Nye bilbranner i Göteborg

Slettet bruker
18.08.2018 kl 10:50 806

"Svenske" ungdommer ligger ikke på latsiden:

"To nye bilbranner ble meldt inn til politiet i Göteborg sent fredag kveld, skriver SVT nyheter.

- Den første alarmen kom ved 22.30 tiden. De to adressene ligger omtrent 250 meter fra hverandre. Her snakker vi om folk maskert med finlandshetter på begge stedene, så vi går ut fra at det er de samme personene, sier Per Sahlgren i politiet.

Tidligere denne uken ble 150 biler satt i brann i Vest-Sverige. "

Kilde:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/nya-bilbrander-i-goteborg-3
Slettet bruker
18.08.2018 kl 10:56 801

Multikultur i praksis
Slettet bruker
18.08.2018 kl 10:59 798

Q spådde dette.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 11:12 786

Hvordan skal dere feire dette?
polemiker
18.08.2018 kl 11:32 777

Det må vel "feires" med noe multikulturelt da. Enenste positive jeg kommer på i farten er vel kebab, så da må det vel bli det, om ikke Bekte kan ramse opp andre positive ting multikulturen har git oss.

Q ble "født" sist høst, men jeg og en drøss andre spådde dette for mange år siden. Jeg vil sågar spå at dette vil fortsette og bli værre. Snart begynner opptøyene, og da vil disse bilbrannene fremstå som guttestreker.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 11:58 764

Hva spådde du? Kan du bevise det? Du trenger en tur på Mela-festivalen, tror jeg. Det hadde dere rasister virkelig hatt godt av. Der får du garantert god kebab også.
polemiker
18.08.2018 kl 12:38 750

Jada, du kan blandt annet gå inn i arkivet, søke på nicket mitt fra noen år tilbake, så vil du se at mine "spådommer" der har vist seg å bli ganske så korrekte.

Sikkert hyggelig på Mela festivalen og det er ikke noe jeg har noe i mot. For de som ikke har tid eller råd til å reise litt rundt iverden, kan denne festivalen være et godt alternativ..

Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor norske skattebetalere skal sponse alle de hundrevis av "kulturforeninger" som disse innvandrerne har startet. Ta en titt i Brønnøysund registerert og søk på "muslim","kultur/culture" osv. så vil man se at det er ganske mange av dem. Hvordan disse skal fremme integrering i det norske samfunnet, skjønner jeg ikke helt. Er det ikke det stikk motsatte de driver med da?

Greit nok at de blir orientert om NAV regler og ulike støtteordninger på sitt morsmål, men utover det bidrar dette til segregering og utenforskap. Med de stadig økende tilbudene de får trenger de ikke lengere å integrere seg i samfunnet, men kan leve hele livet omgitt av folk som snakker deres eget språk, venner fra hjemlandet og all sosial omgang med likesinnede. De bosetter seg på samme sted og kan kle seg på samme måte som i hjemlandet eller som deres forfedre gjorde.

Norske politikere kan holde på og messe om viktigheten med norskkurs og integreringstiltak så mye de vil, men det hjelper lite så lenge man på den andre siden hyller multikultur og sågar oppmuntrer og gir penger til slike segregeringstiltak. Etter endt norskopplæring flytter disse til typisk innvandrermiljø steder og trenger ikke lengere snakke norsk.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 12:52 744

Helt enig. Innvandrerne utnytter de norske velferdsgodene så mye de kan, som med tilskudd til egne foreninger av alle slags formål. Dermed
forankrer de sin egen kultur i Norge.
Det nytter ikke for politikerne å prate om integrering, for det blir bare med prat, og null integrering.
Det vokser opp islamske samfunn over hele Norge som ikke vil bli integrert, og disse vil vokse etter hvor mange innvandrere politikerne
vil ta i mot, og også fordi innvandrerne får flere barn enn nordmenn.
Redigert 18.08.2018 kl 12:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.08.2018 kl 09:42 699

@B - den ekte

Jøss, er du tilbake? Hvorfor har Hegnar tatt deg tilbake etter at du x-antall ganger har blitt kastet ut av dette debattforumet pga manglende folkeskikk? Tror Hegnar at du er forandret? At du denne gangen kan oppføre deg som et menneske? Selvsagt kan du ikke det. Du er en spammer. Du kommer til å forbli en spammer. Sjarmløs og harmløs, forblir du det lille ekle viruset du er. Slike ting er forutbestemt . Det vet du, det vet jeg. At nå Hegnar har sluppet deg inn på et debattforum for oss voksne mennesker har nok med å gjøre at Hegnar trenger klikk hva gjelder annonsørene.
Bekte, jeg tror ikke at du har et eneste menneskelig gen i kroppen i din, og således kommer du til å dumme deg ut , for deretter å bli kastet ut av dette forumet, igjen og igjen. At du skriver hundre sinte kommentarer i dag, at DU kun vier ditt liv til dette forumet ( ved å spamme HO døgnet rundt), gjør deg IKKE kvalifisert til å være et menneske. Tvert om.

Bekte , du og "Havfruen" er "IKKE-mennesker". Dere er IKKE en del av menneskeheten og skal ikke være en del av oss KVALITETSMENNESKER (Sotah og meg) . Dette vet du. Dette vet Havfruen. Dette vet Hegnar. Alle vet det. Og hvis du ikke vet det, hva vet du da?
Redigert 19.08.2018 kl 09:48 Du må logge inn for å svare
convert
19.08.2018 kl 10:15 683

Åtte nye tilfeller av påtente bilbranner i Vest-Sverige , bare i natt. Nytt i natt er at de nå også har begynt å tenne på boliger. Så multikulturen tar for seg, ogvdet eskalerer. Sverigedemokratene er eneste redning for svenskene nå. Valget om knappe tre uker er skjebnevalg.
atnorhe
19.08.2018 kl 10:15 679

Du må være prototypen på en uspiselig totalitær selvgod "omsorgsperson" som virker i det godes hensikt. "du trenger en tur på Mela-festivalen". Ingen "trenger" en tur på Mela-festivalen.
Alle som ikke har vært på Mela-festivalen er rasister, og den aller beste: "Kebab er garantert god":)
Slettet bruker
19.08.2018 kl 10:30 664

Innlegget er slettet
Hvem er nazister i SD? List opp navn på samtlige nasjonalsosialister i SD, og bevis hvorfor de er nasjonalsosialister.

Gjør det for faen.
convert
19.08.2018 kl 10:42 657

Innlegget er slettet
Det er lite sannsynlig at 25% av svenskene er nazister, selv om vi kjenner sosialdemokraternas adferd under andre verdenskrig. SD glade i landet sitt, og vil bevare særtrekk og kultur. Derfor samler gode svensker seg i dette partiet. De er det motsatte av nazister.
Slettet bruker
19.08.2018 kl 11:31 641

B - den ekte I går kl 11:58

Nå bruker du rasistkortet igjen, jeg tror du bør ta det med ro.