Nikola twitter om at de skal kjøpe 700 giga H2 stasjoner

Slettet bruker
NEL 16.08.2018 kl 15:06 9859

1) Each of Nikola's 700 hydrogen stations will produce up to 8,000 kg's per day. @Toyota,@Honda,@Hyundai, @audi, @Daimler or any other OEM that wants #hydrogen are welcome to fill at our 700 bar stations at around $6.00 per kg.#emissionsgameover

2) Grainis ltd. Hydrogen Bulgaria‏@o_hydrogen
Replying to @nikolamotor @BioWouter and 5 others
Do you really have SEVEN HUNDRED stations for H2-fueling ? I have heard about 39, most of them in California.

3) Nikola Motor Company@nikolamotor
Following @nikolamotor
Replying to @o_hydrogen
We don't have 700 up yet. We have two stations going in this year and 28 more going up starting next year, then over 100 a year after that

4) Our CEO was in Norway for a surprise visit & signed a contract for 448 electrolyzers with @nelhydrogen. This contract fulfills the first 100+ stations and sets in motion the largest hydrogen network in the world. Delivery to begin starting in 2020 for @AnheuserBusch & @usxpress

5) We're proud and excited to have been awarded a multi-billion NOK contract by @nikolamotor to deploy some really big hydrogen stations with on-site electrolysis to fuel the most awesome zero emission trucks out there! http://news.cision.com/nel-asa/r/nel-asa--awarded-multi-billion-nok-electrolyzer-and-fueling-station-contract-by-nikola
Redigert 21.01.2021 kl 03:01 Du må logge inn for å svare
really
17.08.2018 kl 14:57 3850

Nei IFA, når det gjelder allment tilgjengelig informasjon har jeg rimelig god oversikt over hva NEL er og ikke er. Jeg reiser almene spørsmål knyttet til den prosessen NEL skal igjennom nå basert på innspill fra engineering miljøer med god kjennskap til og erfaring fra bygging av helautomatiske fabrikker. En del av de jeg snakker med har sannsynligvis kjennskap til NEL sin kommende fabrikk også, men det kan de selvfølgelig ikke snakke om. Lettvinte svar fra personer med begrenset innsikt i slike spørsmål tar jeg ikke helt på alvor.

Men som sagt, NEL kan være dyktigere enn alle andre. Det vil vise seg.
Redigert 21.01.2021 kl 03:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2018 kl 22:24 3254

Lorden du treffer som regel veldig bra. Hyggelig å lese din store Nel interesse som du heldigvis deler med oss. Jeg og mange andre nye aksjonærer setter stor pris på din hydrogen entusiasme. Når du sa at Nel ville stige til over kr 3.50 så der traff du også en innertier. Aksjen steg til kr 3.53 idag.
Jeg ser også at Nikola og Nel holder et annet foredrag. Rett etter hverandre. Det er neppe helt tilfeldig. De blir et stort synlig radarpar.
Alle de store kommer. Sun Power. ITM Power Inc. Air Liquide Bullet American Honda Motor Co., Inc. Ballard Power System, SunLine Transit Agency ( Nel har en stor kontrakt med SunLine Transit Agency i California), Toyota Motor Sales, USA, Hyundai Motor America, California Fuel Cell PartnershipAmerican Honda Motor Co., Inc.California Energy Commission,Hexagon Composites, og California Stationary Fuel Cell Collaborative deltar.

Forum Program of Hydrogen + Fuel Cells NORTH AMERICA at SPI 2018
All attendees of SPI 2018 are invited to visit the forum of Hydrogen + Fuel Cells NORTH AMERICA. Our exhibitors and guests will inform about their latest products and developments either in a moderated interview or technical presentation. The forum program also features panel discussions connecting the solar and H2+FC industry.

Thursday, September 27

Panel Discussion:
Jesse Schneider,
Executive Vice President,
Hydrogen & Fuel Cell Technologies
Nikola Motors
+
Bjørn Simonsen, Vice President
Market Development & Public Relations
Nel Hydrogen

Bullet Nel Hydrogen
11:40 The Case for Heavy Duty Fuel Cell, Class 8 Trucks and H2@Scale
Jesse Schneider,
Executive Vice President,
Hydrogen & Fuel Cell Technologies
Nikola Motors

12:00 Heavy Duty Hydrogen Vehicle
Fueling Solutions
Bjørn Simonsen, Vice President
Market Development & Public Relations
Nel Hydrogen
Redigert 21.01.2021 kl 03:01 Du må logge inn for å svare
2HB
22.08.2018 kl 00:00 2933

Jeg tror dette går bra.
Redigert 21.01.2021 kl 03:01 Du må logge inn for å svare
oppvigår
22.08.2018 kl 00:20 2879

Unnskyld at jeg er så frekk, men du skulle ikke være Lorden med et nytt flott navn??????
Redigert 21.01.2021 kl 03:01 Du må logge inn for å svare