Her er beviset at innvandrerne må ut av Europa.

Slettet bruker
31.03.2020 kl 00:53 772

Franske utenforskapsområder unntas fra karanteneregler for å unngå opptøyer. Dette gjelder flere steder, man vet at innvandrerne ikke klarer å oppføre seg som siviliserte mennesker, og ingen andre medier skriver om dette.

Innvandrerdominerte forsteder i Frankrike vil unntas fra de strenge karantenereglene i landet, ifølge lekket kommunikasjon fra innenriksdepartementet.

I korrespondanse lekket til media instrueres ansvarlige myndigheter av det franske innenriksdepartementet om å ikke opprettholde de samme drakoniske karantenereglene i utsatte områder, som ellers i Frankrike.

Det er magasinet Le Canard enchaîné som har kommet over og publisert intern kommunikasjon i regjeringen. Saken er siden omtalt i flere franske og internasjonale medier.

I et lekket brev kommer innenriksministerens statssekretær Laurent Nunez med følgende formaning:

«Det er ingen prioritet å opprettholde nedstegning i visse nabolag og å stoppe samlinger.»

I en lekket videokonferanse ble en av innenriksministerens nærmeste hørt idet han forklarte for andre medarbeidere at opprettholdelsen av begrensninger av folks bevegelsesfrihet og stenging av butikker kunne lede til sosial uro.

En regional tjenesteperson sa seg så enig i at butikker som er stengt i andre deler av Frankrike bør tillates å holde åpent i «fattigere områder», for å bevare roen.

Angrep på nødetater

Ambulanser og politi blir ofte angrepet når de besøker franske forsteder i tjeneste. Som vi har sett i Sverige, så er det en normal praksis å starte branner for å lokke til seg utrykningskjøretøy og nødetater, som man siden angriper.

Løsningen er enkel, sett inn bevæpnede soldater med plikt til å skyte for å drepe dem som lager opptøyer. Da vil disse folkene lære akkurat som rottene, at en felle dreper og holde seg unna lovbrytelser.

https://resett.no/2020/03/30/franske-utenforskapsomrader-unntas-fra-karanteneregler-for-a-unnga-opptoyer/
Slettet bruker
31.03.2020 kl 01:00 766

Løsningen, er da enda enklere; la dem være i fred......
Slettet bruker
31.03.2020 kl 01:07 762

I fred til å brenne ned eiendommene til andre, skade eller drepe franskmenn? Nei, det er imidlertid også av stor betydning at straffen har en individualpreventiv funksjon ved at den påvirker andre lovovertreder til ikke å begå nye lovbrudd i fremtiden.
Slettet bruker
31.03.2020 kl 01:36 752

Problemer i innvandrerområder: – Vesten risikerer masseopptøyer på grunn av pandemien, sier Røde Kors-sjef

Og dette kalles en ressurs for samfunnet?

I Frankrike har statssekretæren for innenriksministeriet, Laurent Nunez, innrømmet at de karantenetiltakene som blir pålagt resten av den franske befolkningen, ikke burde bli implementert i landets innvandrertette strøk for å inngå sosial uro og potensielle opptøyer.

I et brev som ble lekket til avisen Le Canard Enchaîné fastslår Nunez at «det ikke er en prioritet å pålegge karantenene og bryte opp folkeforsamlinger i visse nabolag.»

Les også: Frankrike nær kokepunktet?

I en videokonferanse med andre tjenestepersoner i den franske ordensmakten, fortalte Nunez at bevegelsesbegrensning og nedstenginger av butikker i Frankrikes beryktede forsteder risikerer å føre til voldelig sosial uro, hvis tiltakene blir håndhevet for strengt.

https://resett.no/2020/03/30/problemer-i-innvandreromrader-vesten-risikerer-masseopptoyer-pa-grunn-av-pandemien-sier-rode-kors-sjef/
børst
31.03.2020 kl 07:57 701

Europa har i flere år styrt mot total økonomisk, politisk og sosial kollaps. Korona-pandemien kan bli den utløsende faktoren. Når statskassen er tom og skattegrunnlaget forsvinner, ligger de som ikke yter, men lever på ytelser fra samfunnet, svært dårlig an.
Betonghue
31.03.2020 kl 09:30 668

Musliminvasjonen av Europa er verre, og farligere, enn corona-virus og svartedauden kombinert !
Redigert 31.03.2020 kl 09:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.03.2020 kl 09:40 658

Burde nok ha tatt med "..."
La dem være "i fred",corona kommer til dem også.
Lurer på hvordan de avvikler fredagssammenkomsten pt?
Og turen til mekka, der de står og går som sild i tønne?
Lurer på om de vil fortsette med å hive steiner etter sykebilene, når de kommer for å hente coronapasienter?
Zorin
31.03.2020 kl 10:16 635

Jeg mener HYTTEFOLKET i Norge da også må ut! De ønsker jo sine egne unntak fra Koronareglene og noen prøver jo til og med å finne smutthull som å melde flytting!
Zorin
31.03.2020 kl 10:18 635

Jeg synes hatet mange her inne viser til flyktninger er på linje med Hitlers hat til jødene. Synes det er rart at moderator ikke reagerer! Det var jo ett av punktene i PSTs vurdering under siste trusselevaluering: at man ser et økende ekstremistisk hat til flyktninger på diverse forum!
Slettet bruker
31.03.2020 kl 12:21 598

Nå må du rulle inn. Jøder er integrert, oppfører seg som alle andre. Kriminaliteten blant jøder er sikkert mindre enn den du finner blant andre etniske borgere. Jøder er en berikelse for ethvert samfunn, men den gjenger som pøser innover Europa kan vi godt klare oss uten. Jeg gir blaffen hva du vil kalle dem som kommer, jeg vet hva vi kan kalle dem som lager problemer i landene våre og som vil ha en annen samfunnsstruktur enn den vi har.

De er ødeleggende for ethvert samfunn. Man trenger bare se på Israel, det eneste demokratiet i den regionen, så kan vi se på hva som skjer i Islamske land, dette er noe vår fredelige verden ikke trenger. Disse menneskene blir bare verre og verre. Se nå på Sverige så ser du hva jeg mener. Hva som gjør at jeg og flertallet av innbyggere i Europa vil ha dem ut igjen er vår selvoppholdelsesdrift. Vår rett til vårt fredelige land som er i ferd med å smuldre opp sakte men sikkert.

Vil legge til, dette gjelder hovedsakelig mennesker som lever under Islamsk jernhel.
Redigert 31.03.2020 kl 12:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.03.2020 kl 14:47 568

Hei folkens:))

Og...på den daglige pressekonferansen i går gikk det svenske folkehelseinstituttet i baret og plumpet ut med at det var stor overrepresentasjon av innvandrere innlagt på sykehus med Corona - som alle kjenner til har en svært stor andel av innvandrere over 50 år følgesykdommer som diabetes+++ /andre livstids sykdommer og har dermed stor risiko for komplikasjoner - at innvandrere har større behov for helsehjelp enn den opprinnelige befolkningen har enkelt leger advart mot i flere år, men som vanlig blitt razzifisert for - muslimene vaser jo rundt i store grupper på kjøpesentrene uten å forholde seg til sosial distanse og påstår/dekker seg bak at informasjonen ikke er publisert på arabisk - spørsmålet om overrepresentasjon ble stilt til folkehelseinstituttet på den daglige pressekonferansen her på berget kl. 16:00 i går og ble besvart at dette var til utredning - sykehusene hadde god oversikt over landbakgrunn på de innlagte ble det proklamert - men dette blir nok mørklagt...ZnageZz....

-Takk-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 31.03.2020 kl 14:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.03.2020 kl 15:18 549

Det er vel derfor FHI gikk ut og proklamerte at selv ulovlige innvandrere ble sidestilt med den øvrige befolkningen når man måtte velge hvem som fikk behandling og hvem som måtte dø. Ikke skal vi bare fø på dem men også dø for dem.
Sotah
31.03.2020 kl 15:54 532

Aner vi et imatza-brev til EU her? Med skikkelig capslock? Få betonghuet til å signere også, så er dere to. Dobbelt så mange, det. Det burde gjøre susen, når du poster link til fellende bevis. Lykke til.
Slettet bruker
31.03.2020 kl 17:05 517

Du hadde ikke et godt svar her ser jeg, da er jeg fornøyd. Det vil si at over 80% av befolkningen vil være enig med meg.
Sotah
31.03.2020 kl 17:34 504

Strengt tatt leste jeg ikke innlegget heller, jeg har ingen tiltro til kilden, som kjent. Jeg får stole på deg, og venter spent på reaksjonen fra EU.