Slettet bruker
18.08.2018 kl 14:07 1115

Bannon er whole wood.

Vi gleder oss ?
Redigert 18.08.2018 kl 14:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.08.2018 kl 14:12 1113

Ja, du verden...Bannon erjoggu "hel ved". Makan til drittsekk skal du lete lenge etter. Løgnhals som muligens kun slås av Trump og denne Miller. Der har du vel tre av USAs mest jævlige mennesker.
Slettet bruker
18.08.2018 kl 14:19 1109

Det ække no tøys der i gården. Bannon er libertarianer. Tea-partyer. We the people osv.

https://en.wikipedia.org/wiki/Boston_Tea_Party

Sjekk den CVn:

https://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Bannon

Whole wood ?
Redigert 18.08.2018 kl 14:29 Du må logge inn for å svare
atnorhe
19.08.2018 kl 10:01 1079

Du trives sikkert ikke i den delen av verden som har ytringsfrihet. Har aldri sett noe ved Bannon som minner om det jeg forbinder med "drittsekk".
Slettet bruker
19.08.2018 kl 10:17 1068

Trumps politikk kommer til å påvirke Europa mye mer positivt enn hva europeiske ledere noen gang kunne drømme om. Europeiske ledere er uansett bare ute etter å motarbeide egen befolkning. Jeg gleder meg til at Bannon kommer til Europa for å ta Trump-revolusjonen. Får håpe at Sylvi får snudd FrP og inngår samarbeid.
Slettet bruker
19.08.2018 kl 10:41 1062

Trump representerer noe helt nytt, faktisk noe så unikt som REAL hope, and REAL change.

Hvis han lykkes over there, så er totalitarismen rett og slett fo*ked, og det vet de. Det er altså ikke rart at propagandamaskineriet kjører full gass 24/7. Full blown panik mode.

Opp ER ikke ned, bak ER ikke frem, og kommer heller aldri til å bli det selv om det gjentas i det uendelige. Molbo ER molbo. Løgn og bedrag ER løgn og bedrag.

Men folk er så indoktrinert nå at de trenger bevis. De må se med egne øyne at bak er bak, og opp er opp. Det er det Trump prøver å vise dem.

I contend that for a nation to try to tax itself into prosperity is like a man standing in a bucket and trying to lift himself up by the handle. - Winston S. Churchill
Redigert 19.08.2018 kl 10:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.08.2018 kl 10:50 1060

Nordmenn tror fullt og fast på eventyret om at skatt = velferd.

Jo mindre staten lar deg beholde, jo rikere blir du. Hallo. Våkn opp.

Den norske staten GIR ved å unnlate å ta. Gir til rikingene alle de pengene de ikke har tatt fra dem. Og mer skal det ikke til før Ola Dunk fyrer seg opp. ERRE MULI !! Kapitalista tar fra de fattige og gir til de rike !

Tar fra navsnylteren og gir til arbeideren, arbeiderens egen uindratte lønn. Kapitalist-svin !
Slettet bruker
19.08.2018 kl 11:00 1055

Kan ikke en av dere som er flink på karikaturtegning tegne sekskløveret Erna, Grande, Siv, Jonas, Hadji, og fittesniken, stående i ei bøtte, hvor de prøver å løfte seg selv med håndtaket?

PS: hvis bøtta er stor nok så får du plass til Audun, og Moxnesen oppi der også.
Redigert 19.08.2018 kl 11:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.08.2018 kl 11:23 1037

Ok, siden du spør så skal jeg fortelle deg sannheten.

Skatt er IKKE lik velferd. Skatt = Tyveri.

Ingen blir rikere av å omfordele eksisterende midler. Man MÅ skape nye verdier for å bli rikere. Dessverre.

Tror du meg ikke kan du utføre et enkelt eksperiment for å teste ut hypotesen selv. Prøv å omfordele pengene dine mellom venstre og høyre bukselomme på random, og tell opp totalen innimellom for å se om det har blitt mer.

Det er selvsagt hypotese-testing på mini-mikro nivå, så når du er ferdig testet og konkludert kan du ta det ett skritt videre.

Test nå hypotesen på den samlede økonomien i husholdningen. Slutt å tilføre nye verdier i form av lønn, trygd, og kapitalinntekter. Si opp jobben og begynn isteden å aktivt omfordele den eksisterende kapitalen mellom kone og barn, skuffer og skap. Osv.

Hvis du har ei bøtte så test om du klarer å stå i den og løfte deg selv etter håndtaket.
Redigert 19.08.2018 kl 11:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.08.2018 kl 11:29 1032

Innlegget er slettet
B - den ekte I dag kl 10:09

Er dette et av dine mange nick? Er det ikke du som ble kastet ut av forumet under et annet? Det ble kastet ut en som også brukte ordet "blodrasist" stadig vekk. Har jeg rett, bør du slutte med dette før du kastes ut igjen.
Slettet bruker
19.08.2018 kl 11:34 1030

B = den EKTE. No bullshit. Whole wood.

Ikke la dette bli et ekkokammer. Do not ban him.

I repeat do NOT ban him !
Slettet bruker
19.08.2018 kl 11:42 1027

Nå er det jo skatt i USA også, selv om de reduserte den. Noe av det beste med skattereformen var antagelig reduksjonen i selskapsskatten. Når vi er inne på skattereformen og Bannon, var Bannon etter eget utsagn for en mer progressiv profil på inntektsskatten enn det som det til slutt ble da Kongressen hadde fått knadd det ferdig.
Slettet bruker
19.08.2018 kl 11:49 1021

Politikken til Trump består hovedsaklig i å IKKE stikke kjepper i hjula for ny verdiskapning.

Det er så enkelt at det rett og slett vrenger seg i magen på totalitære paragrafryttere. Legg fluesmekkeren og hjulkjeppen på hylla og la den usynlige hånd ordne resten. Jeg vet det gjør vondt, men prøv å pust med magen. Det er til vårt alles beste.

Vekk med ødeleggende byråkrati som kveler all tiltakslyst. For hver ny regulering må to gamle fjernes.

Vekk med lobbet/korrupt overnasjonalt byråkrati og hjulkjepper. Innført KUN for å sementere monopolet til de internasjonale selskapene med hovedkontor i skatteparadis og produksjon i lavkostnadsland. Alt for å holde Joe Sixpack sittende i sofaen, så ikke han plutselig får innfall om å starte opp ny og konkurrerende virksomhet.

Skatt er tyveri. Og derfor må skattene kuttes. Hvem gidder å jobbe for knapper og glansbilder?

Hvem gidder å jobbe i Norge hvis de tjener det samme, eller mer, på Nav?

Det er IKKE rettferdig at en som jobber 40 timer i uka tjener det samme som en som ligger på sofaen. Uansett hvor mange ganger dere sier det, med pokerfjes, så blir det aldri rettferdig. Aldri.
Slettet bruker
19.08.2018 kl 12:14 1006

Innlegget er slettet
Litt mindre ruset i dag ser jeg. Fint jeg får et eget tau. Jeg liker ikke å dele for mye. Det er også en av grunnene til at jeg synes skatteletter og litt mindre byråkrati er fint.
Slettet bruker
19.08.2018 kl 12:18 1004

https://www.msnbc.com/msnbc/watch/watch-steve-bannon-s-full-interview-with-msnbc-s-ari-melber-1301579843692?v=raila

Gulle god på intervjuer. Det er det ikke noe så si på.
Slettet bruker
19.08.2018 kl 12:20 1003

Innlegget er slettet
Du virker litt sur. Det kler deg ikke.
Slettet bruker
19.08.2018 kl 12:59 995

«Gulle god på intervjuer. Det er det ikke noe så si på.«

Det er mye enklere å fremstå som engasjert og oppriktig når man kan være helt ærlig. Og i tillegg er ideologisk engasjert nok til å sette seg godt inn i temaene.

Sammenlign dette med omfordelingsforkjempere som har mer enn nok med å huske å gjenta sine innøvde slagord.

Whole wood.
Redigert 19.08.2018 kl 13:00 Du må logge inn for å svare