Slettet bruker
04.04.2020 kl 22:49 1403

Hele fuckings verden er stengt ned... Tror nok jeg har rett.
thief
04.04.2020 kl 22:59 1377

Nei,hele fuckings verden er ikke hjemme fra jobb😂Da tror jeg ikke du har fulgt med!Jeg går fortsatt på jobb og fleste jeg kjenner🙂Slik er det i de fleste andre land også.Som sagt,stoler mer på de som er tett på markedet ala opec enn deg😂
gepard1
04.04.2020 kl 23:10 1336

USA vil ikke kutte, og da vil ikke Saudi eller Russland kutte heller, og ganske sikkert ikke noen av de andre 19 landene som ogsaa maa kutte for at overtilbudet i markedet skal balanseres. Dette vil bare ende med krangling uten resultat. Og innerst inne, oensker Saudi og russerne at de amerikanske shaleolje produsentene dit pepperen gror. Det er rett og slett alt for mye olje i verden. Mange maa kutte mye for at oljeprisen skal balanseres. Og spesiellt naa som stoerre deler av verden sitter isolert hjemme, isteden for og bruke bil, fly eller skip.
Redigert 04.04.2020 kl 23:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.04.2020 kl 23:26 1284

Trump ble forbannet når han ble spurt om dette og sa at han ville innføre tariffer på importert olje for å beskytte industrien. Skjer det faller olja sinnsykt lavt. Da kan amerikanske kjøre på videre og det vil bli priskrig på all internasjonal olje og totalkrakk i prisen!
gepard1
05.04.2020 kl 07:56 1108

Russland skylder paa Saudi og Saudi skylder paa Russland.

“It was the pullout by our partners from Saudi Arabia from the OPEC+ deal, their increase in production and their announcement that they were even ready to give discounts on oil” that drove the crash alongside the double-whammy of the coronavirus-driven drop in demand, Putin said according to Bloomberg.

“This was apparently linked to efforts by our partners from Saudi Arabia to eliminate competitors who produce so-called shale oil,” Putin continued. “To do that, the price needs to be below $40 a barrel. And they succeeded in that.

https://www.zerohedge.com/energy/putin-despite-saudi-spin-oil-glut-really-driven-riyadhs-desire-crush-us-shale