Vaksiner er flotte greier

Inngangen
31.03.2020 kl 23:13 819


Se del 3 av denne dokumentaren.
Hopp til 8 minutter og hør et par minutter hvordan de brukte "vaksiner"...

Mysteriet Hammarskjöld
https://tv.nrk.no/serie/mysteriet-hammarskjold/sesong/1/episode/3/avspiller

Lyst på en korona-vaksine nå?
Inngangen
02.04.2020 kl 00:51 781

Ingen som har sett dette?
Slettet bruker
02.04.2020 kl 00:56 775

"Ingen som har sett dette? "

-------------

Joda, har sett alle tre episodene. Jeg har nok alltid skjønt at det ihvertfall ikke var aper (som det ble påstått på 80 tallet) som sto bak AIDS, men det de fant ut var enda mer sjokkerende enn jeg trodde.

De skal ihvertfall slite med å få vaksinert meg både med den gifta de etterhvert kommer opp med mot denne corona forkjølelsen og også for andre mer reelle sykdommer også.
Slettet bruker
02.04.2020 kl 01:13 768

Letters with SAIMR’s official letterhead were found during the hearings of South Africa’s Truth and Reconciliation Commission in 1998. The letters suggested that CIA and British intelligence had agreed that Hammarskjöld should be removed, a suggestion both the United States and Britain deny.

The documentary Cold Case Hammarskjöld, that premiered in January 2019, brought new credibility to these claims. The documentary also claims that the mother of a young woman named Dagmar Feil tried to bring the killing of her daughter to the attention of the TRC, implying that her daughter had worked with SAIMR to spread HIV among black people and had wanted to make that public.


Hadde vært en passende innledning, TS.
Utrolig mye snusk og forbrytelser som er statsmotivere som sjelden kommer frem i lyset.
Virkeligheten overgår fantasien tifolds ganger.
Sotah
02.04.2020 kl 07:25 740

Det er noen temaer som peker seg ut blant folk som tenker virkelig alternativt. Barnevern er en gjenganger, med tilhørende tapte rettssaker for ærekrenkelser og nettsjikane. Vaksinemotstand er en annen. Og det er nærmest ekstase i disse miljøene nå. En av mine favorittgærninger, vi kan kalle ham Tore, mente at viruset ikke finnes. Nå har han moderert seg litt, det finnes, men er "relativt harmløst". Når kjendisene blir med på sirkuset blir det julaften og 17.mai på en gang i miljøet. Falske leger, selverklærte juss-eksperter med innbilt studiekompetanse og uføretrygd flyr høyt hele tida. Et fascinerende miljø, gjengen i kokoshøyre og flatjordmiljøet virker nesten normale i forhold. God underholdning å titte innom dette anti-folket, og underholdning trengs i disse dager.
Redigert 02.04.2020 kl 08:24 Du må logge inn for å svare
Sotah
02.04.2020 kl 07:28 736

En annen favoritt mener at tiltakene med å holde folk hjemme er funnet opp for å gjøre det lettere når massearrestasjonene setter inn. Det svinger på nettet for tida.
Sotah
02.04.2020 kl 09:18 706

Og sånn kan det gå når de alternative blir satt under lupen, her er Tjomlid vs Lien.
https://www.youtube.com/watch?v=Zw6_u4isbyY&feature=youtu.be
Inngangen
02.04.2020 kl 10:52 690

Gunnar Roland Tjomlid er alltid på lag med de som kritiser maktkritikere og statskritikere.
Tror dere han slipper til kommentarer fra andre enn de som støtter ham?

I kommentarfelt der andre har kontroll er han ikke så populær, sagt forsiktig.

https://forum.steigan.no/t/de-12-sporsmalene-som-avslorer-at-stralevernet-ikke-funker-mot-5g-og-annet-tradlost/4073/11

https://einarflydal.com/2017/10/11/kort-oppsummert-tov-fra-tjomlid/

Slettet bruker
02.04.2020 kl 11:05 679

Hadde ikke fått med meg at Henriette Lien var så alternativt tenkende.
Slettet bruker
02.04.2020 kl 11:13 669

Jeg ser de vanlige naive fornekterne gjør sitt beste for å snakke seg vekk fra trådens tema, som altså er at det bevisst ble spredt AIDS til svarte via vaksiner i kampen for å holde bla.a Sør Afrika under hvit kontroll og fortsatt kunne plyndre kontinentet. Grotesk og jævelig og det var de vanlige mistenkte som sto bak.
Redigert 02.04.2020 kl 11:14 Du må logge inn for å svare
Inngangen
02.04.2020 kl 11:59 658

Spredd seg på FB (og muligens tuben).
Gode nyheter kommer sent men godt...
Sotah
02.04.2020 kl 12:17 650

Fr Lien er nokså langt utpå. Og livnærer seg for tida av å selge luft, dvs indiske sittestillinger som skal være helsebringende og styrke immunforsvaret. Det siste antyder etter mitt skjønn at det hjelper mot virus også, men det antydes svakt nok til at hun muligens danser utenom kvakksalveriet. I likhet med Ka-Jaq, syvbarnsmødre med legetittel og andre pene velstående damer med for lite hverdagsbekymringer. Det irriterer vettet av meg at en nær slektning har begynt å koke opp rørete alternative behandlingsmetoder også. Det kom bare et forsøk på å få meg med på tøvet, jeg tror det blir med det ene forsøket.
Inngangen
02.04.2020 kl 12:33 643

Barnevernskritikken har vel gitt uttelling så det synger.
Disse storkammer-sakene i menneskerettighetsdomstolen i Hague (er det vel...) har jo gitt det norske barnevernet noen saftige på tygga - velfortjent og flere er på tur. Den som følger Marius Reikerås og Rune Fardal kjenner dette godt.
Som sagt - det norske "barnevernet" får som fortjent da hele systemet er pill råttent. Så klart er det en del ansatte som har forsøkt å gjøre god jobb, men det veier jo ikke opp for et skakkjørt profittsystem hvor millardene ruller inn i private hender mens barn blir ødelagt i kloa på rusanstalter, forkledd som barnevern.
NB! For ikke å glemme Per Einar Guthus, som er en som står opp for ofre av BV-systemet. Dessuten har vel borti 200 faglige (psykologer etc) vært med på opprop mot galskapen. Salvesen er den jeg husker best.
Redigert 02.04.2020 kl 12:39 Du må logge inn for å svare
Sotah
02.04.2020 kl 12:49 635

Skikkelige friskuser du trekker frem der. Han siste der er herren bak teorien om massearrestasjoner som er like rundt hjørnet. Det to andre dukker støtt opp med ytterst alternative tankespinn. Med eller uten innbilt utdanning, med eller uten logikk eller fotfeste i virkelighetens verden. Bruk google den som vil, det er i det minste underholdende å titte inn i dette miljøet.
Sotah
02.04.2020 kl 15:09 615

Så kunne jeg trekke frem den fine frognerfruen Elin og de tidligere bestevenninnene Kristin og Irene så har du funnet ut hva rettsvesenet må drive med halvparten av tida.
Slettet bruker
02.04.2020 kl 16:35 591

"Jeg ser de vanlige naive fornekterne gjør sitt beste for å snakke seg vekk fra trådens tema, som altså er at det bevisst ble spredt AIDS til svarte via vaksiner i kampen for å holde bla.a Sør Afrika under hvit kontroll og fortsatt kunne plyndre kontinentet. Grotesk og jævelig og det var de vanlige mistenkte som sto bak. "

----------------

Snakk om å treffe blink og de fortsetter jaggu med det også og tror ingen ser at trådens tema og fakta om spredningen av AIDS via vaksiner, blir fortiet.
Slettet bruker
02.04.2020 kl 16:42 586

Dette var white supremaciststs fra den sør afrikanske organisasjonen SAMIR. At de forsøkte å drepe svarte med aids er sjokkerende men slett ikke uventet. Nå er ikke alle i verden like grusomme som disse.

South African Institute for Maritime Research (SAIMR) is the name of a shadowy paramilitary organization that supposedly performed clandestine operations to support white supremacy in Africa. The SAIMR first became publicly known during sessions of the South African Truth and Reconcilliation Committee[1] (TRC), in 1998, a year before the second elections after Apartheid, when documents emerged implying SAIMR had a role in a plot to kill Dag Hammarskjöld, the UN Secretary-General, in 1961.



https://en.wikipedia.org/wiki/South_African_Institute_for_Maritime_Research
Redigert 02.04.2020 kl 16:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.04.2020 kl 16:53 574

Ex-mercenary claims South African group tried to spread Aids

https://www.theguardian.com/world/2019/jan/27/south-african-intelligence-officers-spread-aids-black-communities
Slettet bruker
02.04.2020 kl 19:32 554

"Dette var white supremaciststs fra den sør afrikanske organisasjonen SAMIR. At de forsøkte å drepe svarte med aids er sjokkerende men slett ikke uventet. Nå er ikke alle i verden like grusomme som disse."

--------------
Hvem opprettet og finansierte SAIMR og til hvilket formål ble de opprettet?
Fikk du med deg "visittkortet" fra CIA på liket til Hammarskjøld da? Spørsmålet er hvem som tjente på at mange afrikanske stater ikke fikk selvråderett over eget land, nettopp fordi de myrdet Hammarskjøld. Som alltid følg pengesporet for å finne de som kan tenkes å ha trekt i trådene.

Edit: Mine mistanker går ihvertfall (som vanlig) til multinasjonale store selskaper som fortsatte å tjene grovt på naturressursene til det afrikanske kontinent.
Redigert 02.04.2020 kl 19:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.04.2020 kl 22:29 525

"Hvem opprettet og finansierte SAIMR og til hvilket formål ble de opprettet?"

Det meget rasistiske apartheid regimet i Sør Afrika går jeg utfra. Han de intervjuet sa iallefall at han regnet med at de viste om det. Denne Maxvell må vel være noe av det grusomste i verdenshistorien. Å utgi seg for å være lege slik at han kunne injisere hivinfiserte medisiner på sorte i den hensikt å utrydde dem.

At det er multinasjonale selskaper som også tar seg til rette i afrika er jeg fullt klar over. Trump har jo ved flere anledninger sagt at han ønsker å legitimere korrupsjon for amerikanske bedrifter så det viser jo tankegangen til en del av disse turbokapitalistene. Nå tror jeg imidlertid verken Trump eller andre grådige industriaktører har planer om å utrydde sorte slik SAMIR hadde. De er mest interessert i profitt for seg selv.