ADM!! Kan du fjerne viruset på DT

atnorhe
02.04.2020 kl 11:46 551

Før det sprer seg til resten av forumet?
Slettet bruker
02.04.2020 kl 15:07 507

Noen synes tydeligvis det er greit å rasere dette forumet.

Hvor er Admin?

Jeg vurderer faktisk nå å slutte å poste her på finansavisens forum - dette blir for dumt.
Slettet bruker
02.04.2020 kl 15:11 500

Spør du meg er det angiveriet som er i ferd med å ødelegge forumet.
Slettet bruker
02.04.2020 kl 22:31 420

Jeg takker Admin for omsider å fjerne spammingen - bedre sent enn aldri! ;-))

Det er faktisk svært god policy av Admin å la det være opp til folket her å si fra når noen gjør overtramp på reglementet.
På den måten er det folket og ikke meningspolitiet som avgjør hva som er for drøyt - det kalles ytringsfrihet i praksis.

Politiets hatgruppe har mye å lære av Admin her. Det er ingen god idé at skjørtepolitiet følger Anti-Rasistisk Senters fascistiske holdninger til hva folk skal få lov til å si og ikke. Det er tross alt ikke særlig ofte vi har grove overtramp her hvor vi styrer oss selv, og her hvor Admin kan la vær å høre på oss hvis det er vi som er urimelig strenge. Mye tid og ressurser spares på denne måten. ARS - som aktivt leter opp overtramp og aktivt provoserer frisører og gamle pensjonister til å begå overtramp der folket kanskje synes det er vel drøyt å betale for slikt meningspoliti over statsbudsjettet - har neppe noen tilhengere blant ytringsfrihetsforkjempere som mener det er grenser for hvor langt man kan gå i å detaljstyre hva andre skal få sette ord på. Heldigvis har vi nå fått statsadvokat Maurud som ikke tillater all verdens urimelige vurderinger.

Men man får velge sine ord med omhu, enten det er sint eller saklig - men å spamme ned forumet på den måten, ødelegger for alle. Å kalle på Admin var helt på sin plass. (De som synes det var urimelig, får nesten lese seg opp på reglementet med jevne mellomrom.)
Slettet bruker
02.04.2020 kl 22:52 399

HO var bra frem til 2011, da kunne man fortsatt poste anonymt.

Bare å slette spam. Ellers fikk det meste stå på bare prat.
ArneB 5.0
03.04.2020 kl 10:01 353

Etter å ha lest Havfruen sitt ordgyteri er jeg litt usikker på om ikke avføringstråder er å foretrekke. Makan til løgner og fjas!
Fjordgubben
03.04.2020 kl 10:04 350

Må si det ikke plager meg nevneverdig det som ble skrevet, er jo bare å ikke åpne poster fra den brukeren.

Er vel andre ting som irriterer meg mer om dagen.
Slettet bruker
03.04.2020 kl 10:20 338

Hei toern/folkens:))

Og...havfruen har helt rett, toern - at du mener onlinere med tiss og bærsj er folkelig debatt er ingen bombe og helt opp til deg, vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
03.04.2020 kl 10:23 337

Siden noen er så irriterende at de løfter tråder med overskrift som gikk ut på dato og oppfordring i går, så vil jeg bare minne ArneB 2-5.0 at han ikke akkurat har noen stor tilhengerskare her på forumet! Ikke ta det personlig; det kunne skyldes dine sure oppstøt og mangel på interessant innhold! ;-D

Jeg er ikke enig i at det bare er å la være å lese spammingen. Det er faktisk mange mennesker som SERØST LESER forumet uten selv å delta aktivt her! Det er bare å følge antall oppslag på populære tråder - vi nevner ikke noen spesielt - opp mot antall aktive debattanter!

For dere som ikke har forstått det, så kan dere altså få spredd deres budskap herfra - forutsatt selvsagt at dere holder kvalitet og har noe interessant å meddele andre! ;-)
Slettet bruker
03.04.2020 kl 10:34 325

Mulig at noe slurvete medisinberedskap i losji-avdelingen hos Neevengården bør ta sin del av ansvaret.....😉
Slettet bruker
03.04.2020 kl 11:29 300

DT blir bare dårligere og dårligere.
Fjordgubben
03.04.2020 kl 11:38 296

Enig med fruen, arneb er han idioten som sitter bakerst i klasserommet og som sprer eder og galle over andre personers forsøk på å komme med noe kontruktivt, som aldri bidrar med noe selv, men kun kommer med negativt pissprat i form av uintelligent pissprat-kritikk.
Redigert 03.04.2020 kl 11:39 Du må logge inn for å svare
ArneB 5.0
04.04.2020 kl 10:50 231

Etter noen år har jeg skjønt at idioter har en hang til å omfavne hverandre. Denne tråden er atter et godt eksempel på at de største tomsingene finner hverandre. Jeg trøster meg med at smartingen bak avføringstrådene heller ikke liker meg spesielt.
Mikkel-engel
04.04.2020 kl 10:55 228

De som ødela Bare prat forsøker nå å ødelegge Dagens tema. Det er de samme personene.