Nethuns

Slettet bruker
NETHUN 31.03.2020 kl 01:35 526

Han tror på mange rare konspirasjonsteorier gett. Ingen ting er som det ser ut som i hans verden. SVFJWO osv. Jada.
Slettet bruker
31.03.2020 kl 09:37 496

Hold utkikk! Det kan hende direktøren lever midt i en konspirasjon du ikke klarer å avdekke! (Eller 'The Matrix' som løgnen du lever i kalles.)
Slettet bruker
31.03.2020 kl 12:14 476

Ja, du tror på mye rart du også Hf. Har dere noen gang sjekket om dere tror på de samme sprøe tingene? Tror Nethuns på teorien din om at Israel og Mossad stod bak 22. juli? Eller tror han kanskje det var CIA eller deep state / Hillary og Podesta? Ikke vet jeg, men han har vel sine ideer.
Slettet bruker
31.03.2020 kl 13:12 444

Direktøren: "Tror Nethuns på teorien din om at Israel og Mossad stod bak 22. juli?"

Hva andre 'tror' bør ikke være så interessant for deg, direktøren! Konsentrer deg om hva DU tror!

Hvorfor tror du en norsk sosialdemokratisk eks-statsminister (fra 22/7) tillater at Trump igjen og igjen (også nå i coronakrisen) uimotsagt kan si: "Jens Stoltenberg is my biggest fan in the whole world!"
Det kunne simpelthen vært spøkefullt og hyggelig parert hvis Jens hadde turt/villet gjøre det. Ikke sant!?
Likevel lar Jens seg håne foran en hel verden av globalister, for det er et hån å være Trump-tilhenger i Vesten.
Så hvorfor - Hvorfor - HVORFOR???

We are saving Israel for last. Very specific reason not mentioned a single time. Q
Slettet bruker
31.03.2020 kl 13:43 430

Det er synd bare prat er nedlagt, det hadde vært et passende sted for netthøns med tinnfoliehatter.
Slettet bruker
31.03.2020 kl 13:51 419

Hvorfor starter du en debatt om mitt nick Direktør? Klarer du ikke å diskutere sak og må gå rett på debattanten? Slikt er jo et tydelig tegn på at du allerede har kommet til kort i diskusjoner.

Ellers har du virkelig tatt feil i det meste i dine antagelser. Jeg er som konspirasjonsteoretiker eller sannhetssøker som det også kalles lite motivert for å tro på noe som helst, det ligger faktisk i begrepet. Vi undersøker og undersøker og tar ingens ord for sannhet om det ikke stemmer med beviser og logikk. Dette i motsetning til de som tror på hva som helst av eventyr. Den offisielle versjonen av 9/11 er et eventyr og et så lite sannsynlig eventyr at det er et under at noen er naive nok til å tro på det. Ja for å si det rett ut, en må være så naiv og godtroende at en egentlig burde vært satt under verge om en tror på slike eventyr, for da er det store mangler i kritsisk sans. Greit nok at i tidligere tider så manglet informasjon annet enn fra de offisielle propagandakanalene, men i dag finnes ingen unnskyldninger for å ikke skaffe seg mer informasjon og begynne å tenke selv. Men å tenke selv i motsettning til å tro ligger vist ikke for alle.
Slettet bruker
31.03.2020 kl 13:54 417

👍😉
Slettet bruker
31.03.2020 kl 13:57 415

Driver du med sannhetssøk for å finne ut om jorda er rund også?
Slettet bruker
31.03.2020 kl 14:49 387

"Driver du med sannhetssøk for å finne ut om jorda er rund også? "

-----------------

Selvsagt, jeg så på teorien og konkluderte etterhvert ganske raskt at "flat earth" var en psyop, men som alt annet så sjekker jeg opp påstander selv før jeg konkluderer og ofte kan jeg heller ikke konkludere. Men bevisene for at jorda er rund er ikke vanskelig å finne, så der har jeg konkludert.
Slettet bruker
31.03.2020 kl 15:11 372

Hei ja, det var mye spennende snakk om 11. september, men hva tror du om 22. juli egentlig?
Slettet bruker
31.03.2020 kl 16:00 349

"hva tror du om 22. juli egentlig? "

-------------

Vel som sagt så tror jeg ikke så mye men jeg reflekterer over at agent Steklov forsnakket seg på "Lindmo" da han sa "da de skjøt på utøya". Jeg reflekterer over at all oppmerksomheten som ble Pedersen til del pga. flukten med ferga, snedig tok vekk fokus fra at Pedersen rett i etterkant var overbevist om at det var statskupp på gang. Jeg reflekterer over at det at det ble brått stille omkring en palestinsk ambassade her i Norge og jeg reflekterer over at Norge likevel ikke trakk sine angrepsstyrker og senere fikk flink gutt utmerkelse fra NATO. Sjekker en litt dypere er det nok heller ikke tilfeldig hvilken person som var i Oslo rett før angrepene. Videre så er det kanskje en aldri så liten grunn til å gruble litt over alle kameraene som ikke virket under bombingen i Oslo, ganske likt som at ingen kameraer virket rundt Pentagon akkurat da det ble blåst hull i bygningen. Det er selvsagt mye mer jeg reflekterer over, men regner med du skjønner at jeg ikke helt kjøper "lone wolf" teorien.
Redigert 31.03.2020 kl 16:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.03.2020 kl 16:14 337

"Hva mener du med at flat earth var en psyop?"

----------------

Psykologisk operasjon og et forsøk på latterliggjøring.
Slettet bruker
31.03.2020 kl 16:49 326

Så du mener at de som driver flat earth society er en gjeng med svindlere som er ute etter å latterliggjøre folk? Hvorfor gjør de det tror du?
Slettet bruker
31.03.2020 kl 18:41 306

Innlegget er slettet
Ja, det høres ut som nethuns og havfruen er på samme linje angående friske teorier om 22. juli også. Men hva med pizzagate? Havfruen tror sikkert at Hillary og Podesta og Obama og resten av Deep State er pedofile djeveldyrkere. Er Nethuns enig mon tro? Hvem vet?
Slettet bruker
31.03.2020 kl 19:17 292

Erge deg ikke - undre deg bare:

HRC: "Chelsea & I wrote a book called Grandma’s Gardens..."
https://twitter.com/HillaryClinton/status/1245000000108744710
https://twitter.com/JuliansRum/status/1245012836629299202
https://twitter.com/beardly01/status/1245013396342308869
https://wikileaks.org/wiki/FBI_pedophile_symbols

Jeg undrer meg over deres fastlåste tanker om hva dere kan se selv: Hvis MSM løgnmedia har sagt det, så ER det sånn. BASTA.