Skrives lite og lange tråder.

Mulla3
AVANCE 03.04.2020 kl 11:10 30887

Avance har fått mye juling og jeg sliter med å forstå hvorfor den ligge i stabilt sideleie. Selskapet betaler utbytte og har bra med grunker. Noen som har noen godord til en utålmodig sjel.
Redigert 21.01.2021 kl 09:16 Du må logge inn for å svare
spurswild
06.04.2020 kl 13:41 4260

Fakta fra Avance Gas og BW LPG fra Q4:

Avance Gas:
Balanse: 900
EK : 46,7 % Andel cash av balanse: 9,55%

BW LPG
Balanse: 2549
EK :46,1% Andel cash av balansen 4,4%

Da blir det litt spesielt i ditt tilfelle at du er redd for balansen til Avance, men ikke BW.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.04.2020 kl 13:36 4285

Den tråden er så uinteressant at jeg har sluttet å lese den, og en av deltakerne har jeg blokkert da ALT vedkommende skriver bare er rent vås.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
UNIT
06.04.2020 kl 13:24 4318

Bullebajas Du er hele tiden opptatt av 45 mill usd som skal innbetales cash. Første fartøy skal leveres q4 21. Vi forutsetter at alle 14 fartøy er i drift fra 1/7-20. Fra 1/7-20 til 1/10-21 er det ca 450 dager. 9000 usd PR fartøy i cash break Even er avdrag. 9000x14=126000 usd i nedbetaling PR dag x 450=56,7 mill usd i avdrag frem til 1/10-21.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
06.04.2020 kl 13:06 4346

Tror majoriteten setter pris på innspill fra de som mener det motsatte, selv om ikke alle kommenterer på det nødvendigvis👍.

Gode innspill, og er enig i at 10,000 dollar dagen er ett worst case scenario og at dette ikke er holdbart over tid. Så mye mulig to kvartaler på rad også kan være for negativt. Derimot er mine tanker mest knyttet opp til hva markedet vil tro de neste 12 mnd knyttet til likviditetsrisiko og at få vil sitte i ett shipping selskap med fallende rater. Og I hovedsak, så er det 45 millioner dollar i kontanter som vil knekke likviditeten til Avance slik jeg ser det i (enn om raten er 10 eller 15 tusen per dag).

Helt relevant spørsmål til logikk om at jeg kjøper BW LPG selv om jeg ser risikoen i markedet og jeg da skulle holdt meg unna. Der er mitt rasjonelle valg at så lenge jeg får kjøpt denne på 20-tallet, så er jeg komfortabel med å sitte gjennom. Timer garantert ikke bunnen, og regner med at aksjen vil gå i forkant av at markedet/kontantstrømmen snur. Det kan gjerne skje de 6-9-12 mnd, men vil uansett få seg ett solid hopp når markedet roer seg. For Avance derimot, tror jeg sjansen for at den går i forkant er mindre, da selskapet ikke har balanse til å vente ytterligere 6 mnd.

Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
gunsmi
06.04.2020 kl 10:43 4466

Bullebajas kan godt mulig få rett i sine antakelser om en rate på 10.000 dollar ut i 2021 og at Avance må gjennomgå en emisjon. I disse tider skal ingenting avfeies. I utgangspunktet er man i en periode som er høysesong for LPG rater, men ratene tikker nedover, naturlig nok, på grunn av de tider vi er inne i. US olje produksjon er på god vei til mye lavere produksjon på gunn av at mange installasjoner er stoppet opp. Det igjen betyr mindre produksjon av gass. Mindre tonn/mil osv. Framover klarer de færreste å se hva som kommer til å skje. Jeg tror vi står foran tøffe tider i verdensøkonomien og at vi ikke får en V formasjon i økonomien, men heller en U formasjon. Da kan vi meget vel se relativt lav vekst, om ikke resesjon, godt ut i 2021. Hva som skjer med LPG ratene i et slikt perspektiv gjenstår å se. Det man må ha i tankene er at Bullebajas ser på dette som worst case scneario, altså 10.000 dollar i rater. Det kan meget vel holde seg over 20.000 dollar i rater i 2021 og dermed er ikke en emisjon i emning. Men som et lite tilsvar på det Bullebajas skriver om BWLPG. Jeg ville ikke kjøpt BWLPG per idag hvis utsiktene til 10.000 dollar i rater i 2021 var sannsynlig. Hvis det bildet manifester seg utover i 2020 vil jeg tro at vi kan kjøpe LPG aksjer rimeligere på litt sikt enn de er idag.

Men som nevnt , usikkerheten er stor. Jeg setter pris på innspill som Bullebajas kommer med.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Lakabodl
06.04.2020 kl 01:04 4675

Heisann, syns du kjem med gode argumenter her og setter pris på litt motvekt til alle dei positive skribentene her på forumet. For min del sitter eg langsiktig i Avance på grunn av det fundamentale i økende etterspørsel fra asia og lavkarbon-samfunnets utvikling, der LPG blir viktig neste åra som kjem(som ein del av low carbon energy mix). Her har jo handelskrigen mellom usa og kina resultert i å styrke dette litt. Tenker da spesielt på fjerning av straffetoll og Kinas forpliktelse til å kjøpe meir gass fra usa.

Personlig har eg valgt meg ein strategi å øke min eksponering mot selskapet ved hjelp av utbytte som blir utbetalt. Som hell i uhell, betyr det at forrige utbytte gjorde det mulig for meg å øke min posisjon, samtidig som eg fikk snitta ned med rundt 4kr. Fortsetter denne aksjeutviklingen dei neste kvartala, betyr det at eg får kjøpt ein god slump med aksjer til rabattert pris som igjen vil fortsette å senke snittet mitt. Som langsiktig investor vil eg påstå eg har hatt litt hell i uhell her, sjølv om det urealiserte tapet per i dag er relativt betydelig. For å komme til poenget mitt, trur du dette er ein dumdristig/naiv strategi å ha sånn som utsiktene ser ut?
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
kentove
05.04.2020 kl 20:58 4892

Cleaves forventer rater på litt over 30 i 21-22 og 23 pr dags dato, altså godt i pluss, så hvis de ratene slår til er dagens kurs for lav, forventer 48k rater i 2020, vil tro det oppjusteres når oljepriskrigen er over
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
løvehjerdte
05.04.2020 kl 14:58 5112

Hej Kodenavn

jeg vil lige sige jeg har ingen skjult agenda og har aldrig haft det ved godt du ikke mente det var mig. jeg har timet mit køb dårligt da da jeg handlede både avange gas og bw meget i 2019 år men seder med en pæn % del af porteføljen og jeg køber op af overskuds likvidt da jeg tror på bw. vil bare sige som jeg sagde før bw og avange gas er billige men det er ikke ensbetydende med de ikke kan blive billige vi ved jo ikke hvor bunden er og om der kommer en emission risikoen er der og vi ved ikke om den kan komme. men risikoen er større ved avange gas end bw Frederiksen er en gammel snedig red.

jeg sælger ikke pt jeg køber op og vil ikke sælge til de kurser jeg beholder mine bw. prisen er latterlig lav før corona ville jeg mene den burde ligge over 100 kr. og jeg har tid til og vente. til markedet stabilisere sig som jeg tror det kommer til men som sagt der er risiko og det er der ved alle aktier og de tjener stadig bunker af penge men vi ved ikke hvad fremtiden vil bringe

jeg har købt 18.18 % flere aktier siden sidste udbytte datoen.

der er sikkert mange som er nød til og sælge af den ene eller anden grund af krisen men på den anden side bliver det ekstra godt bag efter man bruger jo gas til madlavning. uden mad dur helten ikke:-)

håber i forståer

Mvh Løvehjerdte
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
05.04.2020 kl 14:28 5159

Var ikke det ett svar på ditt spørsmål? Da får du lese en gang til.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
kodenavn
05.04.2020 kl 14:21 5146

Ante meg at du ikke klarte svare på mitt enkle spørsmål.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
05.04.2020 kl 14:18 3071

Ikke mye til liv nå nei. Finner bare motargumentene som feil og kunnskapsløse og vil derfor bidra med mer kunnskap så dere får ett bedre utgangspunkt for investeringen deres. Men da rakner det tydeligvis totalt for dere som allerede har aksjer.

Så kun to grunner er helt feil gitt. En smart investor ville fokusert på mine poenger og det faktum at jeg er uenig. Deres svar tyder bare på at dere ikke har noen gode svar.

Gadd ikke mer på en tidligere tråd, men ville hjelpe trådstarter med noe input og deres hjelpeløse kommentarer er såpass provoserende at nå bruker jeg heller litt tid på dette.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
kodenavn
05.04.2020 kl 14:13 3048

bullebajas. Fortell meg hvorfor du bruker tid på dette. Det er kun de 2 mulighetene jeg skrev over.
Alternativt er du en kverulant uten et liv.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
05.04.2020 kl 14:03 3072

Haha. Eller at man ganske enkelt svare trådstarter på spørsmålet hans. Men det skal man bare gjøre hvis man synes det er en kjøp mener du?
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
05.04.2020 kl 14:02 3070

Jepp, har solgt meg ut av Frontline og Hunter og begynte å kjøpe BW LPG og Wilhelmsen forrige uke.

Merkelig oppførsel å skulle tilføre folk agendaer. Jo flere som kjøper BW jo bedre for meg ja. Og jo flere som gir meg input på at jeg tar feil, jo bedre. Basert på hvilket nivå dere faller ned på, så er jeg enda mer overbevist om at jeg har valgt rett
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
BennyATM
05.04.2020 kl 13:51 3085

Registrerer at ingen skal ikke komme noe negativt til folk sine elskede aksjer uten at diskusjonen begynner eskalere.
Tror det er viktig å kunne lytte til alle sine synspunker. Alt er ikke bare fryd og gammen i LPG heller for tiden, selv om rederiene fortsatt tjener penger. Det er mye usikre momenter for tiden, sammen med mye annet. Det er vel derfor kursene har gått for mye nedover. I det lange perspektiv tror jeg nok LPG er en god investering mens i det korte bildet er det mange fallgruver men at oppsiden er stor.

Lykke til videre alle sammen
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
kodenavn
05.04.2020 kl 13:50 3040

Klovnebajsa har brukt store deler av dagen på å forsøke å snakke ned kursen på Avance. Han sier at han ikke har aksjer.
Hvorfor bruker noen tid på å snakke negativt om en aksje de ikke eier?
Det er KUN 2 gode grunner.

!. De vil inn til en lav kurs.
2. De sitter short og er redde for å ikke få dekket shorten før kursen går.

Begge "gode" grunner tilsier at kursen skal opp.
Aksjen prises nå på P/NAV på 0,3, selskapet har masse cash og tjener gode penger. Det kommer ingen emisjon her, men store utnytter.
Kjøp mens det er billig.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Springer
05.04.2020 kl 13:13 3098

"Har hatt mine penger i tank segmentene"
Mente du satt i BWLPG også?
Agendaen er ganske klar nå: Lure folk over fra Avance to BW, slik at du kan tjene på å posisjonere deg motsatt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
fastinvest
05.04.2020 kl 12:52 3131

Finnes det noen info om utbytte? 60% er veldig, veldig høyt
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
05.04.2020 kl 12:41 3153

Fortsatt god søndag👍 Vel, nå velger jeg å tro at mine poenger og velbegrunnede analyser taler for seg selv. Og dine har nå kommet til at jeg har en agenda og ikke blir tatt seriøst siden jeg ikke sa dette for mange mnd siden, som jo er helt irrelevante poenger.

Kjipt for deg å høre dersom du har tapt penger eller var fast innspilt på at dette skal rett opp igjen. Men man skal aldri forelske seg i en aksje og slutte å høre på andres poenger. Da har du tapt
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Titleist
05.04.2020 kl 12:37 3163

Så interessen din kom nå når den ble ekstrem billig?

Javel, det er jo til å forstå.

For å skulle blitt tatt seriøst her, så måtte de advarsler kommet for et par måneder siden og ikke nå.

Timingen din stinker. Fortsatt god søndag.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
05.04.2020 kl 12:24 3196

For jeg vurderte kjøp under 20, og ikke hatt noe interesse av aksjen før den ble ekstremt billig. Har hatt mine penger i tank segmentene
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Titleist
05.04.2020 kl 12:24 3199

Jeg dokumenterer bare masse halvsannheter fra deg og udokumnentarbare konklusjoner.

Alle som kan lese ser at du har en agenda som i hvert fall ikke jeg kjøper..
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Titleist
05.04.2020 kl 12:23 3198

Hvorfor kom du ikke å anbefalte salg i Januar Klovnebajas? Da var kursen 54. Da hørte vi ikke noe fra deg. Du anbefalte kanskje kjøp den gangen? (eller nøytral)
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
05.04.2020 kl 12:23 3187

Du er på ville veier igjen. Flåteveksten i 2015 og 2016 var på over 20% per år, omlag 15% i 2017, 9% i 2018 og omlag 3-4 prosent i 2019.

Og regner med andre her inne kan lese, og se at jeg aldri har sagt at det var lav flåtevekst i 2016,2017 og 2018. Vis meg gjerne hvor jeg har skrevet dette.

At du gidder å bruke tid på å komme opp med alternativ fakta. Har du virkelig så lite tro på investeringen din at dette er ditt forsvar?

Så kan jeg analysere dette på faktiske skip basert på harde data jeg har tilgang til, så kan du fortsette å Google
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
05.04.2020 kl 12:19 3200

Får utbytte i q1 og q2, reduksjon i q3 og ja, aksjen vil vake ett sted mellom 12 og 22 kroner. Så juster kursen med omlag 6kr. Kan gjerne trade den og tjene penger på den slik, men ikke det jeg driver med. Jeg kjøper for å selge iløpet av 3 år.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Titleist
05.04.2020 kl 12:19 3195

I tillegg vil viruset gi seg og vi får en voldsom boom. Da skal det fraktes mye gass til Asia.

Ja, jeg mener man kan kjøpe aksjen når den har falt fra 54 til 20 kr og selskapet tjener fortsatt gode penger og ordreboken for totalflåten er moderat.

Selskapet er så vidt priset over cashbeholdning. I tillegg har de 14 skip med høy verdi og moderat belåning.

Kapitalkostnadene i selskapet har falt slik at cashbreakeven nå er typisk fallende. (21.000 mer enn 22.000)
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.04.2020 kl 12:09 3211

Avance er fortsatt en pengemaskin,og med dagens kurs er utbyttet rundt 60% i året.Kjøp idag, få 60% utbytte av investert kapital,pluss 3 ganger verdiøkning på 4-6 mnd.Det kaller jeg for en særdeles god deal👍🏻
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Kenevil
05.04.2020 kl 12:06 3216

Siden Q1 er det neste, så argumenterer du altså med at det vil være 3 kvartaler med gode utbytter, samtidig som kursen reduseres med mer enn utbyttet?
Rundt regnet 9 kroner om vi fortsetter med ca utbytte som var i Q4...? Samtidig som aksjekursen reduseres mer enn dette?
Har jeg forstått det riktig?
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
05.04.2020 kl 12:02 3232

Høyere enn 2018 og 2019 ja. Flåteveksten i 2016,17 og deler av 2018 Var høyere og inntjeningen deretter.

Mulig det var han med nicket Spurs ett eller annet. I tilfelle, så beklager jeg det👍

I hvilken grad mener du at min agenda skal det stilles spørsmålstegn ved og ikke din? Jeg råder til å ikke kjøpe og du råder til å kjøpe. Jeg fordi jeg ikke eier den, men har gjort en jobb og konkludert på dette og du og flere andre eier aksjen og synes andre skal kjøpe...
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Titleist
05.04.2020 kl 12:00 3238

Fra Sysla 31.03.16:

Med skuffende svak etterspørsel og stor flåtevekst, tror Nordea Markets at fraktratene i LPG-markedet (flytende gass som propan og butan) vil falle med over 80 prosent fra i fjor, skriver Finansavisen.

Her kom det altså stor flåtevekst.

Du kan google og finne flere eksempler. Altså: Klovnebjas påstår det er omvendt, at det var lav flåtevekst fra 2016 og de neste årene, og at vi nå står foran høy flåtevekst. Dette er altså løgn.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Titleist
05.04.2020 kl 11:58 3236

Hannisdal 20.01.20

Økende produksjon av olje og gass i USA er også en viktig driver bak en sterk etterspørsel etter LPG-skip, et annet segment hvor flåteveksten er lav.

– Når samtidig mer og mer av LPG-en skal fraktes til Østen, så får vi en multiplikator-effekt på de stigende volumene fra økende seilingsdistanser, sier Hannisdahl.

Cleaves Securities ser fortsatt sterk vekst i segmentet, og tror inntjeningen vil stige ytterligere i de kommende år. Hannisdahl trekker frem Avance Gas og BW LPG som to godt posisjonerte alternativer, med et utbyttepotensial han betegner som enormt.

Legg merke til at han snakker om lav flåtevekst. Den gang sto Avance i over 50 kr.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Titleist
05.04.2020 kl 11:50 3253

Hva er det nå du fabler om? Vis meg hvor jeg har sagt at renter og avdrag ikke inngår i Cash Break Even..!

Din agenda er godt synlig for alle og du vil gjerne ta livet av alle andre innspill enn de egne. Det ser vi..

Du fortsetter å messe om 16% flåtevekst og at dette er mye høyere enn fra 2016, 2017 og 2018. Dette er jo direkte løgn.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
05.04.2020 kl 11:39 3274

Det var titleist som skrev dette UNIT. Jeg har klart og tydelig sagt at gjeld og renter er med i break-Even og at de taper penger under 22,000 dollar dagen.

Min agenda er å ta livet av elendig argumentasjon og innspill fra sånne som titleist og gi mine argumenter basert på fakta og erfaring til de som spør.

Mitt første innlegg om dette var hvor jeg var i en prosess med å kanskje kjøpe meg inn, men konkluderte med noe annet. Og argumentasjonen her inne var så provoserende dårlig og ubalansert. Derfor tar jeg disse kjedelige tider i bruk for å komme med ordentlige vurderinger som gjøres når man skal kjøpe shippingaksjer som er utrolig lavt priset
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
UNIT
05.04.2020 kl 11:34 3285

Husk at Bullebajas skrev sitt første innlegg om Avance 30/3-20. Han har klart å tydelig en agenda. Når han presterer å skrive at avdrag og renter ikke er en del av cash break Even burde alle skjønne hvilken type dette er. Kanskje noe for admin?
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
05.04.2020 kl 11:33 3287

Nå er jo det aksjekursutviklingen og avkastning vi diskuterer. Som nevnt, tror du vil få utbytte for 2Q og 3Q som naturlig nok justeres inn i aksjekursen, men langt ifra selskapets markedsverdi...ingen historikk tilsier at ett shipping segment absorberer 16% flåtevekst....

Så vidt jeg forstår, så er dette ett forum for å diskutere aksjer og hva man tenker. Sier du at man ikke skal komme med fundamentale velargumeterte begrunnelser om hvorfor ikke kjøpe en aksje til de som spør?

Vi er tjent med å ha høy kunnskap og synes det er langt mer viktig med begrunnelser om hvorfor ikke kjøpe til de som spør, enn fra dere som allerede har aksjer og kommer med argumentasjon som i beste fall bunner ned i håp.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Kenevil
05.04.2020 kl 11:26 3295

Om du har rett i at tapene kommer i første kvartal 2021, vil jo dagens aksjonærer samtidig ha mottatt kanskje mer enn dagens aksjepris i utbytte.
Er det egentlig en skjult, sterk anbefaling du her kommer med, og bare har et ønske om å få kjøpt flere aksjer billigere?
Vanskelig å tolke alle dine sterke innlegg her anderledes.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
05.04.2020 kl 11:04 3349

Det er det. Derfor går ikke denne aksjen 2-3 gangern før den usikkerheten markedet nå priser inn er over. Enten ved en emisjon eller at man kan garantere atmarkedet absorberer 16% flåtevekst. Dette vet man ikke mer om før sommmeren 2021👍

Så du får sitte ett år og vente på denne konklusjonen, bli vannet ut i en potensiell emisjon. Da kommer jeg seilende inn og blir med deg på oppturen.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Bullebajas
05.04.2020 kl 11:02 3343

Som nevnt tidligere, tapene kommer i første kvartal 2021 i min modell.

Din argumentasjon blir jo bare bedre og bedre..Vet du hvor ratene endre i 3 kvartal 2016? Og sammenlignet med andre kvartal 2016? Siden du nå baserer deg på sesongfaktorer. Da falt deres TCE fra 15,000 dollar dagen i q2 til 10,000 dollar dagen i Q3. Da som nå, som følge av høy flåtevekst og en arbitrasje mellom USA og Asia som forsvant. Men nå har du en verden som har stoppet opp i nær en mnd, så selv om jeg estimerer 37,000 dollar dagen i 3q, så kan nok dette være litt for optimistisk.

Jeg snakker om at de tre første kvartalene i 2021, og det er basert på mitt markedssyn med 16% flåtevekst fra nå og frem til desember 2021. At man estimerer fremtiden er det desidert viktigste man gjør når man skal investere i aksjer.

At du karakteriserer dette som løgn viser nok at dine argumentasjoner har blitt brukt opp for lenge siden og at du er utrolig såret for at du ikke har sjans til å si noe som lett kan argumenteres i mot med fakta og gode poenger
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Heggur
05.04.2020 kl 10:58 3344

https://e24.no/olje-og-energi/i/RRemv2/trump-truer-med-oljetoll

USA blir å beskytte egne interesser. Så 10000 dollar rate tviler jeg sterkt på. Bullebajas du får heller shorte litt i Orkla.
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare
Titleist
05.04.2020 kl 10:10 3405

Bajasern sier også at markedet er enig med han.

Ergo er svartsynet til Bajas priset inn i dagens kurs, og oppsiden i aksjen er da mye større enn nedsiden..
Redigert 21.01.2021 kl 05:18 Du må logge inn for å svare