TIL ADM. OG FORUMBRUKERE - ER DET LOV TIL Å HA FLERE NIKK ?

Slettet bruker
04.04.2020 kl 23:37 3421

https://www.nettavisen.no/meninger/renezografos/spar-masseflukt-fra-hegnar-online/3423469245.html
SAKSET FRA EN BLOGG.

Jeg tok dett opp under "innstramminger" for en tid tilbake, men har ikke fått svar.

Kan tilføye at iflg. Lovdata er det flere & som dekker dette område med tildels strenge straffer.
Regner med at dette blir tatt seriøst.

Huff, huff.

Rettelse : & skal være §.

Huff, huff.

Redigert 20.01.2021 kl 17:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.04.2020 kl 09:04 3307

Ja, her var det stor interesse.

Jeg tolker det slik at alle på forumet sitter og småprater
med seg selv.

Noen tråder ser ut til og bli styrt av en mann/dame med mange nikk.

Kan være greit å få avklart ADM. syn på lovligheten av flere nikk pr. person.

Huff,huff.
Slettet bruker
06.04.2020 kl 09:05 3291

hvem bryr seg
Slettet bruker
06.04.2020 kl 14:24 3207

Ingen bryr seg - det bekymrer meg.

Også de som låner ut mailadresser og telefonnr. kan risikere og bli straffeforfulgt.
Adm. har vel visst om dette lenge,men ikke gjort noe med det.

Regner med at denne tråden blir slettet. har derfor tatt kopi av den.
Regner ikke med å få noen bevitnelse fra forummelemmer på at tåden har eksistert.

Huff, huff.
bj111
06.04.2020 kl 14:26 3196

Du kan ha så mange du vil men hva er vitsen med det?
Redigert 06.04.2020 kl 14:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.04.2020 kl 14:31 3174

En blogger


Huff, huff.
Slettet bruker
06.04.2020 kl 14:52 3143

Tror du bør stikke hodet inn i straffeloven en tur.
Hvorfor tror du adm. kontrlollerer telef.nr og mailadresser før du får et nikk.
Han gjør ihvert inntrykk av å gjøre det.

Huff, huff.
tenketanken
07.04.2020 kl 17:38 3060

YNGVIS-FUNDER-HUFFA
Når jeg nå tar meg tid til å reagere som jeg gjør ,så kom det heller spontant når jeg så at HUFFA har laget
denne flotte tråden. Problemet er at den har et altfor nobelt budskap for en paranoid forumbruker, som
mener at alle som ikke mener som han, hentydes til å skjule seg bak doble nikk. Dette har utfoldet seg som
en sannhet på min tråd med utidige innlegg, etterhvert både fra YNGVIS og FUNDER. Der drar dere til slutt
en konspirasjonsteori om hvem tenketanken er ? Huffa kvitterte snartenkt at det er: EN ULV I FÅREKLÆR

Når dere i etterkant arrogant overså mitt svar, så skal dere likevel vite at jeg ikke kommer til å akseptere å
bli uthengt som en kjeltring på et offentlig forum. Der går en grense for alt. !
Siden min ligger åpen og dere skal få en eneste mulighet til å slette og gjenreise min tråd, enten ved å dementere eller bekrefte deres påstand .
Dere har min fulle tillatelse til å kontakte administrator for
nødvendige opplysninger, motsatt fall kommer jeg til å gjøre det.
Slettet bruker
08.04.2020 kl 00:07 2970

Jeg snakker for meg selv.

Jeg akter ikke og diskutere dine fustrasjoner på denne tråden -se overskriften på tråden.
Her ønsker jeg svar fra ADM om lovligheten av at en bruker kan ha flere nikk.
Har også invitert andre forumbrukere.

Må bemerke ; "slette og gjenreise min tråd" - jeg har ikke slettet noen tråd, og har heller ikke fullmakt til og gjenreise.
Er det ADM. som har slettet feil bruker ?

Har enda ikke fått svar på mitt siste innlegg i ditt "Forum" -" Ulv i fåreklær" Det avventer jeg på ditt forum.
Ønsker ikke at du skal ødelegge kravet mitt til ADM på denne tråden.

Huff, huff

Gork
08.04.2020 kl 00:30 2945

Huffa
Historisk sett kunne du hatt et nick pr email adresse(tar ikke mange sekunder å opprette en ny), disse har, tror jeg, blitt overført til "nye" online. Nå kreves det at tlf nummer også skal være forskjellig, ikke sikrest nivå. Tlf nummer til barn, kone, kjæreste, venner og nabo kan benyttes. Skal vi få et sikkert system så må Forumet legges bak en sikkerhets mur med egen innloggings portal, ref NAV, m.flere. Spørsmålet hvor interessant er det for forum eier. Største endring, så langt, var når nicket "Gjest" forsvant, da steg nivået noe. Vil det stige ytterligere om sikker innlogging blir aktivert og vil forum eier tjene på dette, er vel spørsmålene.

Har ingen peiling mht lovligheten som du peker på.

Lykke til.
Redigert 08.04.2020 kl 00:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.04.2020 kl 05:32 2881

Her missforstår man ønske om et Forum.. tror neppe HO bryr seg. Her er det intekter på reklame som er hovedfokuset og det må da dere alle ha forstått for lenge siden ?
Nettrollene er inntekt
Redigert 08.04.2020 kl 05:35 Du må logge inn for å svare
tenketanken
08.04.2020 kl 12:35 2784

Greit Huffa at du velge å spiller dum, og ikke utviser egenskap til verken å skjønne eller forstå,
Enhver kunne vel ha ønsket å stikke hode i sanden, når en ble ferska på et slikt overtramp.
Du veit inderlig godt at du har vert på min tråd og etterlatt deg skriblerier som klassifiserer deg som et typisk Nett-Troll.
Som om ikke det var nok så beskylder du meg for å være Ulv i Fåreklær underforstått en med 2 nikk
Om ikke du forstår det selv, så har du hengt meg ut på forum som en kjeltring som ikke følger spillereglene.
Jeg skal vurdere å legge denne saken dø, om du går inn på min side og sletter ALT du har lagt inn
og bekrefter/dementerer hva du anklager meg for. Nå er ALT opp til deg og ingen andre !
MD12
08.04.2020 kl 12:42 2769

Hadde FA vært seriøse ville de opprettet et system med BankID for å kunne benytte forumet.
bj111
08.04.2020 kl 12:45 2761

Så straffeloven sier noe om hvor mange nick du har? Jaha, vet den sier noe om hva en kan skrive men du skal være ekstrem for at det skal skje noe. Ytringsfriheten står høyt og i det ligger det og på et anonymt forum å kunne utgi seg for hvem du vil være. Tror du huffer deg til mye tull her men men.
Ser ikke vitsen med å ha flere nick, kan du ikke stå for det du har skrevet så bør man la være å skrive.
Om det er slik så at admin sjekker dette så er det veldig rart at folk har flere nick her.
Slettet bruker
08.04.2020 kl 13:14 2730

Er det noen med flere nick her da?

Ettersom jeg forstår, så ble de fleste gamle nick som ikke hadde tlf nr eller verifisert navn stengt. Jeg selv hadde i gamleforum kanskje 20 nick, men alle visste jo hvem som hadde dem (Isabella66, TrulsO, TanteBabben, HandJob, MasterMar, Axactor, og ti andre varianter av TrulsO__________ (en strek lengre for hvert nick).

I dag har jeg kun ett, og det holder. Min forståelse er at nick ikke blir aktivert med "kontantkort" nr, fordi navn skal stemme overens med mail, og navn i registrering.
Så jeg forstår bare ikke hva hensikten til Huffa med denne tråd er.
Admin kan man diskutere med på mail, og min erfaring er at de svarer på den raskt, ofte morgen i 08 tida, ettermiddag før tv sendingen, og om kveld 20-22 tida.

Synes forum har blitt mye bedre og jeg synes admin gjør en strålende jobb på siden. Tror det er en utakknemlig jobb, men de gjør den godt.

SS
Slettet bruker
08.04.2020 kl 15:19 2673

Anbefaler deg å gå inn på dine sider og se hva du selv skriver.
Du har enda ikke svart på kopien av ditt innlegg som jeg la ut "for moros skyld" der du hadde meget høye tanker om AXA.
Når man sammenligner det, med hva du proklamerer nå - tenketanken- er det lett og tenke "ulv i fåreklær"

Hvordan du klarer og kobinere "underforstått en med to nikk" det må du ha sugd ut av eget bryst.

Huff, huff.



Huff, huff.
tenketanken
08.04.2020 kl 18:12 2611


Jeg har sett og lest mye av det du har skreve Huffa, også de få linjene du liret av deg på
min side. For å være helt ærlig jeg ser ikke deg som en diskusjonspartner å bryne seg på.
Dette beviser du til det fulle, når du i komplottet måtte lime inn en gammel artikkel jeg har skrive.
Nå presterer du og si at du har sittet og ventet på svar.? Jeg vet ikke hva du sliter med, men
jeg bruker ikke å skrive til meg selv, for der etter å svare meg selv.! Dette får være din øvelse
her på forum, noe jeg ser du blir stadig bedre bedre på.
Den som burde svare det var DU ,på det jeg skrev til dere når jeg så hva dere hadde stelt i stand.
Jeg skal frita deg for det Huffa ,jeg skjønner nå at å pare noen bokstaver til ord i en tankerekke
som noen forstår, det er du simpelthen ikke i stand til. Lykke til, øvelse gjør mester! (en gang)
Jeg er ferdige med å prosessere den saken her på forum, men den blir nødvendigvis ikke lagt vekk av den grunn.

Hilsen Tenketanken (med 1 nikk)

Slettet bruker
08.04.2020 kl 18:42 2601

TT: hvilken andre nick mener han du skal ha da? Jeg kan ikke forstå at du skal ha flere nick.
Hva har du gjort Huffa som har fått deg i vrangstrupen? Du er vel AXA mann enda, er du ikke?

SS
Slettet bruker
08.04.2020 kl 19:43 2558

Bra
TT trenger mye trøst og omtanke fremmover.
Husk å holde en viss avstand i disse tider.
God Påske

Huff, huff.
Slettet bruker
08.04.2020 kl 20:15 2538

Det er vel nå noen år siden det på Hegnar Forum ble innført et halvhjertet forbud mot å operere med flere nick/brukere. Men de fleste er vel enige i at det selv etter dette har vært noen som ikke har tatt dette så hytt og at admin ikke har brydd seg(selv om noens alter ego har vært så innlysende at man måtte være ordblind for ikke å se det). Man kan selvsagt aldri være 100% sikker, men noen ganger er det "ord & vendinger" samt reaksjonsmønster som går igjen hos flere brukere og gir skjellig grunn til mistanke. Så lenge ikke forumet har en sikker måte for etablering av bruker som sikrer en mann en stemme vil slike mistanker alltid kunne dukke opp.