Slettet

Stubben
08.12.2017 kl 17:24 3545

Melding slettet
Beklager at jeg ikke tok hensyn til helheten i Arves tekst vedr. at teksten ikke blir kopiert inn i klartekst i ulike diskusjonsfora. Om ikke noe etterspill anser jeg meg som ferdig med denne tråden.. Ha en fin helg
Redigert 20.01.2021 kl 17:53 Du må logge inn for å svare
tuja
08.12.2017 kl 18:12 3459

Gratulerer.

Du klarte å holde deg i ett par timer.
Premie kommer i posten.
Stubben
08.12.2017 kl 19:30 3414

Her er det ikke snakk om annet enn at belysningen av aksjonærlojaliteten til TSU absolutt må komme for dagen. Det kan ikke være slik at en skal mates med smuler over flere år, da for at en skal tie dette forholdet. Det bør absolutt være grunnlag for en anmeldelse her. Gidder ikke lenger å holde en lojalitetslinje hva TSU gjelder. Sitter selv i skrivende stund med over 300000 kr i tap. Hvorfor skal det være slik at et selskap skal kunne oppføre seg slik ovenfor aksjonærene sine uten at myndighetene griper inn. Nok er nok for min del og jeg vil tro at det er mange til meg. Beklager at min lojalitet føler seg sviket.
tuja
08.12.2017 kl 19:39 3394

Da undres jeg på hvorfor du ikke benyttet deg av dette tilbudet fra superkicker? Da ville du fått din egen vilje,og blitt ferdig med hele TSU sagaen. Så får vi naive sitte å vente på (tro på) noe bedre. Hver sitt valg. Og du har(hadde) muligheten. Superkicker har lagt ut tilbudet flere ganger. men da blir det plutselig stilt en stund. Hvorfor?

superkicker
05.12.2017 kl 19:58 277
Rapportér
Gjentar gjerne mitt tilbud til alle TSU-aksjonærer om å kjøpe hele deres TSU-beholdning. Tilbudet er forsatt som følger, med ny frist 10.12.2017, kl. 23.59:
10.000-99.999 aksjer kjøpes for kr. 1,-
100.000-999.999 aksjer kjøpes for kr. 10,-
1.000.000-> aksjer kjøpes for kr. 100,-.
Salget gjennomføres og dokumenteres i henhold til gjeldende regler og lovverk.
Send epost til: tsu011017@gmail.com
Evt. epost skal inneholde navn, øvrig kontaktinfo og aksjebeholdning pr 31.12.2016. Kjøpsbeløp overføres når aksjene er registrert på kjøpers VPS-konto.
tuja
08.12.2017 kl 19:41 3385

Edit:

Ser faktisk at tilbudet gjelder til 10.12 kl 23.59. Så her har du sjangsen å ta tapet, Stubben.
Stubben
08.12.2017 kl 19:47 3424

Hvorfor skal jeg ta tapet ut i fra hva du eller andre mener. Det er selskapsinfo jeg venter på. Må jo spørre deg om du også innehar status som årelater..Det er svada hele greia. Hva venter du på tuja? Hva vet du? Hva tror du?
tuja
08.12.2017 kl 19:57 3375

Stubben

Sitter også med ett 6 siffret tall i minus. Hva som blir utfallet til slutt vet jeg ikke. Men Arve virker på meg for å være en redelig kar,med håp om det beste for sine medaksjonærer. Har også hatt ett par private mailer med AH tidligere. Jeg velger å gi ham tillitt til det motsatte er bevist. Gir det meg 50 eller 100% av invistert kapital tilbake,velger jeg å gi det litt mere tid. Hvem vet, relatert til siste mail har de fortsatt muligheter både relatert til Hamza og BC.

Forstår frustrasjonen. Men da må man enten ta valget og hoppe av, eller håpe og tro TSU blir relistet igjen. Da forhåpentlig under ett annet navn/domene.

Ha en god helg, Stubben.
Det er vel ett ordtak som sier: Den som venter på noe godt........
tuja
08.12.2017 kl 19:58 3370

Stubben

Sitter også med ett 6 siffret tall i minus. Hva som blir utfallet til slutt vet jeg ikke. Men Arve virker på meg for å være en redelig kar,med håp om det beste for sine medaksjonærer. Har også hatt ett par private mailer med AH tidligere. Jeg velger å gi ham tillitt til det motsatte er bevist. Gir det meg 50 eller 100% av invistert kapital tilbake,velger jeg å gi det litt mere tid. Hvem vet, relatert til siste mail har de fortsatt muligheter både relatert til Hamza og BC.

Forstår frustrasjonen. Men da må man enten ta valget og hoppe av, eller håpe og tro TSU blir relistet igjen. Da forhåpentlig under ett annet navn/domene.

Ha en god helg, Stubben.
Det er vel ett ordtak som sier: Den som venter på noe godt........
Stubben
08.12.2017 kl 20:07 3379

Den er grei, tuja. Jeg reagerer på Arves ord. Sitat : TSU har blitt fortalt at det vil ta ca. 14 dager å få klart et draft, men det er noe Aage og jeg tar med en klype salt. Uansett, tross mye politikk i saken, så beveger det seg i riktig retning. Når de nye avtalene er utstedt og signert er man i posisjon osv, osv. Dette virker på meg veldig rart. Troverdigheten min her ligger på et lavmål. Ønsker primært info fra TSU som selskap. Ikke hva Aage og Arve tror. Er det en og samme person eller er det slik at kursdrivende info skal være hemmeligholdt og ikke tåle dagens lys. I mitt lille hode stinker det. Her er det ting som ikke stemmer. Min klokke ringer. Hvorfor får de ikke selskapet på børs og så spre info ut i fra det?
Redigert 08.12.2017 kl 20:14 Du må logge inn for å svare
tuja
08.12.2017 kl 20:22 3355

Som sagt over. Du har ett valg,dersom du vil føre tapet inneværende år, og ta imot tilbudet fra superkicker. Ellers må man bare bli med videre og håpe på en løsning. Fasiten vet ingen pr i dag. Jeg velger å sitte videre.
Stubben
08.12.2017 kl 20:30 3355

Den er grei. Da er jeg like langt. God helg, tuja
jantt
09.12.2017 kl 13:40 3259

Let at svine andre til på et anonymt forum.
Du regner vel selv med at TSU ikke kommer på banen igen ? Så sælg og træk dit tab fra i skatten eller gør selv noget.
AH kunne bare lade være med at give info hvis det er så svært. Han prøver i det miste at gøre noget.
Har selv tabt nær 600K på TSU og vi kan ikke trække tab fra i personskatten her i DK.
Det nytter sgu ikke at græde over spildt mælk.
nkamok
09.12.2017 kl 14:24 3220

Du er sgu da et et kæmpe fjols Stubben. Total mangel på respekt over for andre.
AH skriver netop at han ikke ønsker det gengivet her,.
Håber han finder ud af hvem du er, og får slettet dig fra listen .
Danielk
09.12.2017 kl 17:06 3153

superkicker skrev Innlegget er slettet
Kan si meg enig i at det har skjedd mye kritikkverdig ifb.m TSU, men det samme kan vel sies om måten du går frem her Stubben. Husk at Arve er kun en aksjonær og har ingenting med selskapet å gjøre, men har valgt å trå til med å forsøke å få presset litt info ut til andre når selskapet selv svikter sine eiere. Er du seriøs om rettslig forfølgelser og søker fler aksjonærer på laget får du skrive et saklig innlegg og komme igang. Å ventilere misnøye på denne måten fører ikke fram til annet enn at du setter deg i et dårligere lys enn du behøver.

Når det er sagt er tilbudet til superkicker bare tåpelig. Jeg betaler 2x av hans pris, uten dårlige pressmidler som korte tidsfrister. masmasfan1@hotmail.com om du ønsker selge TSU aksjer.
vestre
09.12.2017 kl 17:57 3127

Det eneste som er rett i det du skriver er " mitt lille hode ".
Stubben
09.12.2017 kl 20:42 3104

Det var vel en tabbe av meg å legge innlegget ut i fora. Kan jo ikke gjøre annet enn å beklage i den sammenhengen. Hvilken betydning dette skulle ha for videre utvikling i TSU sin situasjon vites ikke. Jeg skal slette innlegget og samtidig oppfordre til åpenenhet rundt dette selskapet. Det er gått 3 år og vi er like langt. Det må da være mulig å få en selskapsinfo. At jeg ikke stoler på Arve kan jeg avkrefte. Jeg reagerer på uthalingen og stillheten rundt selskapet. Syntes ikke dette er tillitsbrudd.
AH2050
09.12.2017 kl 21:00 3070

Takker Stubben.

Vi er mange som er frustrerte rundt tiden det tar uten noen form for offisiell informasjon, men vi har klart å etablere et kontaktpunkt og har således en hvis innsikt i hva som foregår. Det at selskapet fortsatt er i live er et lite mysterium. Alternativet kunne vært som i NEC for de som husker det. Konkurs uten at noen fikk en eneste kommentar. Noen har ønsket en konkurs, for å ta tapet og komme seg videre. For de er det bare å benytte seg av de tilbud om kjøp som kommer.