof og har relativ lav CO2 udledning. Det kan benyttes uden krav til infrastruktur (typisk madlavning i boliger ude på landet). Cirka 40 procent af forbruget sker i den petrokemiske industri mv. Rederiets skibe har en høj teknisk standard og lav gennemsnitsalder. De udbudte mængder fra raffinaderierne vokser i takt med olieproduktionen (ca. +1,2 procent årligt).
Svagheder
Man er afhængig af propan-udbuddets omfang. Her har den skiferbaserede produktionen ændret strukturen og udvidet markedet. Prisen på råolie og prisspread USA-Asien for propangas har fået betydning. Alternativ beskæftigelse af skibene er minimal på kort sigt.
Muligheder
Udvidelse af eksportfaciliteter i USA kan øge eksporten herfra. Brug af LPG fra lasten til skibenes motor er en ny teknologi, som forventes udbredt. Gastankskibe kan på langt sigt rumme et stort potentiale relateret til CO2 reduktion. Det drejer sig om transport af hhv. nye former for elektro-fuel til brug i skibsmotorer (udvikling heraf er i gang) og muligheden for lagring af CO2 i udtjente oliefelter på havet og dermed behov for gastankere. For CO2 kræver det dog nye skibstyper.
Trusler
Nedskæring i USA af udvindingen af skiferbaseret naturgas og råolie på grund af for lave salgspriser vil kaste LPG-skibe ud i en dyb krise. Efterspørgslen fra kundernes side kan desværre klares med andre former for olieprodukter og naturgas. Et nichemarked er altid sårbart over for afbræk.
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.04.2020 kl 08:42 6905

DNB oppgraderer hele LPG-sektoren i dag. Både Avance Gas og BW LPG fra Hold til BUY.
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
18.05.2020 kl 11:12 6432

Vi skriver 18 mai og løfter opp denne tråden mot Q1 som nærmer seg raskt nå. Er spent på utbytte denne gang, sist ble det 0,3 . Kursen idag slik jeg ser det er veldig billig, tipper det strammer seg til mot Q1.
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.05.2020 kl 14:04 6284

Man skulle tru at normaliseringen og oppstarten i verden vil gi et positivt signal og dermed løfte LPG sektoren fremover.Jeg ser for meg et utbytte på 0,3$ i 1.kvartal
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
LPGfan
18.05.2020 kl 14:34 6235

Er volumet nå som er problemet...vell... ett av problemene . Blir nok en dag med ett volum som er meeeget tynt. Trenger bare en liten god nyhet her før volumet og kursen stikker av ! Forran Q319 steg kursen 10 kr, og forran Q4 stupte den... spennede å se hva som skjer denne gangen :)
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
18.05.2020 kl 16:03 6107

Magefølesen sier at aksjen har bunnet , så det litt fredag og nå idag. Tipper vi ser 20 tallet igjen rimelig raskt
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
18.05.2020 kl 16:05 6119

Er vel ikke problem med lav oms. det er ofte et godt tegn. Oppgang på høy oms. salg på lav oms. Tror det vil stramme seg til
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
19.05.2020 kl 00:49 5739

https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=AVANCE.OL
DEt samme med BW LPG. I morgen stikker aksjen over 20 et sted
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Siphlonurus
19.05.2020 kl 10:09 5484

Tror ikke jeg ville lagt mye vekt på den der. Hvis du hadde handlet på de 10 siste "signalene" for Avance så hadde du tapt 6 av 10 ganger..
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
LPGfan
19.05.2020 kl 18:58 5227

Desverre fullstendig kollaps i ratene . dagens er 27,936 $/d .
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
BennyATM
19.05.2020 kl 19:30 5154

Den stakk ikke så veldig langt. Det virker heller som den går å gjemmer seg
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
20.05.2020 kl 16:50 4772

Bomma med en dag på kurs over 20.
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
investorAR
20.05.2020 kl 18:23 4648

dagens er 24,749 $/d
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Just me
20.05.2020 kl 18:47 4604

Dorian LPG opp 9% i USA.
Redigert 21.01.2021 kl 03:21 Du må logge inn for å svare