EnQuiring Nephilim Minds

Slettet bruker
16.08.2018 kl 16:53 10317

When man began to multiply on the face of the land and daughters were born to them, the sons of God saw that the daughters of man were attractive. And they took as their wives any they chose. Then the LORD said, "My Spirit shall not abide in man forever, for he is flesh: his days shall be 120 years." The Nephilim were on the earth in those days, and also afterward when the sons of God came into the daughters of man and they bore children to them. These were the mighty men who were of old, the men of renown. (Genesis 6:1-4, English Standard Version)

Nephilim is a race of beings who are half-human and half-angel. They can be the children of human and angels, who initially appear to be perfectly normal humans, or they can be combining angelic energies with the human soul.

Gloria Vanderbilt under det sataniske tablået med menneskeofring og engler over sengen i barneværelset sammen med sine to tvillingsønner. Han på høyre side tok sitt eget liv ved å kaste seg ut fra en skyskraper i NY, han på venstre side av sin mor er CNN's nyhetsanker Anderson Cooper. Hvem henger slike tablåer over sine barns senger?:

https://qntmpkts.keybase.pub/data/media/e980543dfcfb2cbccd802846c082daeb584654d3a89f9c4835ba7291cf18a247.jpg
Slettet bruker
17.08.2018 kl 22:39 3424

[–]mike4thekiteFuture proves past. - Q 19 points 5 hours ago
remembering that when AIDS first arrived,it happened in haiti...THEY EXPERIMENTED ON HAITI and the gay community....Then it crossed into general populations.

[–]TheShadyTraderStay strong. - Q 9 points 5 hours ago
The Red Cross was founded by a woman from the Eastern Stars, the female branch of the Freemasons

[–]defcon_alpha_zebraPATRIOTS UNITE. - Q 20 points 5 hours ago
This is why I no longer give to charities. The Salvation Army did a huge scam on us as well when Andrew hit the east coast. I now give to individuals in person who are in need in America.

[–]mike4thekiteFuture proves past. - Q 6 points 5 hours ago
This organisation was used to move big cash movements through germany in 2nd world war....Both ways for the germans and the allies.

[–]nobilisbellumPATRIOTS UNITE. - Q 5 points 4 hours ago
Ever wonder about the history of the Red Cross? Came across this. Skull and Bones? Bolshevik Revolution? Connected to the Protocols of the Elders of Zion.... Apparently, the Red Cross has been a vehicle for much more than aid for 100+ years. I don't know how accurate this is, but a very interesting read: http://www.smokershistory.com/RedCross.html

[–]mordacaiyaymofoUntrusted 1 point an hour ago
There already is a Red Crescent. It's the Islamic chapter.
Slettet bruker
17.08.2018 kl 23:22 3416

Slik ser venstresidens korrupsjon ut i praksis:

Judge rules 'extremist' compound suspects are not a threat.
The defendants were arrested and 11 children were taken into custody during a raid Aug. 4 on the compound near the Colorado state line.
Judge Sarah Backus said although she was concerned by "troubling facts," prosecutors failed to articulate any specific threats to the community.
She set a $20,000 bond for each defendant and ordered that they wear ankle monitors and have weekly contact with their attorneys.
The children discovered at the compound earlier this month were both trained to use firearms and taught multiple tactical techniques in order to kill teachers, law enforcement and other institutions they found corrupt, state prosecutors said on Monday.
3-year-old Abdul-ghani Wahhaj, who had been missing since December, allegedly died amid a ritualistic religious ceremony held on the grounds in an effort to “cast out demonic spirits,” Reuters reported.

Q !!mG7VJxZNCI ID: 0c531f No.2603411
Aug 14 2018 19:37:13 (EST)
https://www.foxnews.com/us/2018/08/14/woman-arrested-at-extremist-muslim-new-mexico-compound-moved-to-federal-custody-sheriff-says.html
SICK & DISGUSTING.
Judge Sarah Backus?
Q

[–]sammyg2087Future will PROVE past. - Q 6 points 2 hours ago
Q did post on this, look through recent drops this week. He mentions the article and Judge Backus the lady who let them out on a signature bond.
THE WORLD IS WATCHING -Q

[–]NellerBeanNew arrival. 1 point 44 minutes ago
Connection to Linda Sarsour was scrubbed from YT and other places the day they made the arrests.
Basically, her mentor and buddies were training school shooters at this compound, and then she was organizing the "compassion" marches in response — all intended to confiscate our guns.

[–]MotopatriotNew arrival. 3 points an hour ago
This judge needs to have licence revoked. Definately someone has a hold over her
Slettet bruker
17.08.2018 kl 23:48 3415

Som avslutning på denne ukens Q-tema har jeg hentet en personlig refleksjon fra en som kjenner til internasjonale operasjoner og det oppsettet THE SICK PEOPLE deep state har satt opp, nå som vi har sett hvordan korrupte veldedige hjelpeorganisasjoner bringer cash til businessen, står vi tilbake med spørsmålet om hvordan en del av samfunneliten blir hooket på det ufattelige grusomme og viser motbydelig glede over sine røde sko.

Først litt kjemi:
Adrenochrome is a chemical compound with the molecular formula C9H9NO3 produced by the oxidation of adrenaline. The effects and classification of this drug is said to be controversial because it is debated whether is has any psychoactive or hallucinogenic effects, although some test subjects compared the adrenochrome experience to mild psilocybin and LSD experiences. Psychoactive effects of adrenochrome may include euphoria, confusion, a change in train of thought, lack of judgment, poor insight and inability to concentrate.

Refleksjon følger i neste innlegg. Det er for vanskelig å grave i dette, men det er nødvendig å forstå hvorfor det ufattelige skjer.
Slettet bruker
17.08.2018 kl 23:50 4298

Human Trafficking, pedophilia, and the quest for Adrenochrome.
submitted 6 hours ago by ronin_deplorableFuture proves past. - Q

Do a web search for Adrenochrome and you will find millions of links that cover everything from the scientific structure of the compound to the market that is growing up around it. To be honest with you I never heard of the stuff until the reports from Epstein Island started making their way out of the darkness and into the light.

Adrenaline is a substance secreted by the kidneys and dumped, in large amounts, into the bloodstream during times of peak stress and/or trauma and gives people those “super human” powers like holding up a collapsing mine shaft so others can escape or lifting a car off a trapped child.

As President Trump and the Q team continue to dismantle the deep state and drain the swamp I am learning more and more about the unfortunate and horrifying things they have been doing to children in their pursuit of their own twisted and demonic goals. I am not a doctor or a scientist by any means (I am a data scientist, but that has no impact here). I was a medic in the Army with two tours to Afghanistan in 2002 and Mosul in 2004. I don’t tell you that to elicit your thanks. I tel you that so that you can understand the austerity we worked in and the many things we experienced medically and culturally that we were not generally familiar with.

I am a father of three kids and I am doing what I can to share information so others may understand better what we are dealing with. If you already know this and can lend more details by all means feel free to do so. If your goal is to start and argument and pick a fight, for whatever reason, don’t bother. I will have a conversation with whomever is interested but I will not be baited into unproductive arguments.

The cabal, deep state, luciferians, elites, globalists, Illuminati.....whatever and whoever they are.......have been setting up human trafficking ports all around the world, in at least 12 different countries, for untold number of years. They traffic in men, women, and children for a variety of reasons and the market that has evolved around it is old, dark, and violent.
Slettet bruker
17.08.2018 kl 23:51 4301

The children are my focus in this post and it all stated with red shoes. I have been a leatherworker for close to ten or eleven years and I have made quite a few things and ,therefore, I pick up on things that others might overlook. I remember the first time I saw a picture of Tony Podesta and a bunch of other men wearing matching red boots. I read that they were Kura boots. Kura jumped out at me because I saw the cnn report when it first aired of the reporter Reza Aslan eating human brain with a member of the Aghori tribe in India.

During the segment he mentioned Kura as a side effect from eating human meat which leads to several alterations in behavior, mental status, and motor control. Why would they give this name to foot wear? Was their some stupid urban dictionary term trivializing the act and consequences of cannibalism? I came to accept the Adrenochrome phenomenon starts with the torture and murder of children and ends with the byproduct of these red boots and shoes and the fact that they may be hiding their crimes right out in the open.

My theory is this. Children are trafficked for many reasons; sex, manual labor, and whatever else they can be used for. They are lied to, lured in, kidnapped, and often born into an environment where they are ultimately meant to be food for very sick people. They are brought to some of the most remote and dreary locations and tortured and traumatized endlessly causing their kidneys to pour adrenaline into their blood, which is then extracted and consumed. The effect is said to be euphoric, exhilarating, and rejuvenating. The process is repeated as often as the child can bear and then, when their strength finally leaves them, they are consumed and discarded. Before their last moments on this physical earth their skin is removed, tanned, and fabricated into shoes that are stained bright red and worn by the most wealthy and powerful members of elite society.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 00:00 4304

None of this is easy to say. I have to detach a certain amount of myself to even think about this without my heart breaking. I’m angry. I hope to God that I am wrong, but I am angry because I don’t believe I am.

I think of my own children when I think of those who have lost their lives and innocence to the Evil that dwells in our society. I want it to stop and I will do whatever I can to help in the effort. Right now, in light of censorship and disinformation, all I can do is put this out there are hope that it helps at least one more person discern the facts for themselves, gain awareness, and share it forward. The sooner we are all aware the less tolerance we will have for those in the media and entertainment abyss trying to make us believe this abomination is normal and acceptable.

If you are reading this and thinking that I’m making a big deal out of nothing, then you are the problem. The choice to know is yours. As is the choice to remain ignorant or complicit.

Thank you for reading this. May God bless you.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 00:24 4302

Så om jeg forstår det rett er nå Qteorien deres at Hillary, Podesta m.fl. og en hel masse byråkrater i deep state er ansvarlig for tortur av unger slik at deres blod blir fullt av adrenalin, blod som de drikker for å få ekstra krefter. Når de stakkars ungene ikke klarer mer tortur og dør, spiser de kjøttet og lager røde sko av huden deres.






Jeg har ikke ord.
Redigert 18.08.2018 kl 00:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 00:30 4308

Det er min bønn at vestlige land må stenge honningkrukken med trygd for alenekommende mindreårige når vi nå har fått et innblikk i og VET at child trafficking har sider ved seg som er så grusomme at det er ufattbart for vanlig godtfolk. Barn hører hjemme hos sine foreldre, og barn som reiser hjemmefra skal straks leveres tilbake til sine foreldre og familiens beskyttelse!

En ikke så rent liten del av de mest korrupte elitene benytter seg av disse barna, og blir "høye" på inntaket av Adrenochrome. Det er deres avhengighetsskapende og foretrukne drug, og de skryter av det med sine røde sko.

https://www.sott.net/image/s17/357881/full/Tony_Podesta_birthday_party.jpg

Q har vist oss en verden vi knapt kunne tro eksisterte. Trump beskyldes for ufinheter når han omtaler og påpeker det. Men Trump kommer ikke til å gi seg. Han har sett det vi nå har fått et lite innblikk i. Vi kan ikke la det skje mer! Dette må stoppes og ryddes ut av verden. I en overbefolket verden er små barn sårbare. Det hadde vært så enkelt å begrense barneflokkene, men noen vil ha sårbare barn, og noen tjener enorme penger på child trafficking. Enkelte trodde kanskje Q overdriver når han bruker så sterke ord som EVIL. Men dette er EVIL. Kampen står ikke mellom venstresiden og høyresiden. La oss forene våre krefter og få de kriminelle elitene luket ut. Vi kan ikke sirkulere dem i alle roller og inn i viktige posisjoner så de trekker med seg flere. Sosieteten serverer Walnut Sauce til uvitende gjester - så blir de hektet, for det er sterke stoffer som gir absolutt avhengighet og for de som vet hva de inntar, brytes all moral ned. Se videoen om igjen, om Jeffree Star som våre småunger helt ned i 10-årsalder digger, og som drikker smoothie til frokost av "my enemies blood gives me all the nutrition I need" - det er neppe en vits. Her i Oslo i sommer - pizza? You kiddin' me? Se ungene på broen. Coincidence?:

https://www.youtube.com/watch?v=Mx4YyTBrJP0

Trump har som mål å ta ut deep state! Trust The Plan! God bless!
Redigert 18.08.2018 kl 00:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 00:34 4312

The Speech that Made Trump President (5 min):

https://www.youtube.com/watch?v=szaKnOhJbow

Lytt og HØR hva han sier - Trust The Plan - God Bless!
Slettet bruker
18.08.2018 kl 00:40 4311

Psykose
Slettet bruker
18.08.2018 kl 00:59 4308

Do you understand the gravity of what is unfolding?

Jeg ser du prøver å knytte meg til stoffet som graves frem og at du setter diagnoser, Dirken!

Men jeg har ingen påvirkning på dette stoffet. Jeg legger frem Q sine poster og debatten blant de som bistår Q i å vekke opp og opplyse befolkningen. Q har bevist sin intel posisjon i Trump's innerste sirkel. Hvis du velger å se bort ifra fremlagte bevis og tro at Q er en "konspirasjonsteori", så er det opp til deg, Dirken.

Det som legges ut her er ikke gjenstand for verken debatt, ad hominem, eller psykiatriske diagnoser. Det er kun fremlegging av materiale i den prossessen som pågår for å rydde "the swamp". Hvis du er av den oppfatning at POTUS ikke er seriøs i sin målsetting, eller at han ikke holder på med den jobben, så er du drømmekunden til MSM-løgnmedia. Det går ikke inn hos deg hvordan MSM er tilknyttet deep state.

Dine spørsmål og forsøk på å få meg til å gå i en eller annen felle du setter, faller på steingrunn, Dirken! For jeg vil ikke mene noe.
Det ligger 45.000+ Sealed indictments og venter på rettsbehandling - og jeg avventer. I mellomtiden observerer og rapporterer jeg den jobben som foregår og som har vært kolossalt dyktig utført, noe som er lett å konstatere for de som klarer å henge med.

Det er en grunn til at dine innlegg er sperret på disse trådene, Dirken! Hvis du vil debattere noe av dette, så lag din egen tråd å debattere på - men hold meg utenfor, for jeg vil ikke debattere prematurt - jeg har mer enn nok med å observere og rapportere det aller viktigste som skjer i verden akkurat nå! Så slutt å spamme Q-trådene med ditt tøv og dine diagnoser, Dirken! Du er herved advart!
Redigert 18.08.2018 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 01:14 4304

Hva babler du om? Jeg er jo ikke sperret når du kan respondere på innleggene mine?

Ok så du har funnet et innlegg fra en eller annen anonym fyr på Reddit om at Hillary et al drikker blod, spiser unger og lager sko av huden dems. Og du velger dele det med oss. Men du har ingen tanker om det? Siden du delte det, må det enten bety at du syntes det var vanvittig galskap (se på disse gærningene liksom) eller at du mener det er noe i det. I innlegget ditt etterpå skriver du at du tror eliten bruker unger til Adrenochrome som liksom kommer fra blodet til torturerte unger fordi det står i en Hunter S Thompson bok elns.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 01:23 4297

Det er en del år siden at jeg først forstod du var psykisk ustabil. Da fikk jeg en del tyn her på forumet av den gjengen som sjeldent tør kritisere deg fordi de selv er for en streng innvandringspolitikk. Nå har q greiene dyttet deg over kanten, noe som antagelig burde være ganske klart for alle og enhver.

Oppsøk hjelp fra dine nærmeste er mitt eneste råd.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 01:37 4295

Jeg har ikke behov for dine råd, Dirken, og jeg har aldri vært "psykisk ustabil". Utrolig at du gidder å kompromittere deg med slikt tøv som viser at du ingenting vet om psykiatri og at du farer med rampete leftist ad hominem.

Tenk litt over hvilken side du er på i kampen mellom Trump og deep state eliten. Du får prøve å finne ut av hva som er rett og galt og hva du investerer dine holdninger i. Du bør ha fått litt å tenke på om du følger litt med. Du kan spørre deg selv hvorfor ikke Trump er saksøkt for ærekrenkelser av noen ennå - kanskje fordi han har rett og bare skraper litt i overflaten på deres kriminelle handlinger?

Gå og legg deg, Dirken, du har ingenting på denne tråden å gjøre! God natt! (FYI - dine innlegg er lukket på tråden!)
Redigert 18.08.2018 kl 01:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 01:45 4293

Australian Financial Review - you kiddin' me? ;-DDD

https://i.redd.it/jnkj1w2ttmg11.jpg

[–]Patriots4lightThink Mirror. - Q 9 points 9 hours ago
I laugh at all the attempts to get us distracted! That's the beauty of Q! He's been teaching us as we go! True Patriots can see through the BS!

[–]defcon_alpha_zebraPATRIOTS UNITE. - Q 2 points 9 hours ago
4 Chan? Ahahahaha total dis-information troll working for the Cabal. All news is good news. People will get curious and find the right place in the end.

[–]MAGAroniNCheeseThe Great Awakening. - Q 1 point 9 hours ago
They are trying to troll US, not the other way around.

[–]lbeni540Happy hunting. - Q 1 point 7 hours ago
wear it with pride Patriot!

[–]30somethingIbankerNew arrival. 1 point 5 hours ago
Proud to support our POTUS in this fight against the DS
Redigert 18.08.2018 kl 01:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 09:45 4251

Stakkars Dirken som fortsatt tror på MSM løgner og derved støtter løgnene som dekker over mørke krefter.

Senest i går kveld serverte Dagsrevyen en åpenbar og uinformert løgn om Trump. Mens en hel verden våkner opp og følger med direkte på Trump's tweets samtidig som presidentens Q-team gir oss den info han selv ikke kan gi som president, men som media burde ha gitt oss, finner oppvakte og oppvåknende mennesker selv frem via Internett. MSM blir stående igjen på perrongen - dumme, forkvaklete og avslørt - når de serverer sine løgner:

"NRK skal IKKE være nøytral om Trump", sier NRK-sjefen Thor Gjermund Eriksen og Per Edgar Kokkvold sjef i Kringkastningsrådet (2:30 min)
https://www.youtube.com/watch?v=qykIi2tcoRY

For akkurat med slike vulgære eliter som TGE og PEK sirkulerende rundt år etter år i viktige samfunnsposisjoner kan løgn og ondskap få utvikle seg og leve beskyttet mot avsløring og straff. Elite beskytter elite - vi ser det langt inn i Ernas regjering. Det må alltid settes et kritisk søkelys på makten, for makt korrumperer - det vet vi. Opprulling av sumpen i USA finner sakte veien til Norge når sannheten ikke lenger kan forties, og det begynner med de mest "respektable" først:

https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2018/08/18/195424985/oslo-katolske-bispedomme-vi-blir-uvel
Redigert 18.08.2018 kl 09:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 09:50 4248

Det er symptomatisk for den politiske ideologien de representerer.
Det er nemlig en stor grad av totalitarisme i måten de tar seg til rette på.
Redigert 18.08.2018 kl 09:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 10:02 4247

Ha ha ha - se på kroppsspråket til Kokkvold når han kaller Trump for en "vulgarianer"! ;-DDD ;-DDD ;-DDD

Hør på hva den gærningen tror på: "Trump-tilhengerne kan finne på litt av hvert... Asså, de er jo direkte oppfordret til å ta livet av fienden!"

Det er helt utrolig at den mannen overlever sine egne vansinnede uttalelser! (For ordens skyld: overleve i betydningen karrieremessig.)
Redigert 18.08.2018 kl 10:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 11:14 4215

Det gjenstår mye som skal avsløres i Norge:

Barnevern:
«Norges skjulte skandale» fortsetter i tingretten
Persongalleriet og de mange spørsmålene om hvordan norsk barnevern fungerer fra radio- og tv-dokumentaren fra BBC, flytter mandag arena fra tv-skjermer over hele kloden til Tønsberg tingrett.

En kvinne som fortalte i BBC-programmet «Norway's silent secret» om familiens årelange konflikt med barnevernet i Tønsberg, går til såkalt tvistelov-sak for å få tilbake to av barna.

Psykologspesialist og tidligere barneombud Reidar Hjermann forteller i BBC-programmet om den faglige konflikten i denne konkrete saken med et medlem i kontrollorganet Barnesakkyndig kommisjon.

Dette medlemmet er barnepsykiateren som i april i år ble dømt til 22 måneders fengsel for nedlasting og deling av rundt 200 000 overgrepsbilder og 4 000 timer video av mindreårige helt siden midten av 1990-tallet.

Han har anket over straffutmålingen, og dommen fra Oslo tingrett er dermed ikke rettskraftig.

https://www.dagbladet.no/nyheter/norges-skjulte-skandale-fortsetter-i-tingretten/70088698


Slettet bruker
18.08.2018 kl 11:38 4214

Slik åpner skandalene seg nå eliten kaster ut en plagsom utfordrer (som ikke holder tett) og setter inn en politisk korrekt kvinne:

"Norske barn blir undervurdert og sviktet, mener Reidar Hjermann etter fire år som barneombud."

https://frifagbevegelse.no/barneombudet-takker-av-6.158.52581.1d3be1e555

God lesing!
Redigert 18.08.2018 kl 11:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 12:19 3885

I lille Norge får varslerne beholde livet, heldigvis - (med få unntak, Jan Wiborg fx). I USA øker body Count!

You Are Free TV 17. aug. 2018 - Pedogate Journalist Jen Moore - new Clinton Body Count - 38 min:

https://www.youtube.com/watch?v=EwrZfPktzts
Slettet bruker
18.08.2018 kl 12:24 3878

Denne rapende galskapen dere formidler her er unektelig fascinerende, men også skremmende. Har dere ingen som helst filter? Ekko i toppetasjen på dere?
Slettet bruker
18.08.2018 kl 13:14 3871

Noen ganger overgår virkeligheten alle fantasier, Bekte!
Som voksen er det ditt ansvar å møte virkeligheten slik den faktisk er, ikke å gjemme bort under teppet det du ikke orker å se!
Hvor er de voksne folka som kan rydde opp når virkeligheten har vært skjult under "politisk korrekthet" så lenge og establishment er blitt så korrupt? Du har ansvar, Bekte!
Slettet bruker
18.08.2018 kl 13:58 3855

Kan vi i Norge være sikre på at norske F35 IKKE HAR forfalskede elektroniske deler ?
Hvordan?
War Drummer
https://www.youtube.com/watch?v=627PgqR-wMQ
Redigert 18.08.2018 kl 14:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 13:58 3855

The Speech that Made Trump President (5 min):

https://www.youtube.com/watch?v=szaKnOhJbow

Helt rått !

Jeg synes innsettelsestalen var bra den også. Det er ikke rart det er full panikk i den korrupte sumpen ?
Slettet bruker
18.08.2018 kl 14:02 3852

Men dette, denne tråden, er galskap fra ende til annen. Oppspinn og fri fantasi. Det tror jeg du vet. Jeg håper det, for din del, i alle fall. Jeg har ikke mye til overs for deg, men nå er jeg ærlig bekymret. Hvis du er ærlig med dette vanviddet, så trenger du hjelp.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 14:17 3851

Ok, Bekte - tross alle bevis Q har lagt frem på at han kjenner til de store begivenhetene FØR de skjer (fx hvor kom Kim til å befinne seg kvelden før han skulle møte Trump og alle trodde han skulle sitte og forberede seg til verdens øyne skulle se nærmere på ham.
Q viste oss hvor han kom til å være den kvelden, for Q visste at alle forhandlinger var vel i havn lenge i forveien og han kjente Kim's planer for Singaporebesøket - men dere som ikke følger med, vet selvsagt ikke sånt, dere tar MSMs haltende etterrapportering av det de trodde var forhandlinger der nede for å være riktig!) så tror ikke du på Q. Det står deg fritt!

Det står deg fritt å tro at Q er oppspinn og … hva kalte du det? … "ravende galskap"! Men da slutter du å spamme tråden for de som sammen med halve verden tar Q seriøst og holder deg unna! Vi behøver ikke flere av dine ad hominem diagnoser nå og tøvete påstander om oppspinn og fri fantasi uten at du kan belegge den påstanden med fakta. Det er faktisk verdens mektigste mann det handler om!
Redigert 18.08.2018 kl 14:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 14:35 3843

Det finnes ingen bevis for tøvet, fnue. Alt er oppspinn og vås. Trist at det har gått så ille med deg.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 14:43 3838

Det triste er at du står på feil side når omfattende kriminalitet og korrupsjon skal tas ned, Bekte! Pell deg vekk fra tråden!
Slettet bruker
18.08.2018 kl 14:46 3837

Avsluttes denne tråden nå?
Slettet bruker
18.08.2018 kl 14:48 3836

Først denne som Change har bragt til HQ

https://m.youtube.com/watch?v=OAtIwwdBkjE

Ny tråd åpnes snart... Get pop-corn!
Slettet bruker
18.08.2018 kl 14:49 3833

Hehe. På feil side, ja.. Det er ikke så mange av dere, der på den andre siden. Det er mange høye og svært trange tinnfoliehatter å se "på den andre siden". Du vet at normale mennesker ler av det du serverer, så hvorfor holder du på? Tror du at du skal klare å lure flere til å tro på slikt himmelropende sludder?
Slettet bruker
18.08.2018 kl 14:49 3831

Bønn for Donald Trump og hans Kabinett
Himmelske Far,
Vi takker deg for denne dagen og de velsignelser du har gitt oss. Vi
lovpriser deg fordi du er verdig, hellig og rettferdig! Herre, vi takker
deg for valget av Donald Trump. Vi erkjenner at det var din vilje som
ga oss muligheten til å gjenopprette Amerika gjennom President Trump.
Herre, vi oppløfter Donald Trump, Mike Pence, Cabinet Medlemmer,
Det Militære, de rettferdige i regjering og deres familier. Vi ber om at
de i visdom og i Ånden, blir fyllt med kunnskapen om din vilje. At de vil
gå med Herrens velsignelse til alles tilfredshet, og blomstre i alt sitt arbeid.

Vi ber om Herrens beskyttelse. Vi ber for at du setter engler over og
under til å beskytte dem, også mot ethvert tilgangspunkt fra andre
dimensjoner. Herre vi erklærer at ditt Ord varsle oss om fienden som
en flod trenger gjennom, og at du aktiverer den Hellige Ånd som verge. Vi
plasserer Jesu Kristi blod over Donald Trump, Mike, Pence, Medlemmer
av Kabinettet, De Militære, De sannferdige i styresmaktene, og deres familier.
Vi erklærer at våpnene vi bruker i vår krigføring ikke er av kjødet, men av
Ånden styrket av Gud for å rive ned deres bolverk. Vi erkjenner at det er
Herren Jesus som fyller alt i alle. Vi står ved løftet som ved Gud erklærer
at dersom mitt folk, kalt ved mitt hellige navn,
vil omvende seg og vende tilbake til meg;

Vil Jeg lege deres land

Amen.

?
Slettet bruker
18.08.2018 kl 14:54 3836

Takk for at du lukker tråden med en bønn, Sult! Viktig i kampen Good vs. Evil som også er God vs. Evil. Amen!
Slettet bruker
18.08.2018 kl 16:00 3816

Det er Trump som er Evil her. Det er fortsatt veldig mange barn som ikke er gitt tilbake til foreldrene etter kidnappingen. Rasismen blomstrer i USA, rasistisk vold er i ferd med å bli et stort problem. De 1% rikeste blir rikere mens resten av befolkningen må betale for det. I mange år. Statsgjelden har skutt i været og antall nye arbeidsplasser avtar. Handelskrigen hans svir for bedrifter og arbeidstakere. Alt dette fordi Trump er ond og stokk dum.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 16:37 3813

Det er også en rekke barn som ble tatt fra sine følgere som påsto de var barnas foreldre! DNA viste noe ganske annet!

Mye av den ulovlige innvandringen til USA er ulovlig fremfor å gå frem på lovlig vis, fordi det er kriminell virksomhet forbundet med den.

Vi har virkelig ikke råd til at ett eneste stjålet barn settes inn i pedofile nettverk for at ikke andre som tar seg ulovlig inn skal møte på ulemper - de foretar seg noe ulovlig - og velger selv risikoen ved det!

Tenk deg om Bekte - hva om det var din egen lille "Emil" som ble kidnappet for å tas til et fremmed land og selges til pedofile eller satanister som ofrer barn - du ville vel ikke mistet aktiv etterforskning av hensyn til andre som begår ulovligheter? Disse barna må vi virkelig ikke svikte fordi voksne kan bli fornærmet over strenge vetting-rutiner!
Slettet bruker
18.08.2018 kl 16:44 3809

De barna Obama "tok" var det menneskelige hensyn som ble tatt. Trump kidnappet barn av pur ondskap og hadde ikke noe system på ting og mange av barna vil kanskje aldri bli gjenforent med familiene sine. Pedopreiket ditt kan du stappe opp der bak på deg. Ditt monster.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 16:52 3811

Hvem er det som er skvær gæern og har ville fantasier, sa du???
Slettet bruker
18.08.2018 kl 16:55 3808

Jeg har ikke brukt noen av de begrepene, men jeg kunne brukt dem også. Om deg.